Afscheid ex-schoonouders?
dinsdag 3 september 2019 om 21:11
Hi, nog niet zo lang geleden heb ik de relatie met mijn vriend verbroken. Het ging al een lange tijd niet goed en ik heb toch voor mijzelf gekozen. De verliefdheid was over en ik trok zijn boze buien niet goed.
We hebben 1 jaar en 2 maanden een relatie gehad. In die tijd heb ik zijn ouders een paar gezien, een stuk of 10 keer ofzo. Daar af en toe ook gelogeerd. Ze waren altijd gastvrij en ik kon het goed met ze vinden. Ook heb ik sinterklaas en kerst met ze gevierd. Ik wil ze graag een kaartje sturen, omdat ik het toch wel gek vind dat ik ze nooit meer zie.
Alleen... ik heb geen flauw idee wat ik in die kaart moet zetten! Iemand tips?
We hebben 1 jaar en 2 maanden een relatie gehad. In die tijd heb ik zijn ouders een paar gezien, een stuk of 10 keer ofzo. Daar af en toe ook gelogeerd. Ze waren altijd gastvrij en ik kon het goed met ze vinden. Ook heb ik sinterklaas en kerst met ze gevierd. Ik wil ze graag een kaartje sturen, omdat ik het toch wel gek vind dat ik ze nooit meer zie.
Alleen... ik heb geen flauw idee wat ik in die kaart moet zetten! Iemand tips?
dinsdag 3 september 2019 om 21:35
dinsdag 3 september 2019 om 21:42
dinsdag 3 september 2019 om 21:43
dinsdag 3 september 2019 om 21:48
Die eerste zin zou ik weglaten.patchouli_ schreef: ↑03-09-2019 21:44‘Beste die en die,
Het doet me verdriet dat het niet werkte tussen jullie zoon en mij.
Met dit kaartje wil ik jullie bedanken voor de gastvrijheid die ik heb mogen genieten in jullie gezin.
Ik wens jullie alle goeds,
Liefs
Lemar.’
dinsdag 3 september 2019 om 22:19
Goed als je dat doet! Dan sluit je het voor jouw gevoel netjes af en kun je ze, mocht je ze ooit nog eens ergens tegenkomen, ook zonder ongemakkelijkheid recht in de ogen kijken.
Ik heb van al mijn schoonouders altijd afscheid genomen. Een keer met een kaartje, een keer met een bezoekje en zelfs een keer met een lunch in mijn nieuwe flatje. Goede herinneringen aan, mooie afsluiting.
Ik heb van al mijn schoonouders altijd afscheid genomen. Een keer met een kaartje, een keer met een bezoekje en zelfs een keer met een lunch in mijn nieuwe flatje. Goede herinneringen aan, mooie afsluiting.
dinsdag 3 september 2019 om 23:13
dinsdag 3 september 2019 om 23:40
En dat maken wij dan ook weer zelf uit.mammezel schreef: ↑03-09-2019 22:16J.
En bij een vrouw met wie mijn zoon kort had samengewoond, (en die ik zelf niet zo heel goed kende) waarna hij weer terug naar zijn vrouw ging, ben ik zelf nog goeiedag gaan zeggen en haar sterkte gaan wensen. (En dat moet niemand mij kwalijk nemen, want dat beslis ik zelf!).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 4 september 2019 om 00:10
Ik heb kort geleden de ex van mijn jongste opgevangen en getroost.minnimouse schreef: ↑03-09-2019 23:13Ik heb aan mijn laatste ex-schoonouders een mail gestuurd. Waarom niet? Het waren goede en vriendelijke mensen. Heb zijn zus toen ook gemaild. Was ook een leuk type.
De moeder van de ex daarvoor heb ik als 21-jarige jankend opgebeld met de vraag waarom hij voor een ander koosdoe dat maar niet
![]()
Binnenkort gaan mijn man en ik met hun om de tafel om te helpen de boel op een eerlijke manier te verdelen en een datum af te spreken dat ex schoonzoon ergens anders gaat wonen, we doen dat zodat er niet meer kappot gemaakt word er is al genoeg verdriet.