Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 20 juni 2019 om 13:30
Geeft niet. Het heeft me veel duidelijk gemaakt.DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-06-2019 13:22Zo las ik het weer niet. Alleen jij reageert er hysterisch op in plaats van uit te leggen. Gaat weer nergens over.
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 13:32
1.39% gewijzigd

donderdag 20 juni 2019 om 13:31
Ik heb toch ook gewoon ‘niets, heeft geen betrekking op jou geantwoord’. Wat meerdere malen moest, omdat het steeds opnieuw gevraagd werd.

donderdag 20 juni 2019 om 13:32
Precies.Pipistrello schreef: ↑20-06-2019 13:26Als je een grapje moet uitleggen is het ook niet grappig meer.
Ik snap Orisa wel. Het was overduidelijk dat ze op de mod reageerde (en niet op Bladora), ze quote de mod immers.
donderdag 20 juni 2019 om 13:34
Waarom vond je het nodig om vanochtend te suggereren, zeg maar gerust snéren, dat ze wel dronken zou zijn geweest?
Projectie is het eerste dat mij te binnen schiet, hoe kóm je daar anders op?
impala wijzigde dit bericht op 20-06-2019 13:36
3.66% gewijzigd
.
donderdag 20 juni 2019 om 13:34
Wat een domme vergelijking, dit gaat om geschreven tekst, wat bedoelt de boodschapper daar mee? Dit is een forum je bent met elkaar aan het communiceren en als iemand vraagt om een uitleg, dan geef je die gewoon. Punt!

donderdag 20 juni 2019 om 13:36
DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-06-2019 13:34Wat een domme vergelijking, dit gaat om geschreven tekst, wat bedoelt de boodschapper daar mee? Dit is een forum je bent met elkaar aan het communiceren en als iemand vraagt om een uitleg, dan geef je die gewoon. Punt!

Bladora kreeg gewoon antwoord van Orisa trouwens, dus lees eerst eens alles voor je tettert.

donderdag 20 juni 2019 om 13:37
Toch moet je er altijd net zo hard overheen pissen. Ga jezelf met slimme dingen bezighouden dan.

donderdag 20 juni 2019 om 13:37
Inderdaad. Waarom doe je er dan aan mee?

donderdag 20 juni 2019 om 13:38
Dus omdat iemand geïrriteerd is, zoals ze zelf aangeeft, en weigert te lezen wat er echt staat moet ik dat van jou gaan uitleggen.DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-06-2019 13:34Wat een domme vergelijking, dit gaat om geschreven tekst, wat bedoelt de boodschapper daar mee? Dit is een forum je bent met elkaar aan het communiceren en als iemand vraagt om een uitleg, dan geef je die gewoon. Punt!
Ben gekke henkie niet.

donderdag 20 juni 2019 om 13:39
DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-06-2019 13:38Net zoals ieder ander hier, ga ik ook even mijn plasje doen. Maar je vergelijking slaat noch kant noch wal.
Dus wel.

donderdag 20 juni 2019 om 13:40
DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-06-2019 13:38Net zoals ieder ander hier, ga ik ook even mijn plasje doen. Maar je vergelijking slaat noch kant noch wal.
Ben wel benieuwd wat je daar mee bedoelt.

donderdag 20 juni 2019 om 13:40
Grappig, ik drink zeer zelden, maar nee hoor.
Omdat ik me niet voor kan stellen dat je zo aanhoudend slecht leest terwijl je zelf beweert uitstekend te lezen en dan ook nog zo bijzonder aangevallen reageert, ondanks het meermaals zeggen dat het niet op jou van betrekking heeft.

donderdag 20 juni 2019 om 13:41

donderdag 20 juni 2019 om 13:42
Klopt. De juf zegt het al niet voor aan kinderen, waarom zouden volwassenen dat moeten doen dan? Als jij mij niet begrijpt en niet zelf de moeite doet om uit te zoeken wat ik dan wel bedoel, dan is dat jouw manco.
donderdag 20 juni 2019 om 13:42
Whatever. Het was behoorlijk onder de gordel.Orișa schreef: ↑20-06-2019 13:40Grappig, ik drink zeer zelden, maar nee hoor.
Omdat ik me niet voor kan stellen dat je zo aanhoudend slecht leest terwijl je zelf beweert uitstekend te lezen en dan ook nog zo bijzonder aangevallen reageert, ondanks het meermaals zeggen dat het niet op jou van betrekking heeft.
.