Meisjesnaam Philly
donderdag 17 oktober 2019 om 21:18
Misschien behoort ze tot de 10% laaggeletterden
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 17 oktober 2019 om 22:55
donderdag 17 oktober 2019 om 23:03
vrijdag 18 oktober 2019 om 13:59
Een kind wordt nooit gepest om zijn of haar naam, daar liggen altijd andere zaken aan ten grondslag. Ik ken een Makboele (Nederlandse meid) die onwijs populair was op de middelbare school.Artricks schreef: ↑17-10-2019 08:05Bijzaak vind ik het niet, want je wilt natuurlijk ook wel dat je kind een beetje gelukkig is met de naam die je geeft en dat het bijvoorbeeld geen doelwit van je kind maakt op school. Genoeg namen die zulke problemen niet geven.
Philly vind ik nu niet meteen een naam waar je kind om gepest kan worden, maar het is niet mijn smaak. Ik heb mijn namen graag een beetje klassieker (niet ouderwets), maar daar moet jij natuurlijk niet naar kijken.
vrijdag 18 oktober 2019 om 14:12
Lachattenoir schreef: ↑18-10-2019 13:59Een kind wordt nooit gepest om zijn of haar naam, daar liggen altijd andere zaken aan ten grondslag. Ik ken een Makboele (Nederlandse meid) die onwijs populair was op de middelbare school.
Dit moet ik N=1 wel met je eens zijn. Ik heb een opvallende naam maar ben met álles getreiterd behalve mijn naam.