Married at first sight 2019

dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd

maandag 27 mei 2019 om 10:43
Ik keek het programma bij mijn ouders op visite, nou mijn moeder en ik gaven elkaar nog net geen high five haha. Ik vond haar vanaf het begin al niet leuk, ook die rare jurk met die vierkante bril er bij...en denken dat ze Cleopatra is ofzo!
anoniem_638f50c1d62d9 wijzigde dit bericht op 27-05-2019 10:46
16.21% gewijzigd
maandag 27 mei 2019 om 10:46
Maxime en Nick: Ga ik dan toch gelijk krijgen over Nick en Maxime? Samenwonen gaat tegenvallen!
Monique en Ronald...ik schrijf ze nog niet af...
Milly en Joost, weet het nog niet.
Mirjam en Pascal lijkt een match zo op het eerste oog. Al zou ik vreselijk kriegel worden van hem
De heren lijken een muur om zich heen te hebben opgetrokken
Monique en Ronald...ik schrijf ze nog niet af...
Milly en Joost, weet het nog niet.
Mirjam en Pascal lijkt een match zo op het eerste oog. Al zou ik vreselijk kriegel worden van hem
De heren lijken een muur om zich heen te hebben opgetrokken

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
maandag 27 mei 2019 om 10:55
Monique stelt zich kwetsbaar op en uit haar gevoelens. Ze geeft ook toe dat ze te snel heeft geoordeeld en dat is tof! Ik vind het een prima vrouw.
De houding van Ronald nu, is star en waarschijnlijk gebaseerd op het advies van die (vreselijke) vriend van hem (ik mocht die man al niet vanaf het passen van het trouwpak, wat een vervelende vent). Dit geeft wederom aan dat Ronald een zwakke man is, zonder mening, zonder ruggengraat. Hij moet wel heel lekker zoenen anders begrijp ik Monique echt niet.
Maar ik hoop dat hij het toch een kans geeft.
De houding van Ronald nu, is star en waarschijnlijk gebaseerd op het advies van die (vreselijke) vriend van hem (ik mocht die man al niet vanaf het passen van het trouwpak, wat een vervelende vent). Dit geeft wederom aan dat Ronald een zwakke man is, zonder mening, zonder ruggengraat. Hij moet wel heel lekker zoenen anders begrijp ik Monique echt niet.
Maar ik hoop dat hij het toch een kans geeft.
maandag 27 mei 2019 om 10:57
coravanmora schreef: ↑27-05-2019 08:46Die Pascal is volgens mij verschrikkelijk onzeker. Zo onzeker dat het een minderwaardigheidscomplex lijkt.
Toen hij ging vertellen over het snurken (RTL doet het ook heel slim met de muziek op zo'n moment), dacht ik
- hij is omgebouwd of
- hij heeft een crimineel verleden of
- hij is hiervoor getrouwd geweest met een man of
- hij heeft geen piemel of
- hij is impotent of
- whatever, maar snurken???
Haha, ik dacht dat hij ging opbiechten dat hij een micropenis heeft.
maandag 27 mei 2019 om 11:12
Inderdaad, die vriend van Ronald... Volgens mij zelf nog nooit een vaste relatie gehad, maar denkt wel alles te weten.
de mannelijke variant van de single 50plus vrouw, met een jurk met punten, henna haar, bijstandsuitkering, rommelig huis met boeddabeeldjes, katten en vegan
maandag 27 mei 2019 om 11:21
Was dat niet die vent die Ronald alvast een maxi verpakking durex mee gaf?pearle schreef: ↑27-05-2019 11:12Inderdaad, die vriend van Ronald... Volgens mij zelf nog nooit een vaste relatie gehad, maar denkt wel alles te weten.
de mannelijke variant van de single 50plus vrouw, met een jurk met punten, henna haar, bijstandsuitkering, rommelig huis met boeddabeeldjes, katten en vegan

maandag 27 mei 2019 om 16:05

maandag 27 mei 2019 om 16:13
coravanmora schreef: ↑27-05-2019 08:46Die Pascal is volgens mij verschrikkelijk onzeker. Zo onzeker dat het een minderwaardigheidscomplex lijkt.
Toen hij ging vertellen over het snurken (RTL doet het ook heel slim met de muziek op zo'n moment), dacht ik
- hij is omgebouwd of
- hij heeft een crimineel verleden of
- hij is hiervoor getrouwd geweest met een man of
- hij heeft geen piemel of
- hij is impotent of
- whatever, maar snurken???

Don't cry, buy a bag and move on.
maandag 27 mei 2019 om 16:15
maandag 27 mei 2019 om 22:18
Ik vind die Pascal echt zó vreselijk.
Zo' n net iets te glibberige man die veeeeeel te opdringerig is en je ongevraagd overal maar beetpakt en zoent. Heb ze zelf ook meegemaakt: "Mag ik je wat zeggen?" En dan opeens vol op je mond zoenen. Brrrrrrr......onder het mom van zo'n "guitig lachje" en "kijk mee eens boevig zijn" .
En de hele tijd dat uber verliefde gestaar naar haar van hem
Hij is volgens mij nog helemaal niet oprecht bij zichzelf nagegaan of hij wel echt verliefd is en of zij wel bij hem past.
Hij is gewoon zó blij dat er eindelijk een mooie vrouw naast m staat dat hij het liefst morgen met haar zou trouwen.....oh nee wacht..ze zijn al getrouwd
Ik heb wel respect voor Monique dat ze toegeeft dat ze te snel was met haar oordeel. Ze is wel eerlijk. Overigens krijg ik bij hun wel een beetje een geregiseerd gevoel...zou dit nou echt zo gelopen zijn of is dit in scene gezet allemaal? Vindt Ronald opeens wel heel toevallig "stoer en hard" nu. En zij opeens heel berouwvol.
Peter vind ik opeens heel afstandelijk. Gek, ze leken zo leuk samen maar hij lijkt zich opeens een beetje verheven te voelen of zo vind ik.
joost en Milly: ik vind haar leuker worden en hem eigenlijk ook wel. Maar of er echt liefde gaat opbloeien tussen die twee....geen idee
Zo' n net iets te glibberige man die veeeeeel te opdringerig is en je ongevraagd overal maar beetpakt en zoent. Heb ze zelf ook meegemaakt: "Mag ik je wat zeggen?" En dan opeens vol op je mond zoenen. Brrrrrrr......onder het mom van zo'n "guitig lachje" en "kijk mee eens boevig zijn" .
Hij is volgens mij nog helemaal niet oprecht bij zichzelf nagegaan of hij wel echt verliefd is en of zij wel bij hem past.
Hij is gewoon zó blij dat er eindelijk een mooie vrouw naast m staat dat hij het liefst morgen met haar zou trouwen.....oh nee wacht..ze zijn al getrouwd

Ik heb wel respect voor Monique dat ze toegeeft dat ze te snel was met haar oordeel. Ze is wel eerlijk. Overigens krijg ik bij hun wel een beetje een geregiseerd gevoel...zou dit nou echt zo gelopen zijn of is dit in scene gezet allemaal? Vindt Ronald opeens wel heel toevallig "stoer en hard" nu. En zij opeens heel berouwvol.
Peter vind ik opeens heel afstandelijk. Gek, ze leken zo leuk samen maar hij lijkt zich opeens een beetje verheven te voelen of zo vind ik.
joost en Milly: ik vind haar leuker worden en hem eigenlijk ook wel. Maar of er echt liefde gaat opbloeien tussen die twee....geen idee
maandag 27 mei 2019 om 23:36

dinsdag 28 mei 2019 om 08:05
Dat stoort me zo aan haar, dat ze alles tot in den treure bespreekt. Zo moet het kussen, centimeter naar links, milimeter naar boven..
Tijdens een etentje ook; De bloemen staan niet goed in het water, er komen blaadjes in het water, blabla. Geniet gewoon van het moment zonder elke seconde op te willen vullen met je stem.

dinsdag 28 mei 2019 om 09:02
Ik krijg ook steeds de kriebels als ik Pascal zie. In zijn hele houding, dat irritante lachje en hoe hij zn mond dan beweegt...ik vind hem zo vervelend. Ik zou na 1 minuut afgeknapt zijn.vlokkenopjebrood schreef: ↑27-05-2019 22:18Ik vind die Pascal echt zó vreselijk.
Hij is gewoon zó blij dat er eindelijk een mooie vrouw naast m staat dat hij het liefst morgen met haar zou trouwen.....oh nee wacht..ze zijn al getrouwd![]()
![]()
dinsdag 28 mei 2019 om 09:04
Maxime en Nick zijn goede vrienden denk ik, meer niet. Ik vond het zo opvallend dat ze elkaar begroeten met 3 zoenen, dat paste niet in het beeld wat geschetst werd op huwelijksreis. Nu ze uit die roes zijn ontdekken ze dat het eigenlijk allemaal maar saai is.
Monique en haar kledingstijl, die heeft alle spiegels weggegooid denk ik. Wat zij aanheeft kan echt niet

dinsdag 28 mei 2019 om 09:07
Dat van die drie zoenen viel mij ook al op ja, zo afstandelijk. Ik denk toch dat Maxime te zelfstandig is.newspaper schreef: ↑28-05-2019 09:04Maxime en Nick zijn goede vrienden denk ik, meer niet. Ik vond het zo opvallend dat ze elkaar begroeten met 3 zoenen, dat paste niet in het beeld wat geschetst werd op huwelijksreis. Nu ze uit die roes zijn ontdekken ze dat het eigenlijk allemaal maar saai is.
Monique en haar kledingstijl, die heeft alle spiegels weggegooid denk ik. Wat zij aanheeft kan echt niet
En zelfs Ronald maakte een scherpe opmerking over de kleding van Monique. Zou ze zich niet heel erg schamen als ze zichzelf zo terug ziet op tv?
dinsdag 28 mei 2019 om 09:25
Dat hoop ik wel

Het is niet om aan te zien!