Meisjesnaam Philly

17-10-2019 05:37 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van deze meisjesnaam, wij vinden het heel lief en stoer klinken. Of word deze naam te veel geasoceerd meer Philadelphia?
Een vriendin van me heette Philine, is dat een optie (Grieks en betekent liefhebbend dacht ik)
S-Meds schreef:
17-10-2019 18:16
je en je hebt ook vaginale creme die philly heet
Nee dat is Chilly
COtweepuntnul schreef:
17-10-2019 19:55
Nee dat is Chilly

Misschien behoort ze tot de 10% laaggeletterden ;-D
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
S-Meds schreef:
17-10-2019 18:35
wie weet dat dan? 10% van de Nederlanders is laaggeletterd
Er zijn wel meer namen waarbij je even moet vragen hoe het wordt uitgesproken. Is toch heen probleem verder. Hoewel ik uitspraak Pilly wel erg onwaarschijnlijk vind.
Mooie en leuke naam!
Ik heb een vriendin die Philomena heet, zij wordt liever Phily genoemd, niet jullie spelling dus, maar prima naam,toch?
nursy wijzigde dit bericht op 17-10-2019 22:56
Reden: Spellingcontrole
1.68% gewijzigd
COtweepuntnul schreef:
17-10-2019 18:19
Pete Philly en Perquisite
Dit.
Am Yisrael Chai!
Ik zou er Phyllis van maken en het zelf afkorten. Philly vind ik niet leuk.
COtweepuntnul schreef:
17-10-2019 18:19
Pete Philly en Perquisite
Ahhhh dankje <3 jaren geleden

https://www.youtube.com/watch?v=i9G6oFIRveg
Ik vind het niks, maar waarom boeit het je in godsnaam wat een paar mensen op een forum ervan vinden? Echt, waarom? Why?

Ik begrijp dit soort vragen gewoon niet.
Artricks schreef:
17-10-2019 08:05
Bijzaak vind ik het niet, want je wilt natuurlijk ook wel dat je kind een beetje gelukkig is met de naam die je geeft en dat het bijvoorbeeld geen doelwit van je kind maakt op school. Genoeg namen die zulke problemen niet geven.

Philly vind ik nu niet meteen een naam waar je kind om gepest kan worden, maar het is niet mijn smaak. Ik heb mijn namen graag een beetje klassieker (niet ouderwets), maar daar moet jij natuurlijk niet naar kijken.
Een kind wordt nooit gepest om zijn of haar naam, daar liggen altijd andere zaken aan ten grondslag. Ik ken een Makboele (Nederlandse meid) die onwijs populair was op de middelbare school.
Lachattenoir schreef:
18-10-2019 13:59
Een kind wordt nooit gepest om zijn of haar naam, daar liggen altijd andere zaken aan ten grondslag. Ik ken een Makboele (Nederlandse meid) die onwijs populair was op de middelbare school.

Dit moet ik N=1 wel met je eens zijn. Ik heb een opvallende naam maar ben met álles getreiterd behalve mijn naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven