De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
dinsdag 5 maart 2019 om 19:41
Goede tip, ga ik kijken.OopjenCoppit schreef: ↑05-03-2019 00:56Als je hem nog niet gezien hebt, moet je beslist eens de telefilm 'De nieuwe wereld' op NPOstart bekijken.
Daar zie je Bianca in haar beste rol so far, wat mij betreft. (Ze kreeg niet voor niets een Emmy-award voor deze rol!)
Ontroerend en indrukwekkend. Mooie film ook.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 5 maart 2019 om 19:44
Zeker een aanradertje.OopjenCoppit schreef: ↑05-03-2019 00:56Als je hem nog niet gezien hebt, moet je beslist eens de telefilm 'De nieuwe wereld' op NPOstart bekijken.
Daar zie je Bianca in haar beste rol so far, wat mij betreft. (Ze kreeg niet voor niets een Emmy-award voor deze rol!)
Ontroerend en indrukwekkend. Mooie film ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 5 maart 2019 om 19:45
Vrouw! Wat leuk om je te zien, jij van-de-aardbodem-verdwijner!
Am Yisrael Chai!
dinsdag 5 maart 2019 om 23:09
dinsdag 5 maart 2019 om 23:17
Ja, wie had dat ooit gedacht, he ? Ik vond er serieus geen hol meer aan de laatste tijd. Maar dan gaat het toch weer kriebelen.....fashionvictim schreef: ↑05-03-2019 19:45Vrouw! Wat leuk om je te zien, jij van-de-aardbodem-verdwijner!
![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 10 maart 2019 om 20:32
Ik vind het nú al leuk. Die fotograaf. 
Alle apps/programma's die voorbij kwamen. Heerlijk.
Alle apps/programma's die voorbij kwamen. Heerlijk.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 10 maart 2019 om 20:35
zondag 10 maart 2019 om 20:52
Ja echt geniaal.
zondag 10 maart 2019 om 21:11
zondag 10 maart 2019 om 21:14
Mee eens. Het eerste seizoen vond ik het leuk, nu niet meer. Mijn vriend kijkt er nog naar, maar zelf zou ik niet meer kijken als de tv niet aan had gestaan.
zondag 10 maart 2019 om 21:30
Ik vond deze echt leuk.
En gelukkig geen 'viezige' Anton.
En gelukkig geen 'viezige' Anton.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 10 maart 2019 om 21:58
Ik vond het een heerlijke aflevering.
Nancy die wanhopig het gekijf tussen Ank en Helma probeerde samen te vatten in de stralen van de zon.
Nancy die zich een soort van verbonden voelde met de fotograaf, terwijl die niets van haar gemeut moest hebben.
Anton die zich verbonden voelde met Volkert, terwijl die alleen maar met een sarcastische kop naar hem kon kijken.
Jammer dat het maar een minuut of 20 duurt.
Nancy die wanhopig het gekijf tussen Ank en Helma probeerde samen te vatten in de stralen van de zon.
Nancy die zich een soort van verbonden voelde met de fotograaf, terwijl die niets van haar gemeut moest hebben.
Anton die zich verbonden voelde met Volkert, terwijl die alleen maar met een sarcastische kop naar hem kon kijken.
zondag 10 maart 2019 om 22:20
zondag 10 maart 2019 om 22:44
zondag 10 maart 2019 om 22:44
Heerlijk inderdaad. Precies bij deze scenes heb ik me bescheurd.Lotte35 schreef: ↑10-03-2019 21:58Ik vond het een heerlijke aflevering.
En Helma ook: "50 cent voor koffie?? Ik word niet goed..."
En bij die complimenten voor Achmed " een Marokkaan", "Nee, da's geen compliment. Zeg dan een LEUKE Marokkaan"
Ik moet ook altijd zo lachen om die kleding van Nancy. Van die suffige tuniekjes en slecht zittende broeken en van die lange laarzen die al jaren niet meer kunnen. En die fotografe ook, met zo'n gehaakt bolerogeval
Nothing happens for a reason