Uitgerekend rond augustus na één of meerdere miskramen

12-12-2018 11:52 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die in of rond augustus is uitgerekend na één of meerdere miskramen. Wat is het super om weer een positieve test in handen te hebben. Maar ooooh die onzekerheid... Laten we elkaar er doorheen slepen, oppeppen, moed inspreken en verdriet en blijdschap delen. En dan hopelijk straks in de zomer van 2019 heeeeel veel blakende baby's! :cheer2: :cheer2: :cheer2:

[/td] [table]
NaamUitgerekende datumGezinssituatieLeeftijd v/mBijzonderhedenEcho
Stippeltjesbehang13-82 bonuskinderen van vriend, 1e kindje samen37 en 43Mei 2018 MA bij 8 weken, September 2018 MA bij 8 weken7-1
Koekoekk17-8kindje van 2 jaar29/35Mei 2018 MA bij 9 weken, November 2018 MA bij 5,5 weken :heart: Kloppend hartje gezien
MargeSimpson18-81 zoontje33/352016 MA bij 7 weken, Augustus 2018 MA bij 5 weken :redrose:
Zot-837-8zoon van 2,5 en dochter overleden (jan '18) 35/40 :heart: :heart: Twee kloppende hartjes / 3 miskramen (2015 en 2x zomer 2018)17-12
-Anna89-Augustus
Alfirin24 julinog geen kinderen35/30Miskraam oktober 2018:heart: kloppend hartje
Mijnnaamislaura8 Augustus1 zoon van 1 jaar32/32ma in 2015 en 3 jaar moeten wachten op 1e :heart: klopt! 13-3 20 wk echo
Nijn-tje22/837/371 kind, eerste kind met vriendin 2018 2 miskramen (6 en 11 weken) :heart: Kloppend hartje gezien
SantaMaria[29-07] 1 zoon van 6 jaar 38/32 Miskraam september 2018, zoon geboren bij 29+3 18-12 kloppend hartje gezien, 7-1 12-wekenecho
*Frozen_Star*Nog geen kinderen33/30Miskraam september 20183-1 echo 4-1 intake
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:25
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.16% gewijzigd
Oh sorry ik had denk ik gemist dat je er 4 hebt gehad in 13 maanden! Jemig wat heftig zeg! Dan snap ik dat je ook pas met 12 weken voorzichtog blij durft te zijn. Ik duim!

Ik had een vreselijk lieve vk in oktober!
Ik zou nu of 4.3 of 4.6 weken zijn. Vresekijk pril en op een echo nog niks te zien. Dus ik probeer nog wat geduld te hebben tot volgende week. Als ik dan nog geen bloed verloren ben, dan trek ik maar eens aan de bel.
Ik heb wel nog steeds veel afscheiding, enorme rugpijn, soms buikkrampen, moe en heul vaak een chagrijnig humeur. Wat aders die zichtbaarder zijn op mijn borsten. Ik weet, het is hoop putten uit iets wat volgens mij al duidelijk is.
Kippetje, oh ik dacht dat je al verder was! Moeilijk, klachten kunnen bij alletwee de opties. Dan zit er idd even niets anders op dan afwachten. Ik duim keihard voor je!
@Kippetje_s Poeh wat een onzekerheid zeg! Maar ik vind het aan de hand van wat je vertelt echt nog geen verloren zaak hoor! Ik zou hoop houden zolang je geen bloed ziet. En morgen of (als je dat kunt opbrengen) zelfs over een paar dagen nog eens testen. Dan heb je een goed beeld of de testen oplopen of niet.

@Biekkie Wat een verdriet zeg, 4 miskramen in 13 maanden tijd... Hoop zo ontzettend voor je dat je nu weer het vertrouwen terug mag krijgen en een beetje kunt gaan genieten. En vooral heel erg dat alles goed mag gaan!

@SantaMaria Hoe gaat het met jou?

Vond het inderdaad een ontzettend lief gebaar van mijn schoonzus. Het was een heel lief geel mutsje :heart:
Ik denk dat het voor mijn broer en schoonzus allemaal anders is gelopen dan ze hadden gehoopt. Het had zo mooi kunnen zijn: samen zwanger en mijn ouders in korte tijd twee kleinkinderen rijker. Het is voor hen en voor mijn ouders ook heel moeilijk geweest om ons verdriet te zien naast hun blijdschap.
Gelukkig is er zowel voor verdriet al blijdschap ruimte en mag het er allebei zijn.
Kippetje, lastig hoor. Ik zou t niet weten. Maar aangezien je nooit dikke strepen hebt bij de testen is het misschien gewoon goed. Het (kleine) verschil tussen die twee kan ook komen door de hoeveelheid die je gedronken hebt. En die overigen klachten: kan bij beide horen! Oh wat moeilijk zeg dat afwachten... Bij mijn 2 vorige miskramen was het vooral mijn gevoel wat heel sterk was dat het niet goed zat. Anderen probeerden redenen op te noemen waarom Het helemaal geen foute boel hoefde te zijn maar ik wist het gewoon (ook door de kwaaltjes die afnamen).

Biekkie, spannend hoor of het er 1 of 2 worden!! En 4 miskramen in 14 mnd is vreselijk zeg..

Stippel, wat lief van schoonzus! En ik snap je moeder ook wel. Mijn moeder durft ook niks te kopen. Heel de zwangerschap niet, eerst de bevalling maar afwachten. Maar wat zullen onze moeders blij zijn!!

Hier volop misselijk!! Heb weer met name zin in patat en andere ongezonde dingen :-o
Vooral avondeten gaat nu wel erg moeizaam. En drinken..
Net maar even naar supermarkt geweest om wat dingen te halen waar ik nog wel soort van zin in heb.

En sinds vanmorgen heel iets gevoelige borsten, hoera! Ze zijn al wel een stukje groter:))

Hier ook opruiming. Al lig ik nog lekker op de bank, Haha. Moet me er echt toe zetten.

Hoe is het met de andere dames?
Ha danes, trouwe meegelezen hoor maar het lukt me even niet goed op iedereen te reageren.. sorry als ik iemand vergeet!

Biekkie veel zeg 4 in zo’n korte tijd, super heftig!

Kippetje ik hoop enorm dat het niet zo is!!

Stippel; wat lief dat cadeautje. Heftig inderdaad haar te zien met hoever je had geweest. Ik had zelf deze kerst met een baby’tje in m’n armen moeten zitten, vond het heftig dat uit te spreken.

Voor alle kwaaltjes; welkom 😄🙌🏻
Ik ben zelf kapot, al drie dagen halve ochtend in bed. Man zorgt voor de kleine, ik wil gewoon alleen liggen en gaar zijn. Ik gok dst er toch best veel gebeurd van binnen 🙃 alhoewel ik die wisselende wel/geen last van tepels wel lastig vind hoor! Ik doe mijn best weer wat trouwer te zijn met reageren lieve dames! 😘
Stippel, fijn dat die ruimte er is. Klinkt alsof je het heel erg getroffen hebt met jouw familie <3

Nijn wees maar lief voor jezelf. Liever iets te ongezond eten dan helemaal niks hoor! En wie weet is er binnenkort weer een periode dat je juist alleen maar gezond wilt eten!

Koekoek, jij ook niet te streng zijn! Gelukkig kan je man je ontlasten, dus geniet ervan. Als de feestdagen weer voorbij zijn moet alles weer in het gareel. Dus pak maar lekker je rust momentjes nu! En laat je tepels met rust ;-). Hormonen schommelen en niet ieder kwaaltje is continue aanwezig. Jouw kleintje zit goed in je buik en ontwikkelt zich.
Sorry, beetje afwezig geweest i.v.m. drukte de afgelopen dagen.

Wat een onzekerheid kippetje! Ik hoop zo voor je dat het niet fout gaat!

Stippel, wat lief dat je een cadeautje kreeg. Fijn dat er voor alles ruimte is, blijdschap en verdriet. Want dat lijkt me wel lastig, als dat zo binnen het gezin is.

Koekkoek, laat maar goed voor je zorgen! Ben je misselijk of is het vermoeidheid waar je zoveel last van hebt?

Nijn, gewoon eten wat je lekker vindt, krijg je iig wat binnen! :-)

Ik ben echt misselijk nu, moet steeds proberen te voorkomen dat ik een lege maag heb, want daar wordt het alleen maar erger van. Maar ik heb geen zin om te eten, dus dat is lastig, haha. Begin van de avond heb ik weer een echo, kijken of er nu wel hartactie te zien is. Vind het wel spannend..
@Nijn-tje Lekker eten waar je trek in hebt inderdaad! Wat bij mij goed helpt is soep. Probeer tussen de middag soep te eten zodat ik iig (extra) groenten binnen krijg. Warme dingen eten en drinken schijnt sowieso goed te zijn als je zwanger bent. Heb ik van horen zeggen hoor... Dus weet ook niet waarom #Goedverhaal

@Koekoekk Heerlijk rustig aan doen inderdaad! Ben zelf meestal 's ochtends niet vooruit te branden en krijg 's avonds meer energie. Maar lig nu ook lekker languit op de bank met een dekentje te wachten tot de was zichzelf ophangt ;-)

@Sterrenkaars Hoe laat mag je? Ik denk aan je en ga heeeeeeeeel hard duimen!! :heart:
Lekker dat je smorgens in bed kan blijven liggen!! Extra slaap en rust is wel welkom nu he:)

Sterrenkaars, zo een echo dus? Wat spannend! Hoeveel weken ben je nu? Laat het ons weten hoe het was!!
En ik heb hetzelfde ja, moet steeds wat eten maar geen zin. Heb een hele lading mueslirepen gekocht voor in m’n tas. Heb ik altijd wat te eten onderweg. Kan soms ineens het gevoel krijgen NU te moeten eten. Zeker bij wat fysieke inspanning (nou ja inspanning: lopen/ fietsen).

Sporten jullie? Ik doe nu dus even niks. Als ik even een sprintje trek op de fiets ben ik helemaal uitgeput...;)
Oh Haha die was voor jou Koekoek, dat lekker kunnen blijven liggen.

En stippel, ja herkenbaar, dat wachten tot het huis zichzelf heeft opgeruimd, Haha.

Ik heb juist smorgens energie maar Savonds 0,0.

En warme dingen zijn goed ja! Dat zei de acupuncturist ook. Sowieso jezelf lekker warm houden. Dus op de bank met dekentje is heel goed!
Straks stamppot eten, dat gaat er nog wel in denk ik. En soep is ook een goede.
Sterrenkaars ik duim keihard voor je!
Goed nieuws, hebben net een kloppend hartje gezien! :blob:
Ben nu 6 weken, mag voorlopig elke week voor een echo, net zolang als dat we daar zelf behoefte aan hebben, zo lief! Ben helemaal opgelucht!
Jaaaaaa sterrenkaars! Wat goed en wat een service zeg!

Grappig hoe die energie verschilt he?! En qua eten ook; ik wil juist de hele tijd eten 🤭
@Sterrenkaars Jaaaaaaaaa wat een mooi nieuws!! :cheer:
Wat zul je opgelucht zijn en wat fijn dat je iedere week een echo mag!
Op hoeveel DPO had jij nu positief getest? En hoever dacht je eerst dat je was? Probeer er een beetje hoop uit te putten voor mezelf :-)
Geweldig sterrenkaars en wat lief dat je iedere week mag komen! Trek maar een fijn flesje kinder champagne open om dit nieuws te vieren!
Hoe trek jij het wachten stippel?

Voor jouw gevoel nog iets veranderd kippetje? Hoe gaat het nu?
Jaaa Geweldig nieuws sterrenkaars!!!! Geniet ervan! Dit is alweer een hele stap in de goede richting!
Wat een goed nieuws!

Ik ben echt superchagrijnig en heb last van grote borsten (staat wel leuk) en algehele overgevoeligheid.

Vandaag ben ik lekker met mijn zoon naar de bios geweest. Dat was erg gezellig.
Even opladen.
Ja, echt zo fijn nieuws!

Stippel, ik ben voor het laatst half oktober ongesteld geweest, maar heb pas 7 dec positief getest met een heel vaag streepje. Al de testen die ik in november gedaan heb, waren negatief. Ik zal dus wel een hele late eisprong gehad hebben, dus ik weet echt niet op hoeveel dpo ik zat. Maar vorige week was te zien dat het een hele vroege zwangerschap was, dus leek dat de reden dat er nog geen hartje te zien was.

Op hoeveel dpo heb jij getest dan? En wanneer moet jd ook al weer voor controle?
Wat is je UD sterrenkaars?

SantaMaria fijn even opladen!

Ik heb de laatste tijd vaker dat als ik twijfel ik een uur later kan denken ‘eh waarom twijfelde ik ook alweer?’; misselijk nu pfff, lekker als je achterin de auto zit voor een uur lang :facepalm:
Super nieuws Sterrenkaars! :cheer:
Jaaa sterrenkaars! Fijn, elke week echo!

Hier nog even foto van mijn test van gistermiddag, 15 dpo.

Afbeelding
Wauw wat een duidelijke test Biekkie! Ik word haast onzeker over de testen die ik zelf in handen had rond NOD; die waren bij lange na niet zoo donker! 😑
Koekoekk, ik maak EN erg snel hcg aan(wat niks zegt over wel/geen goede zwangerschap) EN ik heb er 2 teruggeplaatst gekregen hè!
Stippel, ik duim voor een goede echo vandaag! Hoe laat mag je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven