Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Ooooja, het is bijna 1 april! das wel een goede grap dan.
quote:CassieViva schreef op 30 maart 2009 @ 17:50:

nog steeds gelovig zwieber?Ja, totdat bewezen wordt dat het niet waar is door een Angelverklaring of een bekenning.
quote:Metatron schreef op 30 maart 2009 @ 17:52:

Waarom zou iemand zoiets faken? Misschien mis ik iets, maar wat is daar leuk aan? Ik geloof niet dat het nep is. Waarom doet iemand die moeite..Ik snap dit ook niet.....dan zitten er dus voor die persoon dus duidelijk teveel minuten/uren in een dag of zo, maw geen sociaal leven...
Ik heb de relatie engel even ingeseind...

Het zit niet echt lekker jongens met de nicks, sorry....

Engeltje zal het verder nakijken.
quote:Zwieber schreef op 30 maart 2009 @ 17:48:

[...]

Volgens mij moet je werken aan je uitspraak. Ik kan het er echt niet van maken hoor. Slokje teveel op? Hihi... ik dacht dat ik de enigste was die er niks anders uit kon maken
Het is toch ook wel komisch, hoe we allemaal aan haar lippen hingen/sommige nog hangen? En ze kan leuk schrijven, als het fake is vind ik het nog knap gedaan ook.. het kwam behoorlijk overtuigend over.
quote:Vinyl schreef op 30 maart 2009 @ 17:57:

Engeltje zal het verder nakijken.
quote:Vinyl schreef op 30 maart 2009 @ 17:57:

Engeltje zal het verder nakijken.Van mij hoeft ze niet geband te worden, jammer dat ze met dit vrolijke topic een foutje maakte. Snik.
Wat zonde zeg! Ik zit hier echt enorm te balen. Duh, alsof ik zelf geen leven heb inderdaad! Maar toch, het was zo leuk en als het nep is, is de lol er gewoon echt af. Jammer!
quote:Andalay schreef op 30 maart 2009 @ 17:56:

[...]

Ik snap dit ook niet.....dan zitten er dus voor die persoon dus duidelijk teveel minuten/uren in een dag of zo, maw geen sociaal leven...En alle dagenlange F5-ers hebben dat wél?
Over het algemeen is dubbelnicken wel een ban voor de tweede nick. (omdat ze er actief mee postte...)

Maar goed, dat laat ik over aan de engel!
quote:Bambi schreef op 30 maart 2009 @ 17:59:

Het is toch ook wel komisch, hoe we allemaal aan haar lippen hingen/sommige nog hangen? En ze kan leuk schrijven, als het fake is vind ik het nog knap gedaan ook.. het kwam behoorlijk overtuigend over.Ja, dat vind ik ook. Ik heb nooit een seconde aan het verhaal getwijfeld.
The time is now
Nou zeg...
wow 3x, sorry
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
ahum 3x dus..
Ahhh toe..., ikwilikwilikwil, dat het gewoon nog even verder gaat. Het was net zo leuuuuk
quote:Bambi schreef op 30 maart 2009 @ 18:00:

[...]

En alle dagenlange F5-ers hebben dat wél? Eeeeh, ja hoezo, F5 intoetsen kost maar 1/100 van een seconde
Het hele verhaal ligt natuurlijk allang klaar, elke dag een kruimel.

Kom op Isabel, plaats alles maar...
jemig wat is dit hier allemaal ???

ik geloof er niks van, dat dit fake is!! alleen omdat madeliefjes een berichtje wat beetje vreemd was, postte??

nee hoor, ik geloof in je isabel, kan me heel goed indenken dat je niet meer wil posten na zoveel achterdochtigheid.. bah

je bent toch onschuldig totdat het tegendeel bewezen is??

echt zonde dat dit topic zo vervuild wordt!
Maar betekent dit ook gelijk dat het verhaal zelf niet waar is?
voel me misbruikt :-)
Het is een dubbelnick Bling-bling lady.... helaas...
quote:Zwieber schreef op 30 maart 2009 @ 18:09:

Maar betekent dit ook gelijk dat het verhaal zelf niet waar is?Nou ja, als Madeliefjes zelf postte dat ze een update wilde (vannacht), of dat ze zo benieuwd wat hoe het zou aflopen... dat maakt het op z'n minst curieus...
Dubbelnicken betekent twee keer de rekening betalen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven