Fout gemaakt
zaterdag 4 mei 2019 om 16:57
De innerlijke dialoog, veruiterlijkt. (My preciousss)
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 16:59
2.22% gewijzigd
zaterdag 4 mei 2019 om 17:04
Hahahaha! Dit is waar hoor TO
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 4 mei 2019 om 17:14
En je topic titel klopt ook niet. Je hebt geen fout gemaakt. Je hebt zaken hooguit een beetje onhandig aangepakt. Maar dat kun je enkel stellen met de wetenschap van nu.
Destijds heb je gewoon gehandeld met de beste intenties. Iets wat je de hele tijd hebt gedaan. Meer nog misschien dan je had gedaan in relatie met iemand zonder issues.
Met andere woorden: Je hebt je best gedaan. En daarin mag jij ook best wel eens ‘falen’. Dat is heel normaal (onvermijdelijk ook denk ik).
Je hebt hem niet besodemietert of tekort gedaan. Laat je dat gevoel niet aanpraten.
Dat hij je nu zo behandelt zegt alles over hem. Hoe hij zaken ervaart en hoe hij jou waardeert.
Hij mag best even geraakt en van slag zijn en tijd nemen om weer even op het goede spoor komen. Maa dit hoeft geen dagen te duren. In dat geval kan hij dat ook gewoon benoemen: “luister, ik loop hier tegenaan en heb even tijd nodig”.
Maar passief agressief handelen door een ander te negeren? En dat vervolgens laten escaleren? Dat past niet in een relatie.
En wat hier al eerder werd gezegd: Als dit hem al zo uit zijn evenwicht brengt dan moet hij zich toch echt afvragen of hij dan wel een relatie moet/kan hebben.
Destijds heb je gewoon gehandeld met de beste intenties. Iets wat je de hele tijd hebt gedaan. Meer nog misschien dan je had gedaan in relatie met iemand zonder issues.
Met andere woorden: Je hebt je best gedaan. En daarin mag jij ook best wel eens ‘falen’. Dat is heel normaal (onvermijdelijk ook denk ik).
Je hebt hem niet besodemietert of tekort gedaan. Laat je dat gevoel niet aanpraten.
Dat hij je nu zo behandelt zegt alles over hem. Hoe hij zaken ervaart en hoe hij jou waardeert.
Hij mag best even geraakt en van slag zijn en tijd nemen om weer even op het goede spoor komen. Maa dit hoeft geen dagen te duren. In dat geval kan hij dat ook gewoon benoemen: “luister, ik loop hier tegenaan en heb even tijd nodig”.
Maar passief agressief handelen door een ander te negeren? En dat vervolgens laten escaleren? Dat past niet in een relatie.
En wat hier al eerder werd gezegd: Als dit hem al zo uit zijn evenwicht brengt dan moet hij zich toch echt afvragen of hij dan wel een relatie moet/kan hebben.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
zaterdag 4 mei 2019 om 17:24
Je hebt een keer iemand gezoend. So what. En die iemand is toevallig een collega van hem en heeft een relatie. Niet handig maar ook geen drama. Het was voor je hem kende. Hij overdrijft verschrikkelijk
Ik zou me niet in bochten gaan wringen hoor. Als hij niet stopt met zn drama blijft hij maar weg. Doei
Ik zou me niet in bochten gaan wringen hoor. Als hij niet stopt met zn drama blijft hij maar weg. Doei
zaterdag 4 mei 2019 om 18:29
zaterdag 4 mei 2019 om 18:36
Ja, dat zal wel goed vallen.Jasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 18:01Eens, ben heel blij met jullie input. Hij heeft me laten weten dat hij graag wil praten, gaan we waarschijnlijk morgen doen, heb hierop gezegd dat ik ook wat inzichten heb die ik met hem wil bespreken dus ik ben benieuwd! Ga ook zeker wat van jullie reacties aan hem laten lezen.
zaterdag 4 mei 2019 om 18:42
Jij bent OK en hij is Ok, dat moet het uitgangspunt zijn, je verschilt hooguit van inzicht met elkaar.Jasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 18:01Eens, ben heel blij met jullie input. Hij heeft me laten weten dat hij graag wil praten, gaan we waarschijnlijk morgen doen, heb hierop gezegd dat ik ook wat inzichten heb die ik met hem wil bespreken dus ik ben benieuwd! Ga ook zeker wat van jullie reacties aan hem laten lezen.
Trekt hij de emo-chantagekaart, direct afkappen en terug sturen naar zijn dramapaleis.
Succes morgen.
Thats about all I got to say bout that.
zaterdag 4 mei 2019 om 18:45
Hoeveel (smekende, en verontschuldigende) appjes heeft het je gekost voordat hij je liet weten dat hij een gesprek met je wilde?Jasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 18:01Eens, ben heel blij met jullie input. Hij heeft me laten weten dat hij graag wil praten, gaan we waarschijnlijk morgen doen, heb hierop gezegd dat ik ook wat inzichten heb die ik met hem wil bespreken dus ik ben benieuwd! Ga ook zeker wat van jullie reacties aan hem laten lezen.
En waarom zou onze de reacties laten lezen? Vind je het te lastig om zelf te zeggen wat je van de situatie, en zijn gedrag vindt?
En hoe je daardoor bent gaan het twijfelen over de relatie..
tante-truus wijzigde dit bericht op 04-05-2019 18:49
0.15% gewijzigd
zaterdag 4 mei 2019 om 18:51
Nee ik denk dat ik daar prima toe in staat ben, maar het kan hem net dat extra inzicht geven wat hij misschien nodig heeft. Er is een bericht aan vooraf gegaan, waar hij een paar uur later op reageerdetante-Truus schreef: ↑04-05-2019 18:45Hoeveel (smekende, en verontschuldigende) appjes heeft het je gekost voordat jij je liet weten dat hij een gesprek met je wilde?
En waarom zou onze de reacties laten lezen? Vind je het te lastig om zelf te zeggen wat je van de situatie, en zijn gedrag vindt?
En hoe je daardoor bent gaan het twijfelen over de relatie..
zaterdag 4 mei 2019 om 18:52
je wil hem veranderen. hij wil jou veranderenJasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 18:51Nee ik denk dat ik daar prima toe in staat ben, maar het kan hem net dat extra inzicht geven wat hij misschien nodig heeft. Er is een bericht aan vooraf gegaan, waar hij een paar uur later op reageerde
perfect!
zaterdag 4 mei 2019 om 18:52
Ik zou hem wel duidelijk maken dat het klaar is met op eieren lopen. Hij is er veel en veel te veel aan gewend geraakt dat jij hem altijd maar ontziet en dat het altijd allemaal om zijn gevoelens draait. Daar moet je echt niet mee doorgaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 4 mei 2019 om 18:54