Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Ja, je kunt de hondenbrokjes erin strooien. De hond moet dan zijn best doen om alles te vinden en doet dus wat langer over het eten dan normaal. Dat noemen ze hersengymnastiek.
Ik heb in de kringloop een beeldje gekocht, is een sculptuur en gesigneerd. Helaas kan ik niks vinden op de initialen A.S.
miekemv schreef:
09-01-2019 22:15
Ik heb in de kringloop een beeldje gekocht, is een sculptuur en gesigneerd. Helaas kan ik niks vinden op de initialen A.S.
Plaatje?

Je kunt je eigen foto opladen via de site Tinypic.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
09-01-2019 22:45
Plaatje?

Je kunt je eigen foto opladen via de site Tinypic.
Ik heb het al geprobeerd bij een ander topic maar wel lastig op de foon.
miekemv schreef:
09-01-2019 22:51
Ik heb het al geprobeerd bij een ander topic maar wel lastig op de foon.
Veel oefenen, ik heb het ook geleerd.
:)
Ik ben sinds kort ook gegrepen door het kringloop-virus, maar dan vooral voor serviezen. Ik was er in geen jaren geweest. Het is allemaal aanzienlijk groter geworden, niet altijd voordeliger, maar er zijn nog genoeg koopjes te vinden.
Hier was alle kleding 2 halen 1 betalen. Heb zoveel mooie kleding gekocht. Was 60 euro kwijt maar dan had ik 6 blazers, 4 broeken, 1 regen/storm jas, 1 zomerjas, 1 blouse en nog wat andere dingen. Heel erg blij mee.

En op de rommelmarkt een medicijndoosjeshouder gekocht. Nieuw rond de 25 euro bij de apotheek nu voor 50 cent. Even door een sopje en weer helemaal prima.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Snoesje666 schreef:
09-01-2019 22:59
Veel oefenen, ik heb het ook geleerd.
:)
Ik heb geen geweldig mobieltje, heb ook al een andere maar op deze staan veel foto's wat nog over moet, helaas weigert hij mee te werken. Ook mijn oude laptop doet niet meer wat hij zou moeten doen, maar ook een pracht van een laptop gekocht vorige week in de kringloop. Goed werkend met Windows 10. Het merk is MSI uit 2016 en ik lees overal dat het merk goed bekend staat. Gekocht voor €70,00. Blij mee alleen ook in dit geval ben ik niet de snelste met overzetten.
Het is toch rotzooi en doet het niet. Kom er nu achter als ik even tijd heb om het te gebruiken. In eerste instantie leek alles gewoon goed. Zonde van het geld.
Vroeger wilde ik graag de geillustreerde boeken van Rien Poortvliet hebben, De kabouter, "het brieschend paard" en "braaf". Maar die boeken waren hartstikke duur dus het kwam er nooit van.

Nu heb ik ze voor een habbekrats gescoord bij de kringloop.
Pumps_italiaans schreef:
11-01-2019 17:18
Het is toch rotzooi en doet het niet. Kom er nu achter als ik even tijd heb om het te gebruiken. In eerste instantie leek alles gewoon goed. Zonde van het geld.
Je dvd-speler? Jammer.
Zwarte wolvilten hoed, maar de mijne heeft een gevlochten leren band. € 3,25.

Afbeelding
Mooie aankoop!
Mensen zouden vaker een hoed moeten dragen. Het staat mooi.
iones schreef:
24-01-2019 21:32
Mooie aankoop!
Mensen zouden vaker een hoed moeten dragen. Het staat mooi.
Ik vind die typische begrafenishoeden zo mooi, het liefst met van dat zwarte kant voor de ogen. Maar in Nederland kan je dat inderdaad niet met goed fatsoen opzetten bij een begrafenis zonder op te vallen. Ik vind een hoed altijd wel heel gekleed staan.
Dat zwarte kant voor de ogen is toch alleen voor de weduwe?

Wat mij betreft kun je prima een donkere hoed opzetten voor een begrafenis en het is praktischer dan een paraplu.
ik vond een volgens mij ongedragen jurkje van mijn favo merk voor 9 euro in de kringloop
onze kringloop is niet heel goedkoop maar dat zijn die jurkjes nieuw ook niet
anoniem_63c805eef0fff wijzigde dit bericht op 08-03-2019 07:08
5.41% gewijzigd
Ik heb een paar jaar geleden een paar duurdere merken gekocht.
Is een prima manier om het materiaal uit te testen. Kijken of het het geld ook waard is.

Geen kringloop nu, maar restanten in de sale besteld.
Servetten (katoen) en onderbroeken. Die hoef ik echt niet van de Kringloop.
Jammer genoeg was niet alles meer leverbaar. Er waren meer kapers op de kust.
Mijn eigen kast lijkt voor een deel op de Kringloop. Ik houd het zelf.
Ik heb nog spijt dat ik bepaalde kleding heb weg gegeven. Nooit gedragen en gekocht als 18-jarige.
Was gewoon topkwaliteit. Kan je niet meer in winkels vinden voor die prijs,
Z.g.a.n. schoudertas van Converse, kleurige ovenwanten en dvd-trilogieën van Spiderman en The Matrix.

8 euro samen.
Gister 2 Engelstalige boeken gekocht en een harlequin pocket. 2 euro totaal kwijt.
Vanmiddag een prachtig goudbruin chinees jasje gekocht, voor 4,50 euro, helemaal blij mee!
Klinkt mooi! Van dat borduursel er op?
Een oude Aussie (Australian) voor mijn zusje. 3 euro...
Live long and prosper
Snoesje666 schreef:
07-03-2019 21:31
Klinkt mooi! Van dat borduursel er op?
Ja klopt, van dat bloemenborduursel!
Uiteindelijk toch een tweede DVD-speler gekocht en die heeft geen kuren gehad zoals de eerste. Maar ik heb weinig tijd om er voor te gaan zitten en het te gebruiken.
Deze past perfect bij een oude installatie waarvan de eerste CD-speler al langer geleden via de milieustraat is gerecycled.
Die andere is volgens mij versleten bij de kringloop. Ik ga hem nog een keer daar inleveren. Wil dat gewoon uittesten.
Pumps_italiaans schreef:
08-03-2019 00:32
Uiteindelijk toch een tweede DVD-speler gekocht en die heeft geen kuren gehad zoals de eerste. Maar ik heb weinig tijd om er voor te gaan zitten en het te gebruiken.
Deze past perfect bij een oude installatie waarvan de eerste CD-speler al langer geleden via de milieustraat is gerecycled.
Die andere is volgens mij versleten bij de kringloop. Ik ga hem nog een keer daar inleveren. Wil dat gewoon uittesten.
Hoe bedoel je? Je levert hem in bij de Kringloop zodat iemand anders er nog in kan stinken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven