UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Super kut niesjuh. Veel sterkte en ik hoop tot snel ziens in een volgend UD topic.

Ik ga nu ook verder uit dit topic. Hele fijne zwangerschap lieverds!
Meikindje, ohh wat balen van het tijdschrift! Zal je altijd zien. Maar ik weet zeker dat ze sowieso enorm blij voor jullie zullen zijn 💕
Dat was ketel ;-)
meikindje wijzigde dit bericht op 22-09-2019 19:56
Reden: Foutje in quote
2.12% gewijzigd
Meikindje schreef:
22-09-2019 19:55
Dat was ketel ;-)

Oh, oeps! 🙈 Lekker verwarrend met al die quotes haha. Niet minder gemeend in ieder geval.
Ik had gisteravond een behoorlijk zeurende buik en bij afvegen minimaal donkerbruin bloed. Later die avond zag ik dat er met het plassen een heel klein “klontje” donkerbruin uit was gekomen en ik twijfel of het echt slijm was. Misschien eerder iets van weefsel/stolsel..

Verder geen bloedverlies meer tot nu toe. Nooit rood geweest maar ook geen bruin verder. Maak me wel zorgen to be honest.
Wat ontzettend rot die onzekerheid saar1990. Ik hoop dat het mee mag vallen.. Hou je ons op de hoogte? Sterkte!!
Ach Saar_1990, dat is schrikken! Ik hoop voor je dat het meevalt. Sterkte en probeer (vooralsnog) positief te blijven! :rose:
Oh Saar_1990 wat schrikken voor je! Hoe gaat het nu? Heb je al contact gehad met de verloskundige?
Bedankt voor de lieve reacties!

Ik heb de voicemail ingesproken van de verloskundige dus wordt waarschijnlijk vandaag wel teruggebeld. Denk niet dat ik eerder kan komen omdat het zo vroeg is maar wie weet kan zij me even geruststellen. Ik probeer inderdaad positief te blijven maar merk wel dat het lastig is omdat de vorige keer nog maar 1,5 maand geleden is en het toen mis is gegaan. Die scenario's komen gelijk weer naar boven dus ik voel me wel aardig emotioneel en gespannen...

Zal jullie in ieder geval op de hoogte houden! :)
Saar_1990 wat ontzettend naar! Probeer positief te blijven. De buikpijn is helemaal weggetrokken?
Een vriendin van mij had bloedingen tijdens de zwangerschap maar verder verliep de zwangerschap normaal. Misschien kun je hier hoop uit putten lieve saar. Ik hoop echt dat dit ook bij jou het geval is :redrose:
lolanu schreef:
23-09-2019 09:17
Saar_1990 wat ontzettend naar! Probeer positief te blijven. De buikpijn is helemaal weggetrokken?
Ja, die heb ik nu nog amper. Wel heel lichtjes een gevoel onderin mijn buik, maar dat vind ik dan wel weer fijn want als alles opeens weg zou zijn zou ik het óók weer verdacht vinden na dat wat ik ben verloren. Vermoeiend om er zo over na te denken :@@:

Gelukkig een lekker drukke dag verder dus genoeg afleiding.
Heb je nog wat gehoord van de verloskundige Saar? Hoop echt voor je dat het mee blijkt te vallen!

Ik zit te denken om mijn ouders toch binnenkort vast het nieuws te vertellen. Heb alvast een shirtje met grote broer gekocht :-) ik vind het toch best wel pittig met een dreumes en niet lekker zijn.. Misschien kunnen ze me dan soms een beetje helpen. En heb ook het idee dat mijn moeder het een beetje in de gaten heeft dat ik wat minder van me laat horen..
Kan iemand voor mij misschien in de tabel zetten dat ik 21 mei ben uitgerekend en 10 oktober de eerste echo heb? :)

Meikindje als je er behoefte aan hebt, gewoon eerder vertellen! Zo heel vroeg is het nu ook niet meer :)

Saar1990, denk aan je! Hoop echt zo voor je dat het hierbij blijft en het dus niets bijzonders was!
Dat is waar Bettiepage!

Hoe is je echo gegaan ketel1?
Saar, wat schrikken. Als het maar wen klein beetje was (kleiner dan een stuiver) hoef je je geen zorgen te maken. Maar ik zou hem ook knijpen hoor. Hopelijk is het niks!
Meikindje schreef:
23-09-2019 16:41

Ik zit te denken om mijn ouders toch binnenkort vast het nieuws te vertellen. Heb alvast een shirtje met grote broer gekocht :-) ik vind het toch best wel pittig met een dreumes en niet lekker zijn.. Misschien kunnen ze me dan soms een beetje helpen. En heb ook het idee dat mijn moeder het een beetje in de gaten heeft dat ik wat minder van me laat horen..
Oh herkenbaar. Ik vind het ook heel zwaar met mijn dreumes. Vind mezelf ook niet zo’n leuke moeder. We kijken heel veel tv. Hopelijk wordt het snel beter.
Nies, wat verdrietig! Heel veel sterkte!
Meikindje schreef:
23-09-2019 16:41
Kan ik me voorstellen! Alleen maar fijn om ze op te hoogte te brengen toch :)
Hoi allemaal!

Mag ik me nog bij jullie aansluiten?
Ik heb net gister een verrassing-positieve test gehad (ik was een week te vroeg ongesteld geworden, maar wonder boven wonder toch gister positief getest!)
Ik denk zelf dat ik rond 30 mei ben uitgerekend.

Dit wordt ons tweede kindje, mijn zoon is nu een jaar en een maand oud.

Ik hoor graag of ik nog bij de club mag :-)
anoniem_361785 wijzigde dit bericht op 23-09-2019 20:02
0.40% gewijzigd
Gefeliciteerd Wolley!! Welkom!!
Hier is mijn zoontje ook 13 maanden :)
Gefeliciteerd Wolly, welkom!
Welkom Wolley!

Wat rot Saar ik duim voor je. Bloedverlies hoeft niets te betekenen maar ik snap goed dat het je onzeker maakt.

Hier goed nieuws! Een goede echo gehad, hartje klopt en wat ze kon zien zag er goed uit. Ben 2 daagjes teruggezet naar 7+4 maar dat is bij benadering dus ik houd nog even mn eigen berekening aan want dan ben ik morgen 8 weken 😁. 15 oktober de termijnecho, dan ook definitief de keuze doorgeven voor NIPT. Ik vind het nog steeds heel spannend maar ben ook zeker gerust gesteld!
Goed te horen Ketel! Wat een opluchting moet dat zijn. Geniet van jullie goede echo!
Oh wat fijn ketel!! Dat is toch mooi nieuws!

Welkom wolley en gefeliciteerd!
Wat fijn ketel, gefeliciteerd!
Suuuuper ketel! Lijkt me heerlijk, zo’n goede echo! Geniet! :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven