Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 23 maart 2009 om 23:24
Bedankt voor jullie kledingadviezen, ik heb een zwarte legging, daarop een lange lichtgrijze trui/jurk met heel kort mouwtje, en zo'n grote lage kol,daaronder een zwarte longsleeve, en op die grijze trui/jurk, een brede zwarte riem, en daaronder m'n zwarte laarzen, maar dat is dus niet nieuw, ben nl. niet meer de stad in geweest vanmiddag. Dus weet nog niet of dit het wordt, tis nogal winters, terwijl we toch alweer in de lente zitten.
Pop, dat ik je zo heb geinspireerd, dat je gelijk bent gaan shoppen, ondanks dat het financieel niet echt kon,lachen hoor!!
Moet zo om Xen lachen, leuke man op RP gespot, hartje versturen, idd lijken we zo net pubers hé haha, en Indi d'r
reactie van RP meneer, wat een wanhopig typje zeg!
Volgens mij hebben we hier op het singlestopic van RP onze hobby gemaakt, volgens mij zit iedereen van dit topic nu massaal op RP, vind het zó lachen!
Indi, die van mij begreep ook al snel dat ik geen lid was, en had z'n emailadres in berichtje gezet, ben zo zenuwachtig voor vrijdag! Wat moet ik nou aan?! Weet het nog steeds niet...
Pop, dat ik je zo heb geinspireerd, dat je gelijk bent gaan shoppen, ondanks dat het financieel niet echt kon,lachen hoor!!
Moet zo om Xen lachen, leuke man op RP gespot, hartje versturen, idd lijken we zo net pubers hé haha, en Indi d'r
reactie van RP meneer, wat een wanhopig typje zeg!
Volgens mij hebben we hier op het singlestopic van RP onze hobby gemaakt, volgens mij zit iedereen van dit topic nu massaal op RP, vind het zó lachen!
Indi, die van mij begreep ook al snel dat ik geen lid was, en had z'n emailadres in berichtje gezet, ben zo zenuwachtig voor vrijdag! Wat moet ik nou aan?! Weet het nog steeds niet...
maandag 23 maart 2009 om 23:37
Indi, ik ben ook niet echt dun hoor, maar het is volgens mij wel zo dat je in zo'n jurkje (rokjes draag ik nooit) slanker toont, dan in een spijkerbroek. Draag ook weleens nette zwarte of grijze pantalons, soms met krijtstreep, toon ik ook slanker in, dan in een spijkerbroek. Maar een goeie spijkerbroek moet gewoon in je kast, maar dan wel van een beetje bekend merk, Only of Indian Rose vind ik leuke spijkerbroekmerken. Alleen Indian Rose spijkerbroeken vallen altijd zo klein.
dinsdag 24 maart 2009 om 08:42
WM, ik heb niks gekocht hoor, wat ik beschreef wat ik evt. as vrijdag aan zou kunnen doen, hangt gewoon in m'n kast. Heb het al wel eens aangehad,en kreeg er leuke reacties op. Het is misschien alleen een beetje winters, maar als ik de weerberichten zie, geven ze de hele week bewolkt, regenachtig en koud weer af, dus dan kan het weer wel....
dinsdag 24 maart 2009 om 08:43
Het kost me elke keer wel veel tijd om weer bij te lezen zeg!
Wat leuk dat jullie ook allemaal actief met RP bezig zijn! Nu zeg ik wel ook, terwijl het bij mij nog helemaal geen ook is. Heb veel reacties ontvangen, goed voor mijn ego! Maar tjonge jonge jonge wat zitten er ook droeftoeters tussen zeg... (sorry hoor!) Ik heb nog geen contact gemaakt... Ik heb alle reacties onderverdeeld in groep 1 tm 3 (3 is bijna exit) en No Way... Als ik tijd heb ga ik ze weer ff allemaal screenen en al dan niet toevoegen op msn. Denk dat het beste is om er elke dag 1 te doen, anders verlies ik het overzicht! hahaha
Zo heb ik ook een jaar of 2 geleden op Netlog gestaan waar ik nog steeds contacten in mijn msn had staan, maar van wie ik niet meer wist wie wat waar en hoe ik hem ook alweer kende, toen hij laatst weer eens iets stuurde. hehehe
TP je outfit klinkt leuk!!!
Wat leuk dat jullie ook allemaal actief met RP bezig zijn! Nu zeg ik wel ook, terwijl het bij mij nog helemaal geen ook is. Heb veel reacties ontvangen, goed voor mijn ego! Maar tjonge jonge jonge wat zitten er ook droeftoeters tussen zeg... (sorry hoor!) Ik heb nog geen contact gemaakt... Ik heb alle reacties onderverdeeld in groep 1 tm 3 (3 is bijna exit) en No Way... Als ik tijd heb ga ik ze weer ff allemaal screenen en al dan niet toevoegen op msn. Denk dat het beste is om er elke dag 1 te doen, anders verlies ik het overzicht! hahaha
Zo heb ik ook een jaar of 2 geleden op Netlog gestaan waar ik nog steeds contacten in mijn msn had staan, maar van wie ik niet meer wist wie wat waar en hoe ik hem ook alweer kende, toen hij laatst weer eens iets stuurde. hehehe
TP je outfit klinkt leuk!!!

dinsdag 24 maart 2009 om 10:03
TP klinkt goed die outfit.
Vleer, ik werd er steeds afgegooid, ga je man zo eens bekijken. Ik vind jouw profiel wel echt super trouwens, was ik een man dan had ik zeker gereageerd. En thnx voor je hulp! Je bent een schatje! Ga straks eens zien of ik al reacties heb...
Heb gister láát nog een end zitten bellen met de zeiler. Hij klinkt echt leuk en het is heel gezellig aan de foon. We zijn overeengekomen dat ik vrijdag ga en als het dan niet klilkt dan ga ik vrijdagnacht gewoon weer naar huis (zo goed Q? *grin*)
Vleer, ik werd er steeds afgegooid, ga je man zo eens bekijken. Ik vind jouw profiel wel echt super trouwens, was ik een man dan had ik zeker gereageerd. En thnx voor je hulp! Je bent een schatje! Ga straks eens zien of ik al reacties heb...
Heb gister láát nog een end zitten bellen met de zeiler. Hij klinkt echt leuk en het is heel gezellig aan de foon. We zijn overeengekomen dat ik vrijdag ga en als het dan niet klilkt dan ga ik vrijdagnacht gewoon weer naar huis (zo goed Q? *grin*)
dinsdag 24 maart 2009 om 11:22
quote:misspoez schreef op 23 maart 2009 @ 22:20:
Dubbele baan Reiziger? Wat zal jij lekker shoppen straks.
Slaapwel!
Nee niet echt een dubbele baan, aspergetijd is drukke tijd en dan spring ik wel eens in bij ouders van vriendin. Binnen maandje als het steken begint is dat superleuk: tussen de zwarte plastic (lekker warm) in het zonnetje kun je lekker in bikini werken das gratis fitness en zonnebank
In de zomer werk ik buiten men uren ook veel mee opt bedrijf van mijn ouders.
Dubbele baan Reiziger? Wat zal jij lekker shoppen straks.
Slaapwel!
Nee niet echt een dubbele baan, aspergetijd is drukke tijd en dan spring ik wel eens in bij ouders van vriendin. Binnen maandje als het steken begint is dat superleuk: tussen de zwarte plastic (lekker warm) in het zonnetje kun je lekker in bikini werken das gratis fitness en zonnebank
In de zomer werk ik buiten men uren ook veel mee opt bedrijf van mijn ouders.

dinsdag 24 maart 2009 om 12:24
Hey Valeria!
De zeiler is een man met wie ik volgend weekend mee mag zeilen. Nog nooit gezien, dus wel spannend. Daarom ook vrijdag alvast heen, als het niks is dan ben ik 's avonds weer weg. is het wel leuk dan vaar ik zaterdag en zondag mee.
Reiz, zoeken ze nog hulp? Ik wil ook wel fitnessen in mijn bikini in de zon!
De zeiler is een man met wie ik volgend weekend mee mag zeilen. Nog nooit gezien, dus wel spannend. Daarom ook vrijdag alvast heen, als het niks is dan ben ik 's avonds weer weg. is het wel leuk dan vaar ik zaterdag en zondag mee.
Reiz, zoeken ze nog hulp? Ik wil ook wel fitnessen in mijn bikini in de zon!
dinsdag 24 maart 2009 om 17:59
Hallootjes!
Is door de zon ieders hormoonlevel omhoog geschoten dat we massaal aan RP zijn gegaan?
(TP: ik ben geen rp-er)
Vleer: hoest met de koeien-insiminator? Een echte boer lijkt het me, kan zker leuk zijn.
MP: spannend hoor; die zeildate! Kijk je er naar uit?
Reiz: asperges steken is coel; heb, toen ik klein was, ook wel eens op het veld rondgehuppeld. Succes ermee!
Hebben we al een manier gevonden waarop men het hier te weten komt als je doodgaat? Lijkt me zosiwo lastig met mensen die je irl nooit ziet of spreekt.
Het zou kunnen dat als je aan je omgeving kenbaar maakt dat je hopeloos verslaafd bent aant 'single-forummen' iemand eraan denkt als je onder de zoden ligt om hier eens een kijkje te komen nemen. Maja, of dat zon reeele gedachte is?
Van Moz dus nog niets gehoord?
Is door de zon ieders hormoonlevel omhoog geschoten dat we massaal aan RP zijn gegaan?
(TP: ik ben geen rp-er)
Vleer: hoest met de koeien-insiminator? Een echte boer lijkt het me, kan zker leuk zijn.
MP: spannend hoor; die zeildate! Kijk je er naar uit?
Reiz: asperges steken is coel; heb, toen ik klein was, ook wel eens op het veld rondgehuppeld. Succes ermee!
Hebben we al een manier gevonden waarop men het hier te weten komt als je doodgaat? Lijkt me zosiwo lastig met mensen die je irl nooit ziet of spreekt.
Het zou kunnen dat als je aan je omgeving kenbaar maakt dat je hopeloos verslaafd bent aant 'single-forummen' iemand eraan denkt als je onder de zoden ligt om hier eens een kijkje te komen nemen. Maja, of dat zon reeele gedachte is?
Van Moz dus nog niets gehoord?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 24 maart 2009 om 18:02
Goedemorgen!!
Ik ben echt heel vrolijk vandaag
@Vleer: Gaat het beter met de hoofdpijn?
@Reiz: Krijg je ook asperges mee naar huis als je klaar bent met steken?
@MP:Zeiler klinkt als erg leuk!!
@Kapara: Ik had dat in het begin ook..je wordt overspoeld met hartjes..Ik vond het op een gegeven moment niets meer aan ;-(
@TP: Spijkerbroeken kopen is voor mij een ramp! Ik slaag meestal bij Didi en anders is Cecil voor mij ook een fijn merk
@WM: Lekker bijgeslapen?? Geniet lekker van je avondje thuis!
Ik geniet echt van de zon hier..ook al is het koud. Vanavond onverwacht een vriendinnetje op bezoek..helemaal leuk!
En...Mail terug van RP-meneer!
Ik ben echt heel vrolijk vandaag
@Vleer: Gaat het beter met de hoofdpijn?
@Reiz: Krijg je ook asperges mee naar huis als je klaar bent met steken?
@MP:Zeiler klinkt als erg leuk!!
@Kapara: Ik had dat in het begin ook..je wordt overspoeld met hartjes..Ik vond het op een gegeven moment niets meer aan ;-(
@TP: Spijkerbroeken kopen is voor mij een ramp! Ik slaag meestal bij Didi en anders is Cecil voor mij ook een fijn merk
@WM: Lekker bijgeslapen?? Geniet lekker van je avondje thuis!
Ik geniet echt van de zon hier..ook al is het koud. Vanavond onverwacht een vriendinnetje op bezoek..helemaal leuk!
En...Mail terug van RP-meneer!