Moeder ziek, partner feestje

06-09-2019 17:07 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva’ers,

Ik zou graag even bij jullie willen nagaan of ik te hard en overdreven reageer. Ik ben namelijk een beetje de weg kwijt.

Ik ben een moeder met twee schatten van 2 en 4 maanden oud en een partner die fulltime werkt. Ons vangnet is niet groot en de kleintjes staan op de wachtlijst voor opvang. Wil niet zeggen dat ik het vervelend vind om even thuisblijfmoeder te zijn, maar zou ook graag weer aan het werk willen voor een paar dagen per week. Tot dusver de situatie.

Vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn, al reeds zieke moeder, vannacht een aanval heeft gehad wat dodelijk had kunnen aflopen. Ze verblijft momenteel dan ook in het ziekenhuis. Mijn partner heeft na z’n werk een maandelijkse personeelsborrel. Ik heb oppas gezocht, maar helaas niet gevonden. Mijn partner heb ik gevraagd of hij het feestje een keertje kon overslaan, ik loop namelijk met een heel zwaar verward gevoel rond en wil graag mijn moeder, net als de rest van haar kinderen, even een knuffel geven in het ziekenhuis. De peuter kan helaas niet mee omdat dat simpelweg te druk zou zijn voor haar, mijn vader wijkt liever niet van haar zijde en de rest van de kinderen komt savonds na het werk, er kan dus niet even op de gang gezeten worden.

Hij wil zoals elke maand naar het feest toe. Ik zou graag zien dat hij eenmaal overslaat zodat ik mij bij de rest van het gezin kan aansluiten.

Nu is er ruzie, via whatsapp nog wel. Ok, ik word genegeerd, dus ik maak ruzie.

Het liefst laat ik hem vannacht buiten slapen, maar misschien reageer ik wel heel overdreven? We weten niet of ze nog zo een aanval kan krijgen, de oorzaak is namelijk nog onbekend. We weten niet hoe vannacht zal gaan. Ik weet het ook even allemaal niet...

Bedankt voor het lezen, langer dan verwacht. Sorry
Wauw wat een lul. Ik vind dat je mild reageert.
Ik vind absoluut dat je partner er gewoon voor jou moet zijn en steunen nu je je moeder in het ziekenhuis hebt, zodat jij daar gerust heen kunt! Zeker als zijn feestje toch iedere maand al is! Kan hij gerust dus een keer overslaan. Ben dus wel erg verbaast over de reactie van je partner en dat hij niet thuis geeft. Je stelt je absoluut niet aan. Veel sterkte met je moeder overigens!
Van mij zou hij ook buiten mogen slapen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Wat Sjaks zegt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Logisch dat je boos bent. Van een wachtlijst voor de opvang heb ik nog nooit gehoord, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan natuurlijk.
Allereerst beterschap en sterkte voor je moeder.

Buiten slapen is wellcht overdreven maar op de bak slapen zou naar mijn mening wel een goede optie zijn. Hij vind zijn eigen prio belangrijker, het is jammer voor hem dat hij niet kan maar soms is het niet anders. Volgende maand weer een nieuwe kans.
Eens met mijn voorgangsters, wat een eikol.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat een eikel.
Het is dat ik het mij kind(eren) niet zou willen aandoen maar anders bracht ik die naar zijn werk en liep zo weer het gebouw uit.

Snap je boosheid.
Hopelijk ben je toch bij je moeder en is hij naar huis gekomen.
Wat een hork. Ik snap heel goed dat je boos bent en vind het echt belachelijk dat hij zijn biertje belangrijker vind dan dat jij even naar je moeder kunt in het ziekenhuis.
Wat een eikel zeg! Hij zou uit zichzelf moeten aanbieden thuis te komen. Is hij altijd zo ego!?
where ever you go, go with your heart
Wat een egoïst. Het lijkt mij logisch dat jij naar je moeder wil.
Dat jouw partner niet snapt dat het voor jou nu belangrijk is om naar je moeder te kunnen, is heel kwalijk..
Ozo.
Sorry, maar wat een eikel.
Laat hem dit maar lezen.
Heel veel sterkte, en nee, je bent niet onredelijk, en je overdrijft niet.
Hij zou iig niet aan mijn definitie van een partner voldoen. Wat een egoïstische zak zeg.
Ja,, dan ben je toch wel een enorme eikel.
Ik vind niet dat je overdreven reageert.
Wat een zak zeg.
Ziet jouw partner de aanval ook zo serieus als jij? Of onderschat hij grt een beetje misschien? Hebben jullie het daar over gehad? Leeft hij normaal gesproken wel met je mee? Klinkt niet echt leuk.
Wat een debiel die vent van jou.
hallekie schreef:
06-09-2019 21:31
Dat jouw partner niet snapt dat het voor jou nu belangrijk is om naar je moeder te kunnen, is heel kwalijk..
Dit ja. Ongelofelijk dat hij het niet snapt...

Sterkte met je moeder :lips:
O lort o
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
JessMariano_1986 schreef:
06-09-2019 21:29
Wat een eikel.
Het is dat ik het mij kind(eren) niet zou willen aandoen maar anders bracht ik die naar zijn werk en liep zo weer het gebouw uit.

Snap je boosheid.
Hopelijk ben je toch bij je moeder en is hij naar huis gekomen.
Ja als het welzijn van mijn kinderen me niet boeide zou ik dat ook willen doen. Gewoon kinderen afzetten en Joe! Doe je niet. Maar vind het echt bizar.

Doet hij vaker zo?
1 nachtje maar?
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Is ze vaker zo in het ziekenhuis terecht gekomen?
Je partner vind de maandelijkse borrel belangrijker dan zijn gezin?

Probeer eens te kijken of je een 15 /16 jarige kan charteren voor oppas.( nu heb je er niets aan maar probeer zo iets te regelen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven