Scheten laten in bed !?

29-01-2019 22:00 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
Belg007 schreef:
29-01-2019 22:37
Dus ik moet mijn man - die standaard binnen de minuut slaapt eens ie zijn hoofdkussen ziet - ook nog es continu gaan wakker maken telkens ik iets produceer?
Als ik iets produceer is mijn vrouw (meestal) wakker :idee:
Cateautje schreef:
29-01-2019 22:35
Ik zat Jaws te kijken en mijn toenmalige vriend lag in dezelfde kamer te slapen. Het was donker in de kamer . Er kwam zo'n spannend moment met die muziek, tududududududu en op het moment dat die haai plotseling uit het water opdook laat mijn vriend een scheet, zo hard en lang dat ik met mijn kop in het plafond zat van de schrik.
Heb er nog een trauma van.
:HA:
Cateautje schreef:
Ik zat Jaws te kijken en mijn toenmalige vriend lag in dezelfde kamer te slapen. Het was donker in de kamer . Er kwam zo'n spannend moment met die muziek, tududududududu en op het moment dat die haai plotseling uit het water opdook laat mijn vriend een scheet, zo hard en lang dat ik met mijn kop in het plafond zat van de schrik.
:rofl: die tududududu is ook heel beeldend haha
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Manta schreef:
29-01-2019 22:26
Ook na 9 jaar relatie weten we gelukkig ons decorum te behouden en houden we ons gewoon in. Ik zou er ontzettend op afknappen.
Mijn decorum ligt nog op de verloskamers van het ziekenhuis geloof ik.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Mijn man laat ze gewoon vliegen, ik liever niet maar ja... Ik ga ook t warme bed niet uit om naar de wc te gaan voor een scheetje.
Dus ja.. ze worden in bed gelaten. Als mijn man flink stinkt gaat ie wel met z'n kont de andere kant op liggen. Ik moet nogal snel kokhalzen. Die van mij stinken niet zo hard :-)
Manta schreef:
29-01-2019 22:37
Natuurlijk doe je dat, maar daar kan je toch niets aan doen?
Ik ben er gewoon niet van, zelfs als man het in zijn sleep doet probeer ik zo te liggen dat ik het niet hoor.
ieder zijn meug, ruften is niet mijn ding.
Tuurlijk is het wel jouw ding; jij doet het ook, alleen doe je er heel moeilijk over.
lux- schreef:
29-01-2019 22:42
Naast mijn eerste buikgriep, denk ik...
Cateautje schreef:

Sorry maar ik zie het helemaal voor me :rofl:
lux- schreef:
29-01-2019 22:41
:rofl: die tududududu is ook heel beeldend haha
:-D
lux- schreef:
Ja, dan mag je bijna geen schaamte meer hebben hoor ik uit verhalen van bevallende vriendinnen.
Ik ben darmpatiënt, dus er zijn periodes dat ik niet anders kan. Het is niet anders.
lux- schreef:
Ik wou ook al zeggen: "decorum"? geen kinderen zeker :-)
Poepgrappen en scheten waren voor ex en mijzelf altijd leuk vermaak. Mijn huidige partner is er wat serieuzer mee. Die excuseert zich ook altijd als hij een scheet laat.
Manta schreef:
29-01-2019 22:44
Ja, dan mag je bijna geen schaamte meer hebben hoor ik uit verhalen van bevallende vriendinnen.
Oh het mag wel, maar die gaat vanzelf weg.
Denk vooral aan een lange nachtpon en neem een laxeerpil vooraf :hihi:
TsumTsum schreef:
29-01-2019 22:43

Sorry maar ik zie het helemaal voor me :rofl:
Het dekbed bolde op.
SallySpectra* schreef:
Tuurlijk is het wel jouw ding; jij doet het ook, alleen doe je er heel moeilijk over.
Ik doe er helemaal niet moeilijk over. Ik doe het gewoon niet waar iemand bij is.
SallySpectra* schreef:
29-01-2019 22:46
Oh het mag wel, maar die gaat vanzelf weg.
Denk vooral aan een lange nachtpon en neem een laxeerpil vooraf :hihi:
Wat dacht je van een coloscopie? Als je tijdens de bevalling je gêne nog niet was verloren doet dat het wel. In een hesje met je kont bloot terwijl ze je binnenkant bekijken met een slang.
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 22:48
0.65% gewijzigd
Manta schreef:
29-01-2019 22:47
Ik doe er helemaal niet moeilijk over. Ik doe het gewoon niet waar iemand bij is.
Ja, dat is dus echt wel moeilijk doen.
Manta schreef:
Ooooh, jij bent zo'n stiekeme poeperd.
Mijn man laat ze ook, stiekum onder de dekens, en dan zegt hi) tegen mij, “ ruik eens even, verdomd als het niet waar is maar dan ga ik ruiken.
Hij ligt dan in een deuk en ik heb een neusholte met zijn luchtje.
De mijne ruiken lekkerder, die zeggen iiioooo, zijn van de heerlijke zachte stiekumertjes.

Trouwens een mannenscheet is lichter dan een vrouwenscheet.
Mannenscheet zegt poooonndddd.
Vrouwenscheet zegt, iioooo.
Zei mijn vader altijd. :high5:
hemke wijzigde dit bericht op 29-01-2019 22:51
36.43% gewijzigd
ik laat nooit scheten, dat is voorbehouden aan plebs !
Manta schreef:
Ophouden krijg ik verschrikkelijke biuikpijn van. Toen mijn partner zich verwonderd afvroeg waarom ik mezelf dat aan deed was het hek van de dam. We kunnen er, heel kinderachtig, samen enorm om lachen. Zeker als het echt een enorm harde is.
Manta schreef:
29-01-2019 22:44
Achja het begon er al mee dat mijn vliezen met kracht braken en het vruchtwater over schoenen en broekspijpen van man, verloskundige en verpleegkundige heen gutste.

Maar hé, dan is de toon maar vast gezet.
Cateautje schreef:
29-01-2019 22:48
Ooooh, jij bent zo'n stiekeme poeperd.
Die geluidloze scheten stinken het meest
Waarom zou je geen decorum meer hebben als je bevallen bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven