Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
30-08-2019 23:39
Oh. Klinkt als een neurologisch probleem. Ik zou met de mijne naar de DA gaan. En filmpjes maken van het ongebruikelijke gedrag om aan de DA uit te kunnen leggen.
Medisch advies! :lightbulb: :rofl:
S, je kat is gewoon blij dat je weer tuus bent!
broekrok schreef:
31-08-2019 00:02
S, je kat is gewoon blij dat je weer tuus bent!
Ze doet echt gek hoor. Normaal durft niemand binnen een straal van 2 meter te komen en nu heeft ze bij alle visite op schoot gelegen.
Suðri schreef:
31-08-2019 00:11
Ze doet echt gek hoor. Normaal durft niemand binnen een straal van 2 meter te komen en nu heeft ze bij alle visite op schoot gelegen.

Dan zou ik toch even naar de DA gaan. Ik herken het overigens wel een beetje, mijn super felle " ik bijt naar alles wat voorbij komt en nog een keertje extra voor de zekerheid" kater wordt ook milder en knuffeliger. Ook 10 nu.
Suðri schreef:
31-08-2019 00:11
Ze is tot inzicht gekomen!

Enne, gefeliciteerd :lips:
broekrok schreef:
31-08-2019 00:16
Ze is tot inzicht gekomen!

Enne, gefeliciteerd :lips:
Wie weet! En dank je :lips:

Zo’n kat idd WW en dan beet deze nog even 3x extra.
Oudblond schreef:
30-08-2019 23:06
Waarschijnlijk ben ik een heel slecht mens. Maar dat Vulva twijgel topic. Daar heb ik mijn twijfels bij.
Eerste OP : Er leek een 'schaamlip' op de buitenkant van binnenste schaamlip te groeien. Na wat gedraai werd de OP aangepast en werd het een inwendig probleem. En in 3 dagen tijd is er via HA en Gyn de diagnose 'baarmoederhalskanker'. Ik hoop voor TO dat ik het niet fout heb. Dat het een 'shocktopic' is dat verder... En dat zou ik heel naar vinden voor mensen die niet ad hoc bij een gyn terecht kunnen, onderzoeken af moeten wachten en ...
Maar waarschijnlijk ligt dit allemaal bij mij omdat ik zelden meteen terecht kon of een diagnose kreeg en meteen hoppa na het weekend vervolgondezoeken kreeg met het vooruitzicht van een behandelplan.
En ik hoop dus zeer zeker dat ze AnnA niet misbruikt voor een neptopic.

Ik snap je twijfel.
Het lijkt wel héél erg snel te gaan en een arts doet niet snel een uitspraak zonder eerst een biopt gedaan te hebben. En die uitslag zou in ieder geval een paar dagen op zich laten wachten.
Suðri schreef:
31-08-2019 00:27
Wie weet! En dank je :lips:

Zo’n kat idd WW en dan beet deze nog even 3x extra.

Het is voor mijn gevoel net als met kinderen, vertrouw je het niet, dan even langs de dokter.
Met de mijne bleek overigens niks mis, was puur leeftijd.
Aldus mijn kattenfluisterende DA (een lieverd hoor, maar denk Martien Meiland, maar dan als dierenarts) " ja kind, hij wordt gewoon ouder, wij veranderen óók als we ouder worden!"
the_Wicked_Witch schreef:
31-08-2019 00:35
Het is voor mijn gevoel net als met kinderen, vertrouw je het niet, dan even langs de dokter.
Aldus mijn kattenfluisterende DA (een lieverd hoor, maar denk Martien Meiland, maar dan als dierenarts) " ja kind, hij wordt gewoon ouder, wij veranderen óók als we ouder worden!"
Moeders zegt ook ouderdom en die is best een betrouwbare bron. Maar ik maak me graag zorgen :hihi:
Kennen jullie het dat je een collega wilt slaan (hard en veel en raak) omdat ze “hihi, ik ben zo’n malle meid, ik denk bij alles door. Hahaha. Natuuronderwijs, hahahaha. Met col-le-gahahahaaas!” Dat de leesook bijna literatuur wordt, dat werk.
En dat je daar nuffig hééél ver boven staat en rustig reageert met dat je het wel opmerkt, maar er verder niet op door gaat.

...en dat je dan eigenlijk een beetje een hekel aan jezelf krijgt als je merkt dat je malle gedachten krijgt als je iets leest over een misschien wel demente poes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Niet echt. Ik zeg ter plekke wat ik er van vind.
feow schreef:
31-08-2019 01:00
Kennen jullie het dat je een collega wilt slaan (hard en veel en raak) omdat ze “hihi, ik ben zo’n malle meid, ik denk bij alles door. Hahaha. Natuuronderwijs, hahahaha. Met col-le-gahahahaaas!” Dat de leesook bijna literatuur wordt, dat werk.
En dat je daar nuffig hééél ver boven staat en rustig reageert met dat je het wel opmerkt, maar er verder niet op door gaat.

...en dat je dan eigenlijk een beetje een hekel aan jezelf krijgt als je merkt dat je malle gedachten krijgt als je iets leest over een misschien wel demente poes.
Niet direct herkenbaar, maar ik zou denk ik ongeveer hetzelfde hebben 😆 Kun je je eigenlijk abonneren op de lees ook? Elke dag als eerste een nieuwe portie geiligheid in je mailbox? Dan zou ik dat haar heel attent cadeau doen, dat zal haar leren!
Suðri schreef:
31-08-2019 00:38
Moeders zegt ook ouderdom en die is best een betrouwbare bron. Maar ik maak me graag zorgen :hihi:
Bij mijn kat begon het rond 14 a 15 jaar. Ze is nu ruim 17. Stokdoof, maar ook erg aanhankelijk. Gaat bij iedereen op schoot, terwijl het altijd een vals loeder is geweest. Ik ben allang blij, want de kinderen hebben ineens de leuke kat die ze altijd wilden.
Ook het rare miauwen doet ie hier al zeker 2 jaar. Dierenarts zei dementie.
...
Oudblond schreef:
30-08-2019 23:06
Waarschijnlijk ben ik een heel slecht mens. Maar dat Vulva twijgel topic. Daar heb ik mijn twijfels bij.
Eerste OP : Er leek een 'schaamlip' op de buitenkant van binnenste schaamlip te groeien. Na wat gedraai werd de OP aangepast en werd het een inwendig probleem. En in 3 dagen tijd is er via HA en Gyn de diagnose 'baarmoederhalskanker'. Ik hoop voor TO dat ik het niet fout heb. Dat het een 'shocktopic' is dat verder... En dat zou ik heel naar vinden voor mensen die niet ad hoc bij een gyn terecht kunnen, onderzoeken af moeten wachten en ...
Maar waarschijnlijk ligt dit allemaal bij mij omdat ik zelden meteen terecht kon of een diagnose kreeg en meteen hoppa na het weekend vervolgondezoeken kreeg met het vooruitzicht van een behandelplan.
En ik hoop dus zeer zeker dat ze AnnA niet misbruikt voor een neptopic.
Exact mijn gedachte.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik vind jouw opmerking daar wel raar oudblond. Waarom zou ze niet naar Anna mogen verwijzen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
31-08-2019 00:30
Ik snap je twijfel.
Het lijkt wel héél erg snel te gaan en een arts doet niet snel een uitspraak zonder eerst een biopt gedaan te hebben. En die uitslag zou in ieder geval een paar dagen op zich laten wachten.
Dat dacht ik ook ja.
There is always something happening, and it's usually right now
31-08-2019 00:35
:HA:
Ik wil jouw dierenarts.
31-08-2019 00:30
Ik snap je twijfel.
Het kan snel gaan, een diagnose krijgen. Maar op dezelfde dag, daar heb ik ook mijn twijfels bij. Op dezelfde dag kan een arts wel zijn vermoeden uitspreken.
ModeratorViva schreef:
31-08-2019 09:00
Gaan we na het weekend doen!

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Het is toch wel veelzeggend dat zoveel forummers Aktueel niet meer willen zien.

Wat vinden jullie daar zelf van?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
31-08-2019 09:02
Het is toch wel veelzeggend dat zoveel forummers Aktueel niet meer willen zien.

Wat vinden jullie daar zelf van?
O mén, ik ben verplaatst van Modtopic naar hier.

Het lijkt me een volkomen legitieme vraag.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
31-08-2019 09:08
O mén, ik ben verplaatst van Modtopic naar hier.

Het lijkt me een volkomen legitieme vraag.

Alles wat maar naar kritiek riekt zwiepen ze hierheen.
Volgens mij zijn ze bang dat er mensen van hogerhand mee lezen en zo in napraat valt het niet op.

Of ik moet aan de pillen voor mijn paranoia :proud:
Wat je eigenlijk zegt is dat jullie leuk een paar regels opgesteld hebben, je van de forummers verwacht dat ze zich daar als robots aan houden (want, 1 verkeerd woord en hop! een ban) maar dat jullie diezelfde regels aan je laars lappen.
Ok.
Je weet dat die Vinkeveen niet anders doet dan beledigen en zuigen in reltopics? De OP weghalen is daar een onderdeel van. Hij beledigt en kwetst en haalt vervolgens zijn topics leeg, niet alleen de OP.

Je geeft een signaal dat dit dus ok is. Zal vast helpen voor de door jullie gewenste positieve sfeer!
Nouschi schreef:
31-08-2019 07:51
Ik vind jouw opmerking daar wel raar oudblond. Waarom zou ze niet naar Anna mogen verwijzen?

Ze schrijft op een "grappige" manier (vind ik niet trouwens). Ik kan me voorstellen dat het idee ontstaat dat ze AnnA wil kopiëren.
31-08-2019 09:11
Alles wat maar naar kritiek riekt zwiepen ze hierheen.
Volgens mij zijn ze bang dat er mensen van hogerhand mee lezen en zo in napraat valt het niet op.

Of ik moet aan de pillen voor mijn paranoia :proud:
Het is geen kritiek. Gewoon een vraag. Maar het antwoord zal te moeilijk zijn.
Geen bijzonderheden
Mods die schrijven dat ze naar de conext kijken bij het uitdelen van een ban :rofl: :rofl: :rofl:

Uiteraard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven