Scheten laten in bed !?
dinsdag 29 januari 2019 om 22:00
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:40
Cateautje schreef: ↑29-01-2019 22:35Ik zat Jaws te kijken en mijn toenmalige vriend lag in dezelfde kamer te slapen. Het was donker in de kamer . Er kwam zo'n spannend moment met die muziek, tududududududu en op het moment dat die haai plotseling uit het water opdook laat mijn vriend een scheet, zo hard en lang dat ik met mijn kop in het plafond zat van de schrik.
Heb er nog een trauma van.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:41
Cateautje schreef: ↑29-01-2019 22:35Ik zat Jaws te kijken en mijn toenmalige vriend lag in dezelfde kamer te slapen. Het was donker in de kamer . Er kwam zo'n spannend moment met die muziek, tududududududu en op het moment dat die haai plotseling uit het water opdook laat mijn vriend een scheet, zo hard en lang dat ik met mijn kop in het plafond zat van de schrik.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:42
Mijn decorum ligt nog op de verloskamers van het ziekenhuis geloof ik.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Mijn man laat ze gewoon vliegen, ik liever niet maar ja... Ik ga ook t warme bed niet uit om naar de wc te gaan voor een scheetje.
Dus ja.. ze worden in bed gelaten. Als mijn man flink stinkt gaat ie wel met z'n kont de andere kant op liggen. Ik moet nogal snel kokhalzen. Die van mij stinken niet zo hard
Dus ja.. ze worden in bed gelaten. Als mijn man flink stinkt gaat ie wel met z'n kont de andere kant op liggen. Ik moet nogal snel kokhalzen. Die van mij stinken niet zo hard
Tuurlijk is het wel jouw ding; jij doet het ook, alleen doe je er heel moeilijk over.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:43
Sorry maar ik zie het helemaal voor me
dinsdag 29 januari 2019 om 22:47
Ik doe er helemaal niet moeilijk over. Ik doe het gewoon niet waar iemand bij is.SallySpectra* schreef: ↑29-01-2019 22:42Tuurlijk is het wel jouw ding; jij doet het ook, alleen doe je er heel moeilijk over.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:48
Wat dacht je van een coloscopie? Als je tijdens de bevalling je gêne nog niet was verloren doet dat het wel. In een hesje met je kont bloot terwijl ze je binnenkant bekijken met een slang.SallySpectra* schreef: ↑29-01-2019 22:46Oh het mag wel, maar die gaat vanzelf weg.
Denk vooral aan een lange nachtpon en neem een laxeerpil vooraf![]()
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 22:48
0.65% gewijzigd
dinsdag 29 januari 2019 om 22:48
Mijn man laat ze ook, stiekum onder de dekens, en dan zegt hi) tegen mij, “ ruik eens even, verdomd als het niet waar is maar dan ga ik ruiken.
Hij ligt dan in een deuk en ik heb een neusholte met zijn luchtje.
De mijne ruiken lekkerder, die zeggen iiioooo, zijn van de heerlijke zachte stiekumertjes.
Trouwens een mannenscheet is lichter dan een vrouwenscheet.
Mannenscheet zegt poooonndddd.
Vrouwenscheet zegt, iioooo.
Zei mijn vader altijd.
Hij ligt dan in een deuk en ik heb een neusholte met zijn luchtje.
De mijne ruiken lekkerder, die zeggen iiioooo, zijn van de heerlijke zachte stiekumertjes.
Trouwens een mannenscheet is lichter dan een vrouwenscheet.
Mannenscheet zegt poooonndddd.
Vrouwenscheet zegt, iioooo.
Zei mijn vader altijd.
hemke wijzigde dit bericht op 29-01-2019 22:51
36.43% gewijzigd
dinsdag 29 januari 2019 om 22:50
Ophouden krijg ik verschrikkelijke biuikpijn van. Toen mijn partner zich verwonderd afvroeg waarom ik mezelf dat aan deed was het hek van de dam. We kunnen er, heel kinderachtig, samen enorm om lachen. Zeker als het echt een enorm harde is.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:51
Achja het begon er al mee dat mijn vliezen met kracht braken en het vruchtwater over schoenen en broekspijpen van man, verloskundige en verpleegkundige heen gutste.
Maar hé, dan is de toon maar vast gezet.