relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Bleh, wat voel ik me weer ellendig. Ik kan aan niets anders denken dan aan hem/ons. Waar is het mis gegaan? Is hij al met iemand anders? Ik snap er niks van.

Ik slaap slecht, heb geen eetlust, al mijn vrienden worden vast gek van me.
Loes10 schreef:
04-01-2019 08:37
Bleh, wat voel ik me weer ellendig. Ik kan aan niets anders denken dan aan hem/ons. Waar is het mis gegaan? Is hij al met iemand anders? Ik snap er niks van.

Daarom is Viva zo fijn. Hier kan je gewoon van je afschrijven.
Loes10 schreef:
04-01-2019 08:37

Nou Loes, dit had ik zelf kunnen schrijven. Echt precies dit. Gelukkig mag je het hier zo vaak zeggen als je wilt. Mijn vrienden heb ik gisteravond weer gezien en ze vonden dat het veel beter met me gaat terwijl ik me zelf depri voelde. Maar het was ook wel fijn om even net te doen alsof ik het wel trek allemaal. Soort fake it till you make it. Voelde me ‘s avonds toch beter dan als ik alleen was blijven janken.
Ik merk echt dat afleiding goed is hoor. En dat het toestaan van verdriet deels een keus is. Of althans het door laten etteren van het verdriet.

Toen ik uit elkaar ging met de vader van mijn kind heeft het best lang geduurd voor ik er weer bovenop was. Maar er was ook zoveel gebeurd en zo erg belazerd dan moet je het vertrouwen eeer terugkrijgen in de mens.

Mijn vriend was de eerste die ik gevoelsmatig echt weer kon vertrouwen. Hij is heel open en er is nul reden om hem te wantrouwen, dat is fijn. En mocht het toch mislopen nu en de rust ons geen goed doen heb ik in elk geval een hele fijne tijd gehad waarin ik als persoon gegroeid ben.
Ik zie de tijd die ik met hem gedeeld heb als waardevol en mooi.

Met een beetje geluk zien we elkaar het weekend weer. Ik hoop det het goedkomt :)
Ik plan ook veel met vrienden, ik vind het erg lastig om alleen te zijn na een jaar lang alles delen. Het is echt afkicken.
En het verschilt ook van moment tot moment. Het ene moment denk ik: ah, het gaat beter. En dan ineens ben ik weer helemaal kapot. Om gek van te worden. Vanavond gelukkig yoga, hopelijk helpt dat wat.
Loes10 schreef:
04-01-2019 13:28
Ik plan ook veel met vrienden, ik vind het erg lastig om alleen te zijn na een jaar lang alles delen. Het is echt afkicken.
En het verschilt ook van moment tot moment. Het ene moment denk ik: ah, het gaat beter. En dan ineens ben ik weer helemaal kapot. Om gek van te worden. Vanavond gelukkig yoga, hopelijk helpt dat wat.
Ah hou je taai! En hoe cliché ook, we hebben het allemaal ervaren met voorgaande realties, het komt met de tijd echt goed.
Dag liefste forummertjes,

Ik kan het beamen, het gaat echt iedere dag beter. Soms een tegenslag (zoals van de week dus) maar je 'gemiddelde' gelukkige dagen gaat er hard op vooruit. Ik merkte na een maand of 3 echt verschil! Knuffels voor jullie en jullie komen er allemaal wel!

Met mij gaat het wel weer prima. Ik denk maar zo, zegt meer over hem dat hem dat zoveel doet (die berichtjes) dan over mij. Uiteindelijk draait hij wel weer bij, hij zit niet goed in zijn vel (geen excuus), maar het zal hem voor altijd duidelijk blijven dat hij dat niet op mij moet afwentelen. Ondertussen blijf ik dankzij jullie mijn hoofd hoog houden en fatsoenlijk reageren. Dankjulliewel!

@Loes, ja afleiding zoeken is echt het beste wat je kunt doen. Je moet 'afkicken'van jullie leven samen. alle nieuwe dingen die je alleen doet zijn eerst verdrietig, heb ik ervaren... maar je went er ook wel snel aan om dat allemaal alleen te doen. Nu ben ik zelfs trots op dat ik alles alleen kan en doe!

@Trien, wat fijn... het klinkt heel erg positief voor jullie!
Vandaag m'n ex voorlopig voor het laatst gezien.

Studie begint weer dus beiden geen werk meer.. Toch kut als je diegene dan ziet en eigenlijk nog goed met elkaar over weg kan.

Ex heeft nu een al een tijd een relatie en heeft tijdens onze relatie ook al gevoelens gehad voor diegene. Dus die is er direct na de break up zo ingerold ..
Sommigen kennen mij al van mijn laatste topic..
Maar ik heb de knoop doorgehakt, het is dus nu officieel uit.
We wonen alleen nog steeds samen in ons koophuis, dit moet eerst verkocht worden. Het is allemaal zo ontzettend eng en spannend.

Ik denk wel als het straks echt zo ver is dat de klap nog wel goed binnen komt.
De situatie geeft mij nu al stress maar als ik dan straks ergens alleen in een appartement zit, alleen thuis kom... Pfff... Ja daar kijk ik behoorlijk tegenop.
Ik weet dat ik de juiste keus maak maar het is wel erg pijnlijk als je verloofd was en alles is in 1 jaar omgegooid...

Wat is jullie ervaring met het ineens alleen wonen? Ik ben namelijk best bang voor jankende avonden/nachten.
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
-
anoniem_379372 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 08:53
0.00% gewijzigd
He flamingo, wat rot.
Misschien had hij nog wat meer tijd nodig. Maar ik zou idd niet teveel hoop meer hebben dat het goedkomt als ik het zo hoor.

@oogdruppels wat goed dat het over het algemeen echt beter met je gaat. Dat is echt heel fijn.

Ja hier is het goed we hebben vrij lang gebeld, (hij heeft er een soort van radar voor geloof ik, altijd als ik in dubio zit zal ik hem eens contacten doet hij het) het was als vanouds gezellig en leuk. Hij probeert weer overal grapjes over te maken en lollig te doen. Het gaat duidelijk heel goed met hem.

Misschien spreken we dit weekend nog wel even af. Ben benieuwd of hij me gemist heeft. :flirting:
Het is precies de periode van liefdesverdriet. Aan iedereen die er nu mee te maken heeft, veel sterkte!

Zoek afleiding, maar vergeet niet om het verdriet te verwerken. Als je alleen maar blijft doorgaan om er niet aan te moeten denken komt de weerslag achteraf weer harder aan. Dus leef, geniet van kleine en grote dingen, zoek afleiding in hobbies, vrienden, sport, ... maar geef je zelf ook af en toe een moment om het verdriet toe te staan en je relatie te verwerken.
Ik heb op dit moment heel langzaam contact met ex, en ik weet niet of ik er goed aan doe.

Het is geen vlot gesprek, ik durf hem niet dichter te laten komen, omdat ik dan weer afscheid moet nemen. Het is waarschijnlijk nog te vroeg om vriendschappelijk verder te gaan. Iemand ervaring in vriendschap met een ex?

Hij wenste me alles wat mijn hartje verlangt toe voor 2019. Daar ga ik dan weer van zweven, ga ik twijfelen of hij wel nog zeker is van zijn keuze. Want wie zegt dit nu tegen een vrouw waarvan je weet dat die veel gevoelens voor jou heeft (gehad), en waar je zelf nog kortgeleden gevoelens voor had?
@callie misschien heeft hij ook nog gevoelens voor je al lijkt het me logischer dat het vriendschappelijk bedoeld is.
Gevoelens alleen zijn niet voldoende voor een relatie. Daar is meer voor nodig. Als het voor jou te vroeg is om contact te hebben zou ik de afstand bewaren.

Hoe lang zijn jullie nu uit elkaar. En zou jij eigenlijk wel met hem verder willen als je kijkt naar jullie relatie?

Sterkte 😘
trien30 wijzigde dit bericht op 05-01-2019 10:11
9.90% gewijzigd
Callie, dit zijn vrij gangbare wensen. Hij zal je heel leuk vinden als persoon en wenst je alle moois. Mijn ex stuurde mij dat ook en dat is al jaren over. Maar hij gunt mij veel goeds, meer niet. Ik zou hier geen hoop van krijgen. Je kunt een ex een geweldig persoon vinden zonder dat je een relatie wil
HighOnLife, ons koophuis is inmiddels verkocht en we hebben allebei een eigen huurappartement. Het is bij mij nog redelijk kaal, omdat hij de meeste spullen mocht hebben (wil toch opnieuw inrichten). Vandaag was wel weer lastig om in een stil en donker huis thuis te komen. Ik zet veel muziek op en overal de lichten aan. En ik ben niet veel thuis.

Callie, hier zou ik eigenlijk ook niks achter zoeken. Het is vrij normaal om iemand om wie je geeft alle goeds te wensen.

Ik twijfel heel erg of ik iets met Tinder moet. Ik wil wel daten en heb geen zin om te gaan stappen, dus dan lijkt Tinder me ideaal. Maar de gesprekjes tot nu toe verlopen zo stroef! Goed, ik zal even kijken of er een Tinder-topic is. Het lijkt me wel fijn om een leuke rebound te regelen, dan ben ik toch sneller over mijn ex heen (hoop ik).
Er is zeker een topic. Minder van Tinder met 100 delen. Daar word je niet vrolijk van. Als je een seksdate zoekt, zeker doen maar er niks van verwachten.
-
anoniem_379372 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 08:53
0.00% gewijzigd
Dus nog veel mannen die dit hun ex toewensen. Ik blijf het toch wat raar vinden. Hij weet dat hij de enige is die mij dat op dit moment kan geven.

Ik weet van mezelf dat ik dit nooit/nimmer zou sturen als ik weet dat iemand (nog) gevoelens voor mij heeft. Gewoon omdat ik weet dat die wens toch niet uit kan komen, en vooral om die andere geen valse hoop te geven.

En dat wil daarom niet zeggen dat ik die persoon niet het allerbeste toewens, ik hou op dat moment gewoon afstand om de ander niet te kwetsen.
Denken jullie dat exen altijd terugkomen? En zelfs een tweede keer, wanneer ze het al eens geprobeerd hebben, maar jij vond dat ze beter hun best moesten doen?
Nee, niet altijd. Ik heb het wel meegemaakt maar ik ben nu single dus dat zegt genoeg
Nee, dat denk ik niet.
Hellolove schreef:
05-01-2019 18:27
Denken jullie dat exen altijd terugkomen? En zelfs een tweede keer, wanneer ze het al eens geprobeerd hebben, maar jij vond dat ze beter hun best moesten doen?
Nee dat denk ik niet. En als het al de tweede keer is zou ik het ook echt zo laten, dan past het gewoon niet.
Hellolove schreef:
05-01-2019 18:27
Ligt voornamelijk aan de omstandigheden waarom het uit is gegaan.. En diegene moet misschien niet alleen zijn best doen maar jij ook! En als hij dat echt niet zou willen dan moet je doorgaan! Dikke knuffel :photo:
Zo hier goed nieuws, maand rust heeft echt geholpen en ook door even al het initiatief bij hem te leggen om wel contact te zoeken. So far de beste keus ever voor onze relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven