Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
QueenArachnia schreef:
29-06-2019 10:01
Ja dit. Heel vreemd.
Elfje, denk je serieus dat wanneer hij jou knapper vond dan zijn vriendin hij haar daarom had verlaten voor jou? Hij heeft een gezin ffs!

Dit geeft idd een zeer beperkte gedachtegang aan..
QueenArachnia schreef:
29-06-2019 10:01
Ja dit. Heel vreemd.
Elfje, denk je serieus dat wanneer hij jou knapper vond dan zijn vriendin hij haar daarom had verlaten voor jou? Hij heeft een gezin ffs!
En dat op je 34e, geeft mij toch wel voorzichtig het vermoeden van een wat beperkt verstandelijk vermogen.
Niet dat dat eerder niet al zo was.
Zou zijn vrouw/vriendin hier mee lezen?
nachtvlinder1977 schreef:
29-06-2019 03:01
Maar nooit lekkere klussers over de vloer gehad. En jij?
Nee hier is het harige bilspleten en zwetende Hongaren all the way helaas.

Ik ben vorig jaar wel via Whatsapp door een man van het CV-ketelbedrijf gevraagd om een foto van mezelf onder de douche te sturen, dat was minder.
El4ra schreef:
29-06-2019 09:02
Dat vul jij in.
Ik bedoelde met "kijk" als antwoord op de vraag van Murrmurr eerder in dit topic.

Tuurlijk, zolang je dat zelf maar gelooft.
I told you walking was idiotic.
Djiez, wat hebben juliie er weer een zure zwieper aan gegeven hier
Murrmurr schreef:
29-06-2019 11:07
Eerder al gezegd, heb soms erg moeten lachen om je in dit draadje, maar doe nou niet steeds of je het zo geweldig voor hebt met Elfje.
Je loopt te manipuleren bij het leven en ook dat ziet zij (blijkbaar) niet in.
Ik heb gezegd dat ik er een hard hoofd in heb maar dat ik heb moedig van haar vind. Sorry dat ik niet al pagina's loop te hameren op persoonlijkheiddsstoornissen, dat vind ik dan weer van weinig intelligentie getuigen. Als dat manipulatief is so be it, ik denk dat je dat woord verkeerd gebruikt. Maar ga lekker verder met zeggen hoe misdadig en vreselijk het allemaal is dat ze een berichtje stuurde, je zult het nodig hebben.

Afbeelding
Murrmurr schreef:
29-06-2019 11:07

Dat heb je wel eens op forums... dat je allerlei meningen over je heen krijgt.
Als je dat niet wilt, je moet je lekker je verhalen enkel in een dagboek gaan schrijven.. of alles met een select prive groepje over en weer gaan uitwisselen... Maar nu niet degene die op een openbaar forum reageren gaan afstraffen!!! dat vind ik flauw.
Murrmurr schreef:
29-06-2019 11:15
Ik heb gezegd dat ik er een hard hoofd in heb maar dat ik heb moedig van haar vind. Sorry dat ik niet al pagina's loop te hameren op persoonlijkheiddsstoornissen, dat vind ik dan weer van weinig intelligentie getuigen. Als dat manipulatief is so be it, ik denk dat je dat woord verkeerd gebruikt. Maar ga lekker verder met zeggen hoe misdadig en vreselijk het allemaal is dat ze een berichtje stuurde, je zult het nodig hebben.

Afbeelding
Grappig, je noemt nu precies op wat ik nergens heb benoemd. Voel me dan ook echt niet aangesproken.
Wel heel knap dat je gifjes hebt leren plakken door dit topic. Is het toch nog ergens goed voor geweest.
Fijn weekend!
Het is duidelijk dat elfje een heel grote drempel over moest om de schilder te contacteren. Vind het dus best knap van haar, en hoop dat ze de volgende keer sneller een man durft aan te spreken. Immers hoe sneller je handelt, hoe sneller je ook duidelijkheid krijgt en meer feeling voor signalen van mannen die je wél echt zien zitten.
Goed dat je een sms hebt gestuurd Elfje. Nu is het duidelijk, hij wil niet. Klaar. Stoere actie, volgende keer beter.
ReginaMills schreef:
29-06-2019 10:50
Tuurlijk, zolang je dat zelf maar gelooft.
niet
invullen
voor
een
ander

Afbeelding
.
El4ra schreef:
29-06-2019 12:05
niet
invullen
voor
een
ander

Afbeelding

Maak
Ik
Zelf
Wel
Uit

Mikzwu

En je kan beter smeren met zonnebrandcreme factor 50 met deze zonkracht.
Als die schilder interesse in elf had gehad, dan had hij er een maand geleden gelijk werk van gemaakt toen hij er een kans voor had.
Vlinder1963 schreef:
29-06-2019 12:19
Als die schilder interesse in elf had gehad, dan had hij er een maand geleden gelijk werk van gemaakt toen hij er een kans voor had.
En dan had hij ook niet brilletje gestuurd om de rest van het werk daar af te maken.
Oh-happy-day schreef:
28-06-2019 23:56
Wat vind je er precies doodeng aan? Of is het lekker om even anoniem uit je toetsenbord te knallen? Verklaar je maar.
Tjeeeez, doe eens niet zo gek joh. Of is het lekker om van achter je toetsenbord stoer te doen?

Maar omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik mij nader verklaren:

Elf is een maand lang scenario's aan het verzinnen geweest hoe ze LS in haar appartement kon lokken. Niks straight to the point omdat ze hem leuk vond, maar zogenaamd voor advies. Ze twijfelde zelfs of hij haar wel leuk vond. Ze schoot van links naar recht en ondanks heel veel goede tips kreeg Elfje het voor elkaar om er na elk advies een 'ja maar' tegenaan te gooien om het passend te maken in haar hoofd.

Eindelijk heeft ze de moed verzameld, staat LS in haar huisje en voelt zij een vibe. Ze stuurt vervolgens een sms om hem op date te vragen, hij wijst dit imo op een keurige manier, met redenen omkleed, af en vervolgens twijfeld Elf weer of hij wel meent wat hij zegt want 'de puzzels lagen tijdens de maansverduistering in een straaltje licht van tl-balk, omlijst door poederverf in de aanwezigheid van een heilige zonnenpanelenman terwijl hij een sonnet voordroeg'. Dat moet wel echte liefde zijn en hij voelt het ook....

Dan vraagt ze zich af of ze mss toch nog een sms moet sturen omdat zij iets meende te voelen... ze denkt dat ze het niet doet maar daar klinkt alweer twijfel uit.....

Ik ben mss niet helemaal lekker maar holy fukc, hoe gek ben je om na een aantal ontmoetingen van een paar minuten, iemand om tekst en uitleg te gaan vragen?

Elfje bezit het vermogen om alles zo te overdenken en over te analyseren, dat alles wat zij zegt of doet, de waarheid is. Althans, dat is het beeld wat ik de afgelopen maand heb gekregen naar aanleiding van haar posts.
Dan heb je imo een totaal verknipt beeld van de realiteit en ben je hard op weg om een stalker te worden en ja, ik vind stalkers doodeng!

(Maar verder,top-topic! Ik heb me kostelijk vermaakt tijdens het lezen 😂😂)
aikidoka schreef:
29-06-2019 11:55
Goed dat je een sms hebt gestuurd Elfje. Nu is het duidelijk, hij wil niet. Klaar. Stoere actie, volgende keer beter.
Nadat iedereen haar heeft lopen opnaaien om dat te doen. Het is duidelijk dat Elfje wat 'beperkter' is en beïnvloedbaar. Ik vind het helemaal niet stoer.
...
ReginaMills schreef:
29-06-2019 12:13
Maak
Ik
Zelf
Wel
Uit

Mikzwu

En je kan beter smeren met zonnebrandcreme factor 50 met deze zonkracht.

Erg gevat ben je niet.
.
El4ra schreef:
29-06-2019 12:29
Erg gevat ben je niet.

:rofl:
elfje85 schreef:
29-06-2019 01:03
Niemand, en ook jij dus, weet niet of hij mij leuk vond. Kan best zo geweest zijn, maar dat hij toch z'n vriendin leuker en knapper vind. Maar had ie single geweest, dan had ie misschien wel willen daten. In een relatie met een van m'n exen vond ik z'n beste vriend ook aantrekkelijk maar m'n eigen vriend vond ik knapper. Zijn genoeg mensen die relatie hebben maar ook anderen knap en/of leuk vinden, alleen de doer daar war mee. De ander niet, ieders goed recht. En Soms flirt je idd zonder bedoelingen met elkaar ja.En ja, ik geloof nog steeds voor groot deel dat de kelder case een signaal geweest kan zijn daf ie me leuk vond. Dit alles maakt dat ik dubbele gevoelens heb die dus niet onterecht zijn omdat er best kern van waarheid in kan zitten dat ie me leuk vond.
Ik vind die combinatie van enerzijds grenzeloze naïviteit en anderzijds toch die zelfverzekerheid echt frappant.

Het neigt naar zelfoverschatting.
Er zijn enorm veel gradaties in flirten en leuk vinden Elfje. Misschien flirtte hij een beetje met je, misschien was het professionele vriendelijkheid. Wellicht vond hij jou aardig.

Bij ons op werk komen er vaak pakkettenbezorgers, klusjesmannen of andere externe partijen. Sommige zijn best amicaal en soms zou je het zelfs als flirten op kunnen vatten. Nooit denk ik daardoor dat ik zo speciaal ben, of nog erger dat het überhaupt een optie is dat ze mij als concurrentie voor hun eventuele partner zouden zien. Dat is echt bizar hoor, die gedachte alleen al.
Anárion schreef:
29-06-2019 12:26
Nadat iedereen haar heeft lopen opnaaien om dat te doen. Het is duidelijk dat Elfje wat 'beperkter' is en beïnvloedbaar. Ik vind het helemaal niet stoer.
Ze is niet opgenaaid maar aangemoedigd!

Pas na haar laatste reacties is de stemming omgeslagen.

Daar kan ik wederom tekst en uitleg bij gaan geven.. maar TO haar laatste reacties spreken voor zich..

Weken lang was hij gewoon 'die leuke schilder'..
Nadat hij kenbaar had gemaakt niets van TO te willen omdat hij al voorzien is van vrouw en kinderen.. begint TO over hem te schrijven alsof ze een chemie met de man heeft gehad.. een soort van verboden en onuitgesproken liefde..
Ik vind dat echt absurd.

De man heeft vrouw en kinderen.. hij is duidelijk geweest..
Komt TO aanzetten met haar dubbele en onuitgesproken gevoelens.. alsof ze een verleden met de man heeft.

Ze kent hem bij elkaar hoe lang? 25 minuten?
Het is alsof TO totaal geen weet heeft van aanvoelen, invoelen, sociale interacties.
“ Als iemand kijkt / praat / lacht is iemand dus geïnteresseerd want dat heb ik gelezen “ zonder notie te hebben van wat welke blik of gebaar of praatje inhoudt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
29-06-2019 13:34
Het is alsof TO totaal geen weet heeft van aanvoelen, invoelen, sociale interacties.
“ Als iemand kijkt / praat / lacht is iemand dus geïnteresseerd want dat heb ik gelezen “ zonder notie te hebben van wat welke blik of gebaar of praatje inhoudt.
Aldus dr. Phil :nut:
Komt op mij allemaal erg autistisch over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven