Kringloop koopjes
dinsdag 10 januari 2012 om 12:31
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.
Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!

woensdag 9 januari 2019 om 22:45

woensdag 9 januari 2019 om 22:51
Ik heb het al geprobeerd bij een ander topic maar wel lastig op de foon.
woensdag 9 januari 2019 om 23:13
Hier was alle kleding 2 halen 1 betalen. Heb zoveel mooie kleding gekocht. Was 60 euro kwijt maar dan had ik 6 blazers, 4 broeken, 1 regen/storm jas, 1 zomerjas, 1 blouse en nog wat andere dingen. Heel erg blij mee.
En op de rommelmarkt een medicijndoosjeshouder gekocht. Nieuw rond de 25 euro bij de apotheek nu voor 50 cent. Even door een sopje en weer helemaal prima.
En op de rommelmarkt een medicijndoosjeshouder gekocht. Nieuw rond de 25 euro bij de apotheek nu voor 50 cent. Even door een sopje en weer helemaal prima.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

woensdag 9 januari 2019 om 23:32
Ik heb geen geweldig mobieltje, heb ook al een andere maar op deze staan veel foto's wat nog over moet, helaas weigert hij mee te werken. Ook mijn oude laptop doet niet meer wat hij zou moeten doen, maar ook een pracht van een laptop gekocht vorige week in de kringloop. Goed werkend met Windows 10. Het merk is MSI uit 2016 en ik lees overal dat het merk goed bekend staat. Gekocht voor €70,00. Blij mee alleen ook in dit geval ben ik niet de snelste met overzetten.

vrijdag 11 januari 2019 om 17:23
vrijdag 11 januari 2019 om 17:24
Je dvd-speler? Jammer.Pumps_italiaans schreef: ↑11-01-2019 17:18Het is toch rotzooi en doet het niet. Kom er nu achter als ik even tijd heb om het te gebruiken. In eerste instantie leek alles gewoon goed. Zonde van het geld.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

donderdag 24 januari 2019 om 22:45
Ik vind die typische begrafenishoeden zo mooi, het liefst met van dat zwarte kant voor de ogen. Maar in Nederland kan je dat inderdaad niet met goed fatsoen opzetten bij een begrafenis zonder op te vallen. Ik vind een hoed altijd wel heel gekleed staan.

vrijdag 25 januari 2019 om 13:42
Ik heb een paar jaar geleden een paar duurdere merken gekocht.
Is een prima manier om het materiaal uit te testen. Kijken of het het geld ook waard is.
Geen kringloop nu, maar restanten in de sale besteld.
Servetten (katoen) en onderbroeken. Die hoef ik echt niet van de Kringloop.
Jammer genoeg was niet alles meer leverbaar. Er waren meer kapers op de kust.
Mijn eigen kast lijkt voor een deel op de Kringloop. Ik houd het zelf.
Ik heb nog spijt dat ik bepaalde kleding heb weg gegeven. Nooit gedragen en gekocht als 18-jarige.
Was gewoon topkwaliteit. Kan je niet meer in winkels vinden voor die prijs,
Is een prima manier om het materiaal uit te testen. Kijken of het het geld ook waard is.
Geen kringloop nu, maar restanten in de sale besteld.
Servetten (katoen) en onderbroeken. Die hoef ik echt niet van de Kringloop.
Jammer genoeg was niet alles meer leverbaar. Er waren meer kapers op de kust.
Mijn eigen kast lijkt voor een deel op de Kringloop. Ik houd het zelf.
Ik heb nog spijt dat ik bepaalde kleding heb weg gegeven. Nooit gedragen en gekocht als 18-jarige.
Was gewoon topkwaliteit. Kan je niet meer in winkels vinden voor die prijs,
donderdag 7 maart 2019 om 21:53
Ja klopt, van dat bloemenborduursel!

vrijdag 8 maart 2019 om 00:32
Uiteindelijk toch een tweede DVD-speler gekocht en die heeft geen kuren gehad zoals de eerste. Maar ik heb weinig tijd om er voor te gaan zitten en het te gebruiken.
Deze past perfect bij een oude installatie waarvan de eerste CD-speler al langer geleden via de milieustraat is gerecycled.
Die andere is volgens mij versleten bij de kringloop. Ik ga hem nog een keer daar inleveren. Wil dat gewoon uittesten.
Deze past perfect bij een oude installatie waarvan de eerste CD-speler al langer geleden via de milieustraat is gerecycled.
Die andere is volgens mij versleten bij de kringloop. Ik ga hem nog een keer daar inleveren. Wil dat gewoon uittesten.

vrijdag 8 maart 2019 om 07:59
Hoe bedoel je? Je levert hem in bij de Kringloop zodat iemand anders er nog in kan stinken?Pumps_italiaans schreef: ↑08-03-2019 00:32Uiteindelijk toch een tweede DVD-speler gekocht en die heeft geen kuren gehad zoals de eerste. Maar ik heb weinig tijd om er voor te gaan zitten en het te gebruiken.