Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb geen mapjes nodig want ik spreek de waarheid. Mijn vaste avond is de woensdag dat ik achter de bar sta. Loep me maar dan kun je zien dat ik op woensdagavond nooit reageer hier.
Wat een vervelende voetbalclub moet dat zijn...
redbulletje schreef:
09-05-2019 09:16

En vind het ook niet erg bij vlagen irritant gevonden te worden
Die kun je in je zak steken Jolly :proud:
Blondie456 schreef:
09-05-2019 09:54
Ik heb geen mapjes nodig want ik spreek de waarheid. Mijn vaste avond is de woensdag dat ik achter de bar sta. Loep me maar dan kun je zien dat ik op woensdagavond nooit reageer hier.
Hier heb jij zeker ook een mapje van gemaakt met de kop. Op woensdagavond reageer ik hier niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Blondie456 schreef:
09-05-2019 09:35
Ik was gewoon blij en dat ben ik nog steeds. Met uitslagen van voetbal blijf je toch houden dat een deel van Nederland teleurgesteld is en een ander deel viert feest. Ik ben er ook blij om omdat wij 1 juni naar Ziggodome gaan naar The Eagles. Nu zal het een stuk rustiger zijn in de trein behalve de mensen die naar de Toppers zijn geweest.
Feest vieren? In de zin van: hoera , juichen, blij zijn? Niet omdat je eigen club gewonnen heeft, maar omdat een andere club verloren heeft ( en dat verder niet van invloed is op je eigen club) ?
Neu, meer zoiets van 'aaaahhh wat ontzettend jammer/stom/enz. :-| '

Ik denk dan altijd dat ik dr invloed op heb, zo van 'als ik nu 's niet tussendoor gekeken had en tot mijn schrik 2-2 zag staan? Als ik nu 's niet steeds had gezegd ' kom op Ajax, maak er nog 1 bij. Als ik dat niet had gedaan en gewoon alleen na afloop de stand had gecheckt, dan was 't vast andere verlopen.'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
charlottew88 schreef:
09-05-2019 10:15
Hier heb jij zeker ook een mapje van gemaakt met de kop. Op woensdagavond reageer ik hier niet.
Flauw. Zoiets kun je zeker wel weten. Als je vaste werkdagen hebt en dan niet eens de mogelijkheid hebt om te internetten, weet je zeker, zonder na te hoeven denken, wanneer je hier niet post.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Blondie456 schreef:
09-05-2019 09:54

Kan wel zijn, maar vind je het achteraf toch niet een béétje sneu en kinderachtig van jezelf om je hier te verkneukelen?
Licht uit.
Zelfspot aan.
Kunnen dit soort ruzies voortaan worden behandeld op tijdstippen dat de mensen die iets bijdragen aan de economie er ook iets aan hebben?
Betty_Slocombe schreef:
09-05-2019 10:35
Kunnen dit soort ruzies voortaan worden behandeld op tijdstippen dat de mensen die iets bijdragen aan de economie er ook iets aan hebben?
Bijvoorbeeld op een doordeweekse donderdag halverwege de ochtend?
AllyMcBeal schreef:
09-05-2019 09:17
Ik lees er niks raars in hoor. Zal wel aan mij liggen maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Het doel is zuigen en dat is haar gelukt.
Eens met Ally. Maar goed, ik heb de indruk dat ik woorden soms minder heftig lees dan anderen.
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
09-05-2019 10:35
Geef je werkschema even door, ik noteer het en zal erop letten. :lips:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
09-05-2019 10:40
Geef je werkschema even door, ik noteer het en zal erop letten. :lips:
Moet ik even mijn mapje er bij pakken.
Jest schreef:
09-05-2019 10:39
Bijvoorbeeld op een doordeweekse donderdag halverwege de ochtend?
Bijvoorbeeld. Examentijd, dan krijg je dat.

Maar dat is natuurlijk niet waar. Ik rij gewoon op de vrachtwagen nu.
Betty_Slocombe schreef:
09-05-2019 10:50
Bijvoorbeeld. Examentijd, dan krijg je dat.

Maar dat is natuurlijk niet waar. Ik rij gewoon op de vrachtwagen nu.
Oho! Je mag niet met je telefoon bezig zijn onder het rijden, foei!
doornroosje9 schreef:
09-05-2019 10:39
Eens met Ally. Maar goed, ik heb de indruk dat ik woorden soms minder heftig lees dan anderen.
Dit. Ik lees ook zelden of nooit een 'toontje' bij Jolly. Of anderen. Ik begin me vaak pas te ergeren als iemand rechtlijnig in meerdere postings een mening blijft verkondigen en niet tot enige nuancering in staat blijkt.

Overigens is dit wel mijn ervaring met geschreven woord in het algemeen: als ik een mailtje stuur aan 5 collega's zijn die in staat om elk een heel ander toontje te lezen en er een volstrekt andere interpretatie aan te geven. Maar misschien heb ik gewoon heel veelzijdige en creatieve collega's.
The owls are not what they seem
Coconuts12 schreef:
09-05-2019 10:59
Oho! Je mag niet met je telefoon bezig zijn onder het rijden, foei!
Handsfree met herkenning. Dus als ik soms ananas perzikvla koekoek, dan weet je nu waarom.
Zie ik dat we eindelijk een cijfertje in het envelopje van pb-postvak hebben, zodat je kunt zien dat je een pb hebt.
Staat er een 7 bij mij, maar slechts 1 nieuwe pb.
Ik voelde me al zo populair, 7.......
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
09-05-2019 11:13
Zie ik dat we eindelijk een cijfertje in het envelopje van pb-postvak hebben, zodat je kunt zien dat je een pb hebt.
Ik heb opeens 2 cijfers maar geen enkele pb :'(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
Goh, ik dacht al dat het aan mij lag en dat dat cijfertje me al die tijd niet was opgevallen. Valt weer mee dus :)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik had er gisteren nog geen, terwijl ik wel pb's had. Hij is al wat minder stuk, maar dus nog steeds stuk :P
Ik had geen cijfertje, maar wel een PB :O
Solomio schreef:
Jij hebt er dan tenminste nog 1!! BOFFERD
Ik heb geen cijfertje en ook geen PB :cry:
The owls are not what they seem
Jaloers! Ik heb geen cijfertje én geen PB. :calimero:
Phineas schreef:
09-05-2019 09:41
Huh? Kun je dan ook binnen de lijntjes provoceren?

Tuurlijk. Gebeurt ook heel veel.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven