Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
YellowLemon schreef:
29-10-2019 13:52
Ik heb hier nu meerdere mensen deze opmerking horen maken. Maar ik weet echt hoe het is om verkettert te worden op een forum. En hier doen ze gewoon normaal tegen me hoor. En geen waarschuwingen aan mijn broek hier en ook geen “forumfossiel”.
Volgens mij valt dat over het algemeen ook best mee. Er wordt vaak meelevend gereageerd en goede tips gegeven. Er zijn dagen, dat er ineens veel nieuwe topics zijn van nieuwe forumster met ongeveer dezelfde tekst. Dan ga ik bij de 3e ook wel denken over welke groep jongeren nu weer losgelaten is op het forum. Bij zo'n 'topic in herhaling' krijg ik dan wel de neiging om te gaan zieken, maar blijf er dan liever bij weg.

Er zijn inderdaad wél topics, die je hier beter niet kunt starten. Dat zijn met name de topics over paranormale zaken. Dat is misschien wel jammer Ik ga zelf toch vaak uit van "nouja, niets voor mij, maar als jij hierover wilt praten.. leef je uit"
Later is nu
RamsayStreet schreef:
29-10-2019 13:54
Nee dat stond in het topic van Betty Slocombe. Heb ik niet verzonnen. Waarom zou ik dat verzinnen?
En daar werd massaal om gebruld door de mensen die jij hier onder 1 bepaalde kliek schaart en van zuigen en zeuren beschuldigt?
Suðri schreef:
29-10-2019 14:00
En daar werd massaal om gebruld door de mensen die jij hier onder 1 bepaalde kliek schaart en van zuigen en zeuren beschuldigt?
Nee. Dat heb ik 1 forumster zien roepen. En ik beschuldig jou van zuigen en zeuren sudri. Niet 1 bepaalde kliek. Alleen bij jou heb ik de termen 'zuigen en zeuren' in de mond genomen.
RamsayStreet schreef:
29-10-2019 14:03
Nee. Dat heb ik 1 forumster zien roepen. En ik beschuldig jou van zuigen en zeuren sudri. Niet 1 bepaalde kliek. Alleen bij jou heb ik de termen 'zuigen en zeuren' in de mond genomen.
Wat maakt het jou uit dat mensen er wel naar willen streven al zou het in jouw ogen zinloos zijn?
RamsayStreet schreef:
Ah, okay. Dat vind ik dat wel weer grappig, want extreem actief heb ik niet deelgenomen aan al die topics en discussies.
Wat ik ook grappig vind is dat 1 iemand van de velen iet zegt en dat je dan dat er uit pikt om te voegen bij de ‘eisen’ van de groep.
nessemeisje schreef:
29-10-2019 12:20
Ik vind de heksenjacht hier anders inmiddels ook op pestgedrag lijken. Pot-ketel-verhaal.
En dat is zonde, want ik kon me in principe prima vinden in de insteek van de discussie. Maar al dat geëtter eromheen (freelance journalisten opzoeken op Facebook, uitschelden, screenshots plaatsen van iemands Facebook, het geroddel in diverse topics en de énorme kilo's boter op diverse hoofden) is echt een enorm kanon op een mug schieterij.

+1
YellowLemon schreef:
29-10-2019 14:04
Wat maakt het jou uit dat mensen er wel naar willen streven al zou het in jouw ogen zinloos zijn?
Helemaal niks.
Suðri schreef:
29-10-2019 14:06
Ah, okay. Dat vind ik dat wel weer grappig, want extreem actief heb ik niet deelgenomen aan al die topics en discussies.
Wat ik ook grappig vind is dat 1 iemand van de velen iet zegt en dat je dan dat er uit pikt om te voegen bij de ‘eisen’ van de groep.
Okee, dat mag je zeker grappig vinden. Was niet mijn bedoeling trouwens maar bij deze dan!👍🏻
Jullie maken jezelf steeds ongeloofwaardiger. Gooi dat Modtopic open en ga de discussie aan!!
geneet van 't laeve
Zeggen ze nou echt dat het om ‘bedreiging’ ging, dat stukje van Meds?!
SallySpectra* schreef:
29-10-2019 14:17
Zeggen ze nou echt dat het om ‘bedreiging’ ging, dat stukje van Meds?!
Nee ze plakte de huisregels neer.
Zo, er kunnen er weer een paar trots voldaan naar huis vandaag.
anoniem_389813 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 14:25
12.00% gewijzigd
Het is werkelijk te erg om er nog enig woord aan te verspillen :facepalm:
broekrok schreef:
29-10-2019 14:21
En zelfs als je dat zou willen, kan het niet want het modtopic blijft preventief gesloten. Belachelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
broekrok schreef:
29-10-2019 14:21
Ik zou niet eens weten welke.
Man, man, man, wat een totaal zwaktebod. Echt trumpiaanse toestanden hier. Net zo lang blijven roepen dat iets zo is, totdat je zelf gelooft dat het zo is.
En niet inhoudelijk ingaan op de post van Meds. Maar ja, dat kan ook niet, want inhoudelijk was er totaal niets op af te dingen en was hij ook niet provocerend.
Su, je schrijft het woord trots (sarcastisch, I know). Maar ik vraag me toch af hoe deze mensen zich nu voelen. Misschien niet eens de mods, als dat inderdaad mbo stagiaires zijn. Maar zo'n community manager, daar mag je toch wel enige realiteitszin en zelfreflectie van verwachten. Die moet zich toch schamen voor haar werk, lijkt me.
Zo beter?
Ik denk dat het ze geen reet interesseert
Ik krijg een Calimero idee bij de mods.
¡Apagando las luces!
SallySpectra* schreef:
29-10-2019 14:26
Ik denk dat het ze geen reet interesseert
Dat weet ik wel zeker en is ook niet ineens.
SombraOnline schreef:
29-10-2019 14:26
Ik krijg een Calimero idee bij de mods.
Natte wind.
RamsayStreet schreef:

Suðri schreef:
29-10-2019 14:06
Wat ik ook grappig vind is dat 1 iemand van de velen iets zegt en dat je dan dat er uit pikt om te voegen bij de ‘eisen’ van de groep.

Suðri noemt het grappig, die heeft een beter gevoel voor humor dan ik. Ik vind het vooral raar en sneu en stokerig.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 14:31
36.37% gewijzigd
Wat een geinig bericht in dat mod-topic.
Volgens mij is het een soort sociaal experiment.

Hoe ver kun je gaan voor je gebruikers echt weglopen?

En hoe help je je forum langzaam naar de kloten en hef je in één moeite door op termijn je eigen baan op?

Sneu, maar interessant.
Wéér geen antwoord op vraag wat zo provocerend was aan het topic van Meds.

Zucht.
Licht uit.
Zelfspot aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven