Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 7 augustus 2019 om 11:04
Jij krijgt geen bijval. Dat komt omdat jouw opmerkingen erg stokerig zijn. Niemand houdt van opruiend gedrag. Als een opmerking (van Solo of van Simba of van jou, dat maakt niet uit) stokerig is komt er geen bijval.

woensdag 7 augustus 2019 om 11:05
Het is maar goed dat mevrouw Tam een perma heeft

woensdag 7 augustus 2019 om 11:05
Ik hoef ook geen bijval, maar doe nou niet of ik hier alleen maar loop te stoken.

woensdag 7 augustus 2019 om 11:08
Hè bah.
Je bedoeld toch niet dat het om de inhoud gaat in plaats van om/op de man hè.
Nou moet ik wel zeggen dat ik bij iemand die ik leuk vind eerder mijn wenkbrauwen optrek als diegene iets raars post en denk ‘slechte dag zeker’ terwijl ik bij een ander denk ‘zie je wel’.
En ook dat ik over een hobbel heen moet om iemand die ik stom vind bij te vallen.
En mensen die ik te dom of te stom vind probeer ik altijd maar een beetje te negeren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 7 augustus 2019 om 11:12
Nee!

woensdag 7 augustus 2019 om 11:17
Als je het omdraait is het experiment een stuk makkelijker.
Moet je eens zien hoe snel jij van anderen een clubje kan maken als je gewoon weer even iets behoorlijk stoms zegt en vervolgens de anderen het met elkaar eens zijn dat je iets stoms zegt.
woensdag 7 augustus 2019 om 11:18
Ik vind bijna alles vies, dus dol op kliekjes, daar zit altijd wel iets tussen wat ik wel lust.feow schreef: ↑07-08-2019 10:52Kliekjes zijn restjes onopgegeten eten wat maar zo’n beetje bij elkaar gemikt wordt en waarbij de kok roept dat het lekker is, maar eigenlijk is het altijd te vettig van het opbakken en zitten er ook vieze dingen tussen (anders was dat eten eerdere dagen wel opgegaan, duh!).En het pas vaak ook niet lekker bij elkaar.
(Behalve soms bij soep, vast geen toeval dat dat een fosielending is)
Dus de eerste de beste die namen en rugnummers durft te noemen en zegt dat ik een vies etensrestje ben krijgt een staf in zijn of haar neus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 augustus 2019 om 11:19

woensdag 7 augustus 2019 om 11:20
woensdag 7 augustus 2019 om 11:22
Tis wat dat betreft net het echte leven.feow schreef: ↑07-08-2019 11:08Hè bah.
Je bedoeld toch niet dat het om de inhoud gaat in plaats van om/op de man hè.
Nou moet ik wel zeggen dat ik bij iemand die ik leuk vind eerder mijn wenkbrauwen optrek als diegene iets raars post en denk ‘slechte dag zeker’ terwijl ik bij een ander denk ‘zie je wel’.
En ook dat ik over een hobbel heen moet om iemand die ik stom vind bij te vallen.
En mensen die ik te dom of te stom vind probeer ik altijd maar een beetje te negeren.
En hoe langer je mensen kent, hoe beter je kunt inschatten hoe een bepaalde post bedoeld is.
Als een nieuweling mij een botte trut noemt is dat heel anders dan wanneer bijv Orisa dat doet.
Kan iedereen wel over vallen, maar zo werkt het nu eenmaal.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 augustus 2019 om 11:26
Mee eens.Solomio schreef: ↑07-08-2019 11:22Tis wat dat betreft net het echte leven.
En hoe langer je mensen kent, hoe beter je kunt inschatten hoe een bepaalde post bedoeld is.
Als een nieuweling mij een botte trut noemt is dat heel anders dan wanneer bijv Orisa dat doet.
Kan iedereen wel over vallen, maar zo werkt het nu eenmaal.