Fout gemaakt
zaterdag 4 mei 2019 om 13:19
zaterdag 4 mei 2019 om 13:20
Jezus wat een moeilijk gedoe! Zou mijn relatie niet zijn.
Dat is niet gebaseerd op vertrouwen maar op controle.
Wat er voor mijn vriend en ik kregen gebeurt is tussen ons en anderen is niet meer van toepassing in deze relatie.
Het was namelijk daarvoor!!
Hij is een drama queen en jij loopt op je tenen.
Dat is niet gebaseerd op vertrouwen maar op controle.
Wat er voor mijn vriend en ik kregen gebeurt is tussen ons en anderen is niet meer van toepassing in deze relatie.
Het was namelijk daarvoor!!
Hij is een drama queen en jij loopt op je tenen.
where ever you go, go with your heart
zaterdag 4 mei 2019 om 13:20
Stoppen met deze vent.
Dit is geen perfecte relatie hoor. Hij is overduidelijk niet toe aan een relatie en zal je nooit vertrouwen, hoeveel je ook over jezelf verteld. Hij is argwanend, wantrouwig en het zal nooit leuk, spontaan en ongedwongen zijn. Je zal hem áltijd moeten vertellen precies waar je was, met wie, waarom en als je iets vergeet, ben je het haasje.
Bespaar je de ellende en ga verder.
Dit is geen perfecte relatie hoor. Hij is overduidelijk niet toe aan een relatie en zal je nooit vertrouwen, hoeveel je ook over jezelf verteld. Hij is argwanend, wantrouwig en het zal nooit leuk, spontaan en ongedwongen zijn. Je zal hem áltijd moeten vertellen precies waar je was, met wie, waarom en als je iets vergeet, ben je het haasje.
anoniem_6855df74c5ca1 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 13:22
4.54% gewijzigd
zaterdag 4 mei 2019 om 13:24
Terwijl het juist wel enorm leuk, spontaan en ongedwongen is. We laten elkaar heel vrij, wat iets is wat we beiden als belangrijk zien, maar dit is iets voor hem wat ik eerlijk had moeten vertellen. Dat het gebeurt is is niet erg, maar de eerlijkheid... ja die was er niet in dit geval.Doreia* schreef: ↑04-05-2019 13:20Stoppen met deze vent.
zaterdag 4 mei 2019 om 13:24
[...]het verhaal toch uitgekomen. Ik heb hem het verhaal alsnog verteld [...]
Hoe is het uitgekomen? Zoals ik het lees doordat je het toch zelf verteld hebt. Waarom dan? Dit is iets van voor je vriend in beeld was. Reageert ie ook zo op andere ex-vriendjes?
Erg dramatische reactie op iets waar hij niks mee te maken heeft.
Hoe is het uitgekomen? Zoals ik het lees doordat je het toch zelf verteld hebt. Waarom dan? Dit is iets van voor je vriend in beeld was. Reageert ie ook zo op andere ex-vriendjes?
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 4 mei 2019 om 13:25
tsjeee, gelukkig ben je nog jong en kun je hiervan leren.
Hoezo moet je elkaar alles vertellen? Ook van voor je relatie? Hoezo ben je niet eerlijk wanneer je dit niet doet?
Mijn huidige partner heb ik leren kennen op 44 jarige leeftijd. Hoe ongezellig is het als je eerst alles over voormalige liefdes moet vertellen om echt eerlijk te zijn...
Hij reageert zeer overdreven, net als jij waarschijnlijk dit verhaal verteld hebt. Je hebt van een mug een olifant gemaakt!
Hoezo moet je elkaar alles vertellen? Ook van voor je relatie? Hoezo ben je niet eerlijk wanneer je dit niet doet?
Mijn huidige partner heb ik leren kennen op 44 jarige leeftijd. Hoe ongezellig is het als je eerst alles over voormalige liefdes moet vertellen om echt eerlijk te zijn...
Hij reageert zeer overdreven, net als jij waarschijnlijk dit verhaal verteld hebt. Je hebt van een mug een olifant gemaakt!
zaterdag 4 mei 2019 om 13:27
euh nee, hij straft je zelfs met zijn idiote gedragJasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 13:24Terwijl het juist wel enorm leuk, spontaan en ongedwongen is. We laten elkaar heel vrij, wat iets is wat we beiden als belangrijk zien, maar dit is iets voor hem wat ik eerlijk had moeten vertellen. Dat het gebeurt is is niet erg, maar de eerlijkheid... ja die was er niet in dit geval.
deze kerel is niet goed bij zijn hoofd
zaterdag 4 mei 2019 om 13:28
*Grobbekuiken_ schreef: ↑04-05-2019 13:24[...]het verhaal toch uitgekomen. Ik heb hem het verhaal alsnog verteld [...]
anoniem_640ccc2e0b71f wijzigde dit bericht op 05-05-2019 11:38
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
27.72% gewijzigd
zaterdag 4 mei 2019 om 13:28
Prachtig ditJasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 13:17ongeveer 8 maanden een liefdevolle, intieme relatie die volledig gebaseerd is op vertrouwen en eerlijkheid.
zaterdag 4 mei 2019 om 13:29
zaterdag 4 mei 2019 om 13:31
Jemig zeg, nou en? Hij was toen nog helemaal niet in beeld!Jasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 13:28Het is als een roddel rondgegaan binnen het bedrijf waar hij werkt, waar ik eerder van op de hoogte was dan hijzelf. Hierop heb ik besloten het te vertellen.
Nee hij reageert totaal niet zo op ex-vriendjes, is niet jaloers aangelegd en kunnen ook uren praten over onze vorige relaties en scharrels zonder probleem.
Die collega zal het ook wel voor z'n kiezen krijgen dan, arme kerel.
Hij reageert echt belachelijk dramatisch.
zaterdag 4 mei 2019 om 13:32
Wat een drama queen jouw vriend.
Dat wordt voorgoed op je tenen lopen en vooral niks verkeerds doen, mocht jullie relatie nog goed komen.
Ik vind het erg manipulatief van zijn kant dat hij jou nog steeds het gevoel geeft dat je hem met zijden handschoentjes moet behandelen vanwege issues uit vorige relaties.
Arrogant ook. Wie heeft er nou geen issues.
Dat wordt voorgoed op je tenen lopen en vooral niks verkeerds doen, mocht jullie relatie nog goed komen.
Ik vind het erg manipulatief van zijn kant dat hij jou nog steeds het gevoel geeft dat je hem met zijden handschoentjes moet behandelen vanwege issues uit vorige relaties.
Arrogant ook. Wie heeft er nou geen issues.
zaterdag 4 mei 2019 om 13:33
Dit dus.
Die weesgegroetjes, stuk of 40 minstens denk ik (maar geen verstand van, misschien zijn het er wel 4.386, geen idee).
Dit lijkt mij niet gezond. De rekening van zijn verleden moet hij niet met jou verheffen want je hebt er niets mee te maken dat moet hij doen met de persoon die hem belazerd heeft. Je bent hem geen openheid van zaken verschuldigd over je verleden want daar maakt hij geen onderdeel van uit.
Door zogenaamd eerlijk te zijn en te doen alsof jij schuld hebt aan zijn verleden heb je zijn probleem vooral gevoed. En nu blijkt dat je toch niet 100.000% procent eerlijk bent over iets wat hem niet aangaat is opnieuw bevestigd dat alle vrouwen leugenachtige wezens zijn.
Eerlijk zijn doe je niet door de spelletjes mee te spelen en dingen goed te maken die een ander hem heeft aangedaan. Eerlijk zijn doe je door hem te wijzen op zijn verantwoordelijkheid om zijn verleden te verwerken. Daar hoort ook bij dat hij niet in het jouwe gaat graven opzoek naar bewijzen van fouten.
Door zogenaamd eerlijk te zijn en te doen alsof jij schuld hebt aan zijn verleden heb je zijn probleem vooral gevoed. En nu blijkt dat je toch niet 100.000% procent eerlijk bent over iets wat hem niet aangaat is opnieuw bevestigd dat alle vrouwen leugenachtige wezens zijn.
Eerlijk zijn doe je niet door de spelletjes mee te spelen en dingen goed te maken die een ander hem heeft aangedaan. Eerlijk zijn doe je door hem te wijzen op zijn verantwoordelijkheid om zijn verleden te verwerken. Daar hoort ook bij dat hij niet in het jouwe gaat graven opzoek naar bewijzen van fouten.
Sprookjes bestaan niet! Hoe oud zijn jullie?
Natuurlijk was het beter om niet gezoend te hebben met iemand die al in een relatie zat, maar je bent toch geen kind dat niet weet dat het allemaal altijd niet loopt zoals het moet (of er uit ziet).
Vergeef jezelf snel en als jouw vriend niet meer bereid is om jullie relatie verder te zetten, wees dan blij. Want eerlijkheid en trouw is één, maar als je morgen niet meer met iemand anders mag dansen, praten, …. dan was dit (iets wat gebeurd is voor jullie samen waren) al een voorbode van dit jaloerse gedrag.
Natuurlijk was het beter om niet gezoend te hebben met iemand die al in een relatie zat, maar je bent toch geen kind dat niet weet dat het allemaal altijd niet loopt zoals het moet (of er uit ziet).
Vergeef jezelf snel en als jouw vriend niet meer bereid is om jullie relatie verder te zetten, wees dan blij. Want eerlijkheid en trouw is één, maar als je morgen niet meer met iemand anders mag dansen, praten, …. dan was dit (iets wat gebeurd is voor jullie samen waren) al een voorbode van dit jaloerse gedrag.
zaterdag 4 mei 2019 om 13:34
Dan had je dan van die zoen met zijn collega toch ook gewoon kunnen vertellen?Jasmiene34 schreef: ↑04-05-2019 13:28Het is als een roddel rondgegaan binnen het bedrijf waar hij werkt, waar ik eerder van op de hoogte was dan hijzelf. Hierop heb ik besloten het te vertellen.
Nee hij reageert totaal niet zo op ex-vriendjes, is niet jaloers aangelegd en kunnen ook uren praten over onze vorige relaties en scharrels zonder probleem.
Ja hij reageert misschien dramatisch nu, maar snap van zijn kant ook wel dat hij zich nu voor lul voelt staan. Nu iedereen het al wist behalve hij, jouw vriend..
Ook al is het voor jullie tijd gebeurd daar heeft hij inderdaad niks mee te maken. Maar toch vreemd dat je dan alle scharrels en relaties kunt bespreken met hem, maar een zoen met een collega niet. En dat is nog iemand in directe kring zeg maar. Bedoel je komt elkaar elke dag tegen, dus je had er rekening mee kunnen houden dat dit zou gaan gebeuren, dat het uit is gekomen.. Niet zo slim
zaterdag 4 mei 2019 om 13:35
Op dit moment straft hij me zeker maar in het jaar dat we elkaar kennen is er nooit een situatie als dit geweest en heb ik nooit het gevoel gehad dat hij me zou beklemmen of niet vrij laat. Tuurlijk hebben we weleens wat dingetjes gehad zoals in iedere relatie voorkomt maar daar praten we dan ook heel open en rustig over, waarna het weer goed is