Married at first sight 2019
dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
zondag 5 mei 2019 om 20:13
Hier ook.Sabeltandcavia schreef: ↑05-05-2019 20:12Met mijn ogen dicht hoor ik Mike de Boer als ik Peter hoor praten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 5 mei 2019 om 20:36
Ik vond het verhaal van die trouwambtenaar over Milly niet zo positief. Tussen de regels door hoorde ik vooral dat ze een beetje een moeilijk mens is. Ze staat open voor het 'avontuur' en om hem onbevooroordeeld te leren kennen, maar eigenlijk druist dat tegen haar natuur in.. zoiets.
zondag 5 mei 2019 om 20:41
HahahaSabeltandcavia schreef: ↑05-05-2019 20:40Wat een enthousiast publiek om dat bruidspaar met die lichtdingen.![]()
zondag 5 mei 2019 om 20:47
Precies dat! Pittige en ik denk een bepalende vrouw. Ik denk dat Joost vaak zal moeten slikken.LieveMona schreef: ↑05-05-2019 20:36Ik vond het verhaal van die trouwambtenaar over Milly niet zo positief. Tussen de regels door hoorde ik vooral dat ze een beetje een moeilijk mens is. Ze staat open voor het 'avontuur' en om hem onbevooroordeeld te leren kennen, maar eigenlijk druist dat tegen haar natuur in.. zoiets.
Nick en Maxime ziet er positief uit! Er is veel fysiek contact en het voelt al vertrouwd. Die 2 vallen op elkaar
zondag 5 mei 2019 om 20:49
Ze heeft iets gemaakts..ze pocht over altijd eerlijk zijn maar ik denk vaak iets te. Venijnig. Als je die tegen je krijgt moet je oppassen
zondag 5 mei 2019 om 20:53
Ja zulke mensen vinden altijd dat ze eerlijk zijn maar ze zijn venijnig. Vreselijke mensen vind ik dat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 5 mei 2019 om 21:00
Heel erg irritant.friezinnetje2014 schreef: ↑05-05-2019 20:57Ja we weten nu wel dat hij Peter heet. Pff, die vriendin noemt in elke zin zijn naam
zondag 5 mei 2019 om 21:08
Jaaa ik kijk ook weer. Heb vorig seizoen overgeslagen maar zag een voorstuk twee weken geleden en ben weer verslaafd. Alleen is het wel flink ergeren deze keer. Wat gaat het langzaam ten opzichte van het eerste seizoen. En wat is die meri? Borsato toch een uhh apart mens. Hoe zij tegen haar klanten doet kan echt niet. Ik heb wel een beter gevoel bij de stellen. Ik verwacht dat deze ronde meer mensen bijelkaar blijven.. wat denken jullie?
Ps weet nu wel wie peter is
Ps weet nu wel wie peter is
OMG