Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mee met bovenstaande reacties, ik voelde me gister echt naar na het kijken van de aflevering omdat alles enorm wordt verdraaid. Heb het te doen met Pommeline maar ze is denk ii beter af zonder die eikel, hij had zich toch wel de context kunnen bedenken ipv stoer te gaan doen dat hij zn boekhouder moet bellen😂😅
Ben wel benieuwd naar volgende week..
fientje1982 schreef:
02-08-2019 00:45
Dan vind ik het kanaal van Channah leuker. Waarin ze elke week samen met haar vriend de aflevering analyseert

https://youtu.be/nYmUo1_wDbk
Was leuk om te zien inderdaad
...
Edwardes1997 schreef:
02-08-2019 09:09
Ik ga mee met bovenstaande reacties, ik voelde me gister echt naar na het kijken van de aflevering omdat alles enorm wordt verdraaid. Heb het te doen met Pommeline maar ze is denk ii beter af zonder die eikel, hij had zich toch wel de context kunnen bedenken ipv stoer te gaan doen dat hij zn boekhouder moet bellen😂😅
Ben wel benieuwd naar volgende week..
Ja en daar raakt zij dan weer overstuur van. Het is wel echt dom dat niemand van de aanwezigen bedenkt in wat voor context je zoiets zou kunnen zeggen. Ik zeg ook wel eens wat ik allemaal met de geslachtsorganen van mijn geliefde zou doen als hij vreemdgaat.

Maar het maakt het zo wel minder leuk ja. Een beetje suggestief hoort erbij maar dit is totaal vertekenend.
minnimouse schreef:
02-08-2019 01:27
Die Channah zie ik ineens overal opduiken; TI en ik zag op Videoland 3 programma's waar ze in zit/zat: een programma waar ze met iemand van EOTB dates zoekt voor iemand, EOTB dan en Just Tattoo of us.
daarom doet ze ook mee aan de 'vips' editie. Al die programma's waren vóór TI en maakte haar 'een vip'.
Maar wat die Thomas allemaal uitkraamde tegen Danielle toen de camera’s “uit” waren daar droog je als vrouw toch van op. Dat was echt een enorme afknapper. Ik zou dan niet eens zijn temptation meer willen zijn.
vivautrecht85 schreef:
02-08-2019 10:32
Ja en daar raakt zij dan weer overstuur van. Het is wel echt dom dat niemand van de aanwezigen bedenkt in wat voor context je zoiets zou kunnen zeggen. Ik zeg ook wel eens wat ik allemaal met de geslachtsorganen van mijn geliefde zou doen als hij vreemdgaat.

Maar het maakt het zo wel minder leuk ja. Een beetje suggestief hoort erbij maar dit is totaal vertekenend.
Het zou de presentatoren sieren als zij zouden zeggen dat ze de context niet weten, en ze niet te snel conclusies moeten trekken. En ze op die manier ondersteunen. Dat werd bij de USA versie ook gedaan.
Gatekeeper* schreef:
02-08-2019 12:14
Maar wat die Thomas allemaal uitkraamde tegen Danielle toen de camera’s “uit” waren daar droog je als vrouw toch van op. Dat was echt een enorme afknapper. Ik zou dan niet eens zijn temptation meer willen zijn.
Nee dat snap ik ook niet. Vind die Daniëlle dat nou echt opwindend als een man het alleen maar over seks heeft?
Gatekeeper* schreef:
02-08-2019 12:14
Hoe zij reageerde was totaal ook zo totaal niet sexy. "Ik zou nu op je gezicht willen zitten". Zo ontzettend niet zwoel. Maar waarschijnlijk krijgt hij al een harde plasser als iemand hem een sprookjesboek voorleest.
Wat dat betreft was de verleidster van Tim destijds wel hilarisch. Die gaf tenminste toe dat het 1 groot toneelspel is. Van deze verleidsters krijg je totaal geen hoogte.
appelientjex schreef:
02-08-2019 16:52
Nee dat snap ik ook niet. Vind die Daniëlle dat nou echt opwindend als een man het alleen maar over seks heeft?
Nee ze zei toch dat ze al dat mee praten deed om hem te strikken. Niet omdat ze zelf zo botergeil werd van zijn praatjes.
ToosTosti schreef:
02-08-2019 11:25
daarom doet ze ook mee aan de 'vips' editie. Al die programma's waren vóór TI en maakte haar 'een vip'.
Ah, vandaar ;-)
Fabrizio reageert zoals Tim toen. Totaal overtrokken en inderdaad meteen je boekhouder erbij halen, hahaha.

Thomas is een kleuter, maar goed ik kijk liever hier naar dan het vorige seizoen temptation.
Waar kijken jullie dit? Videoland?
Zebra123 schreef:
03-08-2019 11:11
Waar kijken jullie dit? Videoland?
Ja.

Thomas en Yasmin vind ik heel nep. Ik geloof de verhalen wel dat ze al uit elkaar waren voor TI.
Thomas zijn verklaring op YouTube was ook weer om je de ogen uit de kop te schamen.
Ik vind het echt naar om te zien hoe erg die beelden verdraaid worden van Pommeline. We zien haar de hele tijd janken om haar Fabri, maar daar krijgt hij niets van te zien?

Misschien zoeken ze het ook wel expres uit bij welke stellen ze wel goede beelden laten zien. Vanessa / Jeremy en Laura / Roger kregen volgens mij toen ook beelden te zien van hoe erg ze elkaar misten. Ze proberen sowieso wel een soort plaatje van iemand neer te zetten.

Ik volg Fabrizio en Pommeline beiden op insta, zie vaak Fabrizio langskomen met andere meiden en Pommeline lijkt heel gelukkig met haar hondje. :)
Wie wat wil die moet wat.
RaveMeisje schreef:
03-08-2019 19:25
Ik vind het echt naar om te zien hoe erg die beelden verdraaid worden van Pommeline. We zien haar de hele tijd janken om haar Fabri, maar daar krijgt hij niets van te zien?

Misschien zoeken ze het ook wel expres uit bij welke stellen ze wel goede beelden laten zien. Vanessa / Jeremy en Laura / Roger kregen volgens mij toen ook beelden te zien van hoe erg ze elkaar misten. Ze proberen sowieso wel een soort plaatje van iemand neer te zetten.

Ik volg Fabrizio en Pommeline beiden op insta, zie vaak Fabrizio langskomen met andere meiden en Pommeline lijkt heel gelukkig met haar hondje. :)
Ja ik geloof idd dat ze plaatjes van mensen maken. Pommeline als onzekere huilebalk & Thomas als geil mannetje, Yasmin als slachtoffer van Thomas. Ze hebben dit seizoen geen mensen uitgekozen van wie ze goede beelden laten zien. Behalve van Yasmin misschien.
RaveMeisje schreef:

Naast slapen was dat zo'n beetje het enige wat ze deden: zeggen hoe erg ze de ander misten.
vivautrecht85 schreef:
03-08-2019 21:50
Naast slapen was dat zo'n beetje het enige wat ze deden: zeggen hoe erg ze de ander misten.
En daarna alsnog uit elkaar gaan🤨
RaveMeisje schreef:

Ik volg ze ook. Fabrizio volg ik alleen tijdens temptation, misschien dat ik nog iets grappigs zie maar ik vind het een misselijk makend mannetje. Maar volgens werkt Pommelien nog wel in zijn shop.
appelientjex schreef:
02-08-2019 16:51
Het zou de presentatoren sieren als zij zouden zeggen dat ze de context niet weten, en ze niet te snel conclusies moeten trekken. En ze op die manier ondersteunen. Dat werd bij de USA versie ook gedaan.
Ja eens. Dat was echt een leuke presentator.
Q&A met Demi en Rodanya over hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

https://www.youtube.com/watch?v=tYher4YeozU
fientje1982 schreef:
04-08-2019 17:17

Had deze van de week gezien, maar vind het echt een ordinaire bedoeling. Milou publiekelijk aan de schandpaal nagelen zonder erbij te zeggen wat ze dan precies verkeerd heeft gedaan en daar over door blijven gaan. De productie compleet voor schut zetten. Ik denk zeker dat er dingen gestuurd worden bij Temptation, maar Yasmin zegt nu bijvoorbeeld in haar video's dat alles wel echt is, maar er natuurlijk wel vragen aan je gesteld worden. Weet wel wie ik meer vertrouw.
fientje1982 schreef:
04-08-2019 17:17

Gosh wat een gezeik allemaal... terwijl ze door TI wel heel wat instagram volgers hebben gekregen en abonnees op YouTube. En dan nu zo alles en iedereen afkraken: het eten, dat er niks te doen zou zijn. Had je maar je puzzelboekje mee moeten nemen🙄

Vind het sneu dat Milou in een kwaad daglicht wordt gezet zonder enige context.

Denk dat hun twee ook zeker niet de makkelijksten waren om mee te werken tijdens de opnames. Als het de prinsesjes even niet zint, dan gaan ze gelijk steigeren!
Die Demi zit de hele tijd aan haar haar te voelen.
Zitten ze samen die Milou af te zeiken en te roepen dat ze meteen al geen klik hadden en dan wel verbaasd reageren dat Milou niks meer van zich heeft laten horen na TI.

Wat zijn het toch ordinaire mensen die meedoen met dit programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven