Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 9 juni 2019 om 01:13
zondag 9 juni 2019 om 01:14
Als enige forummer die LV snol heeft mogen noemen en daar een ban voor kreeg die teruggedraaid is omdat LV graag snol genoemd wordt door mij...
Denk ik, dat ik, de enige ben die met zekerheid kan zeggen hoe LV denkt over dergelijke zaken.
Maar dat hou ik liever voor me.
zondag 9 juni 2019 om 01:15
Dus in feite weet je eigenlijk helemaal niks.Amaqanda schreef: ↑09-06-2019 01:14Als enige forummer die LV snol heeft mogen noemen en daar een ban voor kreeg die teruggedraaid is omdat LV graag snol genoemd wordt door mij...
Denk ik, dat ik, de enige ben die met zekerheid kan zeggen hoe LV denkt over dergelijke zaken.
Maar dat hou ik liever voor me.
zondag 9 juni 2019 om 07:09
Ik denk dat ze in hun broek piesen van het lachen en dat ze napraat voor hun eigen plezier hebben geopend, tig pagina's geneuzel en geruzie, die zijn niet hysterisch aan het hyperventileren hoorthe_Wicked_Witch schreef: ↑08-06-2019 23:20Ik zie meer iemand voor me voor me met verwilderd haar, hyperventilerend en hysterisch drukkend op allerlei wis en ban knopjes omdat die middelbare kutwijven niet in het gelid te krijgen zijn.

Die hebben weddenschappen over wie er ruzie gaan schoppen

zondag 9 juni 2019 om 08:43
Wordt vast gewist in modtopic dus ik plaats hem ook hier:
Beste CM, (en daar verwacht ik een antwoord van en niet van de mods want niet capabel, eigen interpretaties enzovoorts )
Waar staat het beschreven dat er op voorhand wordt gemeld via mail bij een forummer dat je tegen een permaban aan gaat lopen?
Lees goed: je krijgt via mail te horen dat je tegen een perma aanzit.
Hoe werkt dat? Hoe wordt dat bepaald en onderbouwd? Wat voor enge dingen moet je daar voor doen als fossiel zijnde? Waarom staat dat niet in de huisregels?
Beste CM, (en daar verwacht ik een antwoord van en niet van de mods want niet capabel, eigen interpretaties enzovoorts )
Waar staat het beschreven dat er op voorhand wordt gemeld via mail bij een forummer dat je tegen een permaban aan gaat lopen?
Hoe werkt dat? Hoe wordt dat bepaald en onderbouwd? Wat voor enge dingen moet je daar voor doen als fossiel zijnde? Waarom staat dat niet in de huisregels?
Geen bijzonderheden
zondag 9 juni 2019 om 08:46
Goeie service wel.yasmijn schreef: ↑09-06-2019 08:43Wordt vast gewist in modtopic dus ik plaats hem ook hier:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 9 juni 2019 om 08:48
Als je even terugleest heeft de CM al geantwoord paar dagen terug.yasmijn schreef: ↑09-06-2019 08:43Wordt vast gewist in modtopic dus ik plaats hem ook hier:
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 09-06-2019 08:49
0.37% gewijzigd
zondag 9 juni 2019 om 08:50
Geen denken aan. Ik wil dat officieel terugzien in de “huisregels” , die te pas en te onpas willekeurig geïnterpreteerd worden.DuchessMeganMarkle schreef: ↑09-06-2019 08:48Als hè even terugleest heeft de CM al geantwoord paar dagen terug.
Geen bijzonderheden
zondag 9 juni 2019 om 08:53
Ik dacht dat jij alles bijlas: zowel Orisa zelf als iemand anders hebben het uitgeprobeerd en konden het bericht niet staffen omdat het al gestaft was.
David Dunning
David Dunning
zondag 9 juni 2019 om 08:55
Ik meen me te herinneren dat Star en toen-nog-Moiren dat ooit al te horen kregen. Zeker een jaar geleden, als het niet langer is.
David Dunning
David Dunning
zondag 9 juni 2019 om 08:59
zondag 9 juni 2019 om 08:59
Het bansysteem is als volgt:
eerste overtreding: waarschuwing
tweede overtreding: 24 uurs-ban
derde overtreding: 48 uurs-ban
vierde overtreding: een weekban
vijfde overtreding: een maandban
zesde overtreding: permaban (kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
Bij goed gedrag vervalt de laatst uitgedeelde ban na 3 maanden.
eerste overtreding: waarschuwing
tweede overtreding: 24 uurs-ban
derde overtreding: 48 uurs-ban
vierde overtreding: een weekban
vijfde overtreding: een maandban
zesde overtreding: permaban (kan tevens direct worden gehanteerd bij ernstige misdragingen en spam)
Bij goed gedrag vervalt de laatst uitgedeelde ban na 3 maanden.

zondag 9 juni 2019 om 09:01
yasmijn schreef: ↑09-06-2019 08:43Wordt vast gewist in modtopic dus ik plaats hem ook hier:
Goede vraag. Rare gang van zaken weer.
Heb je de CM ook gemaild? Gok dat ze er pas dinsdag weer is dus dan is jouw post allang verdwenen.

CM's wisselen volgens mij ook nog al 'ns. Ooit had ik 'n ban bij een CM aangekaart en toen schreef ik, willen jullie me weg hebben ofzo. De toenmalige CM schreef toen dat ze juist smaakmakers als mij op het forum wilde. De huidige CM heeft blijkbaar een volstrekt andere mening. Het wordt dus onmogelijk om nog normaal te kunnen forummen hier.yasmijn schreef: ↑09-06-2019 08:43Wordt vast gewist in modtopic dus ik plaats hem ook hier:
Maar wat zit je nou te drammen?
Als ze het bansysteem volgen wat DMM net post is het gewoon service dat ze bij een maandban een mail sturen dat je richting een perma gaat.
Niks meer en niks minder.
David Dunning
David Dunning

zondag 9 juni 2019 om 09:02
DuchessMeganMarkle schreef: ↑09-06-2019 08:48Als je even terugleest heeft de CM al geantwoord paar dagen terug.
Absoluut niet op de vraag die Yasmijn stelt over de waarschuwing op voorhand.