Fout gemaakt

04-05-2019 13:17 146 berichten
*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-05-2019 10:18
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
0.00% gewijzigd
Jasmiene34 schreef:
04-05-2019 18:54
.......
Bij mij is er toch ook een inzicht ontstaan door jullie berichten? Ben ik dan opeens veranderd? Mijn kijk op een situatie is anders, net als dat bij hem ook wel/ niet kan gebeuren morgen.
waarom kon hij vanavond niet komen? is je straf nog niet voorbij?
S-Meds schreef:
04-05-2019 18:57
waarom kon hij vanavond niet komen? is je straf nog niet voorbij?
Omdat ik vanavond plannen heb, daarom
Alle reacties Link kopieren
Jasmiene34 schreef:
04-05-2019 19:01
Omdat ik vanavond plannen heb, daarom
Je gaat toch niet met die ene collega op stap he ? :whistle:
Thats about all I got to say bout that.
W203 schreef:
04-05-2019 19:08
Je gaat toch niet met die ene collega op stap he ? :whistle:
Hahaha nee dat was ik niet van plan
Jasmiene34
zaterdag 4 mei 2019 13:47

Doreia* schreef: ↑04-05-2019 13:41
Jullie laten elkaar vrij. En als je terugkomt? Vertel je dan met wie, waar, hoe laat, waarom?
Stuurt hij 'lieve' berichtjes dat hij 'bezorgd' om je is en dat hij graag weet 'waar je bent' voor als je hulp nodig hebt?

Ik zal mijn man ook lang niet alles hebben verteld. Is ook niet nodig. Hij weet dat ik al meer dan 10 jaar zijn betrouwbare partner ben. Dat is genoeg.

Ik snap het beeld wat jij (en anderen) hebben/ krijgen maar zo is het niet. Als ik zeg dat we elkaar vrij laten, bedoel ik ook echt vrij laten. Voorbeeld: allebei flirten we nog weleens (binnen de lijntjes natuurlijk) en dit is prima en wordt als logisch gezien. Hebben een gezamenlijke vriendengroep waar we dingen mee doen maar ook ons eigen ding. Gaan regelmatig los van elkaar op stap en gunnen elkaar dat 100 procent.
Je geeft sec geen antwoord op mijn vraag. Hoe is jullie communicatie wanneer jij onschuldig aan het flirten bent op stap en uit zijn gezichtsveld? Want dat kan niet 'logisch'zijn als hij zoveel vertrouwens-issues heeft. Dat jij dan gewoon kan en mag flirten met een ander, dat staat volledig haaks op zijn verhaal. Dan moet alles toch open en eerlijk worden verteld thuis? Of al terwijl het aan het gebeuren is? Om hem niet van streek te maken en hem te laten zien dat je te vertrouwen bent.

Dus ofwel jij verteld hier niet alles, of zijn verhaal van vertrouwen dat hij naar jou toe presenteert klopt niet en is slechts een middel om je te veranderen in een onderdanige springt-in-de-houding-bij-elke-bui vriendin.
Wat een aansteller was voor zijn tijd pfff
*
anoniem_640ccc2e0b71f wijzigde dit bericht op 05-05-2019 11:43
99.85% gewijzigd
Ik zou het ook al heel benauwend vinden als álles de hele tijd besproken moet worden, elke flirt, elke gebeurtenis als je los van elkaar op stap bent geweest, elke emotie. Het is fijn als je overal over kan praten, maar het moet niet een soort meldingsplicht worden. Je mag ook nog wel eens iets voor jezelf houden, ook in een relatie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Jasmiene34 schreef:
04-05-2019 19:31
Vaak praten we er inderdaad ook over als er geflirt wordt, en dan niet op een zwaarmoedige manier maar wanneer de avond doorgenomen wordt. Moet er wel bij zeggen dat er niet heel vaak wordt geflirt hoor maar als dat dus wel is en het is binnen de perken, is er niks aan de hand omdat we van elkaar weten dat we voor elkaar gaan. Op dat gebied is er dus geen wantrouwen of onzekerheid. Zijn wantrouwen richting vrouwen gaat meer over emoties eerlijk uitspreken en dingen niet verbloemen of achterhouden omdat je bang bent voor reacties, wat dus precies aansluit op mijn verhaal.
Dan wens ik je alle succes van de wereld en hoop ik voor je dat je nu niets meer bent vergeten op te biechten over je verleden naar hem toe. Ik ben tenminste heel blij dat ik niet zo door de ballotage commissie heb hoeven gaan bij mijn man en dat ik veel dingen (expres) niet aan hem heb verteld omdat het iets van mij is en niet per se iets wat hij hoeft te weten uit mijn verleden. Niets schokkends, maar niet nodig om op te brengen. Komt het wel eens zo dat het ter sprake komt, dan zal hij er om lachen. En mij zeker niet met veel bombarie verlaten alsof ik hem Ontzettend Veel Onrecht heb aangedaan.
Jasmiene34 schreef:
04-05-2019 19:31
Vaak praten we er inderdaad ook over als er geflirt wordt, en dan niet op een zwaarmoedige manier maar wanneer de avond doorgenomen wordt. Moet er wel bij zeggen dat er niet heel vaak wordt geflirt hoor maar als dat dus wel is en het is binnen de perken, is er niks aan de hand omdat we van elkaar weten dat we voor elkaar gaan. Op dat gebied is er dus geen wantrouwen of onzekerheid. Zijn wantrouwen richting vrouwen gaat meer over emoties eerlijk uitspreken en dingen niet verbloemen of achterhouden omdat je bang bent voor reacties, wat dus precies aansluit op mijn verhaal.
thought control, doodeng
Susan schreef:
04-05-2019 19:37
Ik zou het ook al heel benauwend vinden als álles de hele tijd besproken moet worden, elke flirt, elke gebeurtenis als je los van elkaar op stap bent geweest, elke emotie. Het is fijn als je overal over kan praten, maar het moet niet een soort meldingsplicht worden. Je mag ook nog wel eens iets voor jezelf houden, ook in een relatie.
Ja dat je denken, gedachten en gevoelens zijn je eigen bezit en niet die van hem. Hij wil zelfs je gevoelens en gedachten ook het verleden bezitten. Echt koekoek
O, alles is gewist, ik betwijfel of er nog een update komt na het gesprek.
Susan schreef:
05-05-2019 12:06
O, alles is gewist, ik betwijfel of er nog een update komt na het gesprek.
Denk dat we dat vrij makkelijk zelf kunnen invullen.
There is always something happening, and it's usually right now
Als je in je relatie net zo communiceert als in je topics, dan wordt het knap onhandig om het leuk te hebben.
Bij beide topics haal je bijna alle berichten volledig weg. Je tiept hele verhalen over je relatie om ze daarna weer te wissen. Iedereen heeft gereageerd op deze teksten, de antwoorden staan je niet aan en je haalt alles weer weg. Je kunt nog zoveel wissen, de werkelijkheid verandert niet.
Jouw relatie is een vreemde. Jullie zeggen elkaar te vertrouwen maar dat zijn maar woorden. De feiten liegen er niet om. Jouw onzekerheid trouwens ook niet.
Ik vraag me af hoe je hem verteld hebt dat je voor de relatie met een collega gekust hebt. Zo van, ik heb alles echt verteld alleen dit niet. Hij heeft gereageerd op hoe jij het verhaal hebt verteld. Net als wij hier reageren op jouw verhaal.
Je kunt je verhaal niet blijven aanpassen als de antwoorden je niet aanstaan. Dan ben je nl oneerlijk.
En waar ging het over in dit verhaal? Vertrouwen en eerlijkheid.....
Voor jou valt er nog veel te leren!
Ik vrees dat TO weer gezellig op de bank zit haar bewaarder vriendje, hoewel deze misstap voor altijd tussen hen in zal blijven staan. En meneer de macht geeft om hier in de toekomst nog eens wat op af te schuiven.
:@@:
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 05-05-2019 14:12
Reden: totale verwarring (dank grobbekuiken_)
58.23% gewijzigd
ikBedoelHetGoed schreef:
05-05-2019 13:47
Ik vrees dat TO weer gezellig op de bank zit bij de wiet-rokende schoonfamilie, en haar maandsalaris zojuist aan vriend heeft gegeven, want dat is waarom hij van haar houdt.
:@@:
Dat is een ander topic.
Deze gaat ging over dat ze een zoen was vergeten te vertellen.
Grobbekuiken_ schreef:
05-05-2019 13:54
Dat is een ander topic.
Een zoen van vóór de relatie dus hè?
Susan schreef:
05-05-2019 13:56
Een zoen van vóór de relatie dus hè?
Ook dat nog ja.
Wachten op het volgende drama over flirten, exen, ...etc. Ik heb je vorige topic gezien en zo ontspannen gaan jullie niet om met thema's als vertrouwen, jaloezie en flirten. Alles wordt onder een vergrootglas en op een weegschaal gelegd.Niet alleen voor hem maar ook door jou.
Grobbekuiken_ schreef:
05-05-2019 13:54
Dat is een ander topic.
:-$

Helemaal mijn fout. Ik verbeter het even.
ikBedoelHetGoed schreef:
05-05-2019 14:08
:-$

Helemaal mijn fout. Ik verbeter het even.
Een zoen uit het verleden voor haar huidige relatie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven