Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Malagueña schreef:
13-06-2019 11:38
Dit dus. En wat Niq zegt. En Doornroosje.

Mijn hemel mensen, wat een niveau. Lach eens een keer, doet heus geen pijn.
Dit.
Wat fijn dat Missie het topic over Humberto toch blijft updaten!
( bijna twee jaar verder)
Tis een specialiteit.
Such fun!1
Moet de Juun nog sorry zeggen ook. Dus ook die zal geen grapjes meer maken.
Orișa schreef:
13-06-2019 18:15
Ja mooi he.
Orișa schreef:

Het moet ook niet te leuk worden hier natuurlijk.
Lady*Voldemort schreef:
13-06-2019 18:21
Ja mooi he.
Te triest. Ik begrijp inmiddels wel hoe Libelle ten onder is gegaan.
Juun, ik vind het belachelijk dat je je excuses moet (?) aanbieden. En idd, off topic in het mod topic wordt zelden met een ban bestraft, vaak pas na een duidelijke waarschuwing. Meestal wordt het gewoon gewist of verplaatst nu.
Life is short. Eat dessert first.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet gedwongen om excuus te maken en blijf van mening dat een grapje af en toe moet kunnen zoals ik al had gezegd. Het is heel jammer dat dingen uit hun verband getrokken worden waardoor gedoe ontstaan is.
Dat daar commentaar op komt, is jammer, maar ik verander mezelf niet en blijf dus gewoon af en toe een grapje maken of dingen uitleggen.
Orișa schreef:

:facepalm:
:)
Life is short. Eat dessert first.
Wat sneu dat een grapje niet eens kan, ik zou niet weten wat er verkeerd aan is en dat de juun alsnog het gevoel heeft door het stof te moeten.
Nergens voor nodig, maar goed voelen de zeikerds zich ook weer een beetje belangrijk en zijn ze even zoet, kun je later tenminste op je laatste dag zeggen: in elk geval was ik erg belangrijk en gevreesd op een forum.
JuniorModeratorViva schreef:
13-06-2019 18:46
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet gedwongen om excuus te maken en blijf van mening dat een grapje af en toe moet kunnen zoals ik al had gezegd. Het is heel jammer dat dingen uit hun verband getrokken worden waardoor gedoe ontstaan is.
Dat daar commentaar op komt, is jammer, maar ik verander mezelf niet en blijf dus gewoon af en toe een grapje maken of dingen uitleggen.
Gelukkig maar!
Grapjes maken zouden meer mensen moeten doen, wordt het forum weer wat gezelliger :)
13-06-2019 18:46
Goed zo, ga vooral door daarmee zou ik zeggen of nog ietsie meer.
Misschien is het besmettelijk en werkt het door hier. ;-)
En als we Orisa met een latte per week koest kunnen houden is dat al een resultaat op zich :biggrin:
Orișa schreef:
13-06-2019 18:49
Gelukkig maar!
Grapjes maken zouden meer mensen moeten doen, wordt het forum weer wat gezelliger :)
Precies :)

(de kitkat is trouwens in de aanbieding bij AH )
13-06-2019 18:50

Ik weet het en ik negeer het.
13-06-2019 18:50

Voor iedereen een 'break'! Vakantie en tijd om goedgemutst te forummen.
Top Juun dat je gewoon jezelf blijft. Ik mag die 'zelf' wel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
13-06-2019 09:40
Is er eens een keer een mod met een gevoel voor humor, is het weer niet goed. Sommige mensen hier zijn wel heel zuur hoor. :-[
Heeft niks met zuur te maken. Hooguit met verbitterd.
Er mag geen ene hol op dat modtopic. En dan tref je eens in de zoveel tijd een gezellige mod, maar 98 van de 100 keer loop je daar tegen minimaal een waarschuwing aan. Doe er dan gewoon , als mod, of ALTIJD lollig of NOOIT. Dat voorkomt onduidelijkheid en bannen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-06-2019 18:56
Er mag geen ene hol op dat modtopic. En dan tref je eens in de zoveel tijd een gezellige mod, maar 98 van de 100 keer loop je daar tegen minimaal een waarschuwing aan. Doe er dan gewoon , als mod, of ALTIJD lollig of NOOIT. Dat voorkomt onduidelijkheid en bannen.
Als je daar off-topic gaat weet je toch dat je het risico op een ban neemt? Ik wel iig.

Vond het lulliger dat laatst niemand een ban kreeg en ik als enige wel voor off-topic.
Je kan het ook gewoon waarderen dat er blijkbaar iemand is die wel leuk kan doen. In plaats van ook dat de grond in proberen te boren, want dan is het Maar duidelijk.

En die ban is ook het einde van de wereld niet, als je hem eens krijgt. Zo ondertussen weet iedereen wel dat die kans er is op modtopic, als het dan eens lukt zonder is dat mooi meegenomen.
Orișa schreef:
13-06-2019 19:00
Als je daar off-topic gaat weet je toch dat je het risico op een ban neemt? Ik wel iig.

Vond het lulliger dat laatst niemand een ban kreeg en ik als enige wel voor off-topic.
Dat is ook lullig. Daarom zou een mod daar zeker niet zelf in mee moeten gaan als ze er zlf zo streng op modereren : zet alleen maar kwaad bloed.
Dan stel ik voor dat die andere mods een cursus gaan volgen bij deze mod.
Humor hoeft niet in de weg te staan bij duidelijkheid.
Misschien had deze Mod Orisa een latte en een waarschuwing/ban moeten geven dan.
Kan beiden in 1 post verpakt worden.
anoniem_359040 wijzigde dit bericht op 13-06-2019 19:05
0.31% gewijzigd
Amaqanda schreef:
13-06-2019 19:02
Je kan het ook gewoon waarderen dat er blijkbaar iemand is die wel leuk kan doen. In plaats van ook dat de grond in proberen te boren, want dan is het Maar duidelijk. Ja, zou kunnen. Maar dat doe ik dus niet.

En die ban is ook het einde van de wereld niet, als je hem eens krijgt. Als je hem net te vaak hebt gehad is het wel einde “ legaal “ forummen Zo ondertussen weet iedereen wel dat die kans er is op modtopic, als het dan eens lukt zonder is dat mooi meegenomen.
Orișa schreef:
13-06-2019 19:00

Ook dat gebeurt vaker, al vind ik dat ook belachelijk, maar als je die ban niet wil, moet je niks plaatsen.
Nou ja, deze situatie maakt volgens mij vooral duidelijk hoe absurd het 'beleid' vaak is, op dat topic in het bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven