Advies
donderdag 28 maart 2019 om 02:15
Hey Hey ik ben Joël hahaha ik ben een jonge en heb even jullie (dames) advies nodig!
Ik heb een tijdje terug een meisje leren kennen via Tinder en er was meteen een klik. We gingen al snel contact leggen op andere platfvormen als Facebook en Snap ze heeft moeilijke en zware dingen meegemaakt maar Door omstandigheden had ik een week lang niet kunnen reageren (terwijl ze me wel op Facebook online zag) en zouden we een weekend afgelopen weekend veel appen, Maar in plaats daarvan blokkeerde ze me omdat ik haar belde 1x snapt 1 van jullie dat ?
Ik hield de eer aan mezelf maar toen hoorde ik (via beste vrienden) de volgende ochtend dezelfde avond dat we zouden appen dat ze met allemaal jongens ging etc etc dat ging bij mij een grens over, want dan zou ze alles tegen me hebben gelogen. dus had dr uitgescholden voor hoer slet etc domste hoe je een meisje kunt noemen ik weet dat...
Maar ik wil het super graag goed maken heb daar veel voor over. ik zal al heel blij zijn als we gewoon vrienden zijn, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken ik hoor graag jullie advies
Mvg Joël
Ik heb een tijdje terug een meisje leren kennen via Tinder en er was meteen een klik. We gingen al snel contact leggen op andere platfvormen als Facebook en Snap ze heeft moeilijke en zware dingen meegemaakt maar Door omstandigheden had ik een week lang niet kunnen reageren (terwijl ze me wel op Facebook online zag) en zouden we een weekend afgelopen weekend veel appen, Maar in plaats daarvan blokkeerde ze me omdat ik haar belde 1x snapt 1 van jullie dat ?
Ik hield de eer aan mezelf maar toen hoorde ik (via beste vrienden) de volgende ochtend dezelfde avond dat we zouden appen dat ze met allemaal jongens ging etc etc dat ging bij mij een grens over, want dan zou ze alles tegen me hebben gelogen. dus had dr uitgescholden voor hoer slet etc domste hoe je een meisje kunt noemen ik weet dat...
Maar ik wil het super graag goed maken heb daar veel voor over. ik zal al heel blij zijn als we gewoon vrienden zijn, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken ik hoor graag jullie advies
Mvg Joël
donderdag 28 maart 2019 om 03:34
Je bent een jonge-wát??
Jongeheer!!
Ga ik nu door voor de friteuse?
Vergeet dat meisje, dat wordt niks..
donderdag 28 maart 2019 om 04:00
Dit komt niet meer goed. Geen zelfrespecterende vrouw wil verder met je nadat je haar hebt uitgescholden voor hoer en slet omdat - godbetert- ze contact heeft met andere jongens.
1) haar zo uitschelden is niet alleen "het domste wat je kan doen", het is vreselijk respectloos. En laat respect hebben voor elkaar nou net een heel belangrijk ding zijn.
2) als een vrouw, om welke reden dan ook, een actief sex leven heeft (en ze met jou geen exclusiviteit heeft afgesproken) dan is ze geen hoer of slet. Vrouwen hebben net zo goed sex als "jonges". Je hanteert een dubbele moraal en dat is voor veel vrouwen erg storend. En terecht.
3) niet reageren als iemand iets heftig aan je verteld is niet zo netjes en komt niet over alsof je betrouwbaar bent, of dat je een vriend voor jaar wil zijn
1) haar zo uitschelden is niet alleen "het domste wat je kan doen", het is vreselijk respectloos. En laat respect hebben voor elkaar nou net een heel belangrijk ding zijn.
2) als een vrouw, om welke reden dan ook, een actief sex leven heeft (en ze met jou geen exclusiviteit heeft afgesproken) dan is ze geen hoer of slet. Vrouwen hebben net zo goed sex als "jonges". Je hanteert een dubbele moraal en dat is voor veel vrouwen erg storend. En terecht.
3) niet reageren als iemand iets heftig aan je verteld is niet zo netjes en komt niet over alsof je betrouwbaar bent, of dat je een vriend voor jaar wil zijn
donderdag 28 maart 2019 om 06:34
donderdag 28 maart 2019 om 06:37
donderdag 28 maart 2019 om 07:37
Al jaren niet
donderdag 28 maart 2019 om 07:55
Ik heb het idee dat het niet meer bestaat.
donderdag 28 maart 2019 om 08:14
Hij had zijn beide handen compleet verbrand en zat in het verband??? Iedereen heeft elke dat wel een klein gaat je om een berichtje te sturen of om even te bellen. Een hele week niet lijkt mij vrij stug. Helemaal niet omdat hij blijkbaar wel kon facebooken.
Haar daarna uitschelden voor 'hoer' en 'slet'? Kiddo? serieus. Hoe oud ben je? 14?
Als deze dame een klein beetje kan nadenken dan bant je ze compleet uit haar leven. De eerste beste kerel die mij hoer of slet noemt krijgt 10 minuten om al zijn spulletjes bij elkaar te zoeken voor ik hem vliegles naar buiten geef.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2019 10:00
Reden: Quote ongepast
Reden: Quote ongepast
32.58% gewijzigd
donderdag 28 maart 2019 om 11:29
Bedankt voor de reactie’s! Groot gelijk geef ik jullie! Ik ben nog jong en heb veel te leren en schamen heb ik zeker gedaan. Lot uit de loterij of God of wat dan ook ben ik niet. Ik heb dr een week lang niet geappt (met niemand niet) omdat mijn vader met een zware hartinfarct in ziekenhuis lag en elke avond middag ochtend bij mijn moeder was. Wist ze ook en Facebook gebruikte ik om alleen even snel het nieuws van kennis etc te volgen. Iemand Slet/hoer (iets waar ik sowieso al een spuug hekel aan heb) is not done alleen is dat allemaal onbedoeld gebeurt, omdat ze me had geblokkeerd en verwijderd en de volgende ochtend hoor je via je je beste vrienden allemaal verhalen.
Dank voor jullie reactie’s ik zal het meenemen en ervan leren/aan mezelf werken.
Dank voor jullie reactie’s ik zal het meenemen en ervan leren/aan mezelf werken.