Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2019 21:06
Nee, dat zei ze niet. Ze vroeg aan de staffert of die soms betaald werd.

Implicerend dat het door de mods was. Wie anders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:08
Tja, jammer hoor. Zoek anders een lekker liedje ofzo.

Of een hysterische meme.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:09
Implicerend dat het door de mods was. Wie anders?
Welnee.
RikM schreef:
08-06-2019 20:48
Lezen wij dezelfde dan? Want ik heb nog niet één scherpzinnige opmerking gezien. Drammende en zuigende, die wel.
Juist ja, dan zien we hetzelfde, alleen nu nog de humor ervan inzien.
Nou ja, genoeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
the_Wicked_Witch schreef:
08-06-2019 21:09
Of een hysterische meme.

Oja. Die zijn ook zo leuk.
Afbeelding
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
HA GELUKT!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
08-06-2019 21:11
Afbeelding

Nice!
Malagueña schreef:
08-06-2019 21:11
HA GELUKT!

Joh ga lekker naar de knussels of ander prietpraattopic ipv hier altijd de boel vol te spammen met onzin!
nouschi wijzigde dit bericht op 08-06-2019 21:14
0.51% gewijzigd
Dus als ik goed heb gelezen zij ze tegen een forummer ‘of ze betaald kreeg voor het staffen’?
DuchessMeganMarkle schreef:
08-06-2019 21:14
Dus als ik goed heb gelezen zij ze tegen een forummer ‘of ze betaald kreeg voor het staffen’?
Ja, ga nog effe lekker door.
:roll:
Nouschi schreef:
Joh ga lekker naar de knussels of ander prietpraattopic ipv hier altijd de boel vol te spammen met onzin!

Altijd nog wel :facepalm:
MotherEarth schreef:
08-06-2019 21:10
Juist ja, dan zien we hetzelfde, alleen nu nog de humor ervan inzien.

Het is dezelfde humor als vuurwerk aan de staart van een kat binden. Heel grappig volgens sommigen, maar ik blijf het niet inzien. Heel subjectief begrip blijkbaar.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 21:18
1.78% gewijzigd
Star² schreef:
08-06-2019 21:13
Nice!

Ja hè, zouden sommigen mensen eens moeten eten, goed voor de geluksstofjes enzo :biggrin:
DuchessMeganMarkle schreef:

Zei.
Nouschi schreef:
Wat ben je nukkig.
Betty_Slocombe schreef:
08-06-2019 21:17
Wat ben je nukkig.

Ja gek hé. Heeft ze anders nooit.
Malagueña schreef:
08-06-2019 21:16
Altijd nog wel :facepalm:

Haal die facepalm maar weg hoor. Loep jezelf even en tel voor de gein eens hoeveel onzin/chocolade etc je hier post.
Nou eerlijk is eerlijk: ik word inmiddels ook doodmoe van die eeuwige chocolade. Maar aan de andere kant vind ik ook dat iedereen hier maar moet posten wat ie wil. Als ik er echt te moe van word kan ik gelukkig nog steeds gewoon naar bed gaan of zo.
Betty_Slocombe schreef:
08-06-2019 21:17
Wat ben je nukkig.
Ik vind het bloedirritant als er in een discussie iemand taarten of chocolade oid tussendoor post. Het gaat de laatste tijd al nergens anders meer over ongeveer, maar hier tussendoor slaat wat mij betreft nergens op. Dat is 1 keer grappig geweest en daarna wat mij betreft heel infantiel.

Soïso vind ik het heel jammer dat het napraattopic een neuzelig kletstopic is geworden. Geen schim meer van wat het ooit was.
Ik lust niet eens graag chocolade. Ik lust wel heel graag frikandellen, maar ik wil de vegetarische forummers ook weer niet voor het hoofd stoten. Al at mijn dochter laatst een heel patente vegadel, met een lekkere plops scharreleimayonaise.

Maar goed, ik ga in het leggingtopic weer even lezen hoe belachelijk gekleed Nederlandse vrouwen allemaal zijn.
Dat is dan ook de inhoudelijke bijdrage aan napraat van mij voor vandaag: wat nemen mensen elkaar toch de maat als het om kleding gaat.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:25
Ik vind het bloedirritant als er in een discussie iemand taarten of chocolade oid tussendoor post. Het gaat de laatste tijd al nergens anders meer over ongeveer, maar hier tussendoor slaat wat mij betreft nergens op. Dat is 1 keer grappig geweest en daarna wat mij betreft heel infantiel.

Soïso vind ik het heel jammer dat het napraattopic een neuzelig kletstopic is geworden. Geen schim meer van wat het ooit was.

Jah zeg, we zijn net tig pagina's over het forum aan het napraten, maar dat lees je dan weer niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven