Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Klachtengeld?! Wat is dát nu voor een onzalige maatregel? Dat je je als organisatie nog serieus durft te nemen als je zo iets instelt zeg.

Ik hoop heel erg dat je morgen meteen merkt dat je op de goede plek zit. Wie weet verminderen dan de spanningsklachten ook wat :hug:
Ben weer weg. Over een week is het de " verjaardag"

Kan wel al melden dat ik de insulinepomp en meter in huis heb. De instructie en het plaatsen ervan moet nog komen. Dus nog gewoon insuline pennen.
Moet ook nog bestelling plaatsen , maar kan pas na plaatsing.
Ga me nu geestelijk en lichaamlijk er op voorbereiden. Rug is een protestactie begonnen, elke dag wakker worden met knetterende koppijn en veel nachtmerries, waarbij ik echt alles letterlijk voel, alsof het nu gebeurd.

Ben op, kan niet meer vechten, wil het ook niet meer
Ach Nartjie toch... :hug:

Wanneer start je nieuwe spv’er? Wel heel vervelend dat je juist in deze tijd zonder vaste hulp zit. Is er een spoed / tijdelijke hulpverlener om te bellen? Anders de huisarts? Je hoeft het niet allemaal alleen te doen hè?

:redrose:
Alle reacties Link kopieren
Narrjie sterkte! :hug: kan me zo voorstellen dat door de spanning en herbeleving de pijn ook erger wordt.

Cesium niks ontvangen van je.
Ik typ wel even een berichtje zo naar je.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Cesium, ik heb een berichtje gestuurd onder de eerder gestuurde pb's over de hypotheek van mijn moeder. Dan komt het vast wel aan.
Lise heeft ook bericht terug.
nartjie schreef:
06-01-2019 14:59
Ben weer weg. Over een week is het de " verjaardag"

Kan wel al melden dat ik de insulinepomp en meter in huis heb. De instructie en het plaatsen ervan moet nog komen. Dus nog gewoon insuline pennen.
Moet ook nog bestelling plaatsen , maar kan pas na plaatsing.
Ga me nu geestelijk en lichaamlijk er op voorbereiden. Rug is een protestactie begonnen, elke dag wakker worden met knetterende koppijn en veel nachtmerries, waarbij ik echt alles letterlijk voel, alsof het nu gebeurd.

Ben op, kan niet meer vechten, wil het ook niet meer
Zullen we samen onder een deken kruipen? :there:
Yellow, betalen als je een klacht in wilt dienen? Ik zou dit eens voorleggen aan een ombudsman ofzo. Belachelijk! Dat mag vast niet.

Nartjie :hug:
Moeilijke tijden.

Hopelijk geeft de insulinepomp wat verlichting, wanneer deze geplaatst is en werkt.
Later is nu
Tut, als het goed is heb je een pb terug
Later is nu
Lientje: ik heb je pb teruggestuurd. Als het niet is gelukt kun je vast wel verzinnen hoe ik gereageerd heb.

Yellow: belachelijk toch om een financiële drempel op te werpen voor mensen die een klacht willen indienen. Dat mag vast niet maar je kunt je energie waarschijnlijk wel beter gebruiken dan om hier achteraan te gaan.

Ik hoop voor je dat morgen positief voor je uitpakt, :hug:

Nartjie: heel veel sterkte voor je deze moeilijke dagen, :hug:
Dreamer schreef:
06-01-2019 16:16
Yellow, betalen als je een klacht in wilt dienen? Ik zou dit eens voorleggen aan een ombudsman ofzo. Belachelijk! Dat mag vast niet.

Nartjie :hug:
Moeilijke tijden.

Hopelijk geeft de insulinepomp wat verlichting, wanneer deze geplaatst is en werkt.
Ik ga er mee naar het WMO denk ik.. ik ben via hun daar begonnen.. Ik heb ook een persoonlijk budget van de gemeente..

Een maat van me vroeg wel terecht van “maar lost zo’n klacht wel je angstklachten op dan”. Maar ik heb nu het gevoel dat ik als een zotje overal maar met mijn goede bedoelingen keer op keer kan beginnen en dat de daadwerkelijke, in deze gevallen zelfs betaalde partijen, nooit ergens verantwoordelijkheid voor hoeven te dragen, en ik blijf met de shit zitten. Dokter, GGZ, die boeren.
Gelukt hoor cesium.

Yellow, ik hoop dat deze nieuwe zorgboerderij je wél goed behandeld en begeleid. En dat je je daardoor weer wat beter gaat voelen. Veel succes gewenst alvast! :hug:
YellowLemon, elke gemeente heeft als het goed is ook en wmo toezichthouder, te vinden bij je gemeente. Deze zijn onafhankelijk. Word uitgevoerd door een extern bureau. Je kunt ze vaak ook mailen. Bellen kan ook. Anoniem melden mag ook. Dan hoef jij er daarna niks meer mee. Gaan zij de organisatie controleren.

Even googlen op wmo toezichthouder, jou woonplaats of gemeente.

Via de wmo kan ook. Goed dat je er wat van zegt.
:hug: Nartjie.

Succes morgen Yellow. Ik ga duimen dat je het enorm leuk gaat vinden. :redrose:

Slaap lekker allemaal :zzz:
Goedemorgen!

Zit op het werk, heb al eea verstouwd (lekker bezig), maar er zakt me nu toch een deken van vermoeidheid over me heen @(

Ondertussen zit ik te duimen voor Yellow, natuurlijk.
(en voor nog iemand? Ik ben het weer even kwijt, Lise is donderdag pas, toch?)
Later is nu
Sterkte en succes vandaag Yellow.

Ik moet donderdag inderdaad Dreamer, maar volgens mij moet ik nu al beginnen met duimen voor mezelf :P
Succes Yellow!

Dreamer, kun je anders even een luchtje scheppen? Logisch hoor, dat je moe bent na alle gebeurtenissen.

Ik duim ook nog voor Lientje en begin vast te duimen voor Lise. Te veel duimen kan niet toch?

Fijne dag allemaal. Ik vertrek straks naar een wellness achtig iets. Lekker dobberen in warm water :thumbsup:
Lise, hoe gaat het eigenlijk met de uitstralingspijn in je andere been? Is dat al wat beter?
Lise: ik ga ook vast duimen voor jou!

Doro: wat heerlijk om te gaan dobberen op zo’n loodgrijze dag als vandaag!
Veel plezier!

Dreamer: nog even volhouden, succes!
Dreamer pb.
Yellow :thumbsup:
Doro75 schreef:
07-01-2019 11:32
Lise, hoe gaat het eigenlijk met de uitstralingspijn in je andere been? Is dat al wat beter?
Dat heeft niet echt doorgezet. Maar soms heb ik wel een slapend gevoel in mijn rechtervoet.
Doro veel plezier!

Yellow, succes vandaag!

Nartjie, veel sterkte deze dagen.

Voor iedereen een fijne dag vandaag.
Ik durfde niet. O_o Het voelt alsof er iets serieus stuk is in mijn zelfvertrouwen.. Ik kan ook al sinds vrijdag een pakketje ophalen bij een afhaalpunt.. maar ik durf niet. Ik heb net gebeld hoe lang het er blijft liggen.. Ze houden het voor de zekerheid een week langer extra en als ik naar een persoon uit de winkel vraag gaat hij het meteen pakken..

Heb dat nieuwe bedrijf ook op de hoogte gebracht.. is geen zorgboerderij trouwens. Iets totaal anders. Maar het is nogal makkelijk te vinden als ik het uitgebreid uit ga leggen.. en mijn maatschappelijk werkster belt me straks.

Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen. De Ikea lukte alleen omdat Regenboog mee was. En daar genoot ik vroeger van. Nu ben ik echt tussen alle mensen door geslingerd op mijn doel af, we vergingen van de dorst maar de rij was zo druk..

Soms heb ik het idee dat ik mezelf voor de gek houd als ik positief ben geweest over iets.
Yellow: ik herken het heel erg wat je schrijft. In mijn leven heb ik dezelfde periodes doorgemaakt. Blijf proberen om iedere dag, al is het maar 50 meter, de deur uit te gaan.
Mijn ervaring is dat het ook weer beter wordt, bij mij met ad, maar het blijft wel een kwetsbaar punt.
Heel veel sterkte, dit blijft niet zo!
Sterkte Yellow.
Geef niet op! :hug:
Yellow :hug:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven