Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
vrijdag 19 juli 2019 om 19:31
Ik hoop dat het lukt!

zaterdag 20 juli 2019 om 09:13
Moggel lieve mensen,
Om met de deur in huis te vallen, het was leuk, de film was echt top
en het was gewoon leuk en gezellig.
(Lag om 2uur in mn bed
)
Ik werd/word alleen weer een beetje moe van mezelf en mn neiging om controle te willen hebben terwijl hij erg zn best doet om het leuk te maken voor mij
maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Zo, ik ga binnenkort maar even ontbijt regelen voor mezelf, want mn katten doen het niet...
Fijne zaterdag, wat gaan jullie doen? Ik vrij weinig...
Om met de deur in huis te vallen, het was leuk, de film was echt top
(Lag om 2uur in mn bed

Ik werd/word alleen weer een beetje moe van mezelf en mn neiging om controle te willen hebben terwijl hij erg zn best doet om het leuk te maken voor mij

Zo, ik ga binnenkort maar even ontbijt regelen voor mezelf, want mn katten doen het niet...

Fijne zaterdag, wat gaan jullie doen? Ik vrij weinig...

zaterdag 20 juli 2019 om 12:48
Hmmm, nóg een reden dus om gewoon, casual te daten (ik heb het ook tegen mezelf hier); je leert jezelf beter kennen. Blij te horen dat de avond je zo goed bevallen is!Phoebemeaculpa schreef: ↑20-07-2019 09:13Om met de deur in huis te vallen, het was leuk, de film was echt top
(Lag om 2uur in mn bed)
Ik werd/word alleen weer een beetje moe van mezelf en mn neiging om controle te willen hebben terwijl hij erg zn best doet om het leuk te maken voor mijmaar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.

Mijn game 'date' *gniffel* was ook vermakelijk, alleen aan het einde, rond drie uur, werden we echt te moe en werden we keihard ingemaakt door de computer. Dat was het teken om naar huis te gaan en het bed in te duiken.

Vandaag niks doen, werd net lekker gewekt door onweer, zalig geluid.

zaterdag 20 juli 2019 om 13:11
Ik doe ook weinig vandaag...lekker af en toe...
Was net even een rondje lopen en fruit halen en toen ik binnen was barstte er een bui los, goede timing!
Ik had overigens bij de date wel weer erg veel last van mijn perfectionisme en controleneiging... (niet bij de film maar daarna..
. Details alleen via pb)
Maar daar krijg ik net weer even een paar goede inzichten over...
Pfff wat zijn vrouwen toch moeilijke wezens...
...
Was net even een rondje lopen en fruit halen en toen ik binnen was barstte er een bui los, goede timing!

Ik had overigens bij de date wel weer erg veel last van mijn perfectionisme en controleneiging... (niet bij de film maar daarna..

Maar daar krijg ik net weer even een paar goede inzichten over...
Pfff wat zijn vrouwen toch moeilijke wezens...

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 18:39
0.11% gewijzigd

zaterdag 20 juli 2019 om 14:01
fijn dat het leuk was Phoebes ,
Cateau is het gelukt met schilderen?
Dolfje lekker begin van de ochtend werkze?
Thlubbe klinkt als een goed ontbijt
VesperLynd, balen van het Festival, maar fijn dat je thuis nog vermaak heb
ik ben vanmorgen ook vroeg even de straat opgegaan zodat ik op tijd thuis zou zijn als het ''noodweer'' zou losbarsten , gelukkig tussen de buien door en schijnt de zon
ik geniet nog even van mijn laatste dagje weekend, morgen helaas weer werken... was een zware week heb niet zulk leuk nieuws gekregen vorige week op werk dus hoop dat het deze week beter wordt/gaat.
Cateau is het gelukt met schilderen?
Dolfje lekker begin van de ochtend werkze?
Thlubbe klinkt als een goed ontbijt
VesperLynd, balen van het Festival, maar fijn dat je thuis nog vermaak heb
ik ben vanmorgen ook vroeg even de straat opgegaan zodat ik op tijd thuis zou zijn als het ''noodweer'' zou losbarsten , gelukkig tussen de buien door en schijnt de zon

