Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana-- schreef:
17-02-2019 18:59
Dat is wel te verklaren toch, ze is is geagiteerd, en dan gaat haar spelling altijd achteruit (zie ik wel vaker, ook bij anderen)

Fijn even bijgelezen hier, ben weer helemaal op de hoogte :proud:

Oh en natuurlijk braad je vlees eerst aan in vet, en doe je er daarna water bij om jus te maken. Water of wijn of bier, of gecombineerd, of bouillon, anders is de jus veel te vet.
Ik weet nu wel wie ze voorheen was. Grappig dat zoiets uiteindelijk toch weer opvalt.
feow schreef:
17-02-2019 19:02
Ik heb een leesbril nodig om her en der te zien waar anderen overduidelijk plastische chirurgie zien.

Nu is dat op mijn leeftijd, 54, gelukkig geen schande.
je moet wat vaker story, prive en weekend lezen
Ana_Isabel** schreef:
17-02-2019 19:09
Ik weet nu wel wie ze voorheen was. Grappig dat zoiets uiteindelijk toch weer opvalt.
Nu pas?

:O
S-Meds schreef:
17-02-2019 19:10
Zit je weer met Yas dubbel te nikken?
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2019 19:11
Nu pas?

Jah... Maaaar ik ben al heel lang niet geweest he en door reacties van derden ging ik pas de link leggen.
Vond het nog knap van mijzelf dat ik er ondertussen al 3 herkend heb..
Nouschi schreef:
17-02-2019 18:38
Ik heb Netflix ontdekt. Ben verslaafd aan 'When calls the heart'. :hihi: Yas kent het vast wel :lol:
geweldig he. ik moet het hier stiekem kijken want de andere helft van het huishouden krijgt er zelfmoordneigingen van
maar heerlijk, vooral die hysterische kostuums en haardrachten die compleet de plank misslaan..vrij geïnterpreteerd zullen we maar zeggen
S-Meds schreef:
17-02-2019 19:10
Het spijt me, maar ik ben wel zo bij de tijd dat ik daar het vivaforum voor heb.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
Zit je weer met Yas dubbel te nikken?
shit bril niet op
Ana_Isabel** schreef:
17-02-2019 19:12
Jah... Maaaar ik ben al heel lang niet geweest he en door reacties van derden ging ik pas de link leggen.
Vond het nog knap van mijzelf dat ik er ondertussen al 3 herkend heb..
Ik herken ook bijna nooit iemand, maar sommige nieuwe nicks liggen er wel heel duidelijk bovenop :D
S-Meds schreef:
17-02-2019 18:56
hysterisch oppervlakkig kostuumdrama?
Met de bijbel :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2019 13:00
Maar waarom moet je dat Nederlanderschap er dan zo nodig bij vermelden? Dat was zo toch ook wel duidelijk, met die boerenkool.
Nou ja, wat een rare opmerking. Mijn Surinaamse moeder maakte ook gewoon boerenkool, hoor. En ik ook. Volgens mij bedoelde DMM gewoon te specificeren welke grootouders. Net zoals kinderen bijvoorbeeld opa en oma Amsterdam en opa en oma Lutjebroek kunnen zeggen. Als kind van ouders uit verschillende landen zeg je dan niet opa en oma Lutjebroek maar "mijn Duitse/Surinaamse/Franse/Chinese/Turkse opa en oma" vs "mijn Nederlandse opa en oma".
Am Yisrael Chai!
Star² schreef:
17-02-2019 13:58
Dus plak je een meme van twee onbekende mensen.
Dat waren geen onbekende mensen hoor, dat zijn 2 hele bekende acteurs. Dus ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarom je zo uit je plaat ging, het topic ging toch over bekende mensen die er wel of niet goed uitzagen en naar hun leeftijd en of ze wel of niet verbouwd waren? Dus dat plaatje was volgens mij ontzettend ontopic.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:19
Nou ja, wat een rare opmerking. Mijn Surinaamse moeder maakte ook gewoon boerenkool, hoor. En ik ook. Volgens mij bedoelde DMM gewoon te specificeren welke grootouders. Net zoals kinderen bijvoorbeeld opa en oma Amsterdam en opa en oma Lutjebroek kunnen zeggen. Als kind van ouders uit verschillende landen zeg je dan niet opa en oma Lutjebroek maar "mijn Duitse/Surinaamse/Franse/Chinese/Turkse opa en oma" vs "mijn Nederlandse opa en oma".
Ik snap ook niet zo goed waarom dat van sommige forummers als overdreven, of afkomst erin gooien wordt gezien inderdaad.
lemoos2 schreef:
17-02-2019 15:33
Nou nee. Schijnbaar wist niemand wie hij of zij was, pas op napraat kwam jij met de info dat het een acteur en actrice betrof. Nog steeds geen idee wie de actrice dan is.
Oh, het was al gezegd lees ik nu, maar ik herkende ze wel gewoon direct in dat topic, ik snapte ook de commotie niet. Het zijn Michael Ealy en Sanaa Lathan.
Am Yisrael Chai!
Het-groepje schreef:
17-02-2019 21:32
Ik snap ook niet zo goed waarom dat van sommige forummers als overdreven, of afkomst erin gooien wordt gezien inderdaad.
Ik zie DMM redelijk vaak haar afkomst benoemen, dus zo raar vond ik die link niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oh en bij vlees moet je echt geen water doen, dan ga je je vlees koken ipv braden of bakken.

Als je water wil gebruiken om jus van te maken haal je altijd eerst het vlees uit de pan. Van water bij je vlees wordt je vlees taai en verliest het zijn smaak omdat je het kookt.
Am Yisrael Chai!
Lady*Voldemort schreef:
Nu pas?

Oooooooo :lightbulb:
Such fun!1
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:19
Precies dit.
fashionvictim schreef:
17-02-2019 21:34
Oh, het was al gezegd lees ik nu, maar ik herkende ze wel gewoon direct in dat topic, ik snapte ook de commotie niet. Het zijn Michael Ealy en Sanaa Lathan.
Ik deed inderdaad niets raar gewoon on-topic. Hele heisa ging nergens over.
-
DuchessMeganMarkle schreef:
18-02-2019 10:14
Ik deed inderdaad niets raar gewoon on-topic. Hele heisa ging nergens over.

Eens. Even gelezen, gaat nergens over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
is er iets gebeurd met de lees ook? er staat geen 1 seksverhaaltje tussen?
S-Meds schreef:
18-02-2019 22:08
is er iets gebeurd met de lees ook? er staat geen 1 seksverhaaltje tussen?

Bij mij wel. Nouja, een erotisch verhaal iver een man die 20 jaar ouder is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
19-02-2019 06:26
Bij mij wel. Nouja, een erotisch verhaal iver een man die 20 jaar ouder is.
Bij mij zijn alle ranzige verhaaltjes ook verdwenen! :lol:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Oe ja, hier ook geen ranzigheid! Wel een item over cuckolding, maar dat is informatief, niet ‘erotisch’.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven