Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moire schreef:
10-04-2019 14:57
Neuengamme.
Daar hebben ze geen Pepsi.
Moire schreef:
10-04-2019 14:57
Neuengamme.
O wat minder leuk.
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2019 14:59
Daar hebben ze geen Pepsi.
Ik weet het. Soms moet je het er maar mee doen.
Maar wel interessant. Had je die nog niet gezien?
Moire schreef:
10-04-2019 14:53
Goed plan.
Ja, staf me maar gewoon. Dan kan ik eindelijk eens aan het huishouden beginnen.
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2019 14:58
Worst natuurlijk.
Ik zou naar een drogisterij gaan, Rossmann of DM. Haarverf, heel gekke douchegel, vegan cosmetica en allemaal voor superbillig.
Daarnaast ben ik verslingerd aan diepvriestaart, gebakken camenbert (gepaneerd in de diepvries te vinden) en wafelkoekjes. Je vindt er ook honderd soorten Haribo, waspoeder en drank als je daar zin in hebt.

Define heel gekke douchegel.
Haarverf is wel een goede. De kleur die ik wil is hier niet te krijgen, alleen bij de kappersgroothandel en mengen vind ik ingewikkeld.
Star² schreef:
10-04-2019 15:00
Ik vind trickle moon ginger heerlijk :proud:
Moire schreef:
10-04-2019 15:01
Haarverf is wel een goede. De kleur die ik wil is hier niet te krijgen, alleen bij de kappersgroothandel en mengen vind ik ingewikkeld.

O welke kleur ga je doen?
Betty_Slocombe schreef:
Ja, staf me maar gewoon. Dan kan ik eindelijk eens aan het huishouden beginnen.
Ik ben al door mijn weekquotum heen.
Star² schreef:
O welke kleur ga je doen?
8.34 Die heeft alleen het/de Kruitvat en dat is echt hele nare verf.
Moire schreef:

Afbeelding
Star² schreef:
10-04-2019 15:02
Afbeelding
Juist!
En nu nog even de haarkleur googlen en het is compleet :rofl:
Moire schreef:
10-04-2019 15:03
Juist!

Niks juist. Jij propt ze in een flesje.
Moire schreef:
Treacle ;)?
Star² schreef:
Ik heb op dit moment hier onder andere staan: ijssnoepjes, melkkoffie, kaneel, donuts, poeder, aardbeienmetslagroom, chocoladekoekjes, suikerspin, frambozenthee (!). Ik had ooit gebrande amandelen, wittechocolade en de kinderen hebben iets wat "Eisprinzessin" heet.
Moire schreef:
Dat is zo ongeveer mijn eigen haarkleur. Ik noem het zelf oranjeblond :proud:
ModeratorViva schreef:
10-04-2019 11:21
Beste Solomio,

Wij vinden het ook erg vervelend dat het Napraattopic soms onleesbaar wordt door de off-topic berichten die wij daarheen verplaatsen. Maar off-topic berichten zijn en blijven niet toegestaan in het CM. Met een 'verplaats'-topic zijn we bang dat het plaatsen van off topic berichten alleen maar gestimuleerd wordt.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Als je het leesbaar verplaatst kunnen heel wat mensen hun reactie voor zich houden omdat het al genoemd is.
Of juist reacties op anderen die off-topic zijn hier niet hier plaatsen (en zelf ook off-topic zijn) maar in het dumptopic, wat jullie weer verplaatsen, wissen of gummen (afhankelijk van stand van de maan?) scheelt.

off-topic hier houden jullie ook zelf in stand omdat dit de enige plek is waar jullie lezen en soms (daar heb je die maan weer) reageren.
Het is bijvoorbeeld geen uitzondering dat jullie op het bugtopic herhaaldelijk gemelde bugs negeren en hier op zo'n melding wél reageren.
Of dat jullie stafjes, hoewel ik hier moet bekennen dat ik dan afga op wat forummers schrijven dat ze gedaan hebben, negeren en pas in actie komen als hier meldingen (liefst meerdere, dan komen jullie sneller in actie dat bij slechts één bericht) komen te staan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
10-04-2019 15:56
Als je het leesbaar verplaatst kunnen heel wat mensen hun reactie voor zich houden omdat het al genoemd is.
Of juist reacties op anderen die off-topic zijn hier niet hier plaatsen (en zelf ook off-topic zijn) maar in het dumptopic, wat jullie weer verplaatsen, wissen of gummen (afhankelijk van stand van de maan?) scheelt.

off-topic hier houden jullie ook zelf in stand omdat dit de enige plek is waar jullie lezen en soms (daar heb je die maan weer) reageren.
Het is bijvoorbeeld geen uitzondering dat jullie op het bugtopic herhaaldelijk gemelde bugs negeren en hier op zo'n melding wél reageren.
Of dat jullie stafjes, hoewel ik hier moet bekennen dat ik dan afga op wat forummers schrijven dat ze gedaan hebben, negeren en pas in actie komen als hier meldingen (liefst meerdere, dan komen jullie sneller in actie dat bij slechts één bericht) komen te staan.

Ik heb ook al meerdere keren voorgesteld die berichten een ander kleurtje te geven als ze ze dan toch willen verplaatsen. Nul reactie.
Wilhetnietweten schreef:
10-04-2019 12:34
Ik snap het wel, maar nu wordt de indruk gewekt, dat de napraters schuldig zijn aan- en gestraft moeten worden voor- het plaatsen van offtopic-berichten alhier. Kan het dan niet naar het bantopic of zo? Als een soort statement: jongens, let op: als je naam te vaak hierheen wordt verplaatst, riskeer je een ban? Is maar een ideetje hoor.
Is 9 van de 10 keer ook zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moire schreef:
Gek, ik had jou toch als blondine ingeschat.
Vesper- schreef:
10-04-2019 17:38
Gek, ik had jou toch als blondine ingeschat.
Dat ben ik ook, vandaar de verf.
Yildizlar schreef:
10-04-2019 15:12
Treacle ;)?
Geen idee. Grote fles met groenig erin.
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2019 15:19
Ik heb op dit moment hier onder andere staan: ijssnoepjes, melkkoffie, kaneel, donuts, poeder, aardbeienmetslagroom, chocoladekoekjes, suikerspin, frambozenthee (!). Ik had ooit gebrande amandelen, wittechocolade en de kinderen hebben iets wat "Eisprinzessin" heet.
OMG, jij lokt zomers alle wespen bij iedereen weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven