Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
OopjenCoppit schreef:
05-03-2019 00:56
Als je hem nog niet gezien hebt, moet je beslist eens de telefilm 'De nieuwe wereld' op NPOstart bekijken.
Daar zie je Bianca in haar beste rol so far, wat mij betreft. (Ze kreeg niet voor niets een Emmy-award voor deze rol!)
Ontroerend en indrukwekkend. Mooie film ook.
Goede tip, ga ik kijken.
Am Yisrael Chai!
OopjenCoppit schreef:
05-03-2019 00:56
Als je hem nog niet gezien hebt, moet je beslist eens de telefilm 'De nieuwe wereld' op NPOstart bekijken.
Daar zie je Bianca in haar beste rol so far, wat mij betreft. (Ze kreeg niet voor niets een Emmy-award voor deze rol!)
Ontroerend en indrukwekkend. Mooie film ook.
Zeker een aanradertje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
05-03-2019 19:44
Zeker een aanradertje.
Vrouw! Wat leuk om je te zien, jij van-de-aardbodem-verdwijner!

:lips:
Am Yisrael Chai!
Polsjef schreef:
04-03-2019 18:29
Ik kijk hem terug met dochter van 10. Dochter....Balthasar? Die heeft toch Willem van Oranje vermoord. Wat moet hij bij Jezus?
:HA:
Ja, deze keer vond ik Helma ook leuk.
Ank die opeens een andere kant laat zien.
Het koekje en het suikerfeest.

Ik heb er heerlijk om kunnen lachen.
Roetveeg Balthasar. Hadden jullie niet even iets kunnen laten weten? :rofl:

Misschien komt er nog iets over Carnaval. Lopen ze ook al jaren over te zeuren.
fashionvictim schreef:
05-03-2019 19:45
Vrouw! Wat leuk om je te zien, jij van-de-aardbodem-verdwijner!

:lips:
Ja, wie had dat ooit gedacht, he ? Ik vond er serieus geen hol meer aan de laatste tijd. Maar dan gaat het toch weer kriebelen.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lig weer in een deuk :rofl: :rofl:
Ik vind het nú al leuk. Die fotograaf. :rofl:
Alle apps/programma's die voorbij kwamen. Heerlijk.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
"Je staat in mijn cirkel" :proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Geweldige aflevering weer :rofl: :rofl:
Wageningen1985 schreef:
10-03-2019 20:51
Geweldige aflevering weer :rofl: :rofl:
Ja echt geniaal.
Geniaal, inderdaad!
Ik vond dit de minste aflevering.
Ik vond hem leuk. En herkenbaar ook, schoolfotograaf die wordt verplaatst (vorig jaar viel het tegelijk met Halloween, resultaat: kinderen die in skeletpakje naar school waren gekomen) en ook dat de informatie van de ene (digitale) schoolagenda niet overeen komt met de andere.
Krabbeltje123 schreef:
10-03-2019 20:56
Ik vond dit de minste aflevering.

Mee eens. Het eerste seizoen vond ik het leuk, nu niet meer. Mijn vriend kijkt er nog naar, maar zelf zou ik niet meer kijken als de tv niet aan had gestaan.
Ik vond vooral dat feedbackgebeuren hilarisch. En herkenbaar, niet van school maar van mijn werk.
Ik vond dit een superleuke aflevering! Die complimenten op het eind voor Anton en Nancy, geweldig :applause:
Vond er geen zak aan vanavond.
Alleen de venijn op het laatst van Anky en .Helma Helga? dat vond ik wel mooi.
Nee valt mij echt tegen dit seizoen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik vond deze echt leuk.
En gelukkig geen 'viezige' Anton.
Net ook een feedbackforward training gehad. Pfffffffffff, helemaal herkenbaar.

Aardige aflevering.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik vond het een heerlijke aflevering.
Nancy die wanhopig het gekijf tussen Ank en Helma probeerde samen te vatten in de stralen van de zon.
Nancy die zich een soort van verbonden voelde met de fotograaf, terwijl die niets van haar gemeut moest hebben.
Anton die zich verbonden voelde met Volkert, terwijl die alleen maar met een sarcastische kop naar hem kon kijken.

Jammer dat het maar een minuut of 20 duurt.
chrisjoh schreef:
10-03-2019 21:26
Vond er geen zak aan vanavond.
Alleen de venijn op het laatst van Anky en .Helma Helga? dat vond ik wel mooi.
Nee valt mij echt tegen dit seizoen.
Mij ook, maar helemaal eerlijk is dat gevoel niet want ik kijk wel een aantal keer terug.
Ik vond het een leuke aflevering!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Achmed met zijn voetbal complimenten ,hij leek er niks mee te zitten
en moeder die naar huis rent voor andere kleding v/d foto en dan snel een foto maakt van de foto op het scherm :rofl:
ik vond deze aflevering wel wat minder
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Lotte35 schreef:
10-03-2019 21:58
Ik vond het een heerlijke aflevering.
Nancy die wanhopig het gekijf tussen Ank en Helma probeerde samen te vatten in de stralen van de zon.
Nancy die zich een soort van verbonden voelde met de fotograaf, terwijl die niets van haar gemeut moest hebben.
Anton die zich verbonden voelde met Volkert, terwijl die alleen maar met een sarcastische kop naar hem kon kijken.

Jammer dat het maar een minuut of 20 duurt.
Heerlijk inderdaad. Precies bij deze scenes heb ik me bescheurd.
En Helma ook: "50 cent voor koffie?? Ik word niet goed..."
En bij die complimenten voor Achmed " een Marokkaan", "Nee, da's geen compliment. Zeg dan een LEUKE Marokkaan" :rofl:
Ik moet ook altijd zo lachen om die kleding van Nancy. Van die suffige tuniekjes en slecht zittende broeken en van die lange laarzen die al jaren niet meer kunnen. En die fotografe ook, met zo'n gehaakt bolerogeval :proud:
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven