Is hij serieus?

29-03-2019 11:56 62 berichten
Hoi allemaal

Ken nu iemamd voor een jaar via tinder.
We zien elkaar af en toe omdat hij kinderen heeft en co ouderschap zegt hij dan. Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest, hij komt altijd naar mij. Ook zegt hij we kijkem wel maar uiteindelijk wil ik een relatie. Is een jaar niet lamg geno eg?

Ook blokkeert en negeert hij me als ww een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk. Ik ben zo gehecht aan hem en voel me rot.
:fortune:
Alle reacties Link kopieren
"Ook blokkeert en negeert hij me als ww een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk"

KOEKOEK :roll:
Ik denk dat je beter een man kunt vinden zonder kinderen. Zeker op jouw leeftijd moet je dit niet willen. Of hij niu serieus is of niet. Je hebt geen idee wat hier bij komt kijken. Laat hem lekker een vrouw met kinderen zoeken, maar nee. Hij zoekt iemand zonder bagage, lekker makkelijk.
Weet je zeker dat hij geen relatie meer heeft ? Je mag nooit bij hem komen en hij heeft altijd gelijk?
Dat laatste kan wel een reden zijn waarom hij gescheiden is . Dat lijkt me geen prettige relatie te worden als je dat nu al zo ervaart.
Je verdient blijkbaar niet beter dan dit.
Wat een tijdverspilling. Zoek een leuke gozer.
¡Apagando las luces!
Hm nooit bij hem thuis geweest , waarom niet denk je ?
Ook blokkeert en negeert hij je als jullie een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk ?
Ik denk niet dat dit de liefde van je leven is , je komt vast wel een persoon tegen die je wel met respect behandeld
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Byrma schreef:
29-03-2019 12:03
Hm nooit bij hem thuis geweest , waarom niet denk je ?
Ook blokkeert en negeert hij je als jullie een discussie hebben. Hij heeft altijd gelijk ?
Ik denk niet dat dit de liefde van je leven is , je komt vast wel een persoon tegen die je wel met respect behandeld
Ik denk niet dat TO zo iemand zou herkennen al zou ze er over struikelen.
Hij klinkt als een idioot die jou aan het lijntje houdt. Ga jij hier in mee omdat jij het gevoel hebt dat jij niet beter verdient?

Zou hem vanaf nu volledig gaan negeren, indien nodig blokkeren en lekker verder gaan Tinderen.
Nee, hij is een scharrel die waarschijnlijk een relatie heeft dan wel hij wil jou niet toelaten in zijn leven. Discussie heeft geen zin want jij weet inmiddels heel goed waar zijn grens ligt. Het is aan jou de keuze om die te accepteren of niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat laat jij je lang aan het lijntje houden.

En hij blokkeert en negeert je ook nog eens.

Dump die gast dan hoef je je ook niet meer rot te voelen.
Is dit smurf?
T klinkt niet goed. Ik zou het laten.
Weet je zijn adres dan wel? Ook al ben je er nooit geweest?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Nee hij is niet serieus. Hij laat je niet toe in zijn leven, heeft geen respect voor jouw mening en maakt nauwelijks tijd voor je vrij.
Hij zal vast serieus zijn over hoe hij zichzelf ziet, maar richting jou is hij in mijn ogen, pardonnez-moi le mot, een enorme lul, die het niet verdient dat jij zo gek op hem bent.

Ik zou even het verdriet accepteren en hem nu achter me laten, daarmee bespaar je jezelf volgens mij heel veel meer ellende in de toekomst.
Een jaar en je weet nog niks van hem, behalve dan wat ie opdist?
Ja hoor, die is heel serieus....in het jou aan het lijntje houden en ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
There is always something happening, and it's usually right now
Nee hij is niet serieus.
Een man die het beste met je voor geeft laat je ook bij hem thuis komen en blokkeert je niet. Ook vinft zo'n man niet dat hij altijd gelijk heeft.

Hij gebruikt je. En het is het rot gezegd maar met alle problemen die jij hebt zal je ook geen goede man aantrekken.

De leuke stabiele man die zijn leven op orde heeft en die dus jou ook wat te bieden heeft zoekt een vrouw die ook zo is. Die rennen weg voor probleem gevallen zoals jijzelf.

Dus ga eerst aan je zelf werken en ga dan pas op zoek naar een relatie.
Maak het uit met deze man.

Zo iemand belemmert je alleen maar om iets van je leven te maken.
Jeetje. Wat zou je daar nou mee moeten?

Leg het eens voor aan je behandelaar.
Nee, zo iemand moet je niet willen. Blokkeer hem en ga door met je leven. Zoek hulp als dat lastig is.
Spoedcursus 'blokkeren en negeren' doen. Hem blokkeren en verder negeren. Als hij het kan, kan jij het ook!
Andersom schreef:
29-03-2019 13:59
Spoedcursus 'blokkeren en negeren' doen. Hem blokkeren en verder negeren.
Dat was inderdaad lekker snel.
Hij heeft co-ouderschap, dus je had al laaaaang bij hem thuis kunnen komen als de kinderen bij moeder zijn, je had al laaaaang vrienden en familie van hem kunnen ontmoeten en onderdeel van zijn leven kunnen zijn.
Ik zou jezelf niks meer afvragen en dit volledig afsluiten.
Al deze tijd dat je aan hem hebt gespendeerd had je ook iemand kunnen tegenkomen die wel een toekomst met jou wil.
Maak het uit, doet even pijn, maar wordt je veeeel gelukkiger van uiteindelijk. Laat dit niet jaren doorslepen, dat doet alleen maar pijn.
Leuke man. :thumbsup:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven