Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 december 2019 om 19:10
Goed dat je me er aan herinnert. Morgen staat er kaasfondue op het menu.
Vandaag een hertenhamburger met stilton een kommetje pompoensoep van gisteren.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

maandag 30 december 2019 om 19:15
Ja, ik begrijp de procedure, maar onwelgevallig of stikirritant vind ik niet reden genoeg iemand te bannen.
Terwijl ik me dan wel erger
Calvinisme, het is een ingewikkelde zaak.

maandag 30 december 2019 om 19:22
Ergeren is soms gewoon lekker. Net als aan een wondje voelen.Betty_Slocombe schreef: ↑30-12-2019 19:15Ja, ik begrijp de procedure, maar onwelgevallig of stikirritant vind ik niet reden genoeg iemand te bannen.
Terwijl ik me dan wel erger
Calvinisme, het is een ingewikkelde zaak.
Juist de diversiteit is leuk.

maandag 30 december 2019 om 23:47
Mijn glazuur sprong van mijn tanden en mijn tenen zitten nog opgekruld in mijn sloffen. Ik blijf er maar even weg tot TO gereageerd heeft. Het onderwerp is zo veelzijdig en persoonlijk.PoesinBoots schreef: ↑30-12-2019 23:05Ja leuke nieuwe forumster.
Gelukkig kwam liefs uit België daar nog even wensen dat er een ooievaar over komt vliegen.
Ik weet niet welke post ik irritanter vind.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 30 december 2019 om 23:49
Ik kom dagelijks ooievaars tegen. Erg stressvol.PoesinBoots schreef: ↑30-12-2019 23:05Ja leuke nieuwe forumster.
Gelukkig kwam liefs uit België daar nog even wensen dat er een ooievaar over komt vliegen.
Ik weet niet welke post ik irritanter vind.

dinsdag 31 december 2019 om 00:00
Alhoewel.....weidse gebieden.....treinspoor... en ja, het is wel eens voorgekomen dat ik in de trein zit die net uitgekozen is door een persoon die geen uitweg meer zag...
En steeds als ik nu in die trein zit, voel en hoor ik die "boem".
dinsdag 31 december 2019 om 00:08
Eh.... ik ben beetje moe en vast erg blond. Maar dit snap ik niet in combi met ooievaars.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras