Toeval, zo sterk?
woensdag 4 september 2019 om 15:36
Iemand ooit al eens "unfinished business" op relatiegebied gehad? Je weet wel. Iemand die je toch niet zo 1,2,3 kunt vergeten.
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
Dat na jaren elkaar niet gezien en gesproken te hebben, die vonk toch weer overslaat wanneer je elkaar weer ergens tegenkomt.
En dat zelfs mensen (oude vriendenkring) in de omgeving hier zenuwachtig van worden.
Je twijfelt of je er iets mee moet doen. Of dat je het onbeantwoord laat.
Zijn er mensen die geloven in "het lot" om weer bij iemand terecht te komen?
donderdag 5 september 2019 om 10:04
Die is misschien wel de betere in bed van de twee. En dat neemt hij mee in zijn afweging.vivautrecht85 schreef: ↑05-09-2019 10:00Precies, net zoals er nu een reden is waarom hij toch bij dat verschrikkelijke mens blijft dat zelfs zijn broers verbiedt om met zijn ex te praten.
donderdag 5 september 2019 om 10:06
Ze heeft geen ongelijk om jaloers te zijn toch? Aangezien jullie over "aantrekkingskracht" en "drang tot contact" miepen.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:05Ik heb een (lange) relatie met deze man gehad. En we merken gewoon allebei dat die connectie blijft aanhouden.
Waarom ik niet met hem ga daten? Hij heeft momenteel sinds 9 á 10 maanden een nieuwe relatie.
Ik heb hem jarenlang niet gezien, tot afgelopen zaterdag op een feest. De drang naar contact was er van beide kanten heel erg, alleen is zijn nieuwe vriendin nogal jaloers aangelegd waardoor ik enkel onze oude gezamenlijke vriendenkring heb gesproken. Er was wel veel oogcontact.
Gezien het feit dat hij bezet is, ga ik er uit principe niks mee doen. Wel ga ik komende vrijdag op bezoek bij zijn jongere broer en zijn vriendin.
Hier had ik een hele goede band mee. Ik ben daarom wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien is hij zelf ook wel bij hun die avond?
Zij is nu zijn vriendin, jij hebt je kans gehad. Je bent niet voor niets uit elkaar. Laat elkaar met rust en ga hier niet eens over nadenken.
donderdag 5 september 2019 om 10:06
Dan is het dus afwachten Want TS geeft aan dat ze uit principe zelf geen initiatief neemt.
donderdag 5 september 2019 om 10:09
Klopt. Maar als je puur afgaat op het feit dat er alleen oogcontact is geweest zou ik ook geen relatie verbreken. Ik bedoel, oogcontact kun je met iedereen hebben?! Ik zou dan eerst eens willen weten of de persoon in kwestie echt voor mij wilt gaan.
De vorige keer, toen hij het uitmaakte met een vriendin voor mij, zag hij me ook na een bepaalde periode weer. Hij kwam toen naast me zitten en zo begon een leuk gesprek. Dat vind ik toch net iets anders.
donderdag 5 september 2019 om 10:19
Dat hij lekker is snap ik, dat hij jou lekker vind, geloof ik ook.socialgoodwoman schreef: ↑05-09-2019 10:09Klopt. Maar als je puur afgaat op het feit dat er alleen oogcontact is geweest zou ik ook geen relatie verbreken. Ik bedoel, oogcontact kun je met iedereen hebben?! Ik zou dan eerst eens willen weten of de persoon in kwestie echt voor mij wilt gaan.
De vorige keer, toen hij het uitmaakte met een vriendin voor mij, zag hij me ook na een bepaalde periode weer. Hij kwam toen naast me zitten en zo begon een leuk gesprek. Dat vind ik toch net iets anders.
ben alleen bang, dat jij van alles denkt te zien, wat er niet is.
Als hij na zaterdag had gedacht: Wow, die TO! Ik wil haar.
Had hij je uiterlijk maandag op een of andere manier een bericht gestuurd.
donderdag 5 september 2019 om 10:21
vivautrecht85 schreef: ↑05-09-2019 10:06Dan is het dus afwachten Want TS geeft aan dat ze uit principe zelf geen initiatief neemt.
Zou ik ook niet doen als ik haar was. Afwachten maar..
donderdag 5 september 2019 om 10:38
sorry, klinkt echt als een engerd. Relaties aangaan met anderen, om jou maar te vergeten. Je vriendin duidelijk maken dat een andere vrouw zijn grote liefde is... en jij voelt je natuurlijk vereerd. Klinkt alsof ie jou op een voetstuk heeft staan waar je nooit aan kan voldoen... en alsof hij absoluut niet alleen kan zijn. Ik zou er voor passen.socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 16:46Wrong. Ik ben geïnformeerd. Heb zelf niks gevraagd over hun relatie, aan niemand niet.
Zij is jaloers, omdat ze weet dat ik zijn grote liefde ben. Ze heeft met eigen ogen gezien hoe hij naar me keek.
donderdag 5 september 2019 om 10:40
Dat is niet waar. Als het je niks zou doen, zou je er geen topic over openen. Het houdt je bezig...socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:31Hengelen? Wat hij momenteel doet in zijn relatie en hoe deze relatie is zal mij niet veel uitmaken. Het is me alleen verteld, door enkele mensen die dicht bij hem staan.
Al blijft hij nog maanden, jaren bij haar. Dat is zijn keuze. Hij houdt zichzelf dan alleen maar voor de gek.
Algoed, aan de reacties te zien moet ik hier niet meer aan beginnen. Dat is zeker ook een optie.
Het ging mij er alleen om of er meerdere mensen waren/zijn, die zo’n enorme connectie hebben. Want dat is ook niet voor niets.
Zet het uit je hoofd.
donderdag 5 september 2019 om 10:57
blijft onverlet dat als hij je terug zou willen hij allang actie zou hebben ondernomensocialgoodwoman schreef: ↑05-09-2019 09:51Tuurlijk wist hij waar ik woonde. Maar als iemand mij overal van verwijderd, ga ik er ook niet achteraan als een verloren puppy.
De breuk is gewoon heel emotioneel geweest. En ik vind het juist fijn, dat we elkaar met rust hebben gelaten. Zo kun je het tenminste een beetje loslaten.
Voorheen deden we dit namelijk niet. Dan bleven we contact houden en elkaar ook zien.
donderdag 5 september 2019 om 10:57
Wow. Dus jij hebt nu voor hem besloten dat zijn relatie "niet leuk is". En als hij blijft houdt hij zichzelf voor de gek. Dan is het toch nogal een sukkel? Waarom wil jij hem dan weer zo graag?socialgoodwoman schreef: ↑04-09-2019 17:31Al blijft hij nog maanden, jaren bij haar. Dat is zijn keuze. Hij houdt zichzelf dan alleen maar voor de gek.
Ik denk dat je vooral jezelf voor de gek houd, zo leuk is hij niet (hij kan niet alleen zijn en blijft daardoor blijkbaar in kut relaties hangen, wat een topper), je idealiseert hem. En als die "ideale man" dan alles in z'n leven laat vallen en naar jou rent betekend dat (in jouw ogen) dat jij super leuk, geweldig en fantastisch bent.
donderdag 5 september 2019 om 10:58
tis een obsessieabracadabra schreef: ↑05-09-2019 10:40Dat is niet waar. Als het je niks zou doen, zou je er geen topic over openen. Het houdt je bezig...
Zet het uit je hoofd.
donderdag 5 september 2019 om 10:59
dus zijn vriendin is jaloers
misschien zou dat kunnen komen omdat de vriendenkring van haar vriend en kennelijk ook zijn broers een ex van heel veel jaar terug nog flink ophemelen
dan komt ze waarschijnlijk jou eindelijk live tegen, misschien heeft ze daar als een berg tegenop gezeten en dan loop je ook nog openlijk voor iedereen smachtend na hem te kijken
tja ik begrijp zijn vriendin wel
voor de rest
als hij al zijn relaties heeft gebruikt om over jou heen te komen en nooit gelukt waren ze tweede keuze, -Conclussie hij is een slappe vaatdoek.
als hij afwacht tot jij een zet maakt en het zelf niet uit maakt in zijn (boehoe) ongelukkige relatie (maakt hem een slappe vaatdoek
tegen iedereen roept dat hij jou niet vergeten kan en van dingen spijt heeft en geen actie onderneemt ( je weet het al slappe vaatdoek)
het feit dat jij allemaal als het lot of toeval ziet en nog steeds knikkende knieen van hem krijgt maakt jou een dromerige slappe vaat doek
misschien zou dat kunnen komen omdat de vriendenkring van haar vriend en kennelijk ook zijn broers een ex van heel veel jaar terug nog flink ophemelen
dan komt ze waarschijnlijk jou eindelijk live tegen, misschien heeft ze daar als een berg tegenop gezeten en dan loop je ook nog openlijk voor iedereen smachtend na hem te kijken
voor de rest
als hij al zijn relaties heeft gebruikt om over jou heen te komen en nooit gelukt waren ze tweede keuze, -Conclussie hij is een slappe vaatdoek.
als hij afwacht tot jij een zet maakt en het zelf niet uit maakt in zijn (boehoe) ongelukkige relatie (maakt hem een slappe vaatdoek
tegen iedereen roept dat hij jou niet vergeten kan en van dingen spijt heeft en geen actie onderneemt ( je weet het al slappe vaatdoek)
het feit dat jij allemaal als het lot of toeval ziet en nog steeds knikkende knieen van hem krijgt maakt jou een dromerige slappe vaat doek
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 5 september 2019 om 11:20
T.o,, ik denk dat je gewoon behoorlijk van je stuk bent geraakt na die ontmoeting van zaterdag.
En dat vind ik helemaal niet vreemd of raar hoor!. Je zult overdonderd geweest zijn en naderhand zul je in gedachten mee teruggevoerd zijn naar memories of good old times?. Is menselijk hoor!
En wat ook menselijk is, is het idealiseren/romantiseren van zoiets.
Lilalinda heeft het juist: je kleurt en vult op dit momente veel teveel in voor jezelf.. alsof je al regelrecht in zijn hoofd en hart geweest bent en je al precies weet hoe het zit. Je gaat wellicht echt te hard van stapel.
De wens is de vader van de gedachte??
Time out.
Vergaloppeer jezelf niet.
En dat vind ik helemaal niet vreemd of raar hoor!. Je zult overdonderd geweest zijn en naderhand zul je in gedachten mee teruggevoerd zijn naar memories of good old times?. Is menselijk hoor!
En wat ook menselijk is, is het idealiseren/romantiseren van zoiets.
Lilalinda heeft het juist: je kleurt en vult op dit momente veel teveel in voor jezelf.. alsof je al regelrecht in zijn hoofd en hart geweest bent en je al precies weet hoe het zit. Je gaat wellicht echt te hard van stapel.
De wens is de vader van de gedachte??
Time out.
Vergaloppeer jezelf niet.
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 11:21
0.15% gewijzigd
donderdag 5 september 2019 om 11:21
dat doen ze helemaal niet, ze vertellen dat tegen TO, omdat het ook zo lullig is om te zeggen, goh we hebben het echt nooit over joumamsvan schreef: ↑05-09-2019 10:59dus zijn vriendin is jaloers
voor de rest
donderdag 5 september 2019 om 11:31
mamsvan schreef: ↑05-09-2019 10:59dus zijn vriendin is jaloers
Nee, helaas. Het zit toch echt heel anders. Wel goede poging!
voor de rest
donderdag 5 september 2019 om 11:32
TO, ik denk dat je echt te veel invult voor hem en zijn vriendin.
Hij is bij haar, en niet bij jou.
Zou hij nog geïnteresseerd zijn in je neemt hij wel contact met je op.
En ik zou gewoon lekker verder gaan met m’n leven.
Ik denk dat jij ‘speciale’ dingen of aanwijzingen ziet, maar ik zie ze niet.
Hij is bij haar, en niet bij jou.
Zou hij nog geïnteresseerd zijn in je neemt hij wel contact met je op.
En ik zou gewoon lekker verder gaan met m’n leven.
Ik denk dat jij ‘speciale’ dingen of aanwijzingen ziet, maar ik zie ze niet.
Levensgenieter
donderdag 5 september 2019 om 11:33
jij hebt een obsessie met je ex, niet de boel omdraaien
donderdag 5 september 2019 om 11:38
Ja, dat blijkt! Time will tell.Pindakaasjes schreef: ↑05-09-2019 11:36Dit zijn en blijven ook lastige onderwerpen om op een forum te bespreken.
T.o.. hoe het ook loopt, het komt wel goed.
Nogmaals: ik denk dat je nu ook vooral van je stuk gebracht bent. Neem er even afstand van.
Ik wacht gewoon morgen eens af, en dan zie ik het wel.
donderdag 5 september 2019 om 11:41
Ik vraag me af waarom het de vorige keer is uitgegaan, als de breuk zo moeilijk en emotioneel is. Lijkt me geen onbelangrijke info mbt de vraag wat je er mee moet (in het geval dat hij deze relatie verbreekt). Uiteraard was je toen jonger. Maar wat ging er bij de jongere versie van jullie toen mis dan?
Over het algemeen denk ik dat ervaringen uit het verleden vaak wel een goede garantie zijn voor de toekomst.
Over het algemeen denk ik dat ervaringen uit het verleden vaak wel een goede garantie zijn voor de toekomst.
donderdag 5 september 2019 om 11:44
Dat denk ik niet hoor. Grote kans dat ze ook slecht over TS praten als ze er niet bij is. Als mensen zo makkelijk met je roddelen, doen ze dat ook heus wel over jou.mamsvan schreef: ↑05-09-2019 10:59dus zijn vriendin is jaloers
voor de rest
donderdag 5 september 2019 om 11:44
dat heb ik gemist, je spreekt hem morgen?socialgoodwoman schreef: ↑05-09-2019 11:38Ja, dat blijkt! Time will tell.
Ik wacht gewoon morgen eens af, en dan zie ik het wel.