ik geniet nog even van mijn laatste dagje weekend, morgen helaas weer werken... was een zware week heb niet zulk leuk nieuws gekregen vorige week op werk dus hoop dat het deze week beter wordt/gaat.
Relax we're all crazy, it's not a competition

zaterdag 20 juli 2019 om 14:15

zaterdag 20 juli 2019 om 16:49
Bah... Ik erger mijzelf soms echt aan mezelf.
Soms is het onnodig moeilijk (gemaakt) om gedrag te veranderen... Zo verankerd in gewoontes dat het moeilijk tegen te gaan is... Vermoeiend, maar wél nodig.
Waar het in dit geval om gaat? Ik kán geen complimenten 'gewoon' aannemen...
En zover ik mij kán herinneren (sinds een jaar of vier/vijf) heb ik dat nooit gedaan. Tijd om door te pakken dus.

Waar het in dit geval om gaat? Ik kán geen complimenten 'gewoon' aannemen...

zaterdag 20 juli 2019 om 17:31
Mijn eerste reactie was dus heel ehm... afwentelend. Dat ik wel moet en dat er open over zijn slechts één stap is in een veel groter geheel...
Toen besefte ik me dat je het er om deed.

zaterdag 20 juli 2019 om 17:53
O ja, ik ken dat: Leuke jurk, trui weet ik wat heb je aan.. "O die heb ik al lang"Thlubbe schreef: ↑20-07-2019 16:49Bah... Ik erger mijzelf soms echt aan mezelf.Soms is het onnodig moeilijk (gemaakt) om gedrag te veranderen... Zo verankerd in gewoontes dat het moeilijk tegen te gaan is... Vermoeiend, maar wél nodig.
![]()
Waar het in dit geval om gaat? Ik kán geen complimenten 'gewoon' aannemen...En zover ik mij kán herinneren (sinds een jaar of vier/vijf) heb ik dat nooit gedaan. Tijd om door te pakken dus.
![]()
Dank je, we hebben lekker gegeten.. O was een makkelijk recept
en zo voort
Totdat ik ergens las, dat een compliment krijgen eigenlijk een cadeautje is, wat je eigenlijk naar beneden haalt door dat af te wijzen metdat soort reacties.
Dus nu zeg ik gewoon dank je wel, of ïk vind hem zelf ook nog steeds leuk, Of iets anders van toepassing, dus ik begin het te leren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 20 juli 2019 om 18:26
Vanmiddag was ik in de speeltuin helpen bij een speldag met mijn moeder. We stonden bij de prijzen en de catering. Op een gegeven moment zagen we een man met wie ik 11 jaar geleden op een fotografie cursus zat. Voor mensen met beperking. Hij heeft een flinke verstandelijke beperking, ik heb een vorm van Autisme. Mijn moeder zei: "Ga even naar hem toe en vraag of hij je nog kent. En of hij ook een worstje wil." Ik wilde liever wachten tot hij langs ons kraam kwam. En ik dacht dat hij niet kon praten, want ik had hem dat nooit horen doen. Moeder zei dat hij vast wel ja en nee kan zeggen. En een paar keer: "Doe het nou, ga er naartoe." Met tegenzin deed ik het. Het voelde ongemakkelijk. Ze wéét dat ik het lastig vind om mensen aan te spreken. Was als kind al. Maar hij kende me nog en praatte beter dan ik dacht.
zaterdag 20 juli 2019 om 18:35
Misschien de reden dat ze zo aandrong, enge dingen vallen in 99 van de 100 keren mee, en dat wilde ze je misschien laten ervarenhondenmens schreef: ↑20-07-2019 18:26Vanmiddag was ik in de speeltuin helpen bij een speldag met mijn moeder. We stonden bij de prijzen en de catering. Op een gegeven moment zagen we een man met wie ik 11 jaar geleden op een fotografie cursus zat. Voor mensen met beperking. Hij heeft een flinke verstandelijke beperking, ik heb een vorm van Autisme. Mijn moeder zei: "Ga even naar hem toe en vraag of hij je nog kent. En of hij ook een worstje wil." Ik wilde liever wachten tot hij langs ons kraam kwam. En ik dacht dat hij niet kon praten, want ik had hem dat nooit horen doen. Moeder zei dat hij vast wel ja en nee kan zeggen. En een paar keer: "Doe het nou, ga er naartoe." Met tegenzin deed ik het. Het voelde ongemakkelijk. Ze wéét dat ik het lastig vind om mensen aan te spreken. Was als kind al. Maar hij kende me nog en praatte beter dan ik dacht.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zaterdag 20 juli 2019 om 18:38
Thlubbe: herkenbaar, ik ben gediagnosticeerd met een negatief zelfbeeld en ik kan ook niet goed tegen complimenten. (Ik kreeg er toevallig vanmiddag nog 1. Ik vind het wel leuk maar ik kan er niet goed tegen)
Nlies: hey wat grappig. Eigenlijk is het ook wel zo, dat naar beneden halen.
Ik heb er trouwens beter mee om leren gaan bij de psycholoog waar ik heenging na de diagnose.
Welkom hier trouwens
Hondenmens, ik ben ook geen kei in communiceren hoor, al woon ik in de leukste stad van Nederland waar ik al jaren vrij goed getraind word
.
Het is namelijk niet mega groot en qua sfeer is het erg gemoedelijk en gezellig, en hier is het de normaalste zaak van de wereld dat je met wildvreemden bij de bushalte of in de winkel gaat staan kletsen.
En sinds twee, en half jaar woon ik in een erg leuke wijk waar de mensen in de straat geïnteresseerd zijn in elkaar en graag een praatje maken met elkaar.
Ik word daar steeds beter in en ik vind dat erg leuk.
Nlies: hey wat grappig. Eigenlijk is het ook wel zo, dat naar beneden halen.
Ik heb er trouwens beter mee om leren gaan bij de psycholoog waar ik heenging na de diagnose.
Welkom hier trouwens

Hondenmens, ik ben ook geen kei in communiceren hoor, al woon ik in de leukste stad van Nederland waar ik al jaren vrij goed getraind word

Het is namelijk niet mega groot en qua sfeer is het erg gemoedelijk en gezellig, en hier is het de normaalste zaak van de wereld dat je met wildvreemden bij de bushalte of in de winkel gaat staan kletsen.
En sinds twee, en half jaar woon ik in een erg leuke wijk waar de mensen in de straat geïnteresseerd zijn in elkaar en graag een praatje maken met elkaar.
Ik word daar steeds beter in en ik vind dat erg leuk.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 18:46
11.61% gewijzigd
zaterdag 20 juli 2019 om 18:40

zaterdag 20 juli 2019 om 18:42
Oh bij mij gaat het wel iets verder, ik heb er een enorme hekel aan om ze überhaupt te krijgen... Ik weet wel waar het vandaan komt en waarom dat zo is, maar dat is echt een enorm lang verhaal waar ik jullie nog niet mee ga lastig vallen. Anyway, ik werk er aan omdat dus te veranderen.Phoebemeaculpa schreef: ↑20-07-2019 18:38Thlubbe: herkenbaar, ik ben gediagnosticeerd met een negatief zelfbeeld en ik kan ook niet goed tegen complimenten. (Ik kreeg er toevallig vanmiddag nog 1. Ik vind het wel leuk maar ik kan er niet goed tegen)

@dolfje
Een tijd geen alcohol kan ik best wel aanraden. Ik zit inmiddels maanden zonder alcohol, mede door een sport-dieet, maar daarbuiten, ik mis het niet echt en voel me veel beter.