Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Sudrì schreef:
06-12-2019 12:01
Ik heb avatarcrisis. Ik vind deze echt supermooi, maar de ava’s zijn zo klein dat het gewoon een blob is.
Die van jou is ook heel mooi!
Account2 schreef:
06-12-2019 12:10
Ik denk dat Poes mijn Ava bedoelt...ik had een eerder account...met foto..nu geen zin om moeilijk te doen.. ;-) Te veel moeite
Geen idee. Ik vind mezelf ook niet terug door die blob.
Dank je Elf!
Account2 schreef:
06-12-2019 12:10
Ik denk dat Poes mijn Ava bedoelt...ik had een eerder account...met foto..nu geen zin om moeilijk te doen.. ;-) Te veel moeite

Hoeveel moeite is dat dan?
3x klikken en klaar.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
06-12-2019 11:18
De dooie mus is dat er maar 1 seizoen op Netflix staat.
Ow wat raar. Ik kreeg pas een melding dat seizoen 2 vanaf 1 dec beschikbaar was. Ik ga gelijk kijken. Geen idee waarom dat dan niet is doorgegaan
PoesinBoots schreef:
06-12-2019 12:13
Hoeveel moeite is dat dan?
3x klikken en klaar.
Precies, dat vind ik al te veel. Boeit me ook niet. Zo vaak zit hier niet.
https://man-man.nl/vikings-op-netflix/

Vikings op Netflix Januari 2020.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik ben begonnen met Virgin River, over een verpleegkundige die aan de slag gaat in een klein dorpje. Gezapige serie, was perfect voor deze vrijdagavond na een drukke week. Ook perfect voor tijdens wasjes opvouwen enzo.
zenga schreef:
06-12-2019 23:17
Ik ben begonnen met Virgin River, over een verpleegkundige die aan de slag gaat in een klein dorpje. Gezapige serie, was perfect voor deze vrijdagavond na een drukke week. Ook perfect voor tijdens wasjes opvouwen enzo.
Ik vind het een copy van de serie: Bluebell Hart of Dixie. Zelfs de huisarts is dezelfde acteur.
luca schreef:
07-12-2019 18:56
Ik vind het een copy van de serie: Bluebell Hart of Dixie. Zelfs de huisarts is dezelfde acteur.
Klopt!

Maar ik vind het wel leuk!
Ben begonnen aan Daybreak

Nou herinnert iemand zich nog Dirk Gentlys holistic detective agency nog?

Ik vind het daar erg op lijken, vooral vanaf aflevering 2 en 3. Die sfeer is het
Wist niet echt wat te kijken. Dus Limitless aan her herkijken nu.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Als film tip;
The 100 feet long journey

Hele mooie feelgood film met heel leuke acteur om naar te kijken in de hoofdrol en daarbij de fantastische Helen Mirren
Virgin River, heerlijk kneuterig. Wat voor jou Nous!
Gisteren Bird Box gezien. De keuze was tussen deze en Mother’s Day en dit keer kreeg mijn man zijn zin. Erg spannend, net een beetje te eng en gruwelijk, maar wel mooie acteurs.
Ik kijk nu Sparta. Russische misdaad/drama serie.
Tijdens een onderzoek naar de mysterieuze dood van een leraar raakt een oude rechercheur verzeild in de wereld van een virtual reality-spel met hoge inzet.
Sudrì schreef:
08-12-2019 01:16
Virgin River, heerlijk kneuterig. Wat voor jou Nous!
Toen ik het hierboven las dacht ik meteen, die moet ik noteren :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Seizoen 4 van La Casa De Papel komt 3 april online.
Da's best zuur want ik heb vanmiddag de laatste aflevering van seizoen 3 gekeken en ik las op internet dat er waarschijnlijk in januari het nieuwe seizoen online kwam. Nog even geduld dus.. :roll: :proud:
Nouschi schreef:
08-12-2019 14:59
Toen ik het hierboven las dacht ik meteen, die moet ik noteren :lol:
Ik ook. :P
Gisteren begonnen met peaky blinders. Tot nu toe erg positief!!!
Zo kut, Virgin River uit, ik dacht dat het er 20 waren, maar het zijn er maar 10 :'(
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 18:29
1.78% gewijzigd
Sudrì schreef:
10-12-2019 18:16
Zo kut, Virgin Rover uit, ik dacht dat het er 2 waren, maar het zijn er maar 10 :'(
Is dit jargon?
Ja
Hjem til Jul is leuk! Maar die cliffhanger (6) (6) (6) Iemand een idee, dan graag in pb :proud:
Sudrì schreef:
10-12-2019 20:41
Hjem til Jul is leuk! Maar die cliffhanger (6) (6) (6) Iemand een idee, dan graag in pb :proud:
Vond ik ook erg leuk. Serie stond eerst op nasynchronisatie...heel gek. Snel aangepast...en geen idee mbt de cliffhanger...kan verschillende kanten op.
Max.Daffie schreef:
10-12-2019 20:59
Vond ik ook erg leuk. Serie stond eerst op nasynchronisatie...heel gek. Snel aangepast...en geen idee mbt de cliffhanger...kan verschillende kanten op.
Bij mij stond ie al op Noors.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven