relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
woensdag 9 januari 2019 om 09:01
Maar werkte jullie in heel de periode samen? Ik kan me voorstellen als je elkaar zoveel ziet dat dat effect heeft op je relatie.Groningen12 schreef: ↑09-01-2019 01:03Het probleem is dat wij het al meerdere malen hebben geprobeerd en het altijd heel gezellig is, maar het van zijn kant het toch net niet is. Dat heeft allemaal veel te lang geduurd waardoor we elkaar steeds aan het kwellen waren. Ik wil het nog steeds heel graag, maar weet ook dat het beter is om hem los te laten. Vandaar dat het beter is om geen contact te zoeken, denk ik.
Dan is het laten idd misschien beter

woensdag 9 januari 2019 om 14:14
Zo, ik was vrolijk aan het daten en verder aan het gaan met mijn leven maar vandaag hebben we wat officiële documenten voor de verkoop van ons koophuis getekend en het voelt echt alsof ik weer bij dag 1 ben. Totaal leeg, nergens zin in, intens verdrietig. Hopelijk kom ik er nu wat sneller uit, maar ben wel even flink in de war. Heb ook gehuild waar hij bij was, wat ik juist niet wilde, maar het gebeurde.
woensdag 9 januari 2019 om 14:28
@ZoeyMaar, ja dat vind ik helemaaaaaaal niet gek! Ik moet eind deze maand naar de notaris voor overdracht van het huis op mijn naam en ik zie ook op tegen die dag. Misschien moet je (of we
) het positief bekijken. Dit was de laatste hobbel. Aan de andere kant ook het laatste wat je verbond en dat maakt het natuurlijk moeilijk en verdrietig! Heel veel sterkte... maar met een beetje leuk date, kun je ook deze laatste hobbel aan en krabbel je veel sneller op dan na al die andere tegenslagen en rotdagen!
Knuffel!
@Groningen12, ik zou inderdaad geen contact zoeken. Wel goed van je dat je dit nu zo al inziet
!

Knuffel!
@Groningen12, ik zou inderdaad geen contact zoeken. Wel goed van je dat je dit nu zo al inziet

woensdag 9 januari 2019 om 16:04
Wat ontzettend heftig lijkt me dat.. Niet te hard voor jezelf zijn, het is toch heel normaal dat je moet huilen op zo'n moment?ZoeyMaar schreef: ↑09-01-2019 14:14Zo, ik was vrolijk aan het daten en verder aan het gaan met mijn leven maar vandaag hebben we wat officiële documenten voor de verkoop van ons koophuis getekend en het voelt echt alsof ik weer bij dag 1 ben. Totaal leeg, nergens zin in, intens verdrietig. Hopelijk kom ik er nu wat sneller uit, maar ben wel even flink in de war. Heb ook gehuild waar hij bij was, wat ik juist niet wilde, maar het gebeurde.
Met mij ging het de laatste dagen ook echt lekker en toen liep ik net langs een winkel waar we samen kleding hebben gekocht voor hem en het shirt wat we daar gekocht hebben stond in de etalage.. Zo suf, maar ik werd er ook heel erg verdrietig van.
donderdag 10 januari 2019 om 10:50
Het zijn inderdaad van die kleine dingen waardoor je opeens heel verdrietig kan worden. De mooie herinnering, de droom van de toekomst die je toen had, de realiteit van hoe het gelopen is... Ik kan gelukkig melden dat het wel nu al wat beter gaat, dus die dalen zijn misschien nog even diep, maar ze zijn wel korter.Loes10 schreef: ↑09-01-2019 16:04Wat ontzettend heftig lijkt me dat.. Niet te hard voor jezelf zijn, het is toch heel normaal dat je moet huilen op zo'n moment?
Met mij ging het de laatste dagen ook echt lekker en toen liep ik net langs een winkel waar we samen kleding hebben gekocht voor hem en het shirt wat we daar gekocht hebben stond in de etalage.. Zo suf, maar ik werd er ook heel erg verdrietig van.
vrijdag 11 januari 2019 om 15:14
Jaaaa goeie tip, want ik kom net uit een talk sessie van een meid die hij sinds kort volgt op instagram. Geen idee of hij met haar samen is, maar vond het wel 'verdacht' en ben gaan googelen op haar naam. Kon niks over hun samen vinden, maar ze lijkt wel beetje op mij (super leuke chick dus, ik denk dat als ik niet deze achterdocht had dat we best vrienden zouden kunnen zijn
).

vrijdag 11 januari 2019 om 15:27
Ik heb gisteren voor het eerst weer app contact gehad met ex, we zitten in een gemeenschappelijke vriendengroep waar hij dus vanavond voor het eerst weer bij wilde aansluiten. Ik heb dit met hem besproken en uiteindelijk samen besloten om het nog even zo te laten omdat het nog te vers is. Super fijn gesprek met stiekem wel een beetje geflirt op het einde.. Ik merk wel dat ik er dus nu weer meer mee bezig ben, ik voel me niet rot of verdrietig eronder, maar weer op social media etc kijken. Ik baal ook ergens dat ik toch weer als eerste contact heb gezocht ergens.. Maar ja loslaten weer..
vrijdag 11 januari 2019 om 18:07
Nou, dat is tenminste ietsZoeyMaar schreef: ↑10-01-2019 10:50Het zijn inderdaad van die kleine dingen waardoor je opeens heel verdrietig kan worden. De mooie herinnering, de droom van de toekomst die je toen had, de realiteit van hoe het gelopen is... Ik kan gelukkig melden dat het wel nu al wat beter gaat, dus die dalen zijn misschien nog even diep, maar ze zijn wel korter.

zondag 13 januari 2019 om 13:11
@groningen12 en zoeymaar... echt het leed dat social media/ whatsapp heet haha! Zo moeilijk om in deze tijd afstand te nemen en te kunnen houden! Overal wel iets waardoor je aan hem wordt herinnerd.
Merk dat ik heel veel moeite heb met zijn reactie laast per telefoon. Blijf me steeds maar afvragen wat ik heb gedaan dat iemand ‘niets meer met me te maken wil hebben’. En ik weet dat het niet bij mezelf moet zoeken, maar je gaat het je toch afvragen! Stom! Maakt me verdrietig dat 8 jaar relatie zo wordt afgesloten...
Merk dat ik heel veel moeite heb met zijn reactie laast per telefoon. Blijf me steeds maar afvragen wat ik heb gedaan dat iemand ‘niets meer met me te maken wil hebben’. En ik weet dat het niet bij mezelf moet zoeken, maar je gaat het je toch afvragen! Stom! Maakt me verdrietig dat 8 jaar relatie zo wordt afgesloten...
zondag 13 januari 2019 om 13:27
Je hebt niets fout gedaan, hij heeft denk ik gewoon afstand nodig om het te kunnen verwerken. Ik heb ook tegen mijn ex gezegd dat ik hem niet wil zien en niet meer tegelijk bij vrienden wil zijn. Geen idee of hij dat hard of harteloos vindt, maar het is juist een teken dat de relatie nog te vers en belangrijk is om hem weer te zien.Oogdruppels schreef: ↑13-01-2019 13:11@groningen12 en zoeymaar... echt het leed dat social media/ whatsapp heet haha! Zo moeilijk om in deze tijd afstand te nemen en te kunnen houden! Overal wel iets waardoor je aan hem wordt herinnerd.
maandag 14 januari 2019 om 09:38
Mijn ex is aan het daten. Had al de ganse week een onbestemd gevoel, en heb gisteren bevestiging gekregen (niet van hem).
Is weer een hele terugval, krop in de keer, knobbel in de maag, hartkloppingen en geen concentratie.
De tranen blijven momenteel beperkt, maar die komen nog wel.
Hoe gingen jullie ermee om toen je te weten kwam dat ex een ander had/date?
Is weer een hele terugval, krop in de keer, knobbel in de maag, hartkloppingen en geen concentratie.
maandag 14 januari 2019 om 10:40
@Callie
Zulk nieuws is nooit fijn om te horen helemaal als je nog gevoelens hebt voor je ex. Mijn ex is vreemdgegaan en heeft daarna voor diegene gekozen.
Onthoud dat houden van ook loslaten betekend en als je echt nog van hem houdt gun je hem dat geluk. Het klinkt hard maar je kunt er niks aan doen, neem afstand en ga lekker door met waar je mee bezig was, vooruit kijken!
Zulk nieuws is nooit fijn om te horen helemaal als je nog gevoelens hebt voor je ex. Mijn ex is vreemdgegaan en heeft daarna voor diegene gekozen.
Onthoud dat houden van ook loslaten betekend en als je echt nog van hem houdt gun je hem dat geluk. Het klinkt hard maar je kunt er niks aan doen, neem afstand en ga lekker door met waar je mee bezig was, vooruit kijken!
maandag 14 januari 2019 om 10:53
Wat vreselijk om te horen..Callie_15 schreef: ↑14-01-2019 09:38Mijn ex is aan het daten. Had al de ganse week een onbestemd gevoel, en heb gisteren bevestiging gekregen (niet van hem).

Ik kreeg dus na 1 week te horen dat hij het bed had gedeeld met een ander, ze daten niet volgens mij, maar zien elkaar nog wel, ga ik vanuit. Ik was de avond zelf erg overstuur en verdrietig. Maar voor mij was het alleen maar een extra bevestiging dat hij niet de juiste voor mij is en ik beter verdien. Ik ben bang dat je ook aan dit gevoel niet zoveel kan doen en ook dit slijt weer.. Maar dat maakt het nu niet beter.. Sterkte, en dikke knuffel!!
maandag 14 januari 2019 om 12:52
Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat mijn ex een ander heeft. Dat is één van de weinige redenen die ik kan bedenken van onze breuk en hij heeft dit al een aantal keer eerder zo gedaan.
Aan de ene kant word ik er misselijk van als ik eraan denk (en ik doe dan ook erg mijn best om dat niet teveel te doen), maar ik heb vooral ook veel medelijden met het nieuwe slachtoffer.
Veel meer nuttigs dan afleiding zoeken kan ik je niet aanraden helaas. Het is gewoon k#t!
Aan de ene kant word ik er misselijk van als ik eraan denk (en ik doe dan ook erg mijn best om dat niet teveel te doen), maar ik heb vooral ook veel medelijden met het nieuwe slachtoffer.
Veel meer nuttigs dan afleiding zoeken kan ik je niet aanraden helaas. Het is gewoon k#t!
maandag 14 januari 2019 om 13:55
Ik heb altijd wel veel geleerd van relatiebreuken. Soms duurde het echt wel even voor ik over de breuk heen was maar heb nooit gebrek aan aandacht van mannen gehad. Ik vond dat een fijne afleiding. En die breuk zakt ook wel na een tijdje.
Geen idee. Na een paar weken linkt het ineens niet meer zo belangrijk.
De breuk met de vader van mn kind was wel wat moeilijker, omdat je elkaar natuurlijk blijft zien. Maar prijs jezelf dus gelukkig als er geen kinderen in het spel zijn.
Geen idee. Na een paar weken linkt het ineens niet meer zo belangrijk.
De breuk met de vader van mn kind was wel wat moeilijker, omdat je elkaar natuurlijk blijft zien. Maar prijs jezelf dus gelukkig als er geen kinderen in het spel zijn.
maandag 14 januari 2019 om 16:54
Na die ene online-stalk-sessie ben ik niet verder gegaan gelukkig. Ik ga er ook vanuit dat mijn ex een ander heeft, dit jaar gaat trouwen en volgend jaar kinderen heeft. Dan kan ik het ook beter loslaten, in plaats van de hele tijd te hopen dat het goed komt.
Ik heb dat gevoel nu ook steeds minder, ik mis hem eigenlijk minder dan gedacht? Ik mis het wel om met iemand te kunnen praten over wat me bezig houdt, waar ik over twijfel, wat ik wil doen en natuurlijk iemand om te knuffelen, maar ik vraag me steeds meer af of ik dat van hem wil. Het maakt me nog wel heel verdrietig dat ik jaren gedeeld heb met iemand die uiteindelijk niet wil
Ik heb dat gevoel nu ook steeds minder, ik mis hem eigenlijk minder dan gedacht? Ik mis het wel om met iemand te kunnen praten over wat me bezig houdt, waar ik over twijfel, wat ik wil doen en natuurlijk iemand om te knuffelen, maar ik vraag me steeds meer af of ik dat van hem wil. Het maakt me nog wel heel verdrietig dat ik jaren gedeeld heb met iemand die uiteindelijk niet wil
maandag 14 januari 2019 om 18:21
Na mijn lange relatie wil ik ook niet meer met ex omgaan. Hij heeft an sich niets misdaan, wilde vrienden blijven. Maar er is gewoon niets wat ons bindt. Hetgeen wat mij echt dolgelukkig maakt daar heeft hij een hekel aan. Ligt niet aan mij of hem, maar er valt gewoon niets meer te zeggen of te delen.Oogdruppels schreef: ↑13-01-2019 13:11
Daarbij is afsluiten echt makkelijker zonder contact, anders rek je het ‘afkicken’ ook nog.
maandag 14 januari 2019 om 19:20
Het is dan nog niet eens dat er weer iemand is, al is binnen zo’n korte tijd ook niet heel vleiend, maar ook het niet eerlijk zijn dus op het einde van je relatie dat echt pijn doet.
Ik heb tussen mijn ex en zijn nieuwe vriendin in gezeten bij een etentje een paar weken voor het uit ging. Achteraf ook best bizar. Geen gezamelijke vriend maar een soort van familie, ook een beetje vreemd.
@oogdruppels, ik maak het vanaf de andere kant mee, ik ben weggegaan bij mijn ex dus het is anders. En ik kan het ook niet positief maken voor je. Mijn ex heeft mij op zich niets misdaan. En weg gaan was ook echt moeilijk en emotioneel. Maar toen ik weg was was ik echt klaar met hem. De dingen die ons bonden waren weg. En de dingen die botsten uitvergroot. Ik vind hem oprecht geen leuk mens, ook geen slecht mens, maar een vriend zou het niet van me kunnen zijn. De appjes die ik nog kreeg vond ik ook vervelend, want ik had geen behoefte aan contact en hij had nog hoop, dat maakte het alleen maar lastiger.
Gedeelde vriendengroep lijkt me vervelend.
Hoop dat jullie snel in de ‘heerlijk alleen voor mezelf zorgen’ fase komen
Ik heb tussen mijn ex en zijn nieuwe vriendin in gezeten bij een etentje een paar weken voor het uit ging. Achteraf ook best bizar. Geen gezamelijke vriend maar een soort van familie, ook een beetje vreemd.
@oogdruppels, ik maak het vanaf de andere kant mee, ik ben weggegaan bij mijn ex dus het is anders. En ik kan het ook niet positief maken voor je. Mijn ex heeft mij op zich niets misdaan. En weg gaan was ook echt moeilijk en emotioneel. Maar toen ik weg was was ik echt klaar met hem. De dingen die ons bonden waren weg. En de dingen die botsten uitvergroot. Ik vind hem oprecht geen leuk mens, ook geen slecht mens, maar een vriend zou het niet van me kunnen zijn. De appjes die ik nog kreeg vond ik ook vervelend, want ik had geen behoefte aan contact en hij had nog hoop, dat maakte het alleen maar lastiger.
Gedeelde vriendengroep lijkt me vervelend.
Hoop dat jullie snel in de ‘heerlijk alleen voor mezelf zorgen’ fase komen

maandag 14 januari 2019 om 19:34
Ja, als je het zelf uit maakt sta je er anders in.
Mijn ex zei dat er wel nog gevoel was, en dat hij graag vrienden wilde blijven. Dat heeft bij mij voor heel wat hoop gezorgd.
Nu ik weet dat hij aan het daten is, is de hoop alvast een stuk minder geworden. Voorlopig kan ik geen vrienden zijn, daar is het voor mij nog te vers voor ...
Mijn ex zei dat er wel nog gevoel was, en dat hij graag vrienden wilde blijven. Dat heeft bij mij voor heel wat hoop gezorgd.
Nu ik weet dat hij aan het daten is, is de hoop alvast een stuk minder geworden. Voorlopig kan ik geen vrienden zijn, daar is het voor mij nog te vers voor ...
maandag 14 januari 2019 om 20:08
@Levada ja heel begrijpelijk! Ik vond hem wel oprecht een leuk mens en vrienden hoef ik niet met hem te zijn. Maar fatsoenlijk goeiendag en bijvoorbeeld een verjaardagswens verwacht ik wel. Ook vind ik dat we in de toekomst als we ons tegen komen best een biertje samen moeten kunnen drinken, maar goed dat is dus eenzijdig verkeer haha!
@callie, inderdaad nog lastiger als iemand zo’n gemengde signalen geeft. Het is echt een enorme klap, maar je komt er zeker bovenop! Wat ik toen wel had was dat het einde aan de ‘onzekerheid’ wel rust gaf. Heel vreemd! Heel veel sterkte en knuffels.
@callie, inderdaad nog lastiger als iemand zo’n gemengde signalen geeft. Het is echt een enorme klap, maar je komt er zeker bovenop! Wat ik toen wel had was dat het einde aan de ‘onzekerheid’ wel rust gaf. Heel vreemd! Heel veel sterkte en knuffels.