Uitgerekend eind juni-begin juli 2020

01-11-2019 13:56 664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Aangezien het juni-topic ontzettend veel schrijfsters heeft wil ik daar liever niet meer aansluiten.
Zijn er dames die eind juni/begin juli zijn uitgerekend en willen meeschrijven?

Schrijfsters:
Drominique, 1e kind: uitgerekend 23/6
Mutsje, 3e kind: uitgerekend 23/6
Justagirly, 3e kind: uitgerekend 24/6
Lila_lilly, 1e kind: uitgerekend eind juni
Juf-1985, 2e kind: uitgerekend 27/6
Aardbei_86, 1e kind: uitgerekend 26/6
SanPellegrino, 2e kind: uitgerekend 7/7
Hoppipolla, 1e kind: uitgerekend 23/6
IWI, 1e kind: uitgerekend 27/6
Dekentje11, 2e kind: uitgerekend 23/6
Siniwonder, ? Kind: uitgerekend?
drominique wijzigde dit bericht op 14-11-2019 18:17
Reden: Aanpassing
48.67% gewijzigd
Haha nou ik draag echt normale truien maar die zwangerschapsbroeken zijn toch nog te laag. Ga denk ik maar op zoek naar wijdvallende jurken.

Hebben jullie het al verteld op werk? Ik in het nieuwe jaar.
@sanpellegrino: maar ze hebben juist zo'n heerlijke buikflap! :D

Ja, ik heb het al wel verteld. Maar ben ook al bijna 15 weken. Ze snappen mijn vermoeidheid hierdoor gelukkig beter en zijn nu erg voorzichtig met me. :heart:
Ja, iedereen weet het nu van ons, ook op het werk.
Ik ben 14 + 3 nu, en je ziet het ook best wel.

Ik kan sommige broeken nog normaal aan. Vind strakke jurkjes ook leuk.
Dan zie je mijn buik erg mooi al zeg ik het zelf. :$
Ben ook soms wel moe weer hoor, ik neem het maar hoe het komt! Maak het mezelf niet te moeilijk. Vanavond maak ik iets makkelijks te eten en hop met de beentjes omhoog voor de tv. Heerlijk!!
Oh werkweken van 60 uur? Das toch niet te doen! Ik vind 32 uur al pittig... heb nu 2 weken vakantie en ik merk dat ik echt een beetje bijkom!
Zwangerschapskleding.. ik vind ook dat die broeken wel laag zitten, als je even bukt of iets van hoog moet pakken zie je meteen die buikband, die overigens ook zo hoog zit dat dit ook niet lekker zit. Ik kan nog maar twee van mijn normale broeken aan. Dus wissel het wat af. Had met kerst een jurkje aan en dan zie je inderdaad al duidelijk een klein bolletje. Morgen nog maar 14 weken :$
Wij hebben 5 februari de 20-weken echo. We hebben direct na de termijnecho een afspraak gemaakt.
Ik ben ook nog wel moe, maar niet meer zo erg als een aantal weken geleden. Ik ben nu vaak vroeg wakker, tussen 4 en 6 en kom dan niet meer in slaap. Heel vervelend!

Ik heb gisteren oliebollen van de bakker gehaald en vandaag zijn ze per ongeluk allemaal op.... oeps! Hebben jullie ook de hele dag zo’n trek in van alles? Ik hou met het avondeten rekening zodat ik al avonds nog lekker iets van chocola kan nemen.. dat is toch erg!!! :facepalm:
Hahaha :rofl: ja herken het ook.
Als ik naar bed moet dan krijg ik ook vaak trek, maar zit ik nog op de bank, dan heb ik geen zin om naar de keuken te lopen :bonk:

Ben ook vaak midden in de nacht wakker.
Om de 2 uren ofzo. Bleh! Slaap wel snel weer in gelukkig.

En 60 uur per week?!
Tijd om stapje terug te doen lijkt mij....
Ik moet er niet aan denken, dan ben ik stront chagrijnig ben ik bang.
Haha, ik herken dit ook wel een beetje. Of andersom, dat ik nog wel wat extra’s mag van mezelf als ik toevallig niet zo veel avondeten heb gegeten.

Ik heb vandaag nog een nieuwe normale broek gekocht, maar wel eentje die laag zit. Had daar eigenlijk nog maar 1 broek van en die zit nog gewoon goed, dus hopelijk kan ik deze nog wel eventjes aan. Begin het nu ook langzaam een beetje te zien als
Oeps, te vroeg geklikt :).

... als ik geen kleding aan heb. Met kleding zie je nog niks.

Heb vandaag ook het eerste rompertje, broekje en trui gekocht :). Verder nog niets, maar vond het nu toch wel leuk om iets kleins te halen.
Met bepaalde kleren aan zie je bij mij ook nog niets. Een gewone spijkerbroek die toevallig wat ruimer zit bij de buik bijvoorbeeld. Maar bij een strakke jurk zie je echt wel iets nu.

Ik zie een beetje op tegen het vertellen aan collega’s. Geen zin om een attractie te worden, al die lief/goed bedoelde felicitaties en oogkeuringen. Flauw eigenlijk hé, mensen bedoelen het goed. Ik onderga het maar gewoon, als het zover is.
Snap helaas wat je bedoelt SanPellegrino.
Vind er ook weinig aan, al die vragen enzo.
Stom, ze bedoelen het goed inderdaad.
Ik kan echt geen normale broeken meer aan. Ik lijk ook wel 20/24weken( ben nu 14+1)
Zwangerschapsbroeken zijn dan ook al een tijdje uit de kast hier.
Ik vind strakke jurkjes ook leuk staan met een bolle buik dus die draag ik ook veel.
Ik ben vandaag 15 weken.
Werk 32 uur voor werkgever en heb nog niets gezegd op mijn werk nog niet i.v.m reorganisatie. Ik mag in elk geval nog een half jaar blijven maar wacht toch nog even met vertellen tot de storm echt overgewaaid is.

Daarnaast heb ik er nog wat anders bij projectmatig en dat zit nu in de top. Laatste klus voorlopig: verwacht eind april echt klaar te zijn.

Ik draag trouwens nog gewoon mijn eigen kleding. Alleen niet alles zit meer even lekker.
Oproep van 20wekenecho is hier de gang van zaken wordt nl altijd in een ander centrum gedaan na aanmelding verloskundige.
Zijn jullie al veel aangekomen? Ik schrok mij vandaag lichtelijk een hoedje. Ik heb me helemaal aan het begin van de zwangerschap gewogen en vanochtend voor het eerst weer. Ik ben al 6,5 kilo aangekomen! :O :( De decembermaand zal ook niet echt bijgedragen hebben. Heb veel meer lekkers gegeten dan normaal. Ik ga echt even flink gezond aan de slag de komende tijd. Schrok me wel lichtelijk een hoedje.
Ik ook hoor, was 58 ongeveer en ben nu 64,3.
Maar wilde er toch al wat kilo's bij, dus van mij mag er wel iets blijven hangen.
Maak je daar nu niet te druk om en ga voorál niet lijnen oid!
Ik ga bewust niet op de weegschaal staan hahahaha
Dat is dan wel weer het voordeel van misselijk zijn :). Ik was eerst zelfs iets afgevallen en ben nu in totaal ongeveer 1 a 1,5kg aangekomen denk ik.
Ik wens jullie alle goeds voor het nieuwe jaar!
Dag meiden, allereerst de beste wensen voor 2020!
Grappig om al die verschillen te lezen. Hier nu 16 weken en ik heb echt al wel een buikje. Ook ik vind dat erg leuk in een strak jurkje, dan voel ik me toch best wel "mooi". Hele verademing na al die pittige weken, want ben eindelijk minder misselijk sinds een aantal dagen. Blijf helaas wel onveranderd moe..
Ik ben nog geen kg aangekomen, volgens mij eet de kleine me op 🥴
Dankje drominique en sini! Jullie ook een goed jaar toegewenst! Een bijzonder jaar wordt het sowieso. Ik vind het best een gek idee dat het over minder dan een half jaar al zover is, lijkt toch ineens weer wat dichterbij nu het 2020 is.

Een collega zei vandaag ook tegen me dat ze wel een beetje een buikje zag, dus blijkbaar begint het toch ook met kleding zichtbaar te worden. Had wel een beetje een opgeblazen buik door de lunch en een vrij strak shirt aan, dus dat speelt ook wel mee natuurlijk.

Gaan jullie trouwens nog op vakantie of een weekendje weg voor de bevalling? Misschien ook weer anders voor degenen die al kinderen hebben, maar mijn vriend en ik willen graag nog even met z’n tweeën weg. Binnenkort maar even een leuke last minute zoeken :).
Nee wij niet! Hebben ook al 2 kinderen en in najaar nog samen weggeweest.
Ik heb ook wel echt al een buikje hoor, ene keer wel wat erger dan de andere keer.
Inmiddels een kinderwagen op de kop getikt en maxicosi. Box en badje met standaard, commode hadden we nog.
Wij willen nog wel graag eventjes weg met z’n drietjes. Niet heel ver weg maar wel nog even er tussenuit. Ook nog wel even een weekendje met z’n tweeën, we zijn in februari ook 10 jaar samen.
Nog meer dames die een extra echo hebben om het geslacht te weten te komen? Wij aankomende maandag, ben zo benieuwd.
Nee wij hebben geen extra echo. Ik heb de echo over 4 weken staan. Nu die datum staat kan ik het wachten wel aan denk ik. Al wil ik het erg graag weten.
Wij twijfelen of we nog weggaan.
Aanstaande maandag wel een extra echo voor het geslacht. Dan kan ik eindelijk de babykamer gaan schilderen en een heel oude wieg opknappen en opnieuw stofferen.
Niet dat ik roze of blauw wil: maar bepaalde stofjes en meubeltjes vind ik meer meidenachtig of jongensachtig: het moet wel kloppen hoor :flag:
Wij zijn heerlijk 3 weken naar Sicilië geweest toen ik zwanger was van de eerste. Van 27 tm 30 weken. Ging echt top, zelfs de Etna beklommen.

Dit keer zijn we net verhuisd als ik nog 1 maandje moet werken en dan verlof heb. Dus we hopen een weekendje weg te gaan met z’n 2en tijdens begin verlof (als we financiële ruimte hebben). En als het lukt tijdens mijn verlof op vakantie met z’n allen. Maar dat ligt helemaal aan mijn herstel. Anders lekker vakantie vanuit eigen tuin haha

Vandaag aan leidinggevende verteld, echt een leuke reactie van hem gekregen. En met 1 collegaatje gedeeld tot nu toe. Volgende week is iedereen terug van vakantie.
Dag dames, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wij hebben a.s. woensdag een xtra echo voor t geslacht..ook heel benieuwd! Ben nu 15+5 en een gewone broek aan lukt hier ook niet meer, gewone truien nog wel maar duurt denk ik niet heel lang meer. Buikje hier ook steeds duidelijker ook met kleding aan.
Gisteravond voor t eerst echt duidelijk beweging/schopjes vd baby gevoeld! Weer zo bijzonder!! :heart:
Voelde al wel eerder gerommel in mn onderbuik maar toen nog twijfel of t mn darmen of de baby waren.
Zijn er meer dames die de baby al duidelijk voelen? Bij mn vorige 2 zwangerschappen voelde ik t ook rond de 16 wkn.
Ben door vk uitgenodigd om deel te nemen aan centering pregnancy. Twijfel of ik hier aan mee wil doen..
Zijn er dames hier in de groep die hier ervaring mee hebben?
mutsje06 schreef:
05-01-2020 09:12
Dag dames, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wij hebben a.s. woensdag een xtra echo voor t geslacht..ook heel benieuwd! Ben nu 15+5 en een gewone broek aan lukt hier ook niet meer, gewone truien nog wel maar duurt denk ik niet heel lang meer. Buikje hier ook steeds duidelijker ook met kleding aan.
Gisteravond voor t eerst echt duidelijk beweging/schopjes vd baby gevoeld! Weer zo bijzonder!! :heart:
Voelde al wel eerder gerommel in mn onderbuik maar toen nog twijfel of t mn darmen of de baby waren.
Zijn er meer dames die de baby al duidelijk voelen? Bij mn vorige 2 zwangerschappen voelde ik t ook rond de 16 wkn.
Ben door vk uitgenodigd om deel te nemen aan centering pregnancy. Twijfel of ik hier aan mee wil doen..
Zijn er dames hier in de groep die hier ervaring mee hebben?
Ja ik heb met mijn vorige zwangerschap meegedaan aan CP. Is heel leuk, ik heb nu nog steeds contact met dat groepje.
Ga deze zwangerschap ook weer meedoen! Ik vond het veel leuker dan alleen de reguliere controles, bij ons duren de CP bijeenkomsten ongeveer 2 uur per keer.

Ik voel hier de baby ook duidelijk, ben nu 15+1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven