Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nou, nog even en ik krijg een ban.. :P
Sorry Viva. Ik zal het nóóóóit meer doen.
Kwebbeltje91 schreef:
25-10-2019 09:12
Ik had blijkbaar een spoiler neergezet in een netflixtopic. Oeps :P

Oh ja kerstspullen. Goed dat je het zegt, ik ga altijd met een familielid naar een supermooie kerstshow hier in de buurt. We moeten nog een datum prikken.
Waar is die kerstshow? :angel:

Ik voel me zo opgelucht. De dokter iets minder want die ging bijna over haar nek van de lucht. Ook echt excuses aanbieden enzo, arme vrouw. Heb haar echt heel erg bedankt dat ze het in de praktijk wilde doen. Ik kan weer lopen, zitten, liggen. En dan woensdag fatsoenlijk in de bus naar chirurgie.

Heb zelfs nog gelachen op de heenweg want we komen langs het hertenkamp waar ik een blauwe maandag binnen mocht. En daar zit een haan die lijkt meer op een uilskuiken. Maar ik heb hem zien kraaien met regenboog.

En nu ga ik bij slapen want ik heb de hele nacht weer wakker gelegen.

Lientje hopelijk krijgen jullie wat beter weer aan boord!
Yellow ik app je even. Is vanuit jullie niet zo heel erg ver geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Wat een opluchting, Yellow. Fijn het weekend in :daisy:
Later is nu
Dreamer schreef:
25-10-2019 10:15
Wat een opluchting, Yellow. Fijn het weekend in :daisy:
De locale verdoving werkt nu alleen wel uit. Ik was iets te optimistisch. Maar nog steeds beter dan wat het was.

Regenboog is wel echt mijn held hoor. Er moet steriel gaas in om het open te houden. Dus ik net spoelen, ik kreeg het er amper uit en hij heeft dus heel dapper nieuw er voor me ingebouwd.

We zijn nu wel officieel kontbuddies. Soulmates for life.
Vanochtend belde het ziekenhuis. Ik kan a.s. woensdag geopereerd worden.
Sneller dan we dachten en man heeft die dag allemaal afspraken. Dus nu hopen we dat de operatie ook een dag later kan. En anders moet man een hoop gaan uitbesteden.
wow, wel lekker snel, Lise. Jammer dat het met man net niet uitkomt.

Oeps, Yellow.. jammer van die lokale verdoving.
Later is nu
Veel sterkte allemaal :hug:

Ik zit aan het einde van mijn latijn, ik hoop dat ik straks nog wat info kan krijgen voor de opname, ik hoop dat ik er zo snel mogelijk heen kan.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
25-10-2019 11:01
Veel sterkte allemaal :hug:

Ik zit aan het einde van mijn latijn, ik hoop dat ik straks nog wat info kan krijgen voor de opname, ik hoop dat ik er zo snel mogelijk heen kan.
:hug: Ik hoop het ook voor je
Later is nu
Zo Lise, dat is snel.
Hopen dat het lukt om wat te regelen.

Kohaku :hug:
Een andere datum kan nu niet ingepland worden, dan kom ik opnieuw op de wachtlijst en kan het nog weer een tijdje duren. Dus we laten het doorgaan.

Net een potje liggen janken en zo het ziekenhuis even terugbellen voor de details.
Daar was ik al bang voor Lise. Kan je man nu helemaal niet mee dan?
lise1985 schreef:
25-10-2019 10:50
Vanochtend belde het ziekenhuis. Ik kan a.s. woensdag geopereerd worden.
Sneller dan we dachten en man heeft die dag allemaal afspraken. Dus nu hopen we dat de operatie ook een dag later kan. En anders moet man een hoop gaan uitbesteden.
Spannend! Ben je nerveus?
Kwebbeltje91 schreef:
25-10-2019 11:30
Daar was ik al bang voor Lise. Kan je man nu helemaal niet mee dan?
Jawel, hij gaat zijn afspraken nu afzetten of verzetten.
YellowLemon schreef:
25-10-2019 11:36
Spannend! Ben je nerveus?
Enorm. Ik heb al die tijd al wel gemengde gevoelens gehad en alle spanning van de afgelopen twee jaar komt er een beetje uit nu.
Spannend Lise. Nu komt het echt dichtbij.
lise1985 schreef:
25-10-2019 11:44
Enorm. Ik heb al die tijd al wel gemengde gevoelens gehad en alle spanning van de afgelopen twee jaar komt er een beetje uit nu.
Sorry ik had moeten refreshen voor ik die post überhaupt plaatste want je had eronder eigenlijk al antwoord gegeven.

Logisch dat die spanning er nu allemaal uitkomt. Is er iemand die je een real life knuffel kan geven? In ieder geval een digitale. :hug:
lise1985 schreef:
25-10-2019 11:44
:hug:
Dank jullie wel :heart:

Ik heb wat mensen ingelicht en nu lig ik lekker alleen in bed.
Bedenk me nu dat ik de fysiotherapie nog moet regelen
:hug: Lise!

Ik heb net telefoon gehad van spver, sta op wachtlijst op nr 3 en de heeft me nu dus aangemeld voor spoed, aangezien het echt niet goed gaat. Word maandag besproken daar en krijg dinsdag telefoon van spver. En maar wachten dus..
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku: kan je bij iemand terecht zolang? Kun je je ouders misschien bellen?
Heel veel sterkte, naar dat je het zo moeilijk hebt, :hug: :hug:

Lise: toch nog onverwacht snel dus. Dat is schrikken! Sterkte!

Yellow: is er niet gesproken over pijnstilling? Anders even overleggen met de huisarts. Sterkte!
Spannend Kohaku :hug:

@yellow, sterkte!

Bedankt cesium!
Sterkte Koha! Lekker knuffelen met Mia!

Ok een mes in mijn reet prima. Maar die watjes. Dat groeit sneller in mijn reet vast dan ik bij kan houden met spoelen. Net voor de tweede keer sinds vannochtend gespoeld. Heb hem er jodelend uitgetrokken. Wil niet weten hoe dat na een nacht slapen vast zit. O_o
Ach lieve Kohaku :hug:

Yellow, dat klinkt echt pijnlijk!

Ik ben net even naar buiten geweest. Nekpijn is nog wel aanwezig maar niet zo heftig als gisteren. Fysio heeft echt wonderen gedaan.

Het is me trouwens gelukt om Nee te zeggen tegen iemand, waarvan ik het altijd moeilijk vind om Nee te zeggen bij diegene :cheer2:
Kwebbeltje91 schreef:
25-10-2019 17:00
Ach lieve Kohaku :hug:

Yellow, dat klinkt echt pijnlijk!

Ik ben net even naar buiten geweest. Nekpijn is nog wel aanwezig maar niet zo heftig als gisteren. Fysio heeft echt wonderen gedaan.

Het is me trouwens gelukt om Nee te zeggen tegen iemand, waarvan ik het altijd moeilijk vind om Nee te zeggen bij diegene :cheer2:
Fijn dat de fysio gelukt is, en het nee zeggen! :cheer:

Ja het voelt ook wel echt naar. Maar ik vind t ook wel komisch. Steriel verband dat meer pijn oplevert dan een verdovingsnaald en snijwerk. Ik ben een rare.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven