Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 13 juni 2019 om 21:54
donderdag 13 juni 2019 om 22:26
Zo teruggelezen.
Ik vond de post van de Juun niet gepast, zeker niet als sommige forummers daar een ban voor krijgen of worden verplaatst naar dit topic. Dit is het hele probleem op dit forum, dat er met 2 maten gemeten wordt. De één krijgt meteen een perma en de ander komt er onderuit en begint weer van voor af aan.
Waar is de duidelijkheid?
Humor is zéér subjectief en zeker in deze context, waar de regels op het modtopic gelden, dat er niet offtopic geluld mag worden.
Ik vond de post van de Juun niet gepast, zeker niet als sommige forummers daar een ban voor krijgen of worden verplaatst naar dit topic. Dit is het hele probleem op dit forum, dat er met 2 maten gemeten wordt. De één krijgt meteen een perma en de ander komt er onderuit en begint weer van voor af aan.
Humor is zéér subjectief en zeker in deze context, waar de regels op het modtopic gelden, dat er niet offtopic geluld mag worden.

donderdag 13 juni 2019 om 22:53
How does it feelDuchessMeganMarkle schreef: ↑13-06-2019 22:26Ik vond de post van de Juun niet gepast, zeker niet als sommige forummers daar een ban voor krijgen of worden verplaatst naar dit topic. Dit is het hele probleem op dit forum, dat er met 2 maten gemeten wordt. De één krijgt meteen een perma en de ander komt er onderuit en begint weer van voor af aan.
To treat me like you do?
When you've laid your hands upon me
And told me who you are?
Thought I was mistaken
I thought I heard your words
Tell me, how do I feel?
Tell me now, how do I feel?
We used to be friends...

donderdag 13 juni 2019 om 22:57
mods moeten zelf wel hun eigen beleid hanteren natuurlijk. de reactie van de juun was niet vervelend (hoewel ik hem aanvankelijk verkeerd interpreteerde omdat ik context miste) maar het modbeleid is wel vervelend en daardoor worden mensen zuur. Kijk als je steeds een bekeuring krijgt voor fietsen zonder licht terwijl de politie ook zelf geen licht aan heeft dan wordt je daar wel chagrijnig van. waarschijnlijk maak je er ook een zeikerige opmerking over, overgang of niet
donderdag 13 juni 2019 om 23:03
Ja klopt. Ik word daar niet chagrijnig van, maar ik ben wel van de gelijke monniken gelijke kappen.S-Meds schreef: ↑13-06-2019 22:57mods moeten zelf wel hun eigen beleid hanteren natuurlijk. de reactie van de juun was niet vervelend (hoewel ik hem aanvankelijk verkeerd interpreteerde omdat ik context miste) maar het modbeleid is wel vervelend en daardoor worden mensen zuur. Kijk als je steeds een bekeuring krijgt voor fietsen zonder licht terwijl de politie ook zelf geen licht aan heeft dan wordt je daar wel chagrijnig van. waarschijnlijk maak je er ook een zeikerige opmerking over, overgang of niet
Zo creëer je dus wel onduidelijkheid en chaos.
donderdag 13 juni 2019 om 23:09
donderdag 13 juni 2019 om 23:13
Ja, daar was het ook voor bedoeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 13 juni 2019 om 23:13
Leuk
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 13 juni 2019 om 23:16
donderdag 13 juni 2019 om 23:18
blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2019 23:16Best lekker, soms. En wil je slowchatten over alles behalve het forum dan maak je een groepsapp, of je zoekt een kletstopic.
Ja zoiets had ik al begrepen.. alles in aparte topics, lekker duidelijk en overzichtelijk

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 13 juni 2019 om 23:20
DuchessMeganMarkle schreef: ↑13-06-2019 23:16Daar is dit topic ook voor.
Je hoeft niet mee te lezen hè.
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom mensen hier altijd zo bot reageren op alles wat jij zegt

donderdag 13 juni 2019 om 23:23
Precies. Moet je ook nog even de goede pijler uitzoeken. Verhalen over je seksleven, of het gebrek er aan, waardeert men niet zo op de pijler Eten.
Maar in een random kletstopic op Overige kun je zowel je weekmenu als je bedweekprestaties bespreken.Hoe fijn is dat ? En dan houden we dit in principe voor Napraat ipv prietpraat over alles behalve over het forum.
donderdag 13 juni 2019 om 23:31
donderdag 13 juni 2019 om 23:32
Zeg maar gerust zeuren en zuur doen
donderdag 13 juni 2019 om 23:33
Graag gedaan, hoor. Ik ben nooit te beroerd om mensen die het niet snappen even wegwijs te maken. Nou maar hopen dat je het kunt onthouden, he.
donderdag 13 juni 2019 om 23:35
blijfgewoonbianca schreef: ↑13-06-2019 23:33Graag gedaan, hoor. Ik ben nooit te beroerd om mensen die het niet snappen even wegwijs te maken. Nou maar hopen dat je het kunt onthouden, he.

donderdag 13 juni 2019 om 23:36
Nee hoor, ik lach juist veel. Had begrepen dat humor hier niet wordt gewaardeerd, dus dat doe ik nu in het kletstopic. Is het weer niet goed? Wat een verrassing. Nou ik ben er wel mee klaar mee en ga wat anders doen voordat ik straks ook zo zuur eindig