Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
donderdag 13 december 2018 om 19:53
Oh Ranjaa, absoluut!
Vooral als er amper animo is kan het heel deprimerend werken.
De ommezwaai kwam toen ik een baardje liet staan, tsja...
Er komen genoeg drukke dagen aan dus gewoon even relaxed en na de feestdagen zie je wel weer toch?
Leuk dat er 'volgers' zijn, ik zal zeker af en toe eens posten maar ik blijf het hier volgen, ik heb immers ook echt heel veel gehad aan jullie in dit draadje.
Ps, dat ik netjes en open schrijf, betekend niet dat ik een vrouw niet aan kan pakken en haar vrouw kan laten voelen als ik haar leuk vind.
Haha, heerlijk dat het zo'n vertekend beeld kan geven, misschien maar goed ook
Vooral als er amper animo is kan het heel deprimerend werken.
De ommezwaai kwam toen ik een baardje liet staan, tsja...
Er komen genoeg drukke dagen aan dus gewoon even relaxed en na de feestdagen zie je wel weer toch?
Leuk dat er 'volgers' zijn, ik zal zeker af en toe eens posten maar ik blijf het hier volgen, ik heb immers ook echt heel veel gehad aan jullie in dit draadje.
Ps, dat ik netjes en open schrijf, betekend niet dat ik een vrouw niet aan kan pakken en haar vrouw kan laten voelen als ik haar leuk vind.
Haha, heerlijk dat het zo'n vertekend beeld kan geven, misschien maar goed ook

vrijdag 14 december 2018 om 04:44
Mats, wie gaf een vertekend beeld dan?
Ikzelf ben een beelddenker, dus vandaar mijn opmerking: Ik heb beeld.
Niks negatiefs of vertekend hoor. Doe je ding!! Ben blij dat je wat 'losser' wordt. Je kwam op mij altijd wat netjes en volgens de regels over.
Zelf hou ik wel van een beetje 'rebels'
Hoop dat je je match gevonden hebt
Niks negatiefs of vertekend hoor. Doe je ding!! Ben blij dat je wat 'losser' wordt. Je kwam op mij altijd wat netjes en volgens de regels over.

Hoop dat je je match gevonden hebt

vrijdag 14 december 2018 om 13:03
Na een tijdje daten lijkt het ineens wat serieuzer te worden. We hebben beide naar elkaar uitgesproken dat we elkaar heel erg leuk vinden en dat ook beide wel eng te vinden. We hebben afgesproken het rustig aan te doen, laten het verder maar lekker gebeuren en zien het dan wel. Ben heel benieuwd het voelt nu prima in ieder geval.
Mats leuk je update te lezen!
Mats leuk je update te lezen!
anoniem_367790 wijzigde dit bericht op 15-12-2018 06:44
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.55% gewijzigd
zondag 16 december 2018 om 10:37
Je moest eens wetenywtje schreef: ↑14-12-2018 04:44Mats, wie gaf een vertekend beeld dan?
Hoop dat je je match gevonden hebt![]()

zondag 16 december 2018 om 15:19

zondag 16 december 2018 om 16:09
ranjaa schreef: ↑12-12-2018 19:30Wat leuk om te horen, Mats! Klinkt hartstikke goed. En gewoon lekker rustig aan, je ziet wel hoe het dan gaat, toch? Mooi om je te volgen.
Hier is de date nog steeds óf in de negeerstand, óf krijg ik berichtjes van 1 zin die over z’n kinderen gaan. Nul aandacht voor mijn gevoel hierin, gaat ie compleet aan voorbij. Praten is niet te doen met hem, hij wil niet bellen, niet face-to-face, en op de app negeert ie dan. Wat een idioot. Exit dus.
En ik ben even klaar met de apps, dit jaar maar even niet meer en wie weet wat 2019 brengt. Ik heb nog een singleswintersport staan in maart, en ik heb wel iemand die geïnteresseerd is in FWB (wat ik echt nog nooit heb gehad), dus er zijn wat vage mogelijkheden ofzo.
Hebben jullie dat ook, dat je soms helemaal klaar bent met daten? Of dat je nog even moet wennen aan daten anno 2018? Ik vind het namelijk nog steeds maar een gek gedoe af en toehaha

zondag 23 december 2018 om 23:59
Hmm, update: laatste paar weken zocht ze wat halfslachtig contact via Facebook en WhatsApp (niet gereageerd), nu kreeg ik gisteren een appje EN een kerstkaart.Pepe89 schreef: ↑29-11-2018 11:39Ik heb laatst een tijdje gedate met een Tindertje, was sowieso al een beetje apart meisje, kon helemaal uit haar stekker gaan .. en dan zeggen: ‘ik snap echt niet dat je zo ongemakkelijk wordt als ik ‘gewoon’ iets zeg..
Maargoed, na anderhalve maand daten op een avond seks met elkaar gehad .. de volgende dag naar huis gegaan.. geappt dat ik het fijn vond, dat ik hoopte dat ik haar snel weer zou zien, kusjes, knuffels etc. .. rest van de dag had ik andere dingen te doen, dus niet zo veel geappt.
Hele weekend verder niets gehoord omdat ze daar blijkbaar boos over was.. en als klap op de vuurpijl zegt ze maandag: ‘Ik vond dat je de dag na de seks niet goed genoeg geappt heb, dus ik wil een stap terug doen.. en ga vanavond met iemand anders op date’.
Gezegd dat ik er in dat geval wel klaar mee was.. maar dat begreep ze totáál niet.want wie was ik om te bepalen met wie zij op date ging.
blij dat ik die heb laten gaan. Hahaha.
Prima, hartstikke aardig enzo, maar ik ga niet degene zijn die nu een stap gaat zetten, aangezien zij 2 maanden terug degene was die niet meer wilde afspreken. Als je wat wil app of bel je maar gewoon met wat je zeggen wil.
maandag 24 december 2018 om 00:12
maandag 24 december 2018 om 00:53
Nee, een relatie gaat het ook nooit worden, dan hang ik van ellende binnen een maand aan een brug denk ik, maar ja, af en toe een avondje ofzo..Levade schreef: ↑24-12-2018 00:12Klinkt alsof de andere date niets werd en ze het toch maar weer bij jou probeert.
Ik zou sowieso geen zin in iemand hebben die zo reageert als je niet aan haar wensen voldoet. Maar het klinkt alsof jij er toch nog op in zou gaan als zij wat zou voorstellen. Heb je wel trek in zo veel drama?
maandag 24 december 2018 om 11:52
Waarom wil je überhaupt met zo'n moeilijk iemand nog tijd doorbrengen?
Al is het dan maar voor een avondje? Daar zijn toch wel leukere vrouwen voor te vinden?
vrijdag 28 december 2018 om 11:02
Minder van Tinder... gisteren een ervaring gehad van een derde date met zielloze seks en daarna direct buiten gezet. Hij heeft zijn kwakkie geloosd en vond het wel goed zo... Wat een eikel. En ja, natuurlijk was ik er zelf bij, maar ik voel me gebruikt. Ik was er in gestapt met meer echte verbinding op het oog. Gevalletje egocentrische man, egocentrische seks...
Verwijt me naïviteit... maar ik ben nu vooral boos, maar weet dat niets hem zal raken.
Hoe kijken jullie hiernaar? En/of heb je eenzelfde ervaring? En wat vindt een man hiervan. Een reactie is fijn.
Verwijt me naïviteit... maar ik ben nu vooral boos, maar weet dat niets hem zal raken.
Hoe kijken jullie hiernaar? En/of heb je eenzelfde ervaring? En wat vindt een man hiervan. Een reactie is fijn.

vrijdag 28 december 2018 om 11:59
Er gebeurt iets tussen date 1 en date 5.oceans11 schreef: ↑28-12-2018 11:02Minder van Tinder... gisteren een ervaring gehad van een derde date met zielloze seks en daarna direct buiten gezet. Hij heeft zijn kwakkie geloosd en vond het wel goed zo... Wat een eikel. En ja, natuurlijk was ik er zelf bij, maar ik voel me gebruikt. Ik was er in gestapt met meer echte verbinding op het oog. Gevalletje egocentrische man, egocentrische seks...
Bij sommige wordt het snel iets en bij sommige is het aftasten.
Niet te persoonlijk betrekken, het matcht niet.

vrijdag 28 december 2018 om 12:03
Waarom niet op date gaan?Pepe89 schreef: ↑23-12-2018 23:59Hmm, update: laatste paar weken zocht ze wat halfslachtig contact via Facebook en WhatsApp (niet gereageerd), nu kreeg ik gisteren een appje EN een kerstkaart.. (Gezegd dat ik het aardig van dr vond),, maar verder komt er dan ook weer niks.
Prima, hartstikke aardig enzo, maar ik ga niet degene zijn die nu een stap gaat zetten, aangezien zij 2 maanden terug degene was die niet meer wilde afspreken. Als je wat wil app of bel je maar gewoon met wat je zeggen wil.
Ik heb ook een jongen gebeld pas na 2maanden. Hem wel uitgelegd dat ik aan het leven was en ook wel gedate.
Maar moest aan hem denken , ik zag hem in mijn buurt. En of hij op date wilde?
Hij was er relaxed over en zei meteen ja is goed laten we een drankje doen dan. Hij was verbaasd.
Maar goed het matchte niet haha...
vrijdag 28 december 2018 om 12:11
Ik denk er een aantal dingen van. Daten is gewoon een leerschool voor wat je belangrijk vindt. Soms heb je het gevoel dat je op dezelfde lijn zit, maar blijkt dat achteraf niet zo te zijn. Mijn ervaring is dat je dus maar beter uit kunt spreken hoe je er in staat, voor je dingen onderneemt waarvan je nu misschien achteraf bezien het belangrijk vond dat jullie er hetzelfde over denken. Ik heb er bijvoorbeeld niet zo'n behoefte aan om te daten met mannen die niet op zoek zijn naar iets vasts, dus ik pijl hem voor ik op date ga.oceans11 schreef: ↑28-12-2018 11:02Minder van Tinder... gisteren een ervaring gehad van een derde date met zielloze seks en daarna direct buiten gezet. Hij heeft zijn kwakkie geloosd en vond het wel goed zo... Wat een eikel. En ja, natuurlijk was ik er zelf bij, maar ik voel me gebruikt. Ik was er in gestapt met meer echte verbinding op het oog. Gevalletje egocentrische man, egocentrische seks...
Ik denk ook dat als de seks je niet bevalt, je dat gewoon moet kunnen uitspreken en het zo nodig beëindigen. Ik weet dat je dan op je kwetsbaarst bent en het misschien niet durft uit angst voor zijn reactie (en begrijp me niet verkeerd; dat kan ook een verstandige strategie zijn, mits je daar achteraf niet veel last van gaat krijgen, maar ook dat leer je soms door trial end error). Maar ik hoor toch van veel vrouwen dat ze het 'afmaken', wat inhoudt dat hij een orgasme krijgt maar zij niet per se. Maar goed, misschien is dit allemaal niet van toepassing op jou. Ik zou persoonlijk ook heel pissig zijn als ik iemands huis wordt uitgezet na de seks, tenzij dat vantevoren is besproken, dus je zou een volgende keer voor aanvang kunnen kortsluiten dat je dan ook blijft slapen.
Occam's razor
vrijdag 28 december 2018 om 19:11
Misschien ben ik naïef of heb ik geluk gehad, maar merk je nu echt niet aan iemand wat zijn/haar intenties zijn. Je voelt toch wel iets aan de omgang en gesprekken die je met iemand hebt? Al geloof ik heus dat er mensen zijn die goed kunnen acteren, maar had de hoop dat dat zeldzaam was. Gewoon echt oprecht iets wat ik me af vraag, best heel vervelend namelijk.
Hoe dan ook lijkt me vervelend als je, je gebruikt voelt.
Uit alle gesprekken/dates die ik heb gehad was er eentje anders dan de rest. Vanaf het begin en achteraf bleek nog meer dan ik al dacht. Die is ook gebleven tot nu.. hij viel gewoon op.
Uit alle gesprekken/dates die ik heb gehad was er eentje anders dan de rest. Vanaf het begin en achteraf bleek nog meer dan ik al dacht. Die is ook gebleven tot nu.. hij viel gewoon op.
vrijdag 28 december 2018 om 22:47
Ik denk dat mijn intiutie juist heel goed is. En ja, ik heb in de aanloop naar die derde date soms ook wel even twijfels gehad want er was opeens minder spontaniteit in appjes... maar aan het begin van de date was het weer zoals eerder: vrolijk en (het leek) respectvol. Maar dus niet... uiteindelijk zielloos in every way. Ben nu zeker nog oplettender, maar ik wil ook gewoon open en warm zijn...Levade schreef: ↑28-12-2018 19:11Misschien ben ik naïef of heb ik geluk gehad, maar merk je nu echt niet aan iemand wat zijn/haar intenties zijn. Je voelt toch wel iets aan de omgang en gesprekken die je met iemand hebt? Al geloof ik heus dat er mensen zijn die goed kunnen acteren, maar had de hoop dat dat zeldzaam was. Gewoon echt oprecht iets wat ik me af vraag, best heel vervelend namelijk.

vrijdag 28 december 2018 om 23:22
Valt mij ook op “afmaken” of het draait toch niet om seks.Debora schreef: ↑28-12-2018 12:11Ik denk er een aantal dingen van. Daten is gewoon een leerschool voor wat je belangrijk vindt. Soms heb je het gevoel dat je op dezelfde lijn zit, maar blijkt dat achteraf niet zo te zijn. Mijn ervaring is dat je dus maar beter uit kunt spreken hoe je er in staat, voor je dingen onderneemt waarvan je nu misschien achteraf bezien het belangrijk vond dat jullie er hetzelfde over denken. Ik heb er bijvoorbeeld niet zo'n behoefte aan om te daten met mannen die niet op zoek zijn naar iets vasts, dus ik pijl hem voor ik op date ga.
Ik denk ook dat als de seks je niet bevalt, je dat gewoon moet kunnen uitspreken en het zo nodig beëindigen. Ik weet dat je dan op je kwetsbaarst bent en het misschien niet durft uit angst voor zijn reactie (en begrijp me niet verkeerd; dat kan ook een verstandige strategie zijn, mits je daar achteraf niet veel last van gaat krijgen, maar ook dat leer je soms door trial end error). Maar ik hoor toch van veel vrouwen dat ze het 'afmaken', wat inhoudt dat hij een orgasme krijgt maar zij niet per se. Maar goed, misschien is dit allemaal niet van toepassing op jou. Ik zou persoonlijk ook heel pissig zijn als ik iemands huis wordt uitgezet na de seks, tenzij dat vantevoren is besproken, dus je zou een volgende keer voor aanvang kunnen kortsluiten dat je dan ook blijft slapen.
Ik snap ook niet hoe je er dan bij ligt als vrouw. Na 5 a 10 min voel je al van lekker geil of je ligt er als een hout plankje bij. Maar dus als je als een plankje erbij ligt... laat hem het maar snel afmaken...
snap dit nooit
zaterdag 29 december 2018 om 01:12
Ze had in die kaart gezet dat ze graag de foto’s en verhalen van mijn vakantie wilde horen, dus ik heb gezegd dat na mijn vakantie de wijn klaar staat.. reageerde ze positief op, dus ik denk dat we het toch nog een keer proberen.Ilovefairytales schreef: ↑28-12-2018 12:03Waarom niet op date gaan?
Ik heb ook een jongen gebeld pas na 2maanden. Hem wel uitgelegd dat ik aan het leven was en ook wel gedate.
Maar moest aan hem denken , ik zag hem in mijn buurt. En of hij op date wilde?
Hij was er relaxed over en zei meteen ja is goed laten we een drankje doen dan. Hij was verbaasd.
Maar goed het matchte niet haha...