Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Malinois schreef:
13-12-2019 08:25
Pinten afstoffen is overigens wel echt iets anders en dit klinkt verdacht Belgisch...

Maar klinkt wel veel beter :biggrin:
-Shifty- schreef:
13-12-2019 08:29
Maar klinkt wel veel beter :biggrin:
Niet als je ze moet afstoffen
Mijn hemel, die engelsen zijn ook wel echt van het padje.

Volgende week gesprek voor een andere baan (eindelijk iets hoopvols)

Plinten stoffen doe ik niet.

Zou pjk fvd stemmen? Lekker terug naar de tijd dat blanke mannen de absolute heerschappij hadden en vrouwen hun plaats wisten?
Wat fijn Maud!

Ik denk dat fvd voor een ánders geaarde medemens niet per se de beste keus is. Heerschappij van blanke mannen heeft zo z’n nadelen op dat vlak
Malinois schreef:
13-12-2019 08:30
Niet als je ze moet afstoffen

Gooi er een Belgisch accent tegenaan en 'pinten afstoffen' klinkt mij prima in de oren. Maar volgens mij kan je met bijna alles wegkomen als je er een Belgisch accent aan hangt.

Allé ik heb een boontje voor u, zullen we eens efkes d'n lakens van het bed uitkloppen?
Ik vind Belgisch echt tenenkrommend onsexy :proud:

Boze Belgen zijn wel grappig want die kun je ook niet serieus nemen :proud:
Malinois schreef:
13-12-2019 08:41
Wat fijn Maud!

Ik denk dat fvd voor een ánders geaarde medemens niet per se de beste keus is. Heerschappij van blanke mannen heeft zo z’n nadelen op dat vlak

Is hij anders geaard, dat was me volkomen ontgaan. :blond:
Nee, dan zeker geen baudet en co.

En ja, fijn. Ik hoop dat ik in 2020 werk- en ambitiegerelateerde zaken eindelijk op de rit krijg.
Mag ik straks wat astrale steun? Ik heb een niet-leuke afspraak waar ik geen zin in heb en waar veel van afhangt en waar ik me maar matig toe in staat voel
Maud*de*Braose schreef:
13-12-2019 08:48
Is hij anders geaard, dat was me volkomen ontgaan. :blond:
Nee, dan zeker geen baudet en co.

En ja, fijn. Ik hoop dat ik in 2020 werk- en ambitiegerelateerde zaken eindelijk op de rit krijg.
Ik moet je nog even een bericht sturen via elders. Maar ben mezelf weer eens voorbij gelopen afgelopen 2 weken dus het duurt even :)
Malinois schreef:
Mag ik straks wat astrale steun? Ik heb een niet-leuke afspraak waar ik geen zin in heb en waar veel van afhangt en waar ik me maar matig toe in staat voel
Ik ga in gedachten heel veel positieve kracht je richting op sturen! Je kunt het! Laat je niet opjutten of in een hoekje zetten door "hun". Je verdient wat het beste is voor jou!
Malinois schreef:
13-12-2019 08:49
Ik moet je nog even een bericht sturen via elders. Maar ben mezelf weer eens voorbij gelopen afgelopen 2 weken dus het duurt even :)

No worries. Denk eerst maar aan je gezondheid. :)
Maud*de*Braose schreef:
13-12-2019 08:37
Mijn hemel, die engelsen zijn ook wel echt van het padje.

Volgende week gesprek voor een andere baan (eindelijk iets hoopvols)

Plinten stoffen doe ik niet.

Zou pjk fvd stemmen? Lekker terug naar de tijd dat blanke mannen de absolute heerschappij hadden en vrouwen hun plaats wisten?
Succes!

FvD is inderdaad de partij voor witte mannen die ergens hebben gefaald.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Malinois schreef:
Ik stuur je wat steun.

Maud, succes!
Solomio schreef:
13-12-2019 08:14
Maar..... maar...... ik heb wel genoeg geld voor een riem......

Heb je die wel gekocht in een sjieke dameszaak? Anders deugt het ook niet hè.
the_Wicked_Witch schreef:
13-12-2019 09:11
Heb je die wel gekocht in een sjieke dameszaak? Anders deugt het ook niet hè.
Daar hebben ze mijn maat niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Malinois schreef:
Doe iets met je chakra's, das veel zinvoller dan astrale steun van het VF.
Echt.
Succes, sterkte, JE KAN HET!!!!!💪
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Malinois schreef:

Ik heb al gebeld, en het is onderweg. Het is een flink pakket geworden met wat verschillende varianten. Ik heb het laten verpakken in een blauwe doos (type Jomanda).
oudebaas schreef:
13-12-2019 09:00
Succes!

FvD is inderdaad de partij voor witte mannen die ergens hebben gefaald.
:thumbsup:
Mooiere omschrijving zou ik niet kunnen bedenken!
Malinois schreef:
Potje was bijna leeg maar stuur jou met liefde het laatste restje. Dat het mag helpen!
Succes!!
Is het al bekend dat er feministen waren die het Viva forum tijdelijk hebben overgenomen, stuk op geen stijl?
Succes Mali en Maud!

Dat topic over de uitgaven met kerst, dat is over elkaar heen buitelen met geldsmijterij geworden, brrr...
Marana schreef:
13-12-2019 09:46
Succes Mali en Maud!

Dat topic over de uitgaven met kerst, dat is over elkaar heen buitelen met geldsmijterij geworden, brrr...
Mwah, in het begin was het wie het goedkoopst uit was. Beetje tegenhanger vind ik wel oké. Waarom mag iemand niet zeggen dat ze 1000 euro verder zijn maar wel dat ze voor een tientje klaar zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-12-2019 09:50
Mwah, in het begin was het wie het goedkoopst uit was. Beetje tegenhanger vind ik wel oké. Waarom mag iemand niet zeggen dat ze 1000 euro verder zijn maar wel dat ze voor een tientje klaar zijn?

Ik zeg net een post waarin het richting de 3000 euro gaat, waaronder voor 2000 euro cadeaus. Dat wekt irritatie bij mij op, wetende dat er mensen zijn die 3 maanden moeten rondkomen van dat bedrag.
*
nouschi wijzigde dit bericht op 13-12-2019 10:11
0.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Marana schreef:
13-12-2019 09:54
Ik zeg net een post waarin het richting de 3000 euro gaat, waaronder voor 2000 euro cadeaus. Dat wekt irritatie bij mij op, wetende dat er mensen zijn die 3 maanden moeten rondkomen van dat bedrag.
Dat is 1 post in het hele topic, en dan nog. Als iemand dat verdient en prima vindt om uit te geven, niks mis mee wat mij betreft. Na 10 posts over hoe karig en weinig men uitgeeft wordt het ook boring. Waarom is het toch altijd beter/sympathieker om van de minst uitgevende uit te gaan? Is het misgunnen? Calvinisme?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven