Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

maandag 1 april 2019 om 22:09
Dan lekker morgen overdag doen Chris!
Er in ieder geval niet je nachtrust door laten beinvloeden.
En lukt het dan morgen nog niet kun he misschien een topic openen hier.
Ik heb lekker gedoucht en meteen de badkamer gepoetst.
Las eerder op de avond een topic op thuis over schoonmaken...toch een paar keer achter mijn oren gekrabt...
Bij mij moet het wel opgeruimd en schoon zijn,heb daar anders echt last van in mijn hoofd.
Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Ik heb nog een bakje griekse yoghurt en ga zometeen naar bed.
Truste allemaal en tot morgen.
Er in ieder geval niet je nachtrust door laten beinvloeden.
En lukt het dan morgen nog niet kun he misschien een topic openen hier.
Ik heb lekker gedoucht en meteen de badkamer gepoetst.
Las eerder op de avond een topic op thuis over schoonmaken...toch een paar keer achter mijn oren gekrabt...
Bij mij moet het wel opgeruimd en schoon zijn,heb daar anders echt last van in mijn hoofd.
Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Ik heb nog een bakje griekse yoghurt en ga zometeen naar bed.
Truste allemaal en tot morgen.
dinsdag 2 april 2019 om 08:30
Goedemorgen,
Pas na 4 uur in slaap vallen en om 6.30 weer de wekker is niet fijn!! Ik ben zo verkouden dat ik er niet van kon slapen.Voel me verder niet ziek dus ben wel aan het werk.
Hier heeft niemand last van mijn gehoest,ben alleen op kantoor.
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Fijne dag allemaal!
Pas na 4 uur in slaap vallen en om 6.30 weer de wekker is niet fijn!! Ik ben zo verkouden dat ik er niet van kon slapen.Voel me verder niet ziek dus ben wel aan het werk.
Hier heeft niemand last van mijn gehoest,ben alleen op kantoor.
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Fijne dag allemaal!
dinsdag 2 april 2019 om 11:55
Goedemorgen. Vervelend coetje.hoop dat je je niet te brak voelt.
Ik ga straks weg.afgesproken met mijn schoonzusje in de stad, moet nog n paar dingen kopen.heb ik op n briefje staan.dus niet vergeten het briefje mee te nemen.
Ontbijt was koffie en n wit bolletje met mooie magere achterham.
Ik heb n mooie zwarte doorschijnende bloes aan.maar voor mij; gevoel zit ie iets ruim. Toch misschien n kilootje kwijt? .
Ik ga straks weg.afgesproken met mijn schoonzusje in de stad, moet nog n paar dingen kopen.heb ik op n briefje staan.dus niet vergeten het briefje mee te nemen.
Ontbijt was koffie en n wit bolletje met mooie magere achterham.
Ik heb n mooie zwarte doorschijnende bloes aan.maar voor mij; gevoel zit ie iets ruim. Toch misschien n kilootje kwijt? .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 2 april 2019 om 13:43
Kilos kwijtraken is niet altijd fijn zenzeo, ik ben juist blij dat ik sinds mijn 35e eindelijk eens wat aankom. Het is echt niet leuk als mensen je er steeds op aanspreken dat je zo dun bent en er slecht uitziet terwijl je gewoon normaal eet en het prima met je gaat. Ik ben 1.81 lang en woog altijd 55 kilo, nu weeg ik 60 kilo dus nog niet veel maar iig iets meer dan vroeger.
dinsdag 2 april 2019 om 16:49
Ik ben weer thuis na n gezellige middag.
Wat n prachtige lengte heb jij Liz.
Vroeger vond iedereen mij ook te mager. moest altijd aankomen. Ben nu genoeg aangekomen en ook al n centimeter of drie gekrompen jammer genoeg.
Heb flink gelopen .niks gekocht. dus geld in de portemonnee gehouden.
Straks eten we restantjes. En ik eet nu n mandarijn .
Wat n prachtige lengte heb jij Liz.
Vroeger vond iedereen mij ook te mager. moest altijd aankomen. Ben nu genoeg aangekomen en ook al n centimeter of drie gekrompen jammer genoeg.
Heb flink gelopen .niks gekocht. dus geld in de portemonnee gehouden.
Straks eten we restantjes. En ik eet nu n mandarijn .
dinsdag 2 april 2019 om 18:06
Chris fijn dat je een gezellige middag hebt gehad, en ook nog es geen geld uitgegeven, goed bezig! Dat kan ik niet zeggen, ik heb vandaag last van de hormonen en heb een bestelling gedaan bij leonidas en lush
Te dun is niet leuk nee zenzeo maar mijn lengte is wel handig soms, mij raak je bijv. niet zo snel kwijt omdat ik boven de meeste mensen uitsteek en ik word vaak gevraagd om iets van het bovenste schap te pakken voor iemand in de winkel. Maar ik moet ook ver bukken om een persoon met een gemiddelde lengte te omarmen om ervoor te zorgen dat het niet genant is voor de tegenpartij en das dan weer minder. Ach ja, alles heeft zijn voor en nadeel toch.
Ik wacht op mijn vriend, We gaan zo boerenkool met worst eten.

Ik wacht op mijn vriend, We gaan zo boerenkool met worst eten.
dinsdag 2 april 2019 om 18:33
dinsdag 2 april 2019 om 19:26
Beetje creatief geweest met de restjes. Het is een soort pilaf geworden. Kinderen hebben weer zo'n fase dat ze niets willen. Ik wordt hier altijd een beetje kribbig van, omdat dit tussen man en mij altijd weer uitloopt op een discussie.
Was een drukke dag. Op het werk ook veel gedoe. Morgen de hele dag cursus in Amsterdam.
Nu rooibos thee met paaseitjes.
Was een drukke dag. Op het werk ook veel gedoe. Morgen de hele dag cursus in Amsterdam.
Nu rooibos thee met paaseitjes.

dinsdag 2 april 2019 om 21:35
VL: Succes met je cursus morgen
Chris: is je telefoonprobleem opgelost?
Coetje: beterschap!
Liz: geniet van je Leonidasbonbons en Lushzeep.
Heb straks First Dates Hotel gekeken. Grappig dat een 87-jarige man een date met een 75-jarige vrouw had. Hij wilde niet nogmaals met haar op date omdat zijn leeftempo te hoog voor haar was.
Chris: is je telefoonprobleem opgelost?
Coetje: beterschap!
Liz: geniet van je Leonidasbonbons en Lushzeep.
Heb straks First Dates Hotel gekeken. Grappig dat een 87-jarige man een date met een 75-jarige vrouw had. Hij wilde niet nogmaals met haar op date omdat zijn leeftempo te hoog voor haar was.

dinsdag 2 april 2019 om 22:23
Niet gezien t.v.ja sommige zijn nog zo aktief .dat zevijfkwartier in n uur willen stoppen.
Nee ik ga morgen even naar de telefoonwinkel. Zit hier in de buurt.en helpen altijd keurig netjes. Had geen zin om m vandaag mee de stad in te nemen. Gaat dan zo veel tijd inzitten.
Vandaag was het hier tot n uur of half drie .prima weer.daarna begon het te spetteren.koudwas het niet,.hebben nog buiten op het terras gezeten.
Ik kan mij jullie geïrriteerdheid zo goed voorstellen viva. Druk op het werk.druk thuis .twee kinderen. die de boel dan ook nog n beetje saboteren. Ik word al moe als ik er aan denk.
Als een van jullie eens n heerlijk boek wil lezen.geen thriller. het is .historisch.romantisch.ontspannend met n heel mooi verhaal.
De vrouw van deTheeplanter. van Dinah Jefferies .heel erg mooi, echt de moeite waard. Liz en tijdschrift.misschien ook wat voor jullie. De rest leest geloof ik niet zo veel.
Fijne avond, Alles komt goed.
Nee ik ga morgen even naar de telefoonwinkel. Zit hier in de buurt.en helpen altijd keurig netjes. Had geen zin om m vandaag mee de stad in te nemen. Gaat dan zo veel tijd inzitten.
Vandaag was het hier tot n uur of half drie .prima weer.daarna begon het te spetteren.koudwas het niet,.hebben nog buiten op het terras gezeten.
Ik kan mij jullie geïrriteerdheid zo goed voorstellen viva. Druk op het werk.druk thuis .twee kinderen. die de boel dan ook nog n beetje saboteren. Ik word al moe als ik er aan denk.
Als een van jullie eens n heerlijk boek wil lezen.geen thriller. het is .historisch.romantisch.ontspannend met n heel mooi verhaal.
De vrouw van deTheeplanter. van Dinah Jefferies .heel erg mooi, echt de moeite waard. Liz en tijdschrift.misschien ook wat voor jullie. De rest leest geloof ik niet zo veel.
Fijne avond, Alles komt goed.
woensdag 3 april 2019 om 07:11
woensdag 3 april 2019 om 08:10
Viva succes vandaag met je cursus. Vervelend als kinderen niet willen eten, zelf ken ik het gelukkig niet van mijn zoon maar mijn nichtjes zijn wel enorme mieperts op eetgebied omdat ze niks kennen en ook niet hoeven te proeven van mijn zusje. Ja dan leren ze natuurlijk nooit andere smaken dan patat, pannekoeken en pasta en soep eten..
Maar zo te lezen is het bij jou gewoon een fase waar ze nu even inzitten en eten ze normaal wel gewoon. Dat vind ik heel anders.
Coetje hopelijk was alles ok bij de cardioloog en had hij geen nare berichten, die hebben jullie nou wel genoeg gehad.
Chris bedankt voor de boekentip, ik heb hem gereserveerd bij de bieb. Ben benieuwd!

Coetje hopelijk was alles ok bij de cardioloog en had hij geen nare berichten, die hebben jullie nou wel genoeg gehad.
Chris bedankt voor de boekentip, ik heb hem gereserveerd bij de bieb. Ben benieuwd!
woensdag 3 april 2019 om 08:54
Tijdschrift, haha geweldig die man! Hoe ouder hoe gekker zeggen ze weleens.
Chris, het is meer dat ik wil dat ze iets eten en ze graag nog een bord pap wil geven voor het slapen gaan. Man vind dit onzin en zo laait onze discussie daarover steeds weer op. Bedankt voor je boeken tip.
Coetje, ja inderdaad. Het is niet zozeer dat ze niets lusten. Meer dat ze geen zin hebben (waarschijnlijk te moe of te afgeleid). Man en ik reageren daar verschillend op (niet zo slim, ik weet het). Het is een faaase, een faaase
Liz, dank je wel! In principe probeer ik alles. Maar het interesseert hun niet zo... Leuk dat je het boek besteld hebt.
Vanmorgen was een beetje vlug vlug. Nu een kopje thee en een stukje ontbijt koek. De cursus gaat zo beginnen.
Fijne dag allemaal!
Chris, het is meer dat ik wil dat ze iets eten en ze graag nog een bord pap wil geven voor het slapen gaan. Man vind dit onzin en zo laait onze discussie daarover steeds weer op. Bedankt voor je boeken tip.
Coetje, ja inderdaad. Het is niet zozeer dat ze niets lusten. Meer dat ze geen zin hebben (waarschijnlijk te moe of te afgeleid). Man en ik reageren daar verschillend op (niet zo slim, ik weet het). Het is een faaase, een faaase

Liz, dank je wel! In principe probeer ik alles. Maar het interesseert hun niet zo... Leuk dat je het boek besteld hebt.
Vanmorgen was een beetje vlug vlug. Nu een kopje thee en een stukje ontbijt koek. De cursus gaat zo beginnen.
Fijne dag allemaal!
woensdag 3 april 2019 om 11:15
woensdag 3 april 2019 om 12:40
Ik heb ze nog niet zenzeo en hoop ook maar dat ze nog wel aankomen, want ik kreeg gisteren mail van leonidas dat het adres onjuist was (klopt, ik had me vertypt bij de postcode zag ik en heb dat tijdens het bestellen niet gezien). Ik moest contact opnemen met ups, Maar het nummer wat leonidas in de mail had gezet is geen trackingnummer en ik kan ook nergens een ander nummer vinden. Toen ik vanmorgen inlogde in mijn leonidas account kwam ik bij een trackingnummer van dpd ipv ups en daar stond gisteren nog dat het adres onjuist was, dat staat er nu niet meer en volgens die status is het nu onderweg om vandaag te worden bezorgd
Ik hoop het.. helaaskan ik nergens achterhalen naar welk adres het nu precies word bezorgd dus ik ben er pas gerust op als het echt bezorgd is.

Ik hoop het.. helaaskan ik nergens achterhalen naar welk adres het nu precies word bezorgd dus ik ben er pas gerust op als het echt bezorgd is.
woensdag 3 april 2019 om 13:09
Zeker als je ze al betaald hebt Liz.en dat zal wel .
Hoor ter zijner tijd graag van je hoe je het boek vind .
Ik eet de laatste tijd vaak Lindt.chocolade. ook erg lekker.
Ros bief ook erg lekker zenzeo.gaat het goed met je?
Denk dat de telefoonwinkel morgen wordt. Ben n grote schaal aardappel pannekoeken aan het bakken.en dat gaat niet zo snel.ze moeten wel garen.
Maar heb de hele middag de tijd.
Heb de slaapkamer eens goed stofvrij gemaakt.overal onder en achter.als het waar is wat men in de kerk vertelt . uit stof zijt gij.en tot stof zult gij terugkeren.lagen er wel twee tot stof vergane mensen.
De was kan aan als ik klaar ben met bakken.de nodige theedoeken en vaatdoeken er bij.dan kan ie draaien.
Heb trek in de pannekoekjes.
Hoor ter zijner tijd graag van je hoe je het boek vind .
Ik eet de laatste tijd vaak Lindt.chocolade. ook erg lekker.
Ros bief ook erg lekker zenzeo.gaat het goed met je?
Denk dat de telefoonwinkel morgen wordt. Ben n grote schaal aardappel pannekoeken aan het bakken.en dat gaat niet zo snel.ze moeten wel garen.
Maar heb de hele middag de tijd.
Heb de slaapkamer eens goed stofvrij gemaakt.overal onder en achter.als het waar is wat men in de kerk vertelt . uit stof zijt gij.en tot stof zult gij terugkeren.lagen er wel twee tot stof vergane mensen.
De was kan aan als ik klaar ben met bakken.de nodige theedoeken en vaatdoeken er bij.dan kan ie draaien.
Heb trek in de pannekoekjes.
woensdag 3 april 2019 om 13:53
Staan daar ook pakketjes in van dpd/ups dan zenzeo? Ik dacht alleen van tnt post.
Maar maakt ook niet uit, ik kreeg mail dat het om 13.18 bezorgd is dus ga het straks of morgen ophalen op mijn postadres
(hangt van zoon zijn humeur af, die komt zo thuis en moet dus mee als ik het vandaag nog wil ophalen) ik verheug me er iig erg op!
Chris lindt is ook erg lekker idd, ik heb daar zelfs een maandelijkse abo op
En wat ben je goed bezig zeg met schoonmaken, fijn gevoel als het weer klaar is he.
Ik zal je laten weten wat ik van het boek vind
aardappelpannekoekjes zijn voor mij echt een jeugdherinnering, met zn allen aardappels schillen en dan in de raspmachine zodat papa er pannekoekjes van kan bakken
ik vind ze lekker met curry. Eet jij er nog iets van saus ofzo bij?
Maar maakt ook niet uit, ik kreeg mail dat het om 13.18 bezorgd is dus ga het straks of morgen ophalen op mijn postadres

Chris lindt is ook erg lekker idd, ik heb daar zelfs een maandelijkse abo op

En wat ben je goed bezig zeg met schoonmaken, fijn gevoel als het weer klaar is he.
Ik zal je laten weten wat ik van het boek vind

woensdag 3 april 2019 om 13:55
woensdag 3 april 2019 om 13:59
Ik vond het echt apart trouwens dat de chocola duurder is op de website als je dld kiest als bezorgland ipv nl, dat de verzendkosten evt. Verschillen ok (alhoewel beide landen buurlanden van belgie zijn en tot de eu behoren..) maar het product zelf word toch niet ineens duurder als je het naar dld stuurt? Maar de prijzen op de site zijn echt anders. Dus ik heb lekker nl aangegeven als bezorgland en het naar mijn postadres daar laten sturen ipv naar mijn huisadres.