relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Dit weekend is de zonnewende (kortste dag van het jaar) en het is ook volle maan, dus als je nog een reden zocht waarom je zo onrustig bent... je kunt het ook daarop afschuiven. Na zaterdag worden de dagen weer langer, dat is in elk geval iets om naar uit te kijken. Ik hoop echt dat ik me dan rustiger voel, want ik krijg nu echt helemaal niks gedaan. Zo vermoeiend inderdaad.
Nou hij heeft me een berichtje gestuurd. In het begin was het wat afstandelijk. Maar uiteindelijk hadden we toch nog een goed gesprek. Ook nog kunnen vragen wat er in die 3 weken zo veranderd is. Van naar het willen vechten naar het uitmaken. Hij zei dat hij al twijfelde maar dat hij het toen niet op wilde geven. En toen hij het uitmaakte was het voor hem ook echt klaar. En hij denkt wel dat het de juiste keuze was. Soms is dat ook hetgene wat ik moet horen. Was van tevoren bang dat het gesprek me naar zou laten voelen maar dat viel me heel erg mee. Was hij ook bang voor. Was voor beiden ook erg wennen dat we geen contact hadden. Willen het wel weer een beetje gaan opbouwen. Weet nog niet precies hoe want lijkt me ook wel weer lastig ofzo. Want ergens heb ik nog steeds die hoop, maar ik denk (hoop) dat dat met de tijd minder gaat worden.
@evylime
Zou je niet beter nog wat wachten om het contact op te bouwen? Het is nog zo vers, en 4,5jaar relatie is niet niks om te verwerken.
Ik lees uit je verhaal dat hij overtuigd is van zijn keuze. Terwijl jij nog hoop hebt ... Je moet eerst los van hem komen, en geen hoop meer koesteren (ook niet diep vanbinnen), pas daarna kan je het contact weer beginnen opbouwen.

En ik spreek uit ervaring met ex1. Nu ik geen hoop meer heb kan ik gewoon met hem praten. Zelfs over gebeurtenissen tijdens onze relatie. Beste vrienden zullen we nooit meer worden, daarvoor heeft hij me teveel pijn gedaan.
En nu ga ik mijn bericht hierboven nog ettelijke keren herlezen, zodat ik er zelf naar kan leven!
@callie, daar heb je misschien wel gelijk in. Wat ik nu meteen al merk is dat hij niet echt uit zichzelf praat maar meer reageert op wat ik zeg. En daar heb ik ook niet zo'n zin in, het moet wel van 2 kanten komen. Dus ik denk dat als we al praten, het niet zoveel zal zijn.
Heb jullie een PB gestuurd!
Heb gereageerd!
ik ook en vind het een goed idee :)
Het viel goed mee gisteren! Hij was op een bepaald moment veel aan het sms’en, en dan ging wel door mijn hoofd met wie.
Ik merk dat ik een belangrijke stap gezet heb. Het is moeilijk om hem te zien, maar het lukt wel.
En hoewel ik hem enorm mis, probeer ik ook stappen vooruit te zetten.

(Ik antwoord zo meteen 😉)
Wat ik wel bizar vind, mijn relatie met ex2 is over, en ineens lukt het mij gewoon contact te hebben met ex1.

Heeft me hoop dat ik over een hele tijd ook gewoon contact met ex2 kan hebben.

Linnylow, ik heb geantwoord maar weet niet of het gelukt is. Is het normaal dat ik mijn antwoord nergens terug vind?
@callie_15
Fijn dat het mee is gevallen het contact met ex nm2 gisteren! en dat je weer normaal contact met nm 1 kan hebben, dan zie je toch dat je vooruit gaat :) ook is het soms nog moeilijk. tijd heelt alle wonden toch ik denk dat het contact met jou en ex nm2 ook wel weer goed komt.. vooral als de gevoelens een beetje afgevlakt zijn en het gemis minder is..
ik merk als ik begin te missen ik onbewust hoop krijg.. en dit wil helemaal niet..
over je reactie op linnylow bij mij staat bij verzonden berichten ook (0) maar als ik het aanklik krijg ik wel mij reactie op linnylow te zien..misschien bij jou ook?
Heel fijn callie dat je normaal met ex1 kan praten. Ik weet nog hoeveel verdriet je er toen van had. Zo zie je maar, wat wijzermerdejaren ook al zei, tijd heelt alle wonden.

Volgende week ergens komt mijn ex (ik wil nog steeds mijn vriend zeggen. Zo irritant) mijn spullen brengen. Wilde het eerst zelf komen ophalen maar hij stelde voor het te komen brengen omdat het misschien lastig voor mij kan zijn om in zijn huis te zijn. Nouja prima, zag er toch al erg tegenop om daar heen te gaan en om een rit van 1.5 uur te maken. Wil gewoon mijn spullen hebben, dan kan ik dat tenminste ook allemaal afsluiten.
Heb weer een PB gestuurd.
Gisteren gehoord dat ex een week na onze breuk, vorige week, het bed heeft gedeeld met een ander. Hij heeft tegen haar gezegd er geen relatie mee te willen, maar sluit niet uit dat ze elkaar nog gaan zien. Ik ben er kapot van, dit doet zoveel pijn.. Voor mijn gevoel weer helemaal terug bij af.. Vreselijk :(
Ik weet het Groningen12, het doet pijn. En zo'n nieuws (of het nu waar is of niet) zorgt voor een erge terugval.
Heeft hij dit zelf tegen jou gezegd? Zoja, dan zou ik het contact afkappen. Hij doet je pijn hiermee, en hij hoeft je dit niet te vertellen want jullie zijn geen koppel meer.

Dikke knuffel, het wordt wel weer beter!
Ik ben zo stom geweest!! Gisteren meegeweest met een vriend die ooit een oogje had op mij (ik totaal niet op hem, totaal mijn type niet). Heb de indruk dat zijn gevoelens nog niet over zijn. Stom, stom, stom, ... ik had het kunnen weten.

Nu doe ik zelf iemand pijn die dat niet verdient. En ook mezelf doe ik pijn, want ik kan sindsdien alleen maar aan Ex denken, omdat die echt mijn type was/is. Zowel innerlijk als uiterlijk. Ik mis hem zo, wil hem bellen, sms'en, opzoeken, ... Ben voor mezelf smoesjes aan het verzinnen waarom ik hem toch zou moeten bellen, redenen aan het verzinnen om zijn winkel nog eens op te zoeken. Pff, ik haat weekends tegenwoordig. En volgende week ben ik thuis, dus geen afleiding van werk. En vriendinnen willen allemaal van hun perfecte gezinnetje genieten. Soms zou ik mijn toekomst willen zien, weten of ik het leven dat voor mij ligt wel wil leven.
Callie_15 schreef:
23-12-2018 15:50
Ik weet het Groningen12, het doet pijn. En zo'n nieuws (of het nu waar is of niet) zorgt voor een erge terugval.
Heeft hij dit zelf tegen jou gezegd? Zoja, dan zou ik het contact afkappen. Hij doet je pijn hiermee, en hij hoeft je dit niet te vertellen want jullie zijn geen koppel meer.

Dikke knuffel, het wordt wel weer beter!
Ja hij heeft dit zelf tegen mij gezegd, we raakte aan de praat na werk en toen kwam dit boven tafel. We zijn geen koppel meer en rationeel gezien weet ik dat hij vrij is om te doen en laten wat hij wil, maar jeetje wat doet dit pijn weer. Morgen moeten wij weer samen werken en dit keer echt proberen om meer afstand te houden, ik ben mijzelf alleen maar aan het pijnigen..
@Groningen12
Extra lastig als jullie nog een collega's zijn ook. Moeten jullie vaak samenwerken? Of kan je hem vermijden? Probeer het op alleen werk-gerelateerde gesprekken te houden, en hem voor de rest zoveel mogelijk te vermijden.

Ook niet eerlijk van hem om dit aan jou te vertellen. Hij moet toch weten dat zoiets pijn doet?
Callie_15 schreef:
23-12-2018 16:51
@Groningen12
Extra lastig als jullie nog een collega's zijn ook. Moeten jullie vaak samenwerken? Of kan je hem vermijden? Probeer het op alleen werk-gerelateerde gesprekken te houden, en hem voor de rest zoveel mogelijk te vermijden.

Ook niet eerlijk van hem om dit aan jou te vertellen. Hij moet toch weten dat zoiets pijn doet?
Ik kan het helaas niet vermijden, morgen zal wel een van de laatste keren zijn omdat hij daarna 3/4 weken op vakantie gaat en ik in februari daar wegga. Dus dat zal het wel wat makkelijker worden! Maar ik moet zeggen dat ik ondanks het vreselijke nieuws van gisteren, mij vandaag best ok voel! Misschien besef ik nu nog meer hoe slecht hij mij heeft behandeld, hopelijk groeit dit gevoel zodat ik het beter kan loslaten..
Callie_15 schreef:
23-12-2018 15:54
Ik ben zo stom geweest!! Gisteren meegeweest met een vriend die ooit een oogje had op mij (ik totaal niet op hem, totaal mijn type niet). Heb de indruk dat zijn gevoelens nog niet over zijn. Stom, stom, stom, ... ik had het kunnen weten.

Nu doe ik zelf iemand pijn die dat niet verdient. En ook mezelf doe ik pijn, want ik kan sindsdien alleen maar aan Ex denken, omdat die echt mijn type was/is. Zowel innerlijk als uiterlijk. Ik mis hem zo, wil hem bellen, sms'en, opzoeken, ... Ben voor mezelf smoesjes aan het verzinnen waarom ik hem toch zou moeten bellen, redenen aan het verzinnen om zijn winkel nog eens op te zoeken. Pff, ik haat weekends tegenwoordig. En volgende week ben ik thuis, dus geen afleiding van werk. En vriendinnen willen allemaal van hun perfecte gezinnetje genieten. Soms zou ik mijn toekomst willen zien, weten of ik het leven dat voor mij ligt wel wil leven.
Ook een dikke knuffel voor jou! En die drang om contact op te nemen snap ik zo goed!! Maar toch heb ik nu enorme spijt dat ik dat afgelopen week heb gedaan, achteraf had ik het gevoel weer helemaal terug bij af te zijn nadat het eindelijk ietsjes beter ging.. Dus sterk proberen te blijven hoe lastig dat ook is is toch op de lange termijn de beste oplossing..
@groningen

Gelukkig ben ik best koppig, dus het lukt me wel om niks te sturen.

Heb ook net de Facebookpagina van zijn bedrijf geblokkeerd, bleef maar meldingen krijgen ivm kerst. Doet pijn, want hoewel het nog maar kort was, zag ik mezelf wel in die winkel werken. Het past echt bij mij.
Ik ben ook bang dat ik erachter kom dat mijn ex een ander heeft. Op zijn facebook zie ik steeds een meisje dat we allebei kennen en dat volgens mij ook single is. Dus misschien is hij daarmee samen. Misschien al sinds voor hij het uitmaakte, dat zij toch de reden is dat hij het heeft uitgemaakt. Weet ook vrij zeker dat hij dat niet zou zeggen als het zo is, omdat hij bang is me te kwetsen. Aan de andere kant woont hij nog in ons huis (dus niet bij haar ingetrokken ofzo) en had hij het over een stille kerst zonder mij.

Nou ja, hier moet ik natuurlijk helemaal niet over nadenken, maar ik probeer me mentaal voor te bereiden op het nieuws dat hij een ander heeft.
ZoeyMaar schreef:
24-12-2018 13:12
Ik ben ook bang dat ik erachter kom dat mijn ex een ander heeft. Op zijn facebook zie ik steeds een meisje dat we allebei kennen en dat volgens mij ook single is. Dus misschien is hij daarmee samen. Misschien al sinds voor hij het uitmaakte, dat zij toch de reden is dat hij het heeft uitgemaakt. Weet ook vrij zeker dat hij dat niet zou zeggen als het zo is, omdat hij bang is me te kwetsen. Aan de andere kant woont hij nog in ons huis (dus niet bij haar ingetrokken ofzo) en had hij het over een stille kerst zonder mij.

Nou ja, hier moet ik natuurlijk helemaal niet over nadenken, maar ik probeer me mentaal voor te bereiden op het nieuws dat hij een ander heeft.
Die gedachtes maken je helemaal kapot, aan de ene kant wil je graag alles weten, maar je hebt er niks aan.. :(
Ik voelde mij gisteren en vanochtend best oké, totdat ik vanmiddag zijn social media weer ging checken en me weer van alles in mijn hoofd haalde. Zo stom dat je weet wat je niet moet doen, maar het soms toch niet kan laten..
Ik denk ook dat het beter is zulke dingen niet te weten. Mijn ex vertelde mij dus 2 dagen geleden dat hij het bed heeft gedeeld met een ander en je kan zelf wel raden waar ik nu de hele dag aan denk.. Gek word ik ervan!

Dikke knuffel, hopelijk lukt het je om er zo min mogelijk aan te denken..
Callie_15 schreef:
24-12-2018 12:47
@groningen

Gelukkig ben ik best koppig, dus het lukt me wel om niks te sturen.

Heb ook net de Facebookpagina van zijn bedrijf geblokkeerd, bleef maar meldingen krijgen ivm kerst. Doet pijn, want hoewel het nog maar kort was, zag ik mezelf wel in die winkel werken. Het past echt bij mij.
Wat vervelend dat je je zo voelt.. Dat koppig zijn herken ik gelukkig wel! Ik ga er ook niet aan beginnen om weer contact te zoeken. Wat goed dat je die Facebookpagina hebt geblokkeerd, ik weet zeker dat dat je gaat helpen!

Zelf zit ik er ook over na te denken om mijn ex van social media af te halen, het helpt wel echt als je daar niet mee bezig bent. Tegelijkertijd wil ik niet ‘kinderachtig’ overkomen, al weet ik dat dat je aan jezelf moet denken..

Dikke knuffel
Ik heb zojuist de vreselijkste werkdag ooit gehad, met ex. De sfeer was vreselijk ongemakkelijk en hij heeft gisteren weer het bed gedeeld met diezelfde als vorige week.. En nog blijven volhouden dat het niks wordt blabla. Dit keer was ik niet eens heel verdrietig, maar kwam er (eindelijk) boosheid. Ik heb hem de rest van de avond genegeerd en ben weggefietst terwijl hij zijn fiets pakte (fietsen normaal een stuk samen). Ik voelde direct spijt dat ik zo onaardig deed en voelde de behoefte om hem een bericht te sturen. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik kan er gewoon niet bij dat je je zo snel open kan stellen voor iemand anders.. Vreselijk gevoel :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven