Spijt, verdrietig
zaterdag 20 april 2019 om 14:59
zaterdag 20 april 2019 om 18:00
Stiekem appen, berichten verwijderen, stiekem afspreken en erover liegen, alles zegt me dat hij niet te vertrouwen is. Als je niets te verbergen hebt, hoef je het ook niet stiekem te doen en te verwijderen. Daarnaast krijg je een kind van hem en wil hij jou niet toevoegen aan de hypotheek en heeft daar blijkbaar ook geen goede reden voor. Net als wat anderen al zeiden, hij kan je zo op straat zetten en dan heb je geen poot om op te staan. Ik snap echt niet dat je dit hebt geaccepteerd.
zaterdag 20 april 2019 om 18:37
mammezel schreef: ↑20-04-2019 17:41TO, niet om je verder op stang te jagen, maar aangezien dat er onschuldige berichten NIET worden gewist, en andere berichten wel, kan het dan niet zijn dat hij de schijn hoog wil houden dat het allemaal niks te betekenen heeft.
Ik vind het zoooooooo erg voor je, je zou moeten genieten van het feit dat je leven in je buik voelt, en eigenlijk wordt dit helemaal naar de achtergrond geschoven door 'die apper' van jou!
En wie daar - ook weer zo domweg - suggereerde, 'dan ga je toch weg, dan blijf je toch alleen met je kind' ….![]()
![]()
hallookes, precies of dat zo simpel is! Het is niet de soep die zuur is en waarvan je zegt, dan maak ik toch een nieuwe pot. Dit gaat wel over twee mensenlevens die hier niet om gevraagd hebben.
Eens. Wat is er nu zo erg aan het contact met die vrouw dat hij het per se voor jou wil verbergen? De gewiste berichten zijn misschien helemaal niet onschuldig. Welke reden geeft hij daarvoor?
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
zaterdag 20 april 2019 om 18:55
Nee heb helaas geen baan doordat ik in de ziektewet zit wegens een beperking door bedrijfsongeval.
We hebben geen gezamenlijk rekening, dit staat wel op de planning om in mei te gaan doen.
We zijn niet getrouwd en hij heeft het kindje nog niet erkent. Erkennen was ook de planning.
zaterdag 20 april 2019 om 18:59
hij heeft gezegd dat hij bang is dat ik boos word als ik weet dat hij contact met haar heeft. Ik vind dat echt onzin als je niks te verbergen hebt.
De berichten die er nog staan duiden er dan op dat zij het initiatief nam om contact te hebben en niet hij.
zaterdag 20 april 2019 om 19:02
Zitten jullie elkaar altijd zo te controleren? Heeft hij ook een beetje gelijk dat je boos word?
zaterdag 20 april 2019 om 19:09
Maar als je niet kunt werken door een beperking, hoe moet je dan wel in je eentje voor een kind zorgen? Ik bedoel dit niet als aanval naar jou toe TO, ik weet natuurlijk niet wat je mankeert. Maar als je beperking zodanig is dat werken onmogelijk is, dan lijkt me voor een kind zorgen ook niet zo simpel.Sillenelle schreef: ↑20-04-2019 19:04Niet aandringen op erkennen, geef kind jouw achternaam en schrijf je in bij de woningbouwvereniging!
Je gaat het prima redden zonder die leugenaar, met ziektegeld en toeslagen. Succes!
zaterdag 20 april 2019 om 19:09
Ik denk dat je de situatie probeert te snappen en je bent alles aan het analyseren. Het is niet zo ingewikkeld en de titel van je topic zegt het al. Als mijn man een vrouw appt, gewoon voor de gezelligheid en leukigheid, en ik kom daar bij toeval achter, dan verwacht ik gewoon dat hij zegt "oh dat is Annie en die woont tegenover de nicht van mijn collega". Hij hoeft mij de berichtjes niet te laten lezen, maar na enige tijd zal ik wel van hem verwachten en ook aangeven, dat hij mij een keer kennis laat maken met Annie (en haar partner, als ze die heeft). Op het moment dat ie vaag, ontwijkend gedrag en verwijtend gedrag (naar mij toe) gaat vertonen, dan houdt hij informatie voor mij achter. En dat is een probleem wat opgelost moet gaan worden.
zaterdag 20 april 2019 om 19:11
Het tegenovergestelde er van juist!
Ik word inderdaad boos als ik er achter kom dat hij iets heeft gewist of erover liegt. Ik word niet boos dat hij haar appt want zij heeft ook ooit geappt vorig jaar toen hij iets aan mij moest laten lezen dus toen kwam dat in beeld. Ik heb er toen ook niks van gezegd.
zaterdag 20 april 2019 om 19:11
Beetje kort door de bocht. Ze gaan samen ouders worden voorlopig komt to niet zo maar van hem af.Sillenelle schreef: ↑20-04-2019 19:04Niet aandringen op erkennen, geef kind jouw achternaam en schrijf je in bij de woningbouwvereniging!
Je gaat het prima redden zonder die leugenaar, met ziektegeld en toeslagen. Succes!
zaterdag 20 april 2019 om 19:13
Natuurlijk is er wel iets mogelijk hoor! Ik ben alleen nog bezig met herstel, fysio, ziekenhuisbezoeken enz. Ben ook samen met een arbeidsdeskundige aan het bekijken wat mogelijk is op het gebied van werkSuzan_1991 schreef: ↑20-04-2019 19:09Maar als je niet kunt werken door een beperking, hoe moet je dan wel in je eentje voor een kind zorgen? Ik bedoel dit niet als aanval naar jou toe TO, ik weet natuurlijk niet wat je mankeert. Maar als je beperking zodanig is dat werken onmogelijk is, dan lijkt me voor een kind zorgen ook niet zo simpel.
anoniem_385297 wijzigde dit bericht op 20-04-2019 19:18
0.43% gewijzigd
zaterdag 20 april 2019 om 19:15
Zat je ook in het familiebedrijf? Sterkte met herstel!
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 20-04-2019 19:15
3.23% gewijzigd
zaterdag 20 april 2019 om 19:15
Samenlevingscontract staat ook op de planning? Ik wil echt niet vervelend zijn, maar vooralsnog ben jij een alleenstaande, aanstaande moeder zonder een officiële vader van haar kind, die woont in een huis dat niet van haar is en waar ze ook geen recht op heeft en dus feitelijk ben je ook nog eens dakloos maar wordt het je tot nu toe toegestaan, om in zijn huis te verblijven.idktentop schreef: ↑20-04-2019 18:55Nee heb helaas geen baan doordat ik in de ziektewet zit wegens een beperking door bedrijfsongeval.
We hebben geen gezamenlijk rekening, dit staat wel op de planning om in mei te gaan doen.
We zijn niet getrouwd en hij heeft het kindje nog niet erkent. Erkennen was ook de planning.
zaterdag 20 april 2019 om 19:19
Wie zegt dat hij de vader is? Dat is ie natuurlijk wel, maar vooralsnog lees ik alleen maar "dingen die op de planning staan" en appt hij met een andere vrouw (waarover hij liegt) en wil hij TO (en de moeder van zijn kind) niet op zijn hypotheek hebben. Als hij van TO af wil, dan hoeft hij alleen maar een ander slot op de deur te doen, want ik kan even niet achterhalen wat voor officiële verbintenis zij überhaupt hebben.
zaterdag 20 april 2019 om 19:20
Wat een advies.... het is nog steeds zijn kind en hij zal er vast ook prima voor kunnen zorgen. Je wil juist erkenning en alimentatie en gezag/omvang, dat is in het belang van het kind. En daarnaast hou je recht op je toeslagen, ook bij co-ouderschap...Sillenelle schreef: ↑20-04-2019 19:04Niet aandringen op erkennen, geef kind jouw achternaam en schrijf je in bij de woningbouwvereniging!
zaterdag 20 april 2019 om 19:23
Hij kan zo een dna test aanvragenpaloma schreef: ↑20-04-2019 19:19Wie zegt dat hij de vader is? Dat is ie natuurlijk wel, maar vooralsnog lees ik alleen maar "dingen die op de planning staan" en appt hij met een andere vrouw (waarover hij liegt) en wil hij TO (en de moeder van zijn kind) niet op zijn hypotheek hebben. Als hij van TO af wil, dan hoeft hij alleen maar een ander slot op de deur te doen, want ik kan even niet achterhalen wat voor officiële verbintenis zij überhaupt hebben.
zaterdag 20 april 2019 om 19:33
Je snapt het niet. Hij is juist degene die niets officieels in gang zet in zijn relatie met TO en vervolgens is met een andere juffrouw aan het appen. Als hij nu al nu geen aanstalten heeft gemaakt om het kind te erkennen, zal een DNA test ook niet hoog op zijn prioriteitenlijstje staan.
zaterdag 20 april 2019 om 19:38
To vond hem goed genoeg als vader van HUN kind te worden!paloma schreef: ↑20-04-2019 19:33Je snapt het niet. Hij is juist degene die niets officieels in gang zet in zijn relatie met TO en vervolgens is met een andere juffrouw aan het appen. Als hij nu al nu geen aanstalten heeft gemaakt om het kind te erkennen, zal een DNA test ook niet hoog op zijn prioriteitenlijstje staan.
Daar moet ze het mee doen! Ze hebben samen alles besloten!
Ze is zelf ook laks geweest! En wie weet is hij een prima vader!
zaterdag 20 april 2019 om 19:51
Tja, maar als ze toen had geweten, wat ze nu weet dan had ze wellicht iets anders besloten. Hij zal ongetwijfeld een prima vader zijn en ik zeg ook niet dat het een klaploper is, maar wat ik wel zeg is dat de situatie van TO niet optimaal is. Hem appen met een andere vrouw is het minst van haar problemen:
-Het is zijn huis en zijn hypotheek; hij heeft al gezegd dat hij haar niet op de hypotheek wil hebben.
-Hij heeft hun kind (nog) niet erkend; dat staat op de planning (...).
-Ze hebben geen gezamenlijke rekening; dat staat op de planning (...).
-Ze hebben geen samenlevingscontract (ga ik even vanuit).
zaterdag 20 april 2019 om 19:56
Typisch weer zo’n viva advies.paloma schreef: ↑20-04-2019 19:51Tja, maar als ze toen had geweten, wat ze nu weet dan had ze wellicht iets anders besloten. Hij zal ongetwijfeld een prima vader zijn en ik zeg ook niet dat het een klaploper is, maar wat ik wel zeg is dat de situatie van TO niet optimaal is. Hem appen met een andere vrouw is het minst van haar problemen:
-Het is zijn huis en zijn hypotheek; hij heeft al gezegd dat hij haar niet op de hypotheek wil hebben.
-Hij heeft hun kind (nog) niet erkend; dat staat op de planning (...).
-Ze hebben geen gezamenlijke rekening; dat staat op de planning (...).
-Ze hebben geen samenlevingscontract (ga ik even vanuit).
Je leest een kant van het geheel en de koffers zijn al in gepakt
To vecht eens wat meer voor jullie relatie! Jullie gaan ouders! worden dat hebben jullie samen besloten!
Ga samen in therapie!
zaterdag 20 april 2019 om 20:08
Vechten voor een relatie?
Wat is dat voor idioot advies?