Hoe vind ik een vent!?
zondag 10 november 2019 om 09:37
Zelf klaarmaken is sowieso meer mijn ding.
Ik date liever iemand die geld heeft voor kant-en-klaar-maaltijden, die zijn hartstikke duur hoor.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 10 november 2019 om 09:40
Je weet niet wat je mist
Kant en klaarmaaltijden bevatten veel slechte dingen zoals overbodige suikers en verzadigde vetten. Ik at ze soms ook wel in drukke periodes. Ik kwam flink aan en ging me minder goed voelen. Beter goedkoop en vers. En meer vrije tijd voor mezelf.
oudebaas wijzigde dit bericht op 10-11-2019 09:45
53.28% gewijzigd
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 10 november 2019 om 09:43
valentinamaria schreef: ↑10-11-2019 00:59kritisch zijn bevalt me prima.
ik heb nog nachtmerries van die keer dat ik niet kritisch was.
zondag 10 november 2019 om 09:44
Jij vindt het woord “bizar” een waardeoordeel. Omdat je lange tenen hebt en zelf vooral heel veel invult voor anderen. Zoals heel veel vrouwen doen. Ah wacht dat is seksistisch. Mensen bedoel ik. Maar goed, zoveel mensen vinden van alles en nog wat aan mij bizar -en ik ook genoeg aan hun- en we zijn daar gelukkig nooit minder goede vrienden van geworden. Je kiest zelf hoe (negatief) je iemands woorden interpreteert. En nu ga ik weer on topic.
zondag 10 november 2019 om 09:49
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat iemand iets dergelijks tegen mij zegt, dan was ik miljonair.oudebaas schreef: ↑10-11-2019 09:40Je weet niet wat je mist
Kant en klaarmaaltijden bevatten veel slechte dingen zoals overbodige suikers en verzadigde vetten. Ik at ze soms ook wel in drukke periodes. Ik kwam flink aan en ging me minder goed voelen. Beter goedkoop en vers. En meer vrije tijd voor mezelf.
Denk je echt dat ik inmiddels niet weet wat ik wel en niet mis?
Ik heb fantastische koks in mijn omgeving, maar voor mij hoeven ze niet meer te koken.
Daarbij: ik lees etiketten. De meeste kant-en-klaar-maaltijden die ik eet bevatten geen extra suiker en niet meer vet dan wanneer ik zelf kook.
zondag 10 november 2019 om 09:49
Je deed voorkomen of veel vrouwen het met de eerste de beste deden. Daarin vergis je je denk ik. Ook bij sexdates en wipjes voor één nacht moet er een klik en zo zijn. Ook daar kun je kritisch kijken naar wie er wel en wie er niet meegaat.Lotus90 schreef: ↑10-11-2019 09:44Jij vindt het woord “bizar” een waardeoordeel. Omdat je lange tenen hebt en zelf vooral heel veel invult voor anderen. Zoals heel veel vrouwen doen. Ah wacht dat is seksistisch. Mensen bedoel ik. Maar goed, zoveel mensen vinden van alles en nog wat aan mij bizar -en ik ook genoeg aan hun- en we zijn daar gelukkig nooit minder goede vrienden van geworden. Je kiest zelf hoe (negatief) je iemands woorden interpreteert. En nu ga ik weer on topic.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 10 november 2019 om 09:51
de term 'bizar' is de laatste jaren enorm aan inflatie onderhevig geweest. Je hoort het te pas en te onpas. "Hé ze heeft een nieuwe trui" "bizar!", "Ik heb mijn tanden gisteravond nog niet gepoetst" "bizar".
Ik zoek al jaren niet naar een vent en desalniettemin heb ik er nog geen gevonden. Maar wat ik wel uitgevonden heb is dat mijn leven nog nooit zo leuk geweest is als nu.
Als er dan toch nog een leuke vent mijn leven binnenloopt, dan hoop ik dat hij...
- geen voetbal kijkt
- niet van koken houdt (dan komt hij nooit te weten hoe kieskeurig ik zelf ben + ik houd van een dankbaar publiek)
- slim is op heel andere gebieden dan ik
- net zo'n hekel heeft aan het huishouden als ik (dan accepteren we van elkaar dat we dat gedeelte anders moeten oplossen).
Ik zoek al jaren niet naar een vent en desalniettemin heb ik er nog geen gevonden. Maar wat ik wel uitgevonden heb is dat mijn leven nog nooit zo leuk geweest is als nu.
Als er dan toch nog een leuke vent mijn leven binnenloopt, dan hoop ik dat hij...
- geen voetbal kijkt
- niet van koken houdt (dan komt hij nooit te weten hoe kieskeurig ik zelf ben + ik houd van een dankbaar publiek)
- slim is op heel andere gebieden dan ik
- net zo'n hekel heeft aan het huishouden als ik (dan accepteren we van elkaar dat we dat gedeelte anders moeten oplossen).
zondag 10 november 2019 om 10:37
Je hebt gelijk, “de eerste de beste” heb ik wél verkeerd geformuleerd. Ik ga er juist vanuit dat iedere vrouw de beste uitkiest. En zeker niet de eerste. Degene met wie ze inderdaad de beste klik hebben. Of op zijn minst degene die er het beste uitziet.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 10-11-2019 10:40
0.26% gewijzigd
zondag 10 november 2019 om 10:39
zondag 10 november 2019 om 10:41
Oh shit.Marnamai schreef: ↑10-11-2019 00:32De gemiddelde alleenstaande man kan niet koken.
Bij de rekken van de kant-en-klare maaltijden - liefst dan nog bij de 1-persoonsmaaltijden - in de supermarkt dus kijken.
Of zoek ook eens in de snackbar.
Bijkomend voordeel aan daar een man opvissen:
Ben je zeker dat hij geen 2 uur verder woont.
(Wat op Tinder of online wel zo kan zijn.)
Dus ik moet me meer bij de kant-en-klaar maaltijden ophouden?
Dus gewoon doen of ik niet kan koken en een stapel pizza’s en stoommaaltijden inladen en zo in plaats van verse groenten en ingewikkelde dingen om zelf te koken.
Mmm.
Dan maar slecht eten, maar wel een date scoren.
When in doubt, the auditor is always right!
zondag 10 november 2019 om 11:05
De vooroordelen over kant-en-klaar zijn echt tenenkrommend.
En het gaat niet zozeer om belabberd koken alswel om zeer verfijnde smaak: ik vind alles vies.
Dingen die jullie niet eens proeven doen mij kokhalzen.
zondag 10 november 2019 om 11:10
Ik dacht dat dit een topic over mannen vinden was. Niet over maaltijden?
De mijne ontmoette ik op een technisch event voor werk. Met heel weinig vrouwen en heel veel mannen (een ratio van 1:8 schat ik). Dus wel een grote keuze, maar die was niet per se heel reuze (of je moet op het standaard IT-mannetje vallen, dan kun je er je lol op).
Afijn, we kwamen elkaar bij de bar van het event tegen en hadden meteen lol samen. van het een kwam het ander en nu zin we al weer bijna drie jaar samen.
De mijne ontmoette ik op een technisch event voor werk. Met heel weinig vrouwen en heel veel mannen (een ratio van 1:8 schat ik). Dus wel een grote keuze, maar die was niet per se heel reuze (of je moet op het standaard IT-mannetje vallen, dan kun je er je lol op).
Afijn, we kwamen elkaar bij de bar van het event tegen en hadden meteen lol samen. van het een kwam het ander en nu zin we al weer bijna drie jaar samen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 10 november 2019 om 11:16
Ach, even een zijstapje.boebezoebe schreef: ↑10-11-2019 11:10Ik dacht dat dit een topic over mannen vinden was. Niet over maaltijden?
zondag 10 november 2019 om 11:19
Om antwoord te geven op de OP: bushalte, forum voor gezamenlijke hobby, forum voor gezamenlijke hobby, forum voor gezamenlijke hobby. Maar ik was alle keren ook niet op zoek, het liep gewoon zo.
Wat eten betreft, mijn vriend kon ook niet koken, omdat ik van koken hou en het ook lekker doe, is hij de lol van het koken gaan ontdekken.
Wat eten betreft, mijn vriend kon ook niet koken, omdat ik van koken hou en het ook lekker doe, is hij de lol van het koken gaan ontdekken.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
zondag 10 november 2019 om 11:20
Andere plekken waar ik mannen heb ontmoet (voor relaties, one night stands en alles ertussen), in willekeurige volgorde:
Feestjes van kennissen en vrienden
Openining van een tentoonstelling, van bevriende artiest
Via werk (niet zo zeer collega's maar op events, congressen en gerelateerde Meetups)
Studententijd feestjes - is al een tijdje terug
Via couchsurfing
Dating apps en websites (ik heb ze bijna allemaal geprobeerd)
Bij vrijwilligerswerk
De beste vriend van de vriend van een vriendin die mijn vriend werd
Tijdens het uitgaan (maar dat is een minderheid, meer op feestjes via via)
Een blind date die een vriendin had opgzet
Nog een date die een vriendin had opgezet - die was wat minder blind
Enzovoorts. De meeste mannen (of wellicht de leukste) kwam ik gewoon via via tegen, terwijl ik dingen deed die ik toch al leuk vondof moest doen voor werk.
Feestjes van kennissen en vrienden
Openining van een tentoonstelling, van bevriende artiest
Via werk (niet zo zeer collega's maar op events, congressen en gerelateerde Meetups)
Studententijd feestjes - is al een tijdje terug
Via couchsurfing
Dating apps en websites (ik heb ze bijna allemaal geprobeerd)
Bij vrijwilligerswerk
De beste vriend van de vriend van een vriendin die mijn vriend werd
Tijdens het uitgaan (maar dat is een minderheid, meer op feestjes via via)
Een blind date die een vriendin had opgzet
Nog een date die een vriendin had opgezet - die was wat minder blind
Enzovoorts. De meeste mannen (of wellicht de leukste) kwam ik gewoon via via tegen, terwijl ik dingen deed die ik toch al leuk vondof moest doen voor werk.
boebezoebe wijzigde dit bericht op 10-11-2019 11:21
0.06% gewijzigd
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 10 november 2019 om 11:24
Ik vond het trouwens niet zo teleurstellend als een man niet van koken houdt. Wél had ik iets met kamerplanten. Vond het maar raar als iemand geen planten in huis had (ben er zelf dol op), maar waarschijnlijk zocht ik er teveel achter of deed ik gewoon moeilijk.
zondag 10 november 2019 om 19:39
Denk dat ik het geen vrouw wil aandoen een relatie met mij te hebben.
Ik ben niet meer op te voeden en bij te sturen. Te lang alleen en daardoor te eigenwijs.
Maar als het toch moet:
Motorrijdster die goed kan sleutelen met flink technisch inzicht.
Als ze goed klan klussen in het algemeen is dat ook een pré, moet volgend jaar een balkon vervangen.
Goed salsa kunnen dansen. Maar wel begrijpen dat dit niet betekent dat ik op feestjes alleen met haar dans.
En vooral geen moeite hebben met mijn al ruim 20 jaar durende vriendschap met een vrouw.
When in doubt, the auditor is always right!