Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 13 november 2019 om 18:12
Kippenvel krijg ik van zijn posts. Lijkt mij als vrouw de engerd die je nooit tegen wil komen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 13 november 2019 om 18:45
Grobbekuiken_ schreef: ↑13-11-2019 17:37Jee! Wel op blijven letten hoor! Zelf ik weet dat ie Djentel is (althans, zo noemt ie zich en ik kom vrijwel nooit op Seks)
WTF is Djentel dan?

woensdag 13 november 2019 om 18:54
Ik ook gelukkig

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 13 november 2019 om 18:58
Open even een willekeurig topic gerelateerd aan seks en, behalve dat hij komt uitleggen dat hij zijn enorme tampeloeres heel begripvol in je tempel kan schuiven, vertelt hij er met liefde bij hoe goed hij vrouwen begrijpt die nou ook wel eens een keer door een echte hufter vent genomen willen worden.
Graag opstellen in rijen van 3 en het aanmeldformulier met naam en cupmaat verzenden aan megalul@makkelijkscoren.nl
woensdag 13 november 2019 om 19:03
Gevonden profile/304953/posts
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 13 november 2019 om 19:05
Het druipt er steeds van af..SHIFTY schreef: ↑13-11-2019 18:58Open even een willekeurig topic gerelateerd aan seks en, behalve dat hij komt uitleggen dat hij zijn enorme tampeloeres heel begripvol in je tempel kan schuiven, vertelt hij er met liefde bij hoe goed hij vrouwen begrijpt die nou ook wel eens een keer door een echte hufter vent genomen willen worden.
Graag opstellen in rijen van 3 en het aanmeldformulier met naam en cupmaat verzenden aan megalul@makkelijkscoren.nl
woensdag 13 november 2019 om 19:25

woensdag 13 november 2019 om 19:31
Zo goed dat hij iemand met vaginisme adviseert zich gewoon eens te laten nemen door een vent met een grote lul, omdat dan alles goedkomt.SHIFTY schreef: ↑13-11-2019 18:58Open even een willekeurig topic gerelateerd aan seks en, behalve dat hij komt uitleggen dat hij zijn enorme tampeloeres heel begripvol in je tempel kan schuiven, vertelt hij er met liefde bij hoe goed hij vrouwen begrijpt die nou ook wel eens een keer door een echte hufter vent genomen willen worden.
Josti.

woensdag 13 november 2019 om 19:44
Hele eerste pagina van zijn reacties helemaal niks over de afmetingen van zijn wormvormig aanhangsel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 13 november 2019 om 19:44
Dat doen vooral mannen die al heel lang droog staanPoesinBoots schreef: ↑13-11-2019 19:29Hé bah.
Ik vind het trouwens een mega afknapper zo'n vent die alleen maar over seks kan praten en aan niks weinig anders denkt.

Voor iedereen een groene tuin

woensdag 13 november 2019 om 19:46
woensdag 13 november 2019 om 19:48
Nee maar ik had geen zin om verder te zoeken of om over zijn grote genotsknots te lezen.
woensdag 13 november 2019 om 19:58
Nee, ik ook niet.charlottew88 schreef: ↑13-11-2019 19:48Nee maar ik had geen zin om verder te zoeken of om over zijn grote genotsknots te lezen.
Mijn opmerking was eigenlijk gericht aan Shifty, maar ik quootte jouw linkje daarvoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 13 november 2019 om 20:08

woensdag 13 november 2019 om 20:14
Ik had nog nooit van de beste man met zijn knopjesdrukpiemel gehoord of gelezen en kreeg ook de interesse in meer dan voorste pagina van profiel niet geveinsd.
Dus ik googelen om een beter beeld te krijgen. Geen zin om leden van de jostieband te beledigen of besmeuren met knopjespiemel, dus ik zocht op rijstschudder.
Tot mijn spijt kreeg ik een plaatje waar Amerikaanse moeders duidelijk maken hoe het komt dat ze in staat blijken om op Trump te stemmen.
Dus ik googelen om een beter beeld te krijgen. Geen zin om leden van de jostieband te beledigen of besmeuren met knopjespiemel, dus ik zocht op rijstschudder.
Tot mijn spijt kreeg ik een plaatje waar Amerikaanse moeders duidelijk maken hoe het komt dat ze in staat blijken om op Trump te stemmen.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 13 november 2019 om 20:18
Dat zal ze lerenBetty_Slocombe schreef: ↑13-11-2019 20:14Ik ben nou wel weer klaar met dat geklets over tampeloerissen.
Ander nieuws: winkeldieven zijn hartstikke leuk en mensen die dat niet vinden hebben een gebrekkig empatisch vermogen en verdienen een vuist in het gezicht, die NSB'ers!

woensdag 13 november 2019 om 20:21
OwwwwBetty_Slocombe schreef: ↑13-11-2019 20:14Ik ben nou wel weer klaar met dat geklets over tampeloerissen.
Ander nieuws: winkeldieven zijn hartstikke leuk en mensen die dat niet vinden hebben een gebrekkig empatisch vermogen en verdienen een vuist in het gezicht, die NSB'ers!

woensdag 13 november 2019 om 22:25
Dat het maar duidelijk is: https://dagelijkseverhalen.nl/mieneke-1 ... thmm_5G-aU

woensdag 13 november 2019 om 22:26
Mooi. Bewijs!Betty_Slocombe schreef: ↑13-11-2019 22:25Dat het maar duidelijk is: https://dagelijkseverhalen.nl/mieneke-1 ... thmm_5G-aU