Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

donderdag 24 oktober 2019 om 13:46
Dreamer, even testrijden en als het bevalt gewoon doen! Ik heb zelf ook een elektrische fiets bij ons vakantiehuisje. Bevalt uitstekend!
Yellow, wat naar dat je zo veel angst hebt en dat er niet pro-actief rekening mee kan worden gehouden. Kan de ha je evt een kalmerend / angstremmend middel voorschrijven?
Yellow, wat naar dat je zo veel angst hebt en dat er niet pro-actief rekening mee kan worden gehouden. Kan de ha je evt een kalmerend / angstremmend middel voorschrijven?
donderdag 24 oktober 2019 om 14:04
Jullie zijn wel heel erg eensgezind. Ik ben bang dat ik overgehaald ben. Ga vanmiddag heen om te reserveren (want heb geen tijd voor proefrit, aangezien Suzy de hond niet uit kan laten
) (niet dat ze een sleutel heeft
)
En nog even zeker weten dat ik echt 300 euro voor m'n oude fiets krijg. Dan moet ik dus nog de kratdrager over laten zetten, nieuw krat (oude is kapot) nieuwe fietstassen (huidige zijn verbleekt rood op gele fiets
) en natuurlijk een goed regenpak

En nog even zeker weten dat ik echt 300 euro voor m'n oude fiets krijg. Dan moet ik dus nog de kratdrager over laten zetten, nieuw krat (oude is kapot) nieuwe fietstassen (huidige zijn verbleekt rood op gele fiets
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)

Later is nu
donderdag 24 oktober 2019 om 14:14
Man vindt cruisen nog leuker dan ik.
We zijn nu in Italië , we lunchen onder de middag steeds in een plaatselijke bakkerij ( gisteren ook in Frankrijk ) en nemen dan de plaatselijke lekkernijen. Onwijs leuk en spotgoedkoop.
Veiligheidsprocedures zijn extreem streng, zowel bij het van boord gaan alsook weer terug naar het schip.
Ook op het schip hadden we gisteren een verplichte oefening, moesten we allemaal met zwemvesten om via de trappen naar de reddingsboten bij het horen van het alarmsignaal.
Onze reddingsboot ligt bij masterstation C , dat moet je goed onthouden
Best bijzonder, sta je daar netjes in rijtjes van 5 met je zwemvest om.
Foto en filmen was helaas verboden, anders was het grappig geweest voor het album.
Het ontbijt is geweldig, avondeten gewoon goed.
Ik moet flink met mijn talenkennis aan de slag. De ene dag Frans, dan weer Italiaans en gelukkig ook wat Engels.
Maar de voertaal is Italiaans aan boord.
Entertainment is ook leuk aan boord, genoeg te zien en te beleven.
Zwembaden zijn wel ienieminie, bovendien is het weer mega slecht, heel veel regen en onweer, dus dat ga ik niet doen.

We zijn nu in Italië , we lunchen onder de middag steeds in een plaatselijke bakkerij ( gisteren ook in Frankrijk ) en nemen dan de plaatselijke lekkernijen. Onwijs leuk en spotgoedkoop.
Veiligheidsprocedures zijn extreem streng, zowel bij het van boord gaan alsook weer terug naar het schip.
Ook op het schip hadden we gisteren een verplichte oefening, moesten we allemaal met zwemvesten om via de trappen naar de reddingsboten bij het horen van het alarmsignaal.
Onze reddingsboot ligt bij masterstation C , dat moet je goed onthouden
Best bijzonder, sta je daar netjes in rijtjes van 5 met je zwemvest om.
Foto en filmen was helaas verboden, anders was het grappig geweest voor het album.
Het ontbijt is geweldig, avondeten gewoon goed.
Ik moet flink met mijn talenkennis aan de slag. De ene dag Frans, dan weer Italiaans en gelukkig ook wat Engels.
Maar de voertaal is Italiaans aan boord.
Entertainment is ook leuk aan boord, genoeg te zien en te beleven.
Zwembaden zijn wel ienieminie, bovendien is het weer mega slecht, heel veel regen en onweer, dus dat ga ik niet doen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 24 oktober 2019 om 15:16
Bhehe, ik slik een variatie tot 9 pillen per dag.Doro75 schreef: ↑24-10-2019 13:46Dreamer, even testrijden en als het bevalt gewoon doen! Ik heb zelf ook een elektrische fiets bij ons vakantiehuisje. Bevalt uitstekend!

Lientje! Jullie vakantie klinkt echt heeeerlijk! Fijn dat het man ook zo goed bevalt.
donderdag 24 oktober 2019 om 15:57
Top dat werk daar ook achter staat.
Ik heb morgen een proefrit.
Man begon gelijk over actieradius enzo.. waar ik op zou moeten letten. Hoever denkt hij dat ik zal gaan fietsen

Maar goed, hij mag gewoon mee, mag hij de technische kant doen, speel ik wel het vrouwtje

Later is nu

donderdag 24 oktober 2019 om 16:02
Met mijn elektrische fiets, fietste ik zo 20 tot 30 km op een dag. Mn batterij is alleen aan t eind van zijn latijn nu, dus ik durf het niet meer aan.Dreamer schreef: ↑24-10-2019 15:57Top dat werk daar ook achter staat.
Ik heb morgen een proefrit.
Man begon gelijk over actieradius enzo.. waar ik op zou moeten letten. Hoever denkt hij dat ik zal gaan fietsen
Maar goed, hij mag gewoon mee, mag hij de technische kant doen, speel ik wel het vrouwtje![]()

donderdag 24 oktober 2019 om 21:08
Ik heb geen idee wat man z'n fiets kan, maar hij zal het denk ik handig vinden als ik even ver kan

Fijn dat je even je gezicht liet zien, Nartjie. Sterkte

Jeetje Yellow, wat vervelend zeg! Ook sterkte.

Later is nu

vrijdag 25 oktober 2019 om 09:00
Nou mijn 1e waarschuwing is een feit
Ohja, de klok gaat achteruit dit weekend.
Ik heb nu lekkerder geslapen dan de vorige nacht.
Nekpijn is wat minder geworden, zoals de fysio voorspelde zijn de scherpe kantjes eraf.
Vandaag nog maar even lekker rustig aan doen.
Morgen staat er wel een uitje op de planning, ik zou eigenlijk vanavond al weggaan maar in overleg met diegene blijf ik vanavond nog even lekker thuis.

Ohja, de klok gaat achteruit dit weekend.
Ik heb nu lekkerder geslapen dan de vorige nacht.
Nekpijn is wat minder geworden, zoals de fysio voorspelde zijn de scherpe kantjes eraf.
Vandaag nog maar even lekker rustig aan doen.
Morgen staat er wel een uitje op de planning, ik zou eigenlijk vanavond al weggaan maar in overleg met diegene blijf ik vanavond nog even lekker thuis.