Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 november 2019 om 10:47
Nee, dat weet ik inderdaad niet, daarom zei ik al dat ik zelf invul op sommige punten, met alleen dat wat er te zien en horen was.Solomio schreef: ↑20-11-2019 10:38Mss is dat oudere echtpaar gewoon alleen maar fout, maar dat weet je nu dus niet.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze nu vooral in paniek zijn en niet kunnen/durven reageren.
Of ze zien in de reactie van die moeder een bevestiging van hun racistische ideeën.
Of ze zouden direct hun ongelijk bekennen als die moeder het gesprek was aangegaan.
Mss is die vrouw wel dement.
We weten het niet.
Hmmmm...net zo bevooroordelend eigenlijk, van mij
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 20 november 2019 om 11:29
Ik snap dat die moeder heel heel boos is. En ik snap ook dat ze door blijft gaan als er geen reactie komt.
Ik herken dat van mezelf als er niets terugkomt.
Als die vrouw nou gelijk aan het begin haar excuus had aangeboden had het zo anders kunnen lopen.
Ik herken dat van mezelf als er niets terugkomt.
Als die vrouw nou gelijk aan het begin haar excuus had aangeboden had het zo anders kunnen lopen.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 20-11-2019 11:31
1.17% gewijzigd
woensdag 20 november 2019 om 11:32
Ja google kan zoveel. Maar als jij meent dat het zo vreselijk belangrijk is om te vertellen wie het allemaal deelt en waarom zou je zelf ook iets beter kunnen communiceren.
Kan hé. Ik weet dat je het toch niet doet.
woensdag 20 november 2019 om 11:38
Is ook stom. En ja, wel blijven doen.Betty_Slocombe schreef: ↑20-11-2019 11:35Wie zegt wat en hoe betrouwbaar is dat?
Voor de rest vind ik het ook stom dat mijn topics altijd slecht aflopen. Ik zal voortaan geen topics meer openen.
woensdag 20 november 2019 om 11:44
Jouw topics beginnen iig nog goed, dus wel blijven openen.Betty_Slocombe schreef: ↑20-11-2019 11:35Wie zegt wat en hoe betrouwbaar is dat?
Voor de rest vind ik het ook stom dat mijn topics altijd slecht aflopen. Ik zal voortaan geen topics meer openen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 20 november 2019 om 11:44
woensdag 20 november 2019 om 11:46
Ik blijf verschoond van die FB meuk. In ongeveer 99,9999% van de gevallen zijn gedeelde filmpjes dusdanig geknipt en geplakt dat ze iets anders weergeven dan de werkelijkheid.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
woensdag 20 november 2019 om 11:59
woensdag 20 november 2019 om 12:02
Jaja!
Zat onze Willem nog maar op het forum. Hij had wel korte metten gemaakt met Orpheus.maar daar is me nu toch een mooi ingewikkeld metatopic geopend onder de titel "Droste-effect." Geen idee of het een grap is of een koekwaus, maar het is echt een merkwaardig gedachtenexperiment.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
woensdag 20 november 2019 om 12:05
Wat een eigenaardige conclusie.Lucifer2018 schreef: ↑20-11-2019 12:00Behalve als de moeder los gaat van woede of als Anouk iets deelt. Ofzo.
woensdag 20 november 2019 om 12:19
Betty_Slocombe schreef: ↑20-11-2019 11:56Jongens, ik kom zelden op de pijler seks, maar daar is me nu toch een mooi ingewikkeld metatopic geopend onder de titel "Droste-effect." Geen idee of het een grap is of een koekwaus, maar het is echt een merkwaardig gedachtenexperiment.
Da's een koekwauze incel.
Wel vermakelijk, soms.
En gewoon topics blijven openen hoor, ik vind de jouwe altijd leuk, tot de venijnigheid begint maar daar kun jij niets aan doen