Spijt, verdrietig
zaterdag 20 april 2019 om 14:59
dinsdag 30 april 2019 om 12:28
Dit ook inderdaad, hij laat weer zien dat hij schijt heeft aan jou. Je hebt hem al dikwijls gemeld dat je dat stiekeme gedoe zat bent, maar nu gaat hij dus met haar afspreken, want dat is dan wel goed ofzo?Lucifer2018 schreef: ↑30-04-2019 12:21Ik vind de reacties van hem veel belangrijker. Met hem heb je een relatie. Echt maak je niet druk om haar. Maar om hem.
En hij heeft blijkbaar poep aan jou. Die reactie van hem zegt toch genoeg? En ja daar is al veel meer gebeurt, zij zegt dat zelf.
Hij heeft toch sowieso al eerder stiekem met haar afgesproken? Zegt genoeg lijkt me.
dinsdag 30 april 2019 om 12:30
Hoe moet ik dat vragen dan? Of gewoon door middel van een reactie in het topic?Lucifer2018 schreef: ↑30-04-2019 12:25Je hebt nu 2 lopende topics zie ik. Ik zou de mods vragen om deze samen te voegen.
dinsdag 30 april 2019 om 12:32
In het modtopic kan je dat vragen, ze voegen dan deze erbij. Netjes onderaan.
Nu gaan mensen hier reageren, terwijl een groot deel van het waarom je je zo voelt daar beschreven staat. Lijkt me voor jezelf ook veel handiger.
dinsdag 30 april 2019 om 12:33
Ja klopt, maar nu is het niet 'stiekem' dan.Suzan_1991 schreef: ↑30-04-2019 12:28Dit ook inderdaad, hij laat weer zien dat hij schijt heeft aan jou. Je hebt hem al dikwijls gemeld dat je dat stiekeme gedoe zat bent, maar nu gaat hij dus met haar afspreken, want dat is dan wel goed ofzo?![]()
Hij heeft toch sowieso al eerder stiekem met haar afgesproken? Zegt genoeg lijkt me.
Hij appte naar mij, wat had ik anders moeten zeggen? Ik heb gevraagd wat hij nu eigenlijk zelf wil. Of hij eigenlijk wel met haar af wil spreken en haar wil zien. Hij reageert daar op maakt me niet uit. Het is zo' n moeilijk jongen en de communicatie werkt daar ook niet echt aan mee.
Ik heb de keuze gegeven. Als het jou niet uitmaakt zou ik verder gaan zonder haar zoals eerst en onze aandacht op elkaar en het kindje gaan richten. Dat ik daar dan een beter gevoel bij heb. Ben benieuwd wat hij daar op zal reageren.
anoniem_385297 wijzigde dit bericht op 30-04-2019 12:42
2.93% gewijzigd
dinsdag 30 april 2019 om 12:36
dinsdag 30 april 2019 om 12:37
turquasi schreef: ↑30-04-2019 11:53iemand die je in een relatie nog moet uitleggen dat stiekem appen met andere vrouwen niet word gewaardeerd is geen relatiemateriaal
of gaan we hem straks ook uitleggen dat de baby door elkaar rammelen misschien geen goed idee is en meer van dat soort common-sense.
persoonlijk zit ik liever met mijn zwangere bips op krijgertjes in een kraakpand dan op hete kolen bij een leugenachtige kerel
Stel dat de situatie is dat de vrouw absoluut niet wil dat de man met een andere vrouw appt. En je hebt gewoon leuk contact, dan is de kans toch groot dat je "stiekem" contact houdt? Ik heb app contact met zowel mannen als vrouwen, over van alles en nog wat. En nee, mijn vriend hoeft niet mee te lezen. Net zo min dat ik zijn appjes moet lezen.
Echter wanneer het vertrouwen weg is, de communicatie slecht, dan gaan mensen dingen stiekem doen, en elkaar controleren, en zaken zelf interpreteren zonder een goed gesprek. Wie heeft er dan "gelijk".
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 30 april 2019 om 12:38
Stiekem of niet, hij zegt wel tegen haar dat hij haar wil zien nadat zij heeft gezegd dat ze over hem gedroomd heeft dat ze 'weer samenzijn.' Hij vindt het allemaal wel best zo, anders had hij wel tegen haar gezegd dat het erg ongepast is. Ook ontzettend zielig dat hij nu de schuld bij haar legt, omdat zij degene was die het eerste bericht stuurde. Hij blijft erop ingaan en daarmee maakt hij heel duidelijk wat hij wil.idktentop schreef: ↑30-04-2019 12:33Ja klopt, maar nu is het niet 'stiekem' dan.
Ik heb gevraagd wat hij nu eigenlijk zelf wil. Of hij eigenlijk wel met haar af wil spreken en haar wil zien. Hij reageert daar op maakt me niet uit. Het is zo' n moeilijk jongen en de communicatie werkt daar ook niet echt aan mee.
Ik heb de keuze gegeven. Als het jou niet uitmaakt zou ik verder gaan zonder haar zoals eerst en onze aandacht op elkaar en het kindje gaan richten. Dat ik daar dan een beter gevoel bij heb. Ben benieuwd wat hij daar op zal reageren.
dinsdag 30 april 2019 om 12:49
100% dit. Wat een goede post zeg!hamerhaai schreef: ↑30-04-2019 12:37Stel dat de situatie is dat de vrouw absoluut niet wil dat de man met een andere vrouw appt. En je hebt gewoon leuk contact, dan is de kans toch groot dat je "stiekem" contact houdt? Ik heb app contact met zowel mannen als vrouwen, over van alles en nog wat. En nee, mijn vriend hoeft niet mee te lezen. Net zo min dat ik zijn appjes moet lezen.
Echter wanneer het vertrouwen weg is, de communicatie slecht, dan gaan mensen dingen stiekem doen, en elkaar controleren, en zaken zelf interpreteren zonder een goed gesprek. Wie heeft er dan "gelijk".
dinsdag 30 april 2019 om 12:53
Als je iets stieken moet doen, dan weet je al dat je iets doet wat je partner niet leuk vindt. Wees dan gewoon eerlijk en praat erover met elkaar. Als mijn man nu spontaan 5 nieuwe vrouwelijke vrienden zou hebben, zou ik er ook wat van denken. Die komen niet ineens aanwaaien.hamerhaai schreef: ↑30-04-2019 12:37Stel dat de situatie is dat de vrouw absoluut niet wil dat de man met een andere vrouw appt. En je hebt gewoon leuk contact, dan is de kans toch groot dat je "stiekem" contact houdt? Ik heb app contact met zowel mannen als vrouwen, over van alles en nog wat. En nee, mijn vriend hoeft niet mee te lezen. Net zo min dat ik zijn appjes moet lezen.
dinsdag 30 april 2019 om 13:00
Die telefoons en social media zijn echt de pest voor onzekere mensen he....
Een paar tips:
Blijf met je handen van zijn telefoon af. Heb jij nou nooit eens gesprekjes met mensen waar hij niets van hoeft te weten? Dan kan het nog steeds onschuldig zijn, maar ookal heb je een relatie, dan wil dat nog niet zeggen dat je geen individu meer bent. Dat geldt voor hem, en ook voor jou. Ik moet er niet aan denken om niet meer met mensen te kunnen praten zonder dat dat bij een eventuele partner vragen zou oproepen.
Gooi die app waarmee je zijn locatie kunt vinden van je telefoon af. Zelfs al zie je geen 'verdachte activiteiten', geeft het je geen rust, en wel kopzorgen.
GA NAAR JE HUISARTS en vraag om hulp. Je bent niet meer alleen, je hebt een klein leven wat in je groeit. Voor jezelf zorgen is nu prio 1.
En in lijn met dat vorige: Ga weg bij je vriend. Niet voorgoed, maar in ieder geval om even tot rust te komen, en ga van daaruit met hem in gesprek over wat je wil dat er verandert. En als je dan op het punt zou komen dat je hem wel weer vertrouwt, sluit dit dan ook af. Ouwe koeien moet je lekker in de sloot laten, die wil je toch niet de rest van je leven op je rug meedragen?
Hoe dan ook, heel veel sterkte. Het is jammer dat iets wat voor mij een beetje lijkt op een storm in een glas water, je zwangerschapsperiode zo verpest.
Een paar tips:
Blijf met je handen van zijn telefoon af. Heb jij nou nooit eens gesprekjes met mensen waar hij niets van hoeft te weten? Dan kan het nog steeds onschuldig zijn, maar ookal heb je een relatie, dan wil dat nog niet zeggen dat je geen individu meer bent. Dat geldt voor hem, en ook voor jou. Ik moet er niet aan denken om niet meer met mensen te kunnen praten zonder dat dat bij een eventuele partner vragen zou oproepen.
Gooi die app waarmee je zijn locatie kunt vinden van je telefoon af. Zelfs al zie je geen 'verdachte activiteiten', geeft het je geen rust, en wel kopzorgen.
GA NAAR JE HUISARTS en vraag om hulp. Je bent niet meer alleen, je hebt een klein leven wat in je groeit. Voor jezelf zorgen is nu prio 1.
En in lijn met dat vorige: Ga weg bij je vriend. Niet voorgoed, maar in ieder geval om even tot rust te komen, en ga van daaruit met hem in gesprek over wat je wil dat er verandert. En als je dan op het punt zou komen dat je hem wel weer vertrouwt, sluit dit dan ook af. Ouwe koeien moet je lekker in de sloot laten, die wil je toch niet de rest van je leven op je rug meedragen?
Hoe dan ook, heel veel sterkte. Het is jammer dat iets wat voor mij een beetje lijkt op een storm in een glas water, je zwangerschapsperiode zo verpest.
dinsdag 30 april 2019 om 13:51
Ik vraag me af of je alles hebt gelezen. TO vindt het best als hij contact heeft met een ander, maar niet als dat stiekem gebeurd. Daarnaast heeft hij al eerder stiekem met haar afgsproken. Hij had gezegd dat hij moest overwerken, maar ging naar haar toe. Vind je dat normaal in een relatie?snaptegijut schreef: ↑30-04-2019 13:00Die telefoons en social media zijn echt de pest voor onzekere mensen he....
Een paar tips:
dinsdag 30 april 2019 om 13:54
Huh?idktentop schreef: ↑30-04-2019 12:33Ja klopt, maar nu is het niet 'stiekem' dan.
Hij appte naar mij, wat had ik anders moeten zeggen? Ik heb gevraagd wat hij nu eigenlijk zelf wil. Of hij eigenlijk wel met haar af wil spreken en haar wil zien. Hij reageert daar op maakt me niet uit. Het is zo' n moeilijk jongen en de communicatie werkt daar ook niet echt aan mee.
dinsdag 30 april 2019 om 14:03
Ja inderdaad huh...
Hij heeft mijn appje al anderhalf uur geleden gelezen maar nog niet gereageerd.
dinsdag 30 april 2019 om 14:04
dinsdag 30 april 2019 om 14:07
Nee die is weg, je had ze beter niet kunnen laten samenvoegen en één moeten laten verwijderen. Maargoed, daar heb je nu niets meer aan.
dinsdag 30 april 2019 om 15:22
Suzan_1991 schreef: ↑30-04-2019 14:07Nee die is weg, je had ze beter niet kunnen laten samenvoegen en één moeten laten verwijderen. Maargoed, daar heb je nu niets meer aan.
Nu wel!!
dinsdag 30 april 2019 om 15:30
Ik vind dat niet normaal, maar ik vind het ook niet normaal dat mensen lijken te denken dat het volledig acceptabel is om te gaan neuzen in andermans telefoon of om iemand's locatie te checken zonder dat diegene daar vanaf weet. Zeg nou eerlijk, ookal weet jij dat je geen 'kwade bedoelingen' hebt.. als je weet dat je iets gaat doen wat bij je partner meteen alarmbellen laat afgaan (zelfs als dat volledig onterecht zou zijn), zou jij het dan niet ook verzwijgen of verdraaien? En dan doel ik niet alleen op contact met een ander, maar, ik noem maar wat, shoppen, of afspreken met die kennis die hij totaal niet mag?Suzan_1991 schreef: ↑30-04-2019 13:51Ik vraag me af of je alles hebt gelezen. TO vindt het best als hij contact heeft met een ander, maar niet als dat stiekem gebeurd. Daarnaast heeft hij al eerder stiekem met haar afgsproken. Hij had gezegd dat hij moest overwerken, maar ging naar haar toe. Vind je dat normaal in een relatie?
Mijn ouders zijn al bijna 50 jaar overwegend gelukkig getrouwd, en zowel mijn vader als mijn moeder verzwijgen wel eens dingen voor de ander om conflict maar te mijden. En de periodes dat het wat minder ging… die hadden daar helemaal niets mee te maken.
dinsdag 30 april 2019 om 15:53
Ik zou dat niet verzwijgen maar gewoon bespreken. Ik hou niet van dingen doen achter de rug om van m'n partner. Ik voel me daar echt niet goed bij. Dat is ook iets wat mijn man van mij verlangt en ik van hem. Nu heb ik misschien het geluk dat alles wel bespreekbaar is bij mijn man, ook al zijn het dingen die soms wat minder leuk zijn.snaptegijut schreef: ↑30-04-2019 15:30Ik vind dat niet normaal, maar ik vind het ook niet normaal dat mensen lijken te denken dat het volledig acceptabel is om te gaan neuzen in andermans telefoon of om iemand's locatie te checken zonder dat diegene daar vanaf weet. Zeg nou eerlijk, ookal weet jij dat je geen 'kwade bedoelingen' hebt.. als je weet dat je iets gaat doen wat bij je partner meteen alarmbellen laat afgaan (zelfs als dat volledig onterecht zou zijn), zou jij het dan niet ook verzwijgen of verdraaien? En dan doel ik niet alleen op contact met een ander, maar, ik noem maar wat, shoppen, of afspreken met die kennis die hij totaal niet mag?
Mijn ouders zijn al bijna 50 jaar overwegend gelukkig getrouwd, en zowel mijn vader als mijn moeder verzwijgen wel eens dingen voor de ander om conflict maar te mijden. En de periodes dat het wat minder ging… die hadden daar helemaal niets mee te maken.
dinsdag 30 april 2019 om 17:55
In je eerste topic dacht ik nog dat er wel een kans zou zijn dat het goed zou komen als je bijvoorbeeld dit topic zou laten lezen en erbij zetten dat als er nu geen normaal gesprek komt, het dan afgelopen is.
Maar het gesprek met die andere vrouw maakt dat ik er nu totaal anders over denk.
Hij geniet enorm van de aandacht van die vrouw en zijn antwoord 'maakt mij niet uit' zegt me alles.
Hij vindt het heerlijk om die aandacht te krijgen en dat gaat nooit stoppen.
Ik vind het zo vreselijk voor je...
Ik weet niet waar je woont maar mocht je in de buurt van Wageningen wonen dan wil ik best eens met je afspreken zodat je je hart kan luchten of ik kan je misschien helpen met dingen. Je komt zo kwetsbaar over en ik kan me zo goed in je verplaatsen.
Ik hoop echt dat je goed voor jezelf zorgt en datje hier sterker uit gaat komen.
Hele dikke knuffel voor jou
Maar het gesprek met die andere vrouw maakt dat ik er nu totaal anders over denk.
Hij geniet enorm van de aandacht van die vrouw en zijn antwoord 'maakt mij niet uit' zegt me alles.
Ik weet niet waar je woont maar mocht je in de buurt van Wageningen wonen dan wil ik best eens met je afspreken zodat je je hart kan luchten of ik kan je misschien helpen met dingen. Je komt zo kwetsbaar over en ik kan me zo goed in je verplaatsen.
Ik hoop echt dat je goed voor jezelf zorgt en datje hier sterker uit gaat komen.
Hele dikke knuffel voor jou
dinsdag 30 april 2019 om 18:17
Lief van je!! Ik woon op ongeveer een uur van je vandaan.Redballoon schreef: ↑30-04-2019 17:55In je eerste topic dacht ik nog dat er wel een kans zou zijn dat het goed zou komen als je bijvoorbeeld dit topic zou laten lezen en erbij zetten dat als er nu geen normaal gesprek komt, het dan afgelopen is.
Hele dikke knuffel voor jou![]()
Kwetsbaar voel ik me ook zeker. Het is zo gek, als hij 's avonds thuis komt van het werk doet hij alsof er niks aan de hand is. En ik word, ben en kan niet boos worden. Ik wacht heel even af wat voor gesprekken ze nog gaan voeren en vooral hoe hij daar op gaat reageren nadat ik mijn mening heb gegeven omdat het hem toch 'niks uit maakt' of hij wel of geen contact met haar heeft. Als het goed is zou hij het dan moeten afkappen om mijn gevoel tegemoet te komen, het maakt hem immers toch niet uit.
Het is erg dat ik dit moet doen maar misschien vannacht maar eens WhatsApp web op mijn telefoon zetten zodat ik het even mee kan volgen wat er besproken wordt. Heel ernstig dit, ben normaal echt niet van het controleren.
dinsdag 30 april 2019 om 19:19
Als het hem iets had geinteresseerd hoe jij erover denkt, had hij het gesprek wel afgekapt of tegen die vriendin gezegd dat ze normaal moet doen. Jij hebt allang aangegeven wat je ervan vindt, dat je dat stiekeme gedoe niet oké vindt en hij gaat er gewoon mee door. Je bent nu aan het zoeken naar bewijs wat je al hebt. Zij heeft het over weer samenzijn in een droom, vervolgens vraagt ze direct om af te spreken en hij zegt vervolgens gelijk ja zonder ook maar iets met jou te overleggen. En nee, je hoeft niet overal toestemming voor te vragen bij je partner, maar wel als je al stiekem eerder met diezelfde vrouw hebt afsgeproken terwijl je zei dat je moest overwerken. Het lijkt hiermee net alsof hij hoopt dat jij toestemming geeft voor deze ontmoeting, want hij is nu 'eerlijk' geweest.idktentop schreef: ↑30-04-2019 18:17Lief van je!! Ik woon op ongeveer een uur van je vandaan.
Kwetsbaar voel ik me ook zeker. Het is zo gek, als hij 's avonds thuis komt van het werk doet hij alsof er niks aan de hand is. En ik word, ben en kan niet boos worden. Ik wacht heel even af wat voor gesprekken ze nog gaan voeren en vooral hoe hij daar op gaat reageren nadat ik mijn mening heb gegeven omdat het hem toch 'niks uit maakt' of hij wel of geen contact met haar heeft. Als het goed is zou hij het dan moeten afkappen om mijn gevoel tegemoet te komen, het maakt hem immers toch niet uit.
Het is erg dat ik dit moet doen maar misschien vannacht maar eens WhatsApp web op mijn telefoon zetten zodat ik het even mee kan volgen wat er besproken wordt. Heel ernstig dit, ben normaal echt niet van het controleren